چگونه تلاش های سئوی خود را اولویت بندی کنیم


نیل پاتل

امیدوارم از خواندن این پست وبلاگ لذت ببرید.
اگر می خواهید تیم من فقط بازاریابی شما را برای شما انجام دهد، اینجا را کلیک کنید.

شما داستان را قبلا شنیده اید… برای رتبه خوب باید خیلی کارها را درست انجام دهید. به خصوص به این دلیل که بیش از 200 فاکتور رتبه بندی وجود دارد.

و بدتر از آن، شما باید به طور مداوم از آنچه در حال وقوع است مطلع باشید، زیرا گوگل بیش از 4500 تغییر الگوریتم را در سال ایجاد می کند.

واقعیت این است که در دنیا زمان کافی برای انجام همه کارها وجود ندارد. پس باید سازش کنید.

شما باید روی چیزهایی کار کنید که سوزن را بیشتر حرکت می دهد و راحت ترین کار را انجام می دهد.

و من فقط از منظر رمز صحبت نمی کنم، بلکه در بسیاری از موارد، میوه های کم آویزان وجود دارد. مثلاً یک صفحه خاص ممکن است در فاصله قابل توجهی از رتبه بندی صفحه 1 برای مدتی قرار داشته باشد که می تواند باعث فروش بیشتر و سرنخ هایی شود که شما روی آنها تمرکز نمی کنید…

اما چگونه می دانید که ابتدا روی کدام تغییرات یا مسائل تمرکز کنید؟

فرصت های برتر سئو

خوب، برای ساده کردن همه چیز، ما یک ویژگی در Ubersuggest به نام “فرصت های برتر SEO” اضافه کردیم. که به شما در انجام این کار کمک می کند.

فقط به تصویر بالا نگاه کنید که به شما می گوید برای دریافت بهترین نتایج روی چه چیزی تمرکز کنید، و همه اینها به کد هم مربوط نمی شود.

به عنوان مثال، به این اولویت اصلی برای سایت آژانس تبلیغاتی ما، NP Digital نگاه کنید.

می گوید که من می توانم برای عباراتی مانند “آژانس بازاریابی عملکرد در ایالات متحده” رتبه بندی کنم. البته، من می‌خواهم برای عبارات گسترده‌تری مانند «آژانس بازاریابی عملکرد» رتبه‌بندی کنم، اما بهتر است با اصطلاحات طولانی‌تری شروع کنید که آسان هستند و می‌توانند نتایج سریعی را نشان دهند، و سپس به عبارات اصلی مانند «بازاریابی عملکرد» بروید. آژانس”.

بنابراین، وقتی روی دکمه «شروع» کلیک می‌کنم، من را به نویسنده هوش مصنوعی می‌برد تا به من در نوشتن محتوا پیرامون آن اصطلاح کمک کند.

سپس ادامه می دهید یا می توانید کلمه کلیدی را تنظیم کنید. هنگامی که به مرحله بعدی می روید، عنوانی را انتخاب می کنید (به خاطر داشته باشید که می توانید بعداً آن را تنظیم کنید).

سپس یک توضیحات متا را انتخاب می‌کنید (می‌توانید بعداً آن را تنظیم کنید).

سپس سرفصل های خود را انتخاب می کنید…

و سپس Ubersuggest را دارید که محتوا را برای شما بنویسد.

اکنون Ubersuggest مقالات کاملی برای شما نخواهد نوشت. در عوض، کپی را جمع آوری می کند تا به شما در شروع فرآیند نوشتن کمک کند. و در این فرآیند، به طور خودکار کلمات کلیدی ثانویه را اضافه می کند که باید آنها را نیز هدف قرار دهید تا بداند وب سایت شما نیز شانس خوبی برای رتبه بندی دارد.

سپس می خواهید محتوا را تنظیم کنید، آن را به صفحه خود اضافه کنید و شاهد صعود رتبه خود باشید.

نکته جالب در مورد این ویژگی این است که فقط بر تولید محتوا تمرکز نمی کند، بلکه این کار را برای تمام جنبه های سئو انجام می دهد. از کد شما گرفته تا سرعت صفحه، محتوا و حتی لینک سازی. و تا حد امکان به شما کمک می کند تا میزان تلاشی که باید انجام دهید را کاهش دهید.

بنابراین چگونه می توانید توصیه های سفارشی برای سایت خود دریافت کنید؟

اهداف را ایجاد کنید و تجزیه و تحلیل کنید

بیایید برخی از توصیه های سئوی سفارشی را به شما ارائه دهیم که نتایجی را ارائه می دهند.

از شما می خواهم به داشبورد Ubersuggest بروید و روی “ایجاد اولین پروژه خود” کلیک کنید.

سپس پیامی خواهید دید که از شما آدرس وب سایت و نام سایت شما را می خواهد.

و می‌خواهید همه مکان‌هایی را که تجارت می‌کنید اضافه کنید.

مرحله بعدی انتخاب کلمات کلیدی مورد نظر شما است.

در صورتی که سایت شما از قبل در سئو جذابیت داشته باشد، برخی از کلمات کلیدی توصیه می شود. برای آن کلمات کلیدی فقط علامت “+” را بزنید تا آنها را اضافه کنید. یا در سمت راست، می توانید به صورت دستی کلمات کلیدی را اضافه کنید.

سپس رقبای خود را اضافه کنید. باز هم می توانید این کار را با کلیک بر روی علامت “+” یا با تایپ دستی آنها در سمت راست انجام دهید.

و اگر قبلاً ثبت نام نکرده اید، مطمئن شوید که برای ذخیره تغییرات خود ثبت نام کرده اید (ثبت نام رایگان است).

سپس به داشبورد خود بروید.

داشبورد سئو

هنگامی که سایت خود را به Ubersuggest اضافه کردید، می خواهید به داشبورد خود بروید تا بهترین فرصت های SEO خود را ببینید.

ممکن است یک ساعت طول بکشد تا شما آنها را ببینید. در بیشتر موارد، سرعت آن بسیار بیشتر است.

بخش جالب در مورد گزارش فرصت‌های سئو این است که بسته به تعداد دفعات به‌روزرسانی وب‌سایت خود، می‌تواند روزانه، هفتگی یا ماهانه تغییر کند.

به عنوان مثال، اگر روزانه صدها محتوا را منتشر می‌کنید، یا صدها صفحه را در سایت خود تغییر می‌دهید… هر روز Ubersuggest فرصت‌های جدیدی پیدا می‌کند و برای شما اولویت‌بندی می‌کند.

به این ترتیب شما انرژی خود را بر آنچه که بزرگترین بازگشت سرمایه سئو را ارائه می دهد متمرکز می کنید.

نتیجه

بله، داشتن دکمه های وب سایت شما و بهینه سازی آن برای همه فاکتورهای الگوریتم گوگل عالی است. اما همچنین غیر واقعی است.

در عوض، باید روی میوه های کم آویزان تمرکز کنید. چه تغییراتی می توانید در کد، محتوا یا به طور کلی سایت خود ایجاد کنید تا بیشترین سود ترافیکی سئو را داشته باشید.

و این همان کاری است که گزارش فرصت های سئو برتر انجام می دهد.

حتما به اینجا بروید و سایت خود را اضافه کنید تا بتوانید آن را امتحان کنید.

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می‌تواند رانندگی کند عظیم میزان ترافیک وب سایت شما

  • سئو – حجم عظیمی از ترافیک SEO را باز کنید. نتایج واقعی را ببینید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پولی – استراتژی های پولی موثر با بازگشت سرمایه روشن.

یک تماس رزرو کنید



منبع