چگونه در بازار نزولی 61 درصد رشد درآمد داشتیم
انتشار: تیر 19، 1402
بروزرسانی: 03 تیر 1404

چگونه در بازار نزولی 61 درصد رشد درآمد داشتیم

همچنین دلیلی برای انجام این کار ما وجود دارد... اما ابتدا، اجازه دهید در مورد کارهای اشتباه مردم صحبت کنیم.

چه مشاغلی در بازاریابی اشتباه می کنند؟

اما راه دیگر برای رشد سریع، هدف قرار دادن کشورهای بیشتری است… به خصوص آنهایی که انگلیسی زبان اصلی نیست.

مطمئناً، برخی از مناطق نسبت به سایرین رقابتی تر هستند، اما به طور کلی، مناطق زیادی وجود دارند که شرکت ها در آنها هزینه زیادی برای بازاریابی یا حتی استفاده از تاکتیک های بازاریابی جدید که بسیاری از استارتاپ ها استفاده می کنند، نمی کنند.

و ما به طور مداوم هر سال کشورهای بیشتری را اضافه می کنیم زیرا رشد سریعی را برای ما فراهم می کند…

اما سال ها پیش با یکی از دوستانم که در گوگل کار می کرد نشسته بودم و او چیزی را به من گفت که هرگز فراموش نمی کنم.

افزودن محصولات و خدمات بیشتر راهی عالی برای رشد و کسب درآمد بیشتر از هر یک از مشتریان فعلی شما است. و شما باید این کار را انجام دهید.

این کارها! و شما می توانید با این مدل شرکت های عظیم بسازید.

از استخدام چکمه در زمین، انجام بازاریابی رسانه های اجتماعی تا انجام سئو… یا حتی انتشار بیانیه های مطبوعاتی در آن کشورها و سخنرانی در کنفرانس های تجاری و بازاریابی جهانی… ما بر روی هر تاکتیک بازاریابی که به ما کمک می کند برند بسازیم و در آن مناطق درآمد کسب کنیم تمرکز می کنیم. .

اما من فکر می کنم همه ما می توانیم قبول کنیم که بازار به اندازه چند سال پیش قوی نیست.

امیدوارم از خواندن این پست وبلاگ لذت ببرید. اگر می خواهید تیم من فقط بازاریابی شما را برای شما انجام دهد، اینجا را کلیک کنید.

و به هیچ وجه من اولین کسی نیستم که این را فهمیدم. 65.4٪ از Fortune 500 در چندین منطقه فعالیت می کنند و قبل از اینکه من وارد تجارت شوم این کار را به خوبی انجام می دادند.

از هدر دادن پول خودداری کنید و پتانسیل پنهان تبلیغات خود را باز کنید.

  • قدرت تبلیغات عمدی را کشف کنید.
  • به مخاطبان هدف ایده آل خود برسید.
  • کارایی هزینه تبلیغات را به حداکثر برسانید.
تبلیغات گریدر


منبع

و اگر برای انجام این کار به کمک نیاز دارید، آژانس تبلیغاتی من NP Digital را بررسی کنید، جایی که ما این کار را برای بسیاری از شرکت ها انجام می دهیم.

و برای روشن بودن روشی که من 61 درصد را محاسبه می کنم، درآمد سالانه را در سال جاری بررسی می کنم و آن را با درآمد سال گذشته در سال گذشته برای آن بخش مقایسه می کنم.

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند بیشتر ترافیک به وب سایت شما

اکنون با شرکت من NP Digital که یک آژانس تبلیغاتی است، بخش های خاصی از شرکت 61 درصد رشد کرده است.

اما ما به طور مداوم به کشورهایی که تولید ناخالص داخلی و تعداد جمعیت بالایی دارند گسترش می دهیم. علاوه بر آن، ما به این موضوع نگاه می کنیم که گوگل و فیس بوک از چه کشورهایی درآمد تبلیغاتی خود را کسب می کنند، زیرا به ما کمک می کند تا تعیین کنیم چه کشورهایی از منظر بازاریابی بازارهای سودآوری دارند.

اکنون راهی که می توانید از این مزیت استفاده کنید این است که ابتدا ببینید مشتریان شما ممکن است از کجا آمده باشند. اگر در حال شروع به تولید فروش از یک کشور دیگر در مقدار کمی هستید، در حالی که حتی مشتریان آن منطقه را هدف قرار نمی دهید، ممکن است منطقه خوبی برای توسعه باشد.

آیا از تبلیغات گوگل استفاده می کنید؟ تبلیغات رایگان Grader ما را امتحان کنید!

اگر مشتریانی از کشور دیگری نمی بینید، به داده های تولید ناخالص داخلی و داده های جمعیت نگاه کنید و ببینید کدام کشورها محصولات و خدمات صنعت شما را دوست دارند.

نتیجه

اما او سپس توضیح داد که اکثر محتوای وب به زبان انگلیسی است.

این به من ضربه زد که اگر محتوایی به زبان های مختلف تولید کنم، می توانم به سرعت مخاطبان جهانی را جذب کنم، زیرا در مناطقی که انگلیسی زبانان بومی زیادی ندارند، رقابت زیادی وجود ندارد.

استدلال آنها؟ ساده است... بیشتر جمعیت جهان فقط در یک کشور زندگی نمی کنند... کشورهای زیادی هستند که جمعیت و تولید ناخالص داخلی زیادی دارند.

پس چگونه از این داده ها استفاده کرده ایم؟

نیل پاتل

یک تماس رزرو کنید

من اینجا نیستم که به شما بگویم آیا در رکود هستیم یا نه.

هرچه افراد بیشتری از سراسر جهان محصولات و خدمات شما را ببینند، در دراز مدت باید درآمد بیشتری کسب کنید.

این بخش بین المللی ماست.

همانطور که قبلاً اشاره کردم رشد درآمد بین المللی ما در مقایسه با اعداد سالانه تا به امروز نسبت به سال قبل به 61 درصد می رسد. و پایگاه ما نیز کوچک نبود... سال گذشته در سطح بین المللی به میلیون ها نفر رسیدیم.

اکثر مردم ما را به عنوان یک آژانس تبلیغاتی اینجا در ایالات متحده می شناسند، اما ما در واقع در بسیاری از کشورها هستیم ... به نام چند مورد:

  • استرالیا
  • برزیل
  • کانادا
  • کلمبیا
  • فرانسه
  • هندوستان
  • ایتالیا
  • مالزی
  • مکزیک
  • هلند
  • ژاپن
  • سنگاپور
  • اسپانیا
  • انگلستان

حالا وقتی او این را به من گفت، احساس کردم که این عقل سلیم است، زیرا بسیاری از زبان های رایج دیگر وجود دارد که مردم به آن صحبت می کنند.

او به من اشاره کرد که اکثر افرادی که در گوگل جستجو می کنند به زبان انگلیسی جستجو نمی کنند.

وقتی منظورم 61 درصد است، در مورد ترافیک، سرنخ ها یا تعداد کارمندان صحبت نمی کنم... من در مورد درآمد صحبت می کنم.

از آنجا، ما بازاریابی خود را به آن مناطق گسترش می دهیم.

راه کسب درآمد از طریق فروش یک محصول یا خدمات است. و روشی که آنها پول بیشتری به دست می آورند، افزودن مداوم محصولات و خدمات بیشتر برای فروش به مشتریان فعلی است.

آیا در حال حاضر یک کشور را با بازاریابی خود هدف قرار می دهید یا چند کشور؟

مشاوره با نیل پاتل

آیا می توانید حدس بزنید که چه بخشی از شرکت در حال رشد 61 درصدی است؟