
بروزرسانی: 03 تیر 1404
چگونه در بازار نزولی 61 درصد رشد درآمد داشتیم
همچنین دلیلی برای انجام این کار ما وجود دارد... اما ابتدا، اجازه دهید در مورد کارهای اشتباه مردم صحبت کنیم.
چه مشاغلی در بازاریابی اشتباه می کنند؟
اما راه دیگر برای رشد سریع، هدف قرار دادن کشورهای بیشتری است… به خصوص آنهایی که انگلیسی زبان اصلی نیست.
مطمئناً، برخی از مناطق نسبت به سایرین رقابتی تر هستند، اما به طور کلی، مناطق زیادی وجود دارند که شرکت ها در آنها هزینه زیادی برای بازاریابی یا حتی استفاده از تاکتیک های بازاریابی جدید که بسیاری از استارتاپ ها استفاده می کنند، نمی کنند.

و ما به طور مداوم هر سال کشورهای بیشتری را اضافه می کنیم زیرا رشد سریعی را برای ما فراهم می کند…
اما سال ها پیش با یکی از دوستانم که در گوگل کار می کرد نشسته بودم و او چیزی را به من گفت که هرگز فراموش نمی کنم.
افزودن محصولات و خدمات بیشتر راهی عالی برای رشد و کسب درآمد بیشتر از هر یک از مشتریان فعلی شما است. و شما باید این کار را انجام دهید.
این کارها! و شما می توانید با این مدل شرکت های عظیم بسازید.
از استخدام چکمه در زمین، انجام بازاریابی رسانه های اجتماعی تا انجام سئو… یا حتی انتشار بیانیه های مطبوعاتی در آن کشورها و سخنرانی در کنفرانس های تجاری و بازاریابی جهانی… ما بر روی هر تاکتیک بازاریابی که به ما کمک می کند برند بسازیم و در آن مناطق درآمد کسب کنیم تمرکز می کنیم. .
اما من فکر می کنم همه ما می توانیم قبول کنیم که بازار به اندازه چند سال پیش قوی نیست.
امیدوارم از خواندن این پست وبلاگ لذت ببرید. اگر می خواهید تیم من فقط بازاریابی شما را برای شما انجام دهد، اینجا را کلیک کنید.

و به هیچ وجه من اولین کسی نیستم که این را فهمیدم. 65.4٪ از Fortune 500 در چندین منطقه فعالیت می کنند و قبل از اینکه من وارد تجارت شوم این کار را به خوبی انجام می دادند.
از هدر دادن پول خودداری کنید و پتانسیل پنهان تبلیغات خود را باز کنید.
- قدرت تبلیغات عمدی را کشف کنید.
- به مخاطبان هدف ایده آل خود برسید.
- کارایی هزینه تبلیغات را به حداکثر برسانید.
