چگونه در رسانه های اجتماعی سرنخ ایجاد کنیم

اینستاگرام اساساً به عنوان یک برنامه اشتراک گذاری عکس در سال 2010 شروع به کار کرد. اما زمانه تغییر کرده است. اینستاگرام از آن زمان برای پشتیبانی از ویژگی‌های بیشتر گسترش یافته است: قرقره‌ها، داستان‌ها و خرید، برای نام بردن از چند مورد.

منبع تصویر

در این پست به موضوعات زیر می پردازیم:

  • تولید سرنخ رسانه های اجتماعی چیست؟
  • چرا کسب و کارها در رسانه های اجتماعی سرنخ ایجاد می کنند؟
  • نحوه تولید سرنخ در شبکه های اجتماعی

برای ایجاد محتوای قانع‌کننده، ترسیم شخصیت‌های کاربر می‌تواند به شما در درک بهتر مخاطبانی که می‌خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید و محتوایی که آنها را جذب می‌کند کمک کند.

برای ایده‌های بیشتر در مورد پلتفرم‌هایی که می‌توانید برای تولید سرنخ و نکاتی در مورد چگونگی تقویت حضور خود در هر یک از آنها استفاده کنید، راهنمای نهایی ما برای بازاریابی رسانه‌های اجتماعی را بررسی کنید و منتظر گزارش وضعیت رسانه‌های اجتماعی ما باشید که در فوریه ارائه می‌شود.

ابزارهای تولید رهبر رسانه های اجتماعی

مرکز بازاریابی HubSpot

در اینجا چند نکته وجود دارد:

  • از قرقره ها استفاده کنید. قرقره ها همه خشم هستند. بر اساس تحقیقات HubSpot، 82 درصد محتوای ویدیویی را روی پلتفرم پست می‌کنند و فرمت‌های محتوایی که بیشتر استفاده می‌کنند مبتنی بر ویدیو هستند.
  • تصاویر را در اولویت قرار دهید اولین برداشت مهم است هنگامی که شخصی صفحه شما را اسکن می کند، محتوایی که پست کرده اید در قالب شبکه نمایش داده می شود. برخلاف توییتر که اساساً مبتنی بر متن است، اینستاگرام در درجه اول یک پلت فرم بصری است.
  • از فروشگاه اینستاگرام برای کسب درآمد فوری استفاده کنید. در حالی که سرنخ‌ها کلید پیشبرد فرآیند فروش برای مشتریان بالقوه هستند، پست‌های Instagram Shoppable به شما این امکان را می‌دهند که خریداران جدی را مستقیماً به صفحات فرود محصول یا فروشگاه رسانه‌های اجتماعی خود بفرستید، جایی که می‌توانند بلافاصله تبدیل شوند.
  • تبلیغات را کاوش کنید تقریباً برای تمام قالب‌های محتوای اینستاگرام از جمله پست‌های درون فید، استوری، حلقه‌ها یا ویدیوی زنده، گزینه‌های تبلیغاتی متعددی وجود دارد. اگر بودجه تبلیغاتی و دنبال کننده زیادی در اینستاگرام دارید، ممکن است بخواهید بررسی کنید که آیا برای شما مناسب است یا خیر.

فیس بوک منجر می شود

نمودار شبکه های اجتماعی پیو

جالب است که بهترین روزها برای ارسال پست در لینکدین، بر اساس تحقیقات HubSpot، شنبه ها و یکشنبه ها هستند.

یک بار دیگر، ایجاد محتوای مرتبط و با کیفیت، علاقه مشتریان را برانگیخته خواهد کرد. در دنیای الگوریتم محور رسانه های اجتماعی، ایجاد محتوای برجسته از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

قیمت: طبقات رایگان و پولی وجود دارد. سطح پرداختی از 45 تا 3600 دلار در ماه متغیر است.

ProProfs Quiz Maker

همچنین ریسک کردن ضرری ندارد. خلاق بودن می تواند به بازده های بزرگ منجر شود. پیگیری کمپین های اجتماعی مختلف شما می تواند دلهره آور به نظر برسد، اما نرم افزار مدیریت رسانه های اجتماعی HubSpot به شما کمک می کند همه کمپین های اجتماعی خود را از یک مکان اجرا کنید.

3. تبلیغات هدفمند ایجاد کنید.

با اکثریت قریب به اتفاق افراد در رسانه‌های اجتماعی، برای برندها بی‌احتیاط است که آن را به عنوان منبعی غنی و غنی برای تولید سرنخ نادیده بگیرند.

این ابزارها با خودکارسازی فرآیندها به تلاش‌های تولید سرنخ کمک می‌کنند تا بتوانید روی استراتژی و ایجاد محتوا تمرکز کنید. مرکز بازاریابی همچنین با CRM HubSpot یکپارچه می شود.

تلفن‌های ما نیز ممکن است به امتداد دست‌های ما تبدیل شوند – از انتشار توییت‌های فوری گرفته تا بررسی اینستاگرام برای الهام از آرایش، رسانه‌های اجتماعی نیرویی غالب در زندگی ما هستند که نسل‌ها را در بر می‌گیرد. به همین دلیل است که کسب‌وکارها باید برای تولید سرنخ در رسانه‌های اجتماعی هماهنگ شوند.

پلتفرم‌های ذکر شده در بالا تنها نمونه‌هایی از کانال‌های رسانه‌های اجتماعی هستند که افراد برای اشتراک‌گذاری محتوا، تماس با دوستان، خواندن آخرین اخبار، جمع‌آوری الهامات یا صرفاً مرور به آن مراجعه می‌کنند.

در اینجا چند نکته وجود دارد:

  • مطالب قابل اشتراک گذاری را پست کنید دکمه اشتراک گذاری یک ویژگی بسیار مفید برای نمایش محتوای شما در مقابل مخاطبان گسترده تر است. اشتراک‌گذاری لینک‌هایی به محتوای فریبنده مانند یک پست وبلاگ جالب، نه تنها باعث ترویج اشتراک‌گذاری می‌شود، بلکه افراد را مستقیماً به سایت شما هدایت می‌کند.
  • برو زنده ایجاد ویدیوهای زنده فیس بوک راهی عالی برای جذب مخاطبان شما و دادن فرصتی برای واکنش در زمان واقعی است.

چگونه می توانید از رسانه های اجتماعی به نفع کسب و کار خود استفاده کنید و آن را به نیرویی برای تولید سرنخ تبدیل کنید؟

لینکدین بیش از 830 میلیون کاربر فعال در 200 کشور و منطقه در سراسر جهان دارد. حرفه‌ای‌ترین پلت‌فرم رسانه‌های اجتماعی، لینکدین، منبعی عالی برای ایجاد سرنخ برای بازاریابان B2B است.

نمایه شما همان چیزی است که افراد هنگام مشاهده محتوای شما، وقتی مجذوب می شوند و می خواهند بیشتر بیاموزند، روی آن کلیک می کنند. نمایه شما همچنین می تواند اولین چیزی باشد که مردم می بینند. بسیار مهم است که نمایه خود را شکل دهید.

شما تمام کارهای سخت و طاقت فرسا را ​​انجام داده اید تا کسی را مجبور کنید که روی CTA شما کلیک کند. آفرین.

منبع تصویر

منبع تصویر

یک سرنخ با کیفیت در رسانه های اجتماعی، اطلاعات مفیدی را ارائه می دهد و با کسب و کار شما درگیر می شود. در حالی که اطلاعات مفید متفاوت است، معمولاً شامل نام، شغل و آدرس ایمیل است.

بازاریابی امتحانی می تواند به جذب سرنخ ها از وب سایت ها و پلت فرم های اجتماعی کمک کند. می‌توانید آزمون‌ها را سفارشی کنید و آنها را برای اشتراک‌گذاری اجتماعی بهینه کنید.

اکنون که درباره تولید سرنخ در این پلتفرم‌ها اطلاعات بیشتری کسب کرده‌اید، راهنمای HubSpot در زیر می‌تواند به ابهام‌زدایی از پیچیدگی‌های اضافی رسانه‌های اجتماعی و استفاده حداکثری از آن کمک کند.

در این بخش، بهترین استراتژی‌ها را به طور کلی برجسته می‌کنیم، سپس به استراتژی‌های هدفمند برای پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی خاص می‌پردازیم: اینستاگرام، فیس‌بوک، یوتیوب TikTok، LinkedIn و Twitter.

بهترین استراتژی ها به طور کلی

1. صفحات رسانه های اجتماعی خود را بهینه کنید.

HubSpot Marketing Hub یک پلت فرم جامع با نرم افزار مدیریت رسانه های اجتماعی است که به شما کمک می کند کمپین های رسانه های اجتماعی را ایجاد و اجرا کنید، یادداشت های اجتماعی را پیگیری کنید و در مورد بازگشت سرمایه بازاریابی رسانه های اجتماعی گزارش دهید.

در اینجا چند نکته وجود دارد:

  • یک صفحه برجسته ایجاد کنید کسب و کار شما به صفحه ای نیاز دارد که به طور منظم محتوای روشنگری و تفکر برانگیز را به اشتراک بگذارد که جرقه گفتگوها را برانگیزد.
  • به گروه ها بپیوندید گروه ها راهی عالی برای ارتباط شما با مشتریان هستند. اگرچه لینکدین یک پلتفرم رسانه اجتماعی حرفه ای است، اما هنوز مکانی برای اجتماع و ارتباطات است.

تلاش های خود را با صفحه فرود کم هدر ندهید. یک صفحه فرود خوب باید کاربرپسند باشد و دارای یک مسیر واضح باشد. Landing Page Builder رایگان HubSpot می تواند به شما کمک کند تا یک صفحه فرود طراحی شده برای تبدیل ایجاد کنید.

استراتژی های هدفمند برای سرنخ ها در پلتفرم های اجتماعی برتر

در اینجا چند نکته وجود دارد:

  • با اینفلوئنسرها شریک شوید. اینفلوئنسرها در TikTok بیداد می کنند – چرا با آنها کار نکنید؟ این مشارکت ها می توانند چشم های بیشتری را به صفحه شما بیاورند.
  • با محتوای خود همه کاره باشید. روندهای TikTok همیشه در حال تحول هستند. به دلیل ماهیت بسیار سریع پلتفرم، مهم است که همه کاره باشید، روندها را مشاهده کنید و محتوای خود را مطابق با آن تنظیم کنید.

لینکدین پیشتاز است

درک قالب های مختلف محتوا به استراتژی محتوای کسب و کار شما کمک می کند.

قیمت گذاری: ProProfs Quiz Maker یک ردیف رایگان ارائه می دهد. سطح پرداختی بین 20 تا 200 دلار در ماه متغیر است.

با استفاده از رسانه های اجتماعی برای سرنخ ها، رقابتی بمانید

برای پست های فیسبوک به ایده نیاز دارید؟ ما یک راهنمای مفید داریم.

سرنخ های یوتیوب

مرکز بازاریابی HubSpot

رسانه‌های اجتماعی به کسب‌وکارها کمک می‌کنند تا تلاش‌های تولید سرنخ را با افزایش آگاهی از برند، تقویت تعامل و هدایت ترافیک وب‌سایت افزایش دهند.

عواملی که باعث تقویت نسل پیشرو در رسانه های اجتماعی می شود

آگاهی از برند

ProProfs Quiz Maker

به اشتراک گذاری محتوای مرتبط و با کیفیت منجر به افزایش تعامل با مخاطبان شما می شود. تعامل کلیدی برای حفظ مشتریان وفادار است که می توانند برند شما را تضمین کنند.

ترافیک وب سایت

این پلتفرم همچنین حاوی فرم‌های سرنخ و گزارش‌هایی برای تجزیه و تحلیل نتایج است. ProProfs Quiz Maker همچنین با HubSpot ادغام می شود.

فیس بوک در سال 2004 تاسیس شد، تازه از پاشنه های دوران MySpace. با وجود اینکه مدتی در اطراف بود، مانند سلف خود در گور فرو نرفت. در واقع، هنوز کاملاً قوی است، با 1.96 میلیارد کاربر فعال روزانه تا سه ماهه اول 2022.

معاون بازاریابی لینکدین راهنمایی های بیشتری در مورد نحوه ایجاد سرنخ در سایت ارائه می دهد.

توییتر پیشتاز است

چرا برای تولید سرنخ به رسانه های اجتماعی روی می آوریم؟ رسانه های اجتماعی فراگیر هستند – در زندگی روزمره ما در هم تنیده شده اند. بر اساس گزارش مرکز تحقیقات پیو، از هر 10 آمریکایی 7 نفر از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند.

تبلیغ Mailchimp در اینستاگرام ارائه شده است

افزایش آگاهی از برند شما کلید دستیابی به مخاطبان هدف شماست. این پایه و اساس به دست آوردن مخاطبان مشتری و کمک به آنها برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خدمات شما با محتوای معتبر، آموزنده و جذاب است.

یک مطالعه HubSpot نشان داد که ویدیوهای کوتاه فرم بهترین قالب رسانه اجتماعی است که توسط 54 درصد از بازاریابان رسانه های اجتماعی استفاده می شود و پس از آن پخش زنده، چت روم های صوتی زنده و محتوای تولید شده توسط کاربر قرار دارند.

در اینجا چند نکته وجود دارد:

  • یک کانال یوتیوب مارک دار ایجاد کنید. ایجاد یک کانال با نام تجاری YouTube به شما کمک می کند محتوای خود را تثبیت کنید و مشترکین خود را افزایش دهید.
  • پیوندهایی را به ویدیوهای خود اضافه کنید. جاسازی پیوندهای مرتبط به ویدیوهای شما، مانند پیوندی به محصول شما، به مخاطبان شما کمک می کند آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند.

TikTok پیشتاز است

رسانه های اجتماعی یک فرصت عالی برای افزایش ترافیک وب سایت است. با پیشنهادات محتوا، می توانید بازدیدکنندگان را به وب سایت خود بیاورید.

نحوه تولید سرنخ در رسانه های اجتماعی

23 درصد از بزرگسالان در ایالات متحده از توییتر استفاده می کنند. در میان تمام پلتفرم های اصلی رسانه های اجتماعی، توییتر پرکلام ترین است. این شهر به دلیل اینکه مکانی برای عقاید و فروپاشی عمومی است، به دست آورده است.

انشالله در تمام این سال رونق داشته باشیم🌱 pic.twitter.com/dPMamwchTN

— Benefit Cosmetics US (@BenefitBeauty) 6 ژانویه 2023

اکنون دانلود کنید: وضعیت 2023 روند رسانه های اجتماعی [Free Report]

چرا کسب و کارها در رسانه های اجتماعی سرنخ ایجاد می کنند؟

ویدیوها به جایی نمی رسند. یوتیوب بیش از 1.7 میلیارد بازدید کننده ماهانه منحصر به فرد ایجاد می کند. ویدیوهایی درباره ظاهراً هر چیزی، از آموزش آشپزی گرفته تا موزیک ویدیو، در یوتیوب یافت می شود.

رسانه های اجتماعی برای ایجاد آگاهی از برند و نشان دادن اخلاق برند شما عالی هستند. طبق تحقیقات HubSpot، محتوایی که ارزش‌های برند شما را منعکس می‌کند و محصولات/خدمات شما را به نمایش می‌گذارد، بالاترین ROI را در اینستاگرام دارد.

نامزدی

دعوت به اقدام جدید





منبع

ایجاد سرنخ در رسانه های اجتماعی می تواند به روش های مختلفی شکل بگیرد.

پلتفرم رسانه های اجتماعی همچنین جایی است که مردم با مشاغل ارتباط برقرار می کنند – طبق گفته اینستاگرام، 90 درصد از کاربران اینستاگرام یک تجارت را دنبال می کنند.

TikTok به سرعت خود را به عنوان پلتفرم رسانه اجتماعی برای تماشا تثبیت کرد. از سال 2020 تا 2021، TikTok بیشترین بارگیری را داشته است.

شبکه‌های اجتماعی جهان را در برگرفته است. این همیشه در حال تغییر و چند وجهی است، که می تواند ناوبری نحوه تولید سرنخ را به یک چالش تبدیل کند.

این به معنای موارد زیر است:

  • ارائه اطلاعات تماس واضح: ارتباط افراد با کسب و کار شما را آسان کنید. این می تواند شامل ایمیل، شماره تلفن یا پیوند به صفحه تماس در وب سایت شما باشد.
  • شامل یک CTA واضح یا چندین CTA باشد: در مورد CTA های خود استراتژیک باشید و با تغییر نیازهای کسب و کارتان آنها را به روز کنید. CTA می تواند شامل ثبت نام برای یک نسخه آزمایشی یا خبرنامه، رزرو مشاوره یا پیوند خرید باشد.

2. محتوای جذاب ایجاد کنید.

در اینجا چند نکته وجود دارد:

  • محتوای هوشمندانه ایجاد کنید. توییتر یک پلتفرم پر حرف است، به این معنی که فرصتی عالی برای درخشیدن جنبه های شوخ و دلپذیر برند شما است.
  • از فضاهای توییتر استفاده کنید. فضاهای توییتر یک ویژگی نسبتاً جدید است که به شما امکان می دهد مکالمات صوتی زنده در برنامه داشته باشید. این یک روش هوشمندانه برای جذب مخاطب است.