TikTok به سرعت خود را به عنوان پلتفرم رسانه اجتماعی برای تماشا تثبیت کرد. از سال 2020 تا 2021، TikTok بیشترین بارگیری را داشته است.
به عنوان مثال، TikTok به طور عمده مورد علاقه Gen Z است در حالی که Instagram مورد علاقه Millennials است. در این بخش، برخی از استراتژیهای متناسب با هر پلتفرم رسانههای اجتماعی را برجسته میکنیم.
اینستاگرام پیشتاز است
برای ایجاد محتوای قانعکننده، ترسیم شخصیتهای کاربر میتواند به شما در درک بهتر مخاطبانی که میخواهید به آنها دسترسی پیدا کنید و محتوایی که آنها را جذب میکند کمک کند.
تلفنهای ما نیز ممکن است به امتداد دستهای ما تبدیل شوند – از انتشار توییتهای فوری گرفته تا بررسی اینستاگرام برای الهام از آرایش، رسانههای اجتماعی نیرویی غالب در زندگی ما هستند که نسلها را در بر میگیرد. به همین دلیل است که کسبوکارها باید برای تولید سرنخ در رسانههای اجتماعی هماهنگ شوند.
معاون بازاریابی لینکدین راهنمایی های بیشتری در مورد نحوه ایجاد سرنخ در سایت ارائه می دهد.
توییتر پیشتاز است
افزایش آگاهی از برند شما کلید دستیابی به مخاطبان هدف شماست. این پایه و اساس به دست آوردن مخاطبان مشتری و کمک به آنها برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خدمات شما با محتوای معتبر، آموزنده و جذاب است.
23 درصد از بزرگسالان در ایالات متحده از توییتر استفاده می کنند. در میان تمام پلتفرم های اصلی رسانه های اجتماعی، توییتر پرکلام ترین است. این شهر به دلیل اینکه مکانی برای عقاید و فروپاشی عمومی است، به دست آورده است.
هر پلتفرم رسانه اجتماعی متفاوت است و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد. مردم به دلایل مختلف از پلتفرم های مختلف استفاده می کنند و حتی بر اساس نسل، یک پلتفرم بر پلتفرم دیگر ترجیح داده می شود.
جالب است که بهترین روزها برای ارسال پست در لینکدین، بر اساس تحقیقات HubSpot، شنبه ها و یکشنبه ها هستند.
در اینجا چند نکته وجود دارد:
- یک صفحه برجسته ایجاد کنید کسب و کار شما به صفحه ای نیاز دارد که به طور منظم محتوای روشنگری و تفکر برانگیز را به اشتراک بگذارد که جرقه گفتگوها را برانگیزد.
- به گروه ها بپیوندید گروه ها راهی عالی برای ارتباط شما با مشتریان هستند. اگرچه لینکدین یک پلتفرم رسانه اجتماعی حرفه ای است، اما هنوز مکانی برای اجتماع و ارتباطات است.
در این بخش، بهترین استراتژیها را به طور کلی برجسته میکنیم، سپس به استراتژیهای هدفمند برای پلتفرمهای رسانههای اجتماعی خاص میپردازیم: اینستاگرام، فیسبوک، یوتیوب TikTok، LinkedIn و Twitter.
بهترین استراتژی ها به طور کلی
1. صفحات رسانه های اجتماعی خود را بهینه کنید.
به اشتراک گذاری محتوای مرتبط و با کیفیت منجر به افزایش تعامل با مخاطبان شما می شود. تعامل کلیدی برای حفظ مشتریان وفادار است که می توانند برند شما را تضمین کنند.
ترافیک وب سایت
طبق تحقیقات HubSpot، 77٪ از بازاریابان رسانه های اجتماعی می گویند که تخصص بازاریابی آنها در سال جاری برای شرکت آنها تا حدودی بسیار موثر بوده است. با داشتن 4.70 میلیارد کاربر در سراسر جهان، رسانه های اجتماعی نیرویی قابل محاسبه هستند.

شبکههای اجتماعی جهان را در برگرفته است. این همیشه در حال تغییر و چند وجهی است، که می تواند ناوبری نحوه تولید سرنخ را به یک چالش تبدیل کند.
یک بار دیگر، ایجاد محتوای مرتبط و با کیفیت، علاقه مشتریان را برانگیخته خواهد کرد. در دنیای الگوریتم محور رسانه های اجتماعی، ایجاد محتوای برجسته از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
اکنون که درباره تولید سرنخ در این پلتفرمها اطلاعات بیشتری کسب کردهاید، راهنمای HubSpot در زیر میتواند به ابهامزدایی از پیچیدگیهای اضافی رسانههای اجتماعی و استفاده حداکثری از آن کمک کند.
یک سرنخ با کیفیت در رسانه های اجتماعی، اطلاعات مفیدی را ارائه می دهد و با کسب و کار شما درگیر می شود. در حالی که اطلاعات مفید متفاوت است، معمولاً شامل نام، شغل و آدرس ایمیل است.
چرا کسب و کارها در رسانه های اجتماعی سرنخ ایجاد می کنند؟
پلتفرم رسانه های اجتماعی همچنین جایی است که مردم با مشاغل ارتباط برقرار می کنند – طبق گفته اینستاگرام، 90 درصد از کاربران اینستاگرام یک تجارت را دنبال می کنند.
بازاریابی امتحانی می تواند به جذب سرنخ ها از وب سایت ها و پلت فرم های اجتماعی کمک کند. میتوانید آزمونها را سفارشی کنید و آنها را برای اشتراکگذاری اجتماعی بهینه کنید.
با اکثریت قریب به اتفاق افراد در رسانههای اجتماعی، برای برندها بیاحتیاط است که آن را به عنوان منبعی غنی و غنی برای تولید سرنخ نادیده بگیرند.
انشالله در تمام این سال رونق داشته باشیم🌱 pic.twitter.com/dPMamwchTN
— Benefit Cosmetics US (@BenefitBeauty) 6 ژانویه 2023
قیمت: طبقات رایگان و پولی وجود دارد. سطح پرداختی از 45 تا 3600 دلار در ماه متغیر است.
ProProfs Quiz Maker
فیس بوک در سال 2004 تاسیس شد، تازه از پاشنه های دوران MySpace. با وجود اینکه مدتی در اطراف بود، مانند سلف خود در گور فرو نرفت. در واقع، هنوز کاملاً قوی است، با 1.96 میلیارد کاربر فعال روزانه تا سه ماهه اول 2022.
این ابزارها با خودکارسازی فرآیندها به تلاشهای تولید سرنخ کمک میکنند تا بتوانید روی استراتژی و ایجاد محتوا تمرکز کنید. مرکز بازاریابی همچنین با CRM HubSpot یکپارچه می شود.
تولید سرنخ رسانههای اجتماعی به معنای اجرای استراتژیهای بازاریابی برای جذب سرنخهای واجد شرایط از پلتفرمهای رسانههای اجتماعی مانند اینستاگرام، فیسبوک، یوتیوب، TikTok، LinkedIn و Twitter است. سرنخ به عنوان اطلاعاتی تعریف میشود که شخصی به اشتراک میگذارد که به شما امکان میدهد آنها را شناسایی و پیگیری کنید.