
![چگونه سازندگان و بازاریابان از آن استفاده می کنند [Data]](/image/blog-default.webp)
انتشار: فروردین 28، 1402
بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1404
منبع
بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1404
چگونه سازندگان و بازاریابان از آن استفاده می کنند [Data]
از آنجایی که حضور هوش مصنوعی در بازاریابی به طور قابل توجهی در حال رشد است، باید زمان بگذارید و کشف کنید که چگونه می تواند بهترین نیازهای تیم شما را برآورده کند.
طبق نظرسنجی ما، 33 درصد از بازاریابانی که از هوش مصنوعی استفاده می کنند، از آن برای تولید ایده یا الهام برای محتوای بازاریابی استفاده می کنند.
به طور خاص، او می گوید که سازندگان باید زمانی را صرف یادگیری و آزمایش برنامه هایی مانند Open.ai و ChatGBT کنند تا قابلیت های متفاوت آن ها را ببینند.
و 79٪ موافق هستند که هوش مصنوعی تولیدی می تواند کیفیت محتوایی را که ایجاد می کند بهبود بخشد.
آیا ربات ها کنترل می شوند؟ این سوالی است که بسیاری از مردم تعجب می کنند زیرا هوش مصنوعی در زندگی روزمره ما - به ویژه در بازاریابی - برجسته می شود.

علاوه بر الهام، دومین کاربرد رایج هوش مصنوعی نوشتن کپی برای مطالب بازاریابی است. نظرسنجی ما نشان داد که 28 درصد از بازاریابان که از هوش مصنوعی استفاده می کنند از ابزاری برای نوشتن مطالبی مانند پست های وبلاگ و ایمیل استفاده می کنند.
یک نگرانی رایج در مورد استفاده از هوش مصنوعی این است که آیا این فناوری جایگزین بازاریابان و سازندگان انسانی خواهد شد یا خیر. نیما علومی از Lightyear Strategies می گوید بعید است.
در نهایت، Olumi آینده ای را پیش بینی می کند که در آن هوش مصنوعی به بازاریابان و خلاقان در بهبود خروجی و تولید محتوا در زمان کوتاه تری کمک خواهد کرد.
او گفت: «ساعت ها وقت بگذارید و سؤال پشت سر هم بپرسید تا ببینید تا چه حد می توانید محدودیت های برنامه را برای پاسخگویی به نیازهای خود پشت سر بگذارید. "شما باید زمینه را به آن بدهید."
او به یاد می آورد: «یک هفته چند ماه پیش بود که من ضرب الاجل های زیادی داشتم، تقویم های زیادی در رسانه های اجتماعی موعد مقرر، تعداد زیادی وبلاگ و بیوگرافی های زیادی داشتم – در حال غرق شدن بودم. بنابراین من گفتم، من آن را امتحان می کنم.
تجربه او با یافته های نظرسنجی ما مطابقت دارد - 75٪ از بازاریابان گفتند که هوش مصنوعی مولد به آنها کمک می کند محتوای بیشتری نسبت به آنچه بدون آن ایجاد می کنند، تولید کنند.
به گفته علومی، نوشتن و تولید محتوا زمینه های ذهنی هستند و همچنان از افراد می خواهند که تفکر انتقادی لازم را برای تصمیم گیری درباره نوع محتوای منتشر شده انجام دهند.
و 77 درصد توافق کردند که هوش مصنوعی مولد می تواند به ایجاد محتوا به طور کارآمدتر کمک کند.
درمان ویدئویی راهی برای انتقال مفهوم یا داستان یک پروژه است. بسیاری از درمان های ویدیویی شامل استفاده از تصاویر و رسانه های بصری هستند که به صورت آنلاین یا در کارهای قبلی یافت می شوند.
او گفت: "ما در مورد روزهایی از زندگی شما صحبت می کنیم که دوباره برمی گردید." و از نظر من زمان با ارزش تر از پول است.
آیا هوش مصنوعی جایگزین سازندگان محتوا می شود؟
تورو توضیح داد: "درمان های ویدئویی زمان می برد. شما باید از طریق ویدئو اسکراب کنید، اسکرین شات بگیرید و برای درمان ویدئویی ویرایش کنید." "[Kive.ai] فقط پیدا کردن ویدیویی که سبک یا لحنی دارد را برای من بسیار آسان تر می کند."
او می گوید ChatGBT می تواند سبک نوشتاری او را تقلید کند، بنابراین گاهی اوقات از این ابزار برای نوشتن بیانیه های مطبوعاتی، پست های رسانه های اجتماعی و محتوای وبلاگ مناسب SEO استفاده می کند.
با Kive.ai، سازندگان می توانند پیوند یک ویدیو را در سیستم جای گذاری کنند و Kive.ai فریم هایی را از ویدیو به عنوان اسکرین شات استخراج می کند تا در یک برد وارد کند. تورو می گوید این فرآیند می تواند ساعت ها در وقت او صرفه جویی کند.
منبع
به گفته اندرسون، به لطف کمک هوش مصنوعی، تکالیف نوشتاری چند روزه را می توان در چند ساعت تکمیل کرد.
افراد حرفه ای و خلاقی مانند اولومی، اندرسون و تورو همگی راه هایی برای استفاده از هوش مصنوعی برای کمک به بهبود کارایی و کیفیت محتوای خود پیدا کردند.
او گفت: «در یک درمان ویدیویی، من می توانم 10، 15، 20 ویدیو را برای مرجع بررسی کنم. "شما این را اضافه می کنید، و به راحتی می توانید یک ساعت از زمان را صرف تمیز کردن، گرفتن اسکرین شات و کشیدن محتوا به یک درمان کنید."
اندرسون می گوید که این ابزار مفید است زیرا نوشتن بخش مهمی از کار او است، اما این تنها مسئولیتی است که روزانه باید به آن بپردازد.
به عنوان مثال، بتانی اندرسون، یک افسر اطلاعات عمومی در میلتون، فلوریدا، می گوید که ChatGBT جنبه نوشتاری شغل او را ساده می کند.
این منطقی است، با توجه به نظرسنجی ما نشان داد که 77٪ از بازاریابان موافق هستند که هوش مصنوعی مولد به بازاریابان کمک می کند محتوا را به طور کارآمدتری تولید کنند.
اندرسون توضیح می دهد: "من آن را دوست دارم زیرا ChatGBT نرم افزاری است که یاد می گیرد."
او می گوید: «من در پشت صحنه رویدادها را برنامه ریزی می کنم و آنها را در معرض دید عموم قرار می دهم. بنابراین، ChatGBT به من این امکان را می دهد که نوشتن را به روشی بسیار آسان و یکپارچه انجام دهم تا بتوانم به اصل کارم برسم - که فراگیر شدن است.
یکی از راه هایی که می توان از هوش مصنوعی برای ایده ها یا الهام گرفتن استفاده کرد، ایجاد یک تابلوی خلق و خو با ابزارهایی مانند Kive.ai است. متئو تورو، فیلمساز و عکاس اخیراً شروع به استفاده از Kive.ai برای طراحی تابلوهای خلق و خوی برای توسعه درمان برای پروژه های سینمایی خود کرده است.
[embed]https://www.youtube.com/watch?v=ybIRE2B1NkQ[/embed]