به عنوان مثال، تسکو، یک زنجیره خواربارفروشی بریتانیایی، از کاربران میخواهد که ویدیوی زیر را دوئت کنند تا فرصتی برای تبدیل شدن به صدای جدید دستگاه پرداخت خود داشته باشند:
شانس این است که مخاطبان شما علاوه بر TikTok در سایر رسانه های اجتماعی نیز فعال باشند. به همین دلیل، مهم است که ویدیوهای خود را به کانال های دیگر مانند اینستاگرام یا یوتیوب تبلیغ کنید.
همچنین شایان ذکر است که Reels نمی تواند بیش از 60 ثانیه باشد، در حالی که ویدیوهای TikTok می توانند 10 دقیقه طول بکشند. بنابراین، ممکن است لازم باشد ویدیوهای خود را برای رعایت محدودیتهای زمانی اینستاگرام کوتاه کنید.
برگردیم به تو
برای کمک به سرعت بخشیدن به کارها، ما فهرستی از بهترین استراتژی ها برای به دست آوردن دنبال کنندگان در TikTok را گردآوری کرده ایم. البته، هیچ چیز نمیتواند جایگزین محتوای خوب شود، اما چند ترفند وجود دارد که میتوانید برای افزایش تعامل، دیده شدن و مهمتر از همه، تعداد فالوورهایتان تلاش کنید.
در شش روز اول، این چالش بیش از 100000 پاسخ ویدیویی ایجاد کرد. حتی چشمگیرتر، این یک روز فروش رکوردشکنی برای Chipotle ایجاد کرد.
این ممکن است مخالف به نظر برسد. از این گذشته، برای به دست آوردن فالوورهای بیشتر، نباید افراد بیشتری را جذب کرد؟ در واقعیت، هدف قرار دادن یک جایگاه به شما شانس بیشتری برای دیده شدن توسط تعداد زیادی از کاربران درگیر می دهد.
به یاد داشته باشید که الگوریتم اینستاگرام ویدیوهای دارای واترمارک TikTok را تبلیغ نمی کند، بنابراین باید ویدیوی اصلی را آپلود کنید. از سوی دیگر، یوتیوب محدودیت مشابهی ندارد.
ویژگی Duet به شما امکان می دهد ویدیوی خود را در کنار ویدیوی کاربر دیگری پخش کنید. اگر میخواهید تفسیر یا واکنش خندهداری را به ویدیوی اصلی اضافه کنید، این ایدهآل است.
بهترین راه برای استفاده از این ویژگیها، درگیر شدن با ویدیوهای با عملکرد برتر در جایگاه خود است. می توانید این کار را با استفاده از نوار جستجو و تایپ کلمات کلیدی مربوط به برند خود انجام دهید. سپس، هنگامی که ویدیویی را که دوست دارید به صفر رساندید، روی دکمه Stitch یا Duet ضربه بزنید و اجازه دهید خلاقیت شما به پرواز درآید.
در نهایت، شما به اندازه محتوایی که ایجاد می کنید خوب هستید. اگرچه این نکات می توانند دید شما را در کوتاه مدت افزایش دهند، اما این کیفیت محتوای شما است که افراد را تحت تاثیر قرار می دهد تا “دنبال کردن” را بزنند. به عنوان یک بازاریاب، این به معنای قرار دادن مخاطبان خود در قلب استراتژی خود و ایجاد محتوایی است که با آنها صحبت می کند.
منبع
گاهی اوقات، این فقط چیزی نیست که شما پست می کنید، بلکه چه زمانی شما پست می کنید این به ویژه در TikTok صادق است.
به عنوان مثال، مد یک دسته بندی محبوب در TikTok است. بنابراین، هشتگ #fashion بیش از 188 میلیارد بازدید در این پلتفرم دارد. اگر می خواهید محتوای مرتبط با مد را پست کنید، ممکن است در این عمود رقابتی گم شوید. درعوض، میتوانید روی یک زیر طاقچه مانند استایل خیابانی یا مد سایز متوسط تمرکز کنید که کسری از دیدگاهها را دارد اما مخاطبان درگیرتری دارند.
نظرسنجی اخیر HubSpot Blogs از بیش از 300 بازاریاب بهترین و بدترین زمان ها را برای ارسال در TikTok شناسایی کرد. در اینجا نتایج آمده است:
- بهترین زمان روز: 3-6 بعد از ظهر و 6-9 بعد از ظهر
- بهترین روزهای هفته: جمعه و شنبه
- بدترین زمان روز: 6-9 صبح و 9-12 صبح
- بدترین روزهای هفته: دوشنبه و سه شنبه
ساده ترین راه برای دستیابی به هدف این است که مخاطب خود را بشناسید و بدانید که آنها چه چیزی می خواهند ببینند. خاص باشید. اگر مطمئن نیستید، نگاهی به رقابت خود بیندازید. چه کاری را خوب انجام می دهند؟ چه ویدیوهایی بیشترین تعامل را دارند؟ و، البته، از پرسونای خریدار خود به عنوان قطب نما در هنگام طوفان فکری ایده های ویدیویی استفاده کنید.
2. در زمان مناسب پست کنید.
چالشها در TikTok بدنام هستند و این قدرت را دارند که تعداد فالوورهای شما را افزایش دهند. ترفند این است که مناسب برند خود را پیدا کنید. به هر حال، برخی از چالشها قبل از برخورد با زمین از بین میروند، در حالی که برخی دیگر مانند آتشسوزی گسترده میشوند.
هنگام ارسال محتوا در TikTok، از این ساعات کند دوری کنید و سعی کنید تا پایان هفته یا در آخر هفته پست ارسال کنید.
3. دوئت یا بخیه ویدیوهای با اجرای برتر.
از آنجایی که TikTok در میان جمعیت Gen Z محبوب است – و آنها در بخش زیادی از روز در مدرسه هستند – صبح و اوایل بعد از ظهر “منطقه مرده” منطقی است.
شما همچنین می توانید چالش خود را ایجاد کنید – فقط مطمئن شوید که انجام آن نسبتاً ساده است. به عنوان مثال، Chipotle شروع به کار کرد #LidFlip چالشی که کاربران را تشویق می کرد تا درب کاسه بوریتو خود را با سبکی باز کنند:
5. روی صداها و آهنگ های پرطرفدار پرش کنید.
بیایید به بهترین نکات و ترفندها برای رشد TikTok خود بپردازیم.
چگونه TikTok خود را سریع رشد دهید
- از جذابیت برای همه دست بردارید.
- در زمان مناسب پست کنید.
- دوئت یا بخیه ویدیوهای با اجرای برتر.
- در یک چالش شرکت کنید (یا چالش خود را ایجاد کنید).
- به صداها و آهنگ های پرطرفدار بروید.
- TikTok خود را به صورت متقابل تبلیغ کنید.
1. از جذابیت برای همه دست بردارید.
نتیجه؟ ویدیوی اصلی تسکو 22 میلیون بازدید و هزاران نفر از دوئت ارسال شد.
4. در یک چالش شرکت کنید (یا چالش خود را ایجاد کنید).
برای شروع، مرکز خلاق TikTok را بررسی کنید که هر روز محبوب ترین صداها را رتبه بندی می کند. همچنین می توانید بر اساس منطقه فیلتر کنید، که اگر مخاطبان شما در مکانی متفاوت از شما زندگی می کنند مفید است.
6. TikTok خود را به صورت متقابل تبلیغ کنید.
TikTok تعدادی ویژگی را برای همکاری با دیگران ارائه می دهد – که برای جلب توجه بیشتر به محتوای شما کلیدی است. بیایید به طور خاص در مورد دو ویژگی صحبت کنیم: Duet و Stitch.
TikTok کتابخانه گسترده ای از صداها دارد – اما شما باید صداهایی را در اولویت قرار دهید که عشق زیادی را از طرف جامعه دریافت می کنند. این به این دلیل است که الگوریتم TikTok تمایل دارد ویدیوهایی را که از صداهای پرطرفدار استفاده می کنند، ترجیح دهد. بعلاوه، 67 درصد از کاربران TikTok ویدیوهای مارک دار که دارای آهنگ های محبوب یا پرطرفدار هستند را ترجیح می دهند.
ویژگی Stitch شما را قادر می سازد تا حداکثر 5 ثانیه از ویدیوی شخص دیگری را به عنوان مقدمه برای خود پخش کنید.
وقتی سعی میکنید در TikTok همه را جذب کنید، برعکس این اتفاق میافتد: در نهایت با هیچکس طنینانداز نمیشوید.
88% از کاربران TikTok می گویند صدا برای تجربه TikTok ضروری است. به لطف الگوریتم، برای ایجاد تعامل بیشتر نیز حیاتی است.
افزایش فالوورها در TikTok ممکن است روند کندی به نظر برسد. و اگر برای ایجاد محتوای شگفتانگیز تلاش زیادی میکنید، ممکن است احساس ناامیدی بیشتری داشته باشید.
هنگامی که چالشی را پیدا کردید که می توانید با آن کار کنید، مهم است که خودتان را روی آن قرار دهید. اینطوری واقعاً متمایز خواهید شد.
اما موارد بیشتری نیز وجود دارد – همچنین میتوانید دیگران را به دوئت یا دوخت تشویق کنید شما فیلم های.