چگونه قابلیت کشف خود را در TikTok افزایش دهید

همانطور که رفتار مصرف کننده تغییر می کند و شبکه های اجتماعی بیشتر به عنوان یک موتور جستجو مورد استفاده قرار می گیرند، زمان آن رسیده است که در استراتژی SEO خود تجدید نظر کنید و آن را با پلتفرم های رسانه های اجتماعی ادغام کنید.

اما، افزودن هشتگ های مربوط به TikTok (آنها را به عنوان کلمات کلیدی در نظر بگیرید) که موضوعات پوشش داده شده در ویدیوی شما را توضیح می دهد، می تواند به الگوریتم کمک کند تا محتوای ویدیوی شما را بهتر درک کند.

بنابراین، با یک استراتژی قوی سئو TikTok، می‌توانید قابلیت کشف خود را در برنامه افزایش دهید (یعنی در صفحات بیشتری برای شما ظاهر شود) و تعامل را افزایش دهید.

برای برندها، کار ساده است، در TikTok سازندگانی را در جایگاه یا حساب‌های خود جستجو کنید که ممکن است قبلاً محصول یا خدمات شما (یا رقبای شما) را در یک ویدیو برای همکاری گنجانده باشند.

با استراتژی مناسب سئو TikTok، در کمترین زمان ممکن از مزایای آن بهره مند خواهید شد.

مزایای سئو Tiktok در سال 2022: موقعیت یابی برند، تأثیرگذاری بر رفتار خرید، پشتیبانی از مشتری خودخدمت، تشویق فرآیندهای خرید مستقل

کلمه کلیدی مرتبط با محتوای شما را در جستجو وارد کنید. توجه داشته باشید که کدام ویدیوها ابتدا نمایش داده می شوند – آیا آنها آن کلمه کلیدی را در متن داخل ویدیو دارند؟ آیا این کلمه کلیدی در عنوان است؟

اگرچه جزئیات متعددی می توانند بر الگوریتم تأثیر بگذارند، این 3 سیگنال رتبه بندی عوامل اصلی هستند:

1. اطلاعات ویدئویی

به عنوان مثال، اگر شما یک برند زیبایی هستید، اصطلاحات گسترده شما به طور خلاصه می‌تواند پیشنهاد کلی شما را خلاصه کند. اصطلاحات گسترده می تواند محصولات زیبایی، هک های زیبایی و نکات زیبایی باشد.

اکنون، اینفلوئنسر مارکتینگ در Tiktok لزوما یک استراتژی جدید نیست، اما همکاری با یک سازنده UGC یک استراتژی جدید است.

استراتژی‌های سئو TikTok برای افزایش قابلیت کشف شما: کلمات کلیدی خود را در عنوان خود قرار دهید

این یک استراتژی جدید است که به سرعت در حال به دست آوردن یک تن از کشش است. در TikTok، هشتگ #ugccreator 147.1 میلیون بازدید دارد و در حال رشد است.





منبع

TikTok ویژگی‌های بیشتری را برای پشتیبانی از افزایش قابلیت کشف ویدیو در این پلتفرم اضافه کرده است.

مصرف کنندگان Gen-Z خریداران باهوشی هستند – آنها اساساً مراحل آگاهی و بررسی قیف فروش را با کشف مارک ها از طریق محتوا در قالب بررسی، راهنمایی و مشاوره ادغام می کنند.

بازاریابان برنامه ریزی کرده اند تا با اجرای تبلیغات TikTok، بهبود تولید ویدیو، استفاده از ابزار مدیریت TikTok و همکاری با سازندگان UGC، سرمایه گذاری های خود را در این برنامه افزایش دهند.

بنابراین، اگر می‌خواهید قابلیت کشف خود را افزایش دهید، اکنون زمان آن است که استراتژی سئوی TikTok خود را ارتقا دهید.