اگر در کار با سازندگان تازه کار هستید، با یک آژانس بازاریابی تأثیرگذار با رتبه برتر شریک شوید تا در این فرآیند از شما پشتیبانی کند.
3. یک استراتژی هشتگ ایجاد کنید.
روی کلمات کلیدی و سازندگان UGC که مربوط به محصول یا خدمات شما هستند تمرکز کنید و پست های TikTok خود را برای حفظ حس سازگاری با الگوریتم برنامه ریزی کنید.
الگوریتم TikTok میخواهد محتوایی را به شما نشان دهد که آنها فکر میکنند بیشتر به آن علاقه دارید، بنابراین اطلاعات ویدیویی عامل مهمی برای دسترسی بالقوه به برنامه است.
3. به محتوای سازندگان دیگر نگاه کنید.
بنابراین، هنگامی که شخصی چیزی را در TikTok از طریق یک کلمه کلیدی یا هشتگ جستجو می کند، می خواهید ویدیوی شما در بالای لیست ظاهر شود تا بتوانید دسترسی و تعامل محتوای خود را افزایش دهید.
فعل و انفعالات و بازدیدها در یک ویدیو سیگنال کلیدی رتبه بندی هستند. اساساً به الگوریتم میگوید: “ما میخواهیم بیشتر از این را ببینیم.” بنابراین، محتوایی که تعداد زیادی تعامل داشته باشد به مخاطبان بزرگتری نشان داده میشود. تعاملات کلیدی کاربر عبارتند از:
- دوست دارد
- نظرات
- سهام
- تکمیل و تماشای مجدد
- حساب دنبال می شود
3. تنظیمات دستگاه
همانطور که رفتار مصرف کننده تغییر می کند و افراد بیشتری برای برندها در رسانه های اجتماعی جستجو می کنند، اتخاذ رویکرد SEO می تواند قابلیت کشف شما را در TikTok افزایش دهد.
شما نمیخواهید مجموعهای از ویدیوها را از حسابها به زبان دیگری که نمیفهمید ببینید، بنابراین الگوریتم تنظیمات دستگاه شما (یعنی زبان و مکان) را در نظر میگیرد. در اینجا برخی از تنظیمات دستگاه است که در نظر گرفته شده است:
- مکان ارسال
- ترجیحات زبان
- نوع دستگاه موبایل
3 استراتژی سئو TikTok برای افزایش قابلیت کشف شما
ابزار کشف روند TikTok میتواند به بازاریابان کمک کند تا بر اساس مکان، هشتگ، سازنده، صدا و موارد دیگر، ترندها را کشف کنند.
نکته حرفه ای: اگر از چالش های پرطرفدار یا روال رقصی استفاده می کنید، حتماً هشتگ ترند را به پست خود اضافه کنید.
بسته بندی
Gen Z ترجیح می دهد یک جستجوی سریع در برنامه انجام دهد و نمایش تصویری محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) را در قالب بررسی ها، توصیه ها و نکات مصرف کنندگان روزمره ببیند تا اینکه در مورد آن مطالعه کند.
در مرحله بعد، متوجه خواهید شد که ویدیوهای برتر نیز آن کلمه کلیدی را در عنوان (یعنی توضیحات ویدیو) دارند.
TikTok اطلاعات ویدیویی را توسط:
- زیرنویس کلمات کلیدی
- صدا
- هشتگ ها
- جلوه ها
- محتوا (به عنوان مثال رونوشت های ویدئویی)
2. تعامل با کاربر
برای برندها، کار ساده است، در TikTok سازندگانی را در جایگاه یا حسابهای خود جستجو کنید که ممکن است قبلاً محصول یا خدمات شما (یا رقبای شما) را در یک ویدیو برای همکاری گنجانده باشند.
بازاریابان برنامه ریزی کرده اند تا با اجرای تبلیغات TikTok، بهبود تولید ویدیو، استفاده از ابزار مدیریت TikTok و همکاری با سازندگان UGC، سرمایه گذاری های خود را در این برنامه افزایش دهند.
اصطلاحات خاص تر بر دسته های مختلف محصولات تمرکز می کنند: توصیه کرم پودر، هک فونداسیون و فونداسیون برای پوست های خشک.
این می تواند به تحقیقات کلمات کلیدی کمک کند تا ببینید چه چیزی در TikTok در زمان واقعی ویروسی می شود – و ببینید از چه کلمات کلیدی در آن ویدیوها استفاده می شود.