چگونه هر دو می توانند ترافیک را افزایش دهند


هر چه وبلاگ یا سایت شما ترافیک بیشتری دریافت کند، بهتر است. اما درایو بای‌ها برای افزایش تعامل کاربر و در نهایت افزایش فروش کافی نیستند – در عوض، شما باید مشتریان بالقوه را متقاعد کنید که ارزش ماندن در اطراف را دارد. محتوای موضوعی و همتای آن، محتوای همیشه سبز، می تواند به شما در رسیدن به این هدف کمک کند.در نظر بگیرید که اگر محتوا یا طرح‌بندی جذاب نباشد، ۳۸ درصد از افراد سایت شما را ترک خواهند کرد. به عبارت دیگر، اگر در اسرع وقت چیزی با ارزش پیدا نکنند، نمی مانند.

اکنون دانلود کنید: قالب‌های تبلیغ محتوا + کیتالبته، این یک سوال مهم را ایجاد می کند: وقتی صحبت از محتوای موضوعی در مقابل محتوای همیشه سبز می شود، کدام یک بهترین ضربه را برای سرمایه مجازی شما ارائه می دهد؟ کدام نوع باعث می شود بازدیدکنندگان بیشتری بمانند؟ در اینجا چیزی است که باید در مورد افزایش ترافیک با این نوع محتوای رایج بدانید.

محتوای موضوعی بر رویدادها یا اطلاعات جاری تمرکز دارد تا محتوای هدفمند و مرتبط را به بازدیدکنندگان ارائه دهد. به عنوان مثال، یک شرکت سقف‌سازی محلی ممکن است از رویداد طوفان بزرگی که در شهر یا شهرستان می‌گذرد، به‌عنوان نقطه پرش برای یک پست وبلاگ در مورد رسیدگی به خسارت تگرگ یا باد استفاده کند. این نوع محتوای موضوعی مربوط به مخاطبان هدف آنها در لحظه است، توصیه های عملی ارائه می دهد و ممکن است به افزایش تبدیل کمک کند.

وبلاگ اخیر HubSpot State of Consumer Trends نمونه خوبی از محتوای موضوعی است. آمار ارائه شده به موقع، مرتبط و در آینده نزدیک قابل اجرا است.

وضعیت گرایش های مصرف کننده HubSpot

مانند درخت همیشه سبز، این نوع محتوا همیشه در اطراف و مرتبط است. برخلاف ماهیت مبتنی بر زمان محتوای موضوعی که برای جذاب ماندن نیاز به به‌روزرسانی منظم دارد، محتوای همیشه سبز جذابیت طولانی‌مدتی دارد که به شما امکان می‌دهد آن را پست کنید و (بیشتر) آن را فراموش کنید.

انواع متداول محتوای همیشه سبز شامل مقاله ها، نکات، یا فهرست هایی است که به طور گسترده قابل اجرا هستند. فهرست 15 معیار موفقیت مشتری که در واقع مهم هستند HubSpot نمونه ای عالی از محتوای همیشه سبز عملی است.

نمونه محتوای موضوعی

مزایا و معایب محتوای موضوعی

به استفاده از محتوای موضوعی در سایت خود فکر می کنید؟ در اینجا دو جوانب مثبت و دو منفی این رویکرد وجود دارد.

طرفدار شماره 1: کار پا کمتر

محتوای موضوعی برای گرفتن وجود دارد. بررسی سریع وب سایت های صنعتی مرتبط یا رسانه های خبری دیجیتال می تواند الهام بخش پست بعدی شما باشد، به این معنی که تیم شما می تواند مدت زمان مورد نیاز برای یافتن تمرکز محتوای بعدی شما را کاهش دهد.

طرفدار شماره 2: فرصت های ترافیکی متعدد

داستان‌های مرتبط می‌توانند در نقاط مختلف محتوا مورد توجه قرار گیرند. در عمل، این بدان معنی است که می توانید ترافیک سایت های رسانه های اجتماعی، ایمیل ها و جستجوهای وب را به طور همزمان به سایت خود هدایت کنید.

منفی شماره 1: این فقط شما نیستید

مطالب جالب برای همه جالب است. این بدان معناست که سایت‌های دیگر نیز دیدگاه خود را در مورد محتوای موضوعی ارسال می‌کنند، که باعث می‌شود متمایز شدن از جمعیت سخت‌تر شود.

مشکل شماره 2: اعتماد ساخته شده است، ارسال نشده است

فقط به این دلیل که شما یک پست عالی ایجاد می کنید و ترافیک سایت خود را جذب می کنید، به این معنی نیست که بازدیدکنندگان به طور خودکار خریدار می شوند. درعوض، ایجاد اعتماد به زمان نیاز دارد، به این معنی که برای ایجاد تبدیل به محتوایی بیشتر از محتوای موضوعی نیاز دارید.

مزایا و معایب محتوای همیشه سبز

به تلاشی همیشه سبز در وب سایت خود فکر می کنید؟ در اینجا برخی از مزایا و معایب رایج وجود دارد.

حرفه ای شماره 1: شاداب تر، طولانی تر می ماند

محتوای همیشه سبز به طور طبیعی برای مدت طولانی تری تازه تر می ماند و به نوبه خود باعث ایجاد ترافیک ثابت به سایت شما می شود. همچنین می‌توانید به‌جای جایگزینی این محتوا، در صورت نیاز، به‌روزرسانی کنید تا کاربران دوباره برگردند.

حرفه ای شماره 2: ایده آل برای محتوای سطح ورودی

دستورالعمل‌ها و فهرست‌هایی که برای مبتدیانی که یک مهارت جدید را یاد می‌گیرند یا یک موضوع را درک می‌کنند، گزینه‌های عالی برای محتوای همیشه سبز هستند، زیرا همیشه کسی وجود دارد که به دنبال یادگیری باشد.

اشکال شماره 1: طوفان فکری می تواند خشک شود

هرچه محتوای همیشه سبز بیشتری پست کنید، فکر کردن به موضوعات جدید سخت تر می شود. این وضعیتی را ایجاد می‌کند که تیم شما ممکن است زمان بیشتری را صرف خرید پست‌های کاری به جای ایجاد محتوای همیشه سبز کند.

منفی شماره 2: موفقیت یک فرآیند آهسته است

در جایی که پست‌های محتوای موضوعی می‌توانند در بازه‌های زمانی کوتاه جهش زیادی در ترافیک ایجاد کنند، محتوای همیشه سبز کندتر و ثابت‌تر است. اگرچه این برای رشد بلندمدت عالی است، اما اگر به دنبال سرمایه‌گذاری بر تقاضای فصلی یا رویداد محور هستید، کمکی نخواهد کرد.

در حالت ایده آل، محتوای موضعی و همیشه سبز در هماهنگی به افزایش ترافیک وب سایت شما کمک می کند. مطمئن نیستید که در عمل چگونه به نظر می رسد؟ در اینجا شش نکته برای شروع شما وجود دارد.

1. از قالب های برنامه ریزی محتوا برای محتوای موضوعی و همیشه سبز خود استفاده کنید

وقتی نوبت به بیشترین استفاده از محتوای موضوعی و همیشه سبز می رسد، الگوهای برنامه ریزی مکانی عالی برای شروع هستند، زیرا آنها پایه محکمی برای استراتژی ترافیک طولانی مدت شما فراهم می کنند.

الگوی رایگان برنامه ریزی بازاریابی محتوا HubSpot را بررسی کنید تا کمپین تولید محتوای خود را راه اندازی کنید.

قالب های برنامه ریزی محتوای رایگان HubSpot

2. برنامه ای برای تجدید منظم موضعی تنظیم کنید

برای مرتبط نگه داشتن محتوای موضوعی، به‌روزرسانی‌های منظم را برنامه‌ریزی کنید. مدت زمان بین به‌روزرسانی‌ها به نوع محتوا بستگی دارد – برای پست‌های رسانه‌های اجتماعی، بیش از یک هفته ممکن است کهنه شود. برای پست های وبلاگ، حداکثر دو هفته تا یک ماه.

3. ابزار مناسب را دریافت کنید

قبل از ایجاد محتوای خود، مطمئن شوید که در مسیر درست سئو هستید. ابزارهایی مانند Google AdWords و Google Trends می‌توانند به شما کمک کنند کلمات کلیدی را پیدا کنید که در راه افزایش هستند یا حجم جستجوی ثابتی دارند تا استراتژی محتوای شما را مشخص کنند.

4. مطالب موضوعی: خودداری نکنید

وقتی نوبت به محتوای موضوعی می‌رسد، نرده‌ها را تاب دهید. با توجه به تعداد سایت‌های دیگری که همین کار را انجام می‌دهند، ارزش آن را دارد که با محتوایی که به مخاطبان هدف شما مرتبط است، همه‌چیز استفاده کنید. حتی اگر آنطور که در نظر گرفته شده فرود نیاید، به اندازه کافی زودگذر است که بتوانید سریعاً بهبود پیدا کنید.

5. محتوای همیشه سبز: به دراز مدت فکر کنید

برای محتوای همیشه سبز، به پتانسیل ترافیک طولانی مدت فکر کنید. آیا محتوا برای پایگاه کاربری فعلی شما مفید است؟ آیا می توان آن را با تغییر بازار به روز کرد تا مرتبط باقی بماند؟

6. تعادل محتوا را پیدا کنید

در نهایت، تعادلی بین موضعی و همیشه سبز پیدا کنید. در حالی که یک رویکرد کاملاً موضعی می‌تواند نتایج سریعی ایجاد کند، موفقیت پایدار را به همراه نخواهد داشت. در همین حال، تلاش‌های همیشه سبز، پیشرفت ثابتی را ارائه می‌دهند، اما برای افزایش علاقه مشتری یا سرمایه‌گذاری بر روندهای بازار کافی نیستند.

کارگردانی ترافیک: سود مضاعف محتوای همیشه سبز و موضوعی

به زبان ساده؟ هم محتوای موضعی و هم محتوای همیشه سبز مزایایی برای سایت شما دارد. در جایی که تلاش‌های همیشه سبز می‌تواند به افزایش سئو و ارائه تعداد بازدیدکنندگان ثابت کمک کند، محتوای موضوعی به سایت شما کمک می‌کند زمانی که رویدادهای مرتبط و به‌موقع مشتریانی به دنبال پاسخ هستند، مورد توجه قرار گیرد.

به عبارت دیگر، این در مورد محتوای موضعی در مقابل محتوای همیشه سبز نیست: این در مورد یافتن راهی برای ایجاد تعادل بین هر دو است که بازدیدکنندگان را علاقه مند می کند و آنها را به بازگشت ادامه می دهد.

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در آوریل 2010 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.

ترویج محتوا



منبع