چگونه هر دو می توانند ترافیک را افزایش دهند

به تلاشی همیشه سبز در وب سایت خود فکر می کنید؟ در اینجا برخی از مزایا و معایب رایج وجود دارد.

حرفه ای شماره 1: شاداب تر، طولانی تر می ماند

محتوای همیشه سبز برای مدت طولانی مرتبط و قابل اجرا باقی می ماند. این محتوا همچنین از نظر SEO بهینه شده است تا ترافیک وب سایت یا وبلاگ را افزایش دهد. از آنجایی که محتوا به ندرت تغییر می کند، آدرس صفحه وب انتخاب خوبی برای سئو است.

وقتی نوبت به بیشترین استفاده از محتوای موضوعی و همیشه سبز می رسد، الگوهای برنامه ریزی مکانی عالی برای شروع هستند، زیرا آنها پایه محکمی برای استراتژی ترافیک طولانی مدت شما فراهم می کنند.

وبلاگ اخیر HubSpot State of Consumer Trends نمونه خوبی از محتوای موضوعی است. آمار ارائه شده به موقع، مرتبط و در آینده نزدیک قابل اجرا است.

ترویج محتوا



منبع

به استفاده از محتوای موضوعی در سایت خود فکر می کنید؟ در اینجا دو جوانب مثبت و دو منفی این رویکرد وجود دارد.

طرفدار شماره 1: کار پا کمتر

برای مرتبط نگه داشتن محتوای موضوعی، به‌روزرسانی‌های منظم را برنامه‌ریزی کنید. مدت زمان بین به‌روزرسانی‌ها به نوع محتوا بستگی دارد – برای پست‌های رسانه‌های اجتماعی، بیش از یک هفته ممکن است کهنه شود. برای پست های وبلاگ، حداکثر دو هفته تا یک ماه.

3. ابزار مناسب را دریافت کنید

محتوای موضوعی برای گرفتن وجود دارد. بررسی سریع وب سایت های صنعتی مرتبط یا رسانه های خبری دیجیتال می تواند الهام بخش پست بعدی شما باشد، به این معنی که تیم شما می تواند مدت زمان مورد نیاز برای یافتن تمرکز محتوای بعدی شما را کاهش دهد.

طرفدار شماره 2: فرصت های ترافیکی متعدد

برای محتوای همیشه سبز، به پتانسیل ترافیک طولانی مدت فکر کنید. آیا محتوا برای پایگاه کاربری فعلی شما مفید است؟ آیا می توان آن را با تغییر بازار به روز کرد تا مرتبط باقی بماند؟

6. تعادل محتوا را پیدا کنید

قالب های برنامه ریزی محتوای رایگان HubSpot

2. برنامه ای برای تجدید منظم موضعی تنظیم کنید

وقتی نوبت به محتوای موضوعی می‌رسد، نرده‌ها را تاب دهید. با توجه به تعداد سایت‌های دیگری که همین کار را انجام می‌دهند، ارزش آن را دارد که با محتوایی که به مخاطبان هدف شما مرتبط است، همه‌چیز استفاده کنید. حتی اگر آنطور که در نظر گرفته شده فرود نیاید، به اندازه کافی زودگذر است که بتوانید سریعاً بهبود پیدا کنید.

5. محتوای همیشه سبز: به دراز مدت فکر کنید

هرچه محتوای همیشه سبز بیشتری پست کنید، فکر کردن به موضوعات جدید سخت تر می شود. این وضعیتی را ایجاد می‌کند که تیم شما ممکن است زمان بیشتری را صرف خرید پست‌های کاری به جای ایجاد محتوای همیشه سبز کند.

منفی شماره 2: موفقیت یک فرآیند آهسته است

اکنون دانلود کنید: قالب‌های تبلیغ محتوا + کیتالبته، این یک سوال مهم را ایجاد می کند: وقتی صحبت از محتوای موضوعی در مقابل محتوای همیشه سبز می شود، کدام یک بهترین ضربه را برای سرمایه مجازی شما ارائه می دهد؟ کدام نوع باعث می شود بازدیدکنندگان بیشتری بمانند؟ در اینجا چیزی است که باید در مورد افزایش ترافیک با این نوع محتوای رایج بدانید.