چگونه هر دو می توانند ترافیک را افزایش دهند

مطالب جالب برای همه جالب است. این بدان معناست که سایت‌های دیگر نیز دیدگاه خود را در مورد محتوای موضوعی ارسال می‌کنند، که باعث می‌شود متمایز شدن از جمعیت سخت‌تر شود.

مشکل شماره 2: اعتماد ساخته شده است، ارسال نشده است

هرچه محتوای همیشه سبز بیشتری پست کنید، فکر کردن به موضوعات جدید سخت تر می شود. این وضعیتی را ایجاد می‌کند که تیم شما ممکن است زمان بیشتری را صرف خرید پست‌های کاری به جای ایجاد محتوای همیشه سبز کند.

منفی شماره 2: موفقیت یک فرآیند آهسته است

وبلاگ اخیر HubSpot State of Consumer Trends نمونه خوبی از محتوای موضوعی است. آمار ارائه شده به موقع، مرتبط و در آینده نزدیک قابل اجرا است.

محتوای موضوعی بر رویدادها یا اطلاعات جاری تمرکز دارد تا محتوای هدفمند و مرتبط را به بازدیدکنندگان ارائه دهد. به عنوان مثال، یک شرکت سقف‌سازی محلی ممکن است از رویداد طوفان بزرگی که در شهر یا شهرستان می‌گذرد، به‌عنوان نقطه پرش برای یک پست وبلاگ در مورد رسیدگی به خسارت تگرگ یا باد استفاده کند. این نوع محتوای موضوعی مربوط به مخاطبان هدف آنها در لحظه است، توصیه های عملی ارائه می دهد و ممکن است به افزایش تبدیل کمک کند.

اکنون دانلود کنید: قالب‌های تبلیغ محتوا + کیتالبته، این یک سوال مهم را ایجاد می کند: وقتی صحبت از محتوای موضوعی در مقابل محتوای همیشه سبز می شود، کدام یک بهترین ضربه را برای سرمایه مجازی شما ارائه می دهد؟ کدام نوع باعث می شود بازدیدکنندگان بیشتری بمانند؟ در اینجا چیزی است که باید در مورد افزایش ترافیک با این نوع محتوای رایج بدانید.

فقط به این دلیل که شما یک پست عالی ایجاد می کنید و ترافیک سایت خود را جذب می کنید، به این معنی نیست که بازدیدکنندگان به طور خودکار خریدار می شوند. درعوض، ایجاد اعتماد به زمان نیاز دارد، به این معنی که برای ایجاد تبدیل به محتوایی بیشتر از محتوای موضوعی نیاز دارید.

مزایا و معایب محتوای همیشه سبز

به زبان ساده؟ هم محتوای موضعی و هم محتوای همیشه سبز مزایایی برای سایت شما دارد. در جایی که تلاش‌های همیشه سبز می‌تواند به افزایش سئو و ارائه تعداد بازدیدکنندگان ثابت کمک کند، محتوای موضوعی به سایت شما کمک می‌کند زمانی که رویدادهای مرتبط و به‌موقع مشتریانی به دنبال پاسخ هستند، مورد توجه قرار گیرد.

انواع متداول محتوای همیشه سبز شامل مقاله ها، نکات، یا فهرست هایی است که به طور گسترده قابل اجرا هستند. فهرست 15 معیار موفقیت مشتری که در واقع مهم هستند HubSpot نمونه ای عالی از محتوای همیشه سبز عملی است.

محتوای همیشه سبز به طور طبیعی برای مدت طولانی تری تازه تر می ماند و به نوبه خود باعث ایجاد ترافیک ثابت به سایت شما می شود. همچنین می‌توانید به‌جای جایگزینی این محتوا، در صورت نیاز، به‌روزرسانی کنید تا کاربران دوباره برگردند.

حرفه ای شماره 2: ایده آل برای محتوای سطح ورودی

در جایی که پست‌های محتوای موضوعی می‌توانند در بازه‌های زمانی کوتاه جهش زیادی در ترافیک ایجاد کنند، محتوای همیشه سبز کندتر و ثابت‌تر است. اگرچه این برای رشد بلندمدت عالی است، اما اگر به دنبال سرمایه‌گذاری بر تقاضای فصلی یا رویداد محور هستید، کمکی نخواهد کرد.

قبل از ایجاد محتوای خود، مطمئن شوید که در مسیر درست سئو هستید. ابزارهایی مانند Google AdWords و Google Trends می‌توانند به شما کمک کنند کلمات کلیدی را پیدا کنید که در راه افزایش هستند یا حجم جستجوی ثابتی دارند تا استراتژی محتوای شما را مشخص کنند.

4. مطالب موضوعی: خودداری نکنید

نمونه محتوای موضوعی

مزایا و معایب محتوای موضوعی

وضعیت گرایش های مصرف کننده HubSpot

وقتی نوبت به محتوای موضوعی می‌رسد، نرده‌ها را تاب دهید. با توجه به تعداد سایت‌های دیگری که همین کار را انجام می‌دهند، ارزش آن را دارد که با محتوایی که به مخاطبان هدف شما مرتبط است، همه‌چیز استفاده کنید. حتی اگر آنطور که در نظر گرفته شده فرود نیاید، به اندازه کافی زودگذر است که بتوانید سریعاً بهبود پیدا کنید.

5. محتوای همیشه سبز: به دراز مدت فکر کنید

برای محتوای همیشه سبز، به پتانسیل ترافیک طولانی مدت فکر کنید. آیا محتوا برای پایگاه کاربری فعلی شما مفید است؟ آیا می توان آن را با تغییر بازار به روز کرد تا مرتبط باقی بماند؟

6. تعادل محتوا را پیدا کنید

به عبارت دیگر، این در مورد محتوای موضعی در مقابل محتوای همیشه سبز نیست: این در مورد یافتن راهی برای ایجاد تعادل بین هر دو است که بازدیدکنندگان را علاقه مند می کند و آنها را به بازگشت ادامه می دهد.

در حالت ایده آل، محتوای موضعی و همیشه سبز در هماهنگی به افزایش ترافیک وب سایت شما کمک می کند. مطمئن نیستید که در عمل چگونه به نظر می رسد؟ در اینجا شش نکته برای شروع شما وجود دارد.

1. از قالب های برنامه ریزی محتوا برای محتوای موضوعی و همیشه سبز خود استفاده کنید

وقتی نوبت به بیشترین استفاده از محتوای موضوعی و همیشه سبز می رسد، الگوهای برنامه ریزی مکانی عالی برای شروع هستند، زیرا آنها پایه محکمی برای استراتژی ترافیک طولانی مدت شما فراهم می کنند.

به استفاده از محتوای موضوعی در سایت خود فکر می کنید؟ در اینجا دو جوانب مثبت و دو منفی این رویکرد وجود دارد.

طرفدار شماره 1: کار پا کمتر

محتوای موضوعی برای گرفتن وجود دارد. بررسی سریع وب سایت های صنعتی مرتبط یا رسانه های خبری دیجیتال می تواند الهام بخش پست بعدی شما باشد، به این معنی که تیم شما می تواند مدت زمان مورد نیاز برای یافتن تمرکز محتوای بعدی شما را کاهش دهد.

طرفدار شماره 2: فرصت های ترافیکی متعدد

در نهایت، تعادلی بین موضعی و همیشه سبز پیدا کنید. در حالی که یک رویکرد کاملاً موضعی می‌تواند نتایج سریعی ایجاد کند، موفقیت پایدار را به همراه نخواهد داشت. در همین حال، تلاش‌های همیشه سبز، پیشرفت ثابتی را ارائه می‌دهند، اما برای افزایش علاقه مشتری یا سرمایه‌گذاری بر روندهای بازار کافی نیستند.

کارگردانی ترافیک: سود مضاعف محتوای همیشه سبز و موضوعی