محتوای همیشه سبز به طور طبیعی برای مدت طولانی تری تازه تر می ماند و به نوبه خود باعث ایجاد ترافیک ثابت به سایت شما می شود. همچنین میتوانید بهجای جایگزینی این محتوا، در صورت نیاز، بهروزرسانی کنید تا کاربران دوباره برگردند.
حرفه ای شماره 2: ایده آل برای محتوای سطح ورودی
به عبارت دیگر، این در مورد محتوای موضعی در مقابل محتوای همیشه سبز نیست: این در مورد یافتن راهی برای ایجاد تعادل بین هر دو است که بازدیدکنندگان را علاقه مند می کند و آنها را به بازگشت ادامه می دهد.

مزایا و معایب محتوای موضوعی
انواع متداول محتوای همیشه سبز شامل مقاله ها، نکات، یا فهرست هایی است که به طور گسترده قابل اجرا هستند. فهرست 15 معیار موفقیت مشتری که در واقع مهم هستند HubSpot نمونه ای عالی از محتوای همیشه سبز عملی است.
در حالت ایده آل، محتوای موضعی و همیشه سبز در هماهنگی به افزایش ترافیک وب سایت شما کمک می کند. مطمئن نیستید که در عمل چگونه به نظر می رسد؟ در اینجا شش نکته برای شروع شما وجود دارد.
1. از قالب های برنامه ریزی محتوا برای محتوای موضوعی و همیشه سبز خود استفاده کنید
محتوای موضوعی بر رویدادها یا اطلاعات جاری تمرکز دارد تا محتوای هدفمند و مرتبط را به بازدیدکنندگان ارائه دهد. به عنوان مثال، یک شرکت سقفسازی محلی ممکن است از رویداد طوفان بزرگی که در شهر یا شهرستان میگذرد، بهعنوان نقطه پرش برای یک پست وبلاگ در مورد رسیدگی به خسارت تگرگ یا باد استفاده کند. این نوع محتوای موضوعی مربوط به مخاطبان هدف آنها در لحظه است، توصیه های عملی ارائه می دهد و ممکن است به افزایش تبدیل کمک کند.
در جایی که پستهای محتوای موضوعی میتوانند در بازههای زمانی کوتاه جهش زیادی در ترافیک ایجاد کنند، محتوای همیشه سبز کندتر و ثابتتر است. اگرچه این برای رشد بلندمدت عالی است، اما اگر به دنبال سرمایهگذاری بر تقاضای فصلی یا رویداد محور هستید، کمکی نخواهد کرد.
نحوه استفاده از محتوای موضعی و همیشه سبز برای رشد ترافیک
- برای محتوای موضوعی و همیشه سبز خود از قالب های برنامه ریزی محتوا استفاده کنید
- یک برنامه زمانی برای تجدید منظم موضعی تنظیم کنید
- ابزار مناسب را دریافت کنید
- مطالب موضوعی: درنگ نکنید
- محتوای همیشه سبز: به دراز مدت فکر کنید
- تعادل محتوا را پیدا کنید
داستانهای مرتبط میتوانند در نقاط مختلف محتوا مورد توجه قرار گیرند. در عمل، این بدان معنی است که می توانید ترافیک سایت های رسانه های اجتماعی، ایمیل ها و جستجوهای وب را به طور همزمان به سایت خود هدایت کنید.
منفی شماره 1: این فقط شما نیستید

محتوای موضوعی در مقابل محتوای همیشه سبز
قبل از ایجاد محتوای خود، مطمئن شوید که در مسیر درست سئو هستید. ابزارهایی مانند Google AdWords و Google Trends میتوانند به شما کمک کنند کلمات کلیدی را پیدا کنید که در راه افزایش هستند یا حجم جستجوی ثابتی دارند تا استراتژی محتوای شما را مشخص کنند.
4. مطالب موضوعی: خودداری نکنید
به زبان ساده؟ هم محتوای موضعی و هم محتوای همیشه سبز مزایایی برای سایت شما دارد. در جایی که تلاشهای همیشه سبز میتواند به افزایش سئو و ارائه تعداد بازدیدکنندگان ثابت کمک کند، محتوای موضوعی به سایت شما کمک میکند زمانی که رویدادهای مرتبط و بهموقع مشتریانی به دنبال پاسخ هستند، مورد توجه قرار گیرد.
فقط به این دلیل که شما یک پست عالی ایجاد می کنید و ترافیک سایت خود را جذب می کنید، به این معنی نیست که بازدیدکنندگان به طور خودکار خریدار می شوند. درعوض، ایجاد اعتماد به زمان نیاز دارد، به این معنی که برای ایجاد تبدیل به محتوایی بیشتر از محتوای موضوعی نیاز دارید.
مزایا و معایب محتوای همیشه سبز
یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در آوریل 2010 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.
مطالب جالب برای همه جالب است. این بدان معناست که سایتهای دیگر نیز دیدگاه خود را در مورد محتوای موضوعی ارسال میکنند، که باعث میشود متمایز شدن از جمعیت سختتر شود.
مشکل شماره 2: اعتماد ساخته شده است، ارسال نشده است
هر چه وبلاگ یا سایت شما ترافیک بیشتری دریافت کند، بهتر است. اما درایو بایها برای افزایش تعامل کاربر و در نهایت افزایش فروش کافی نیستند – در عوض، شما باید مشتریان بالقوه را متقاعد کنید که ارزش ماندن در اطراف را دارد. محتوای موضوعی و همتای آن، محتوای همیشه سبز، می تواند به شما در رسیدن به این هدف کمک کند.در نظر بگیرید که اگر محتوا یا طرحبندی جذاب نباشد، ۳۸ درصد از افراد سایت شما را ترک خواهند کرد. به عبارت دیگر، اگر در اسرع وقت چیزی با ارزش پیدا نکنند، نمی مانند.
دستورالعملها و فهرستهایی که برای مبتدیانی که یک مهارت جدید را یاد میگیرند یا یک موضوع را درک میکنند، گزینههای عالی برای محتوای همیشه سبز هستند، زیرا همیشه کسی وجود دارد که به دنبال یادگیری باشد.
اشکال شماره 1: طوفان فکری می تواند خشک شود
محتوای موضوعی به موقع، مرتبط و به طور منظم به روز می شود. این مربوط به رویدادهایی است که رخ داده یا اطلاعاتی که اخیراً کشف شده است و راه خوبی برای جلب توجه کاربر است.
در نهایت، تعادلی بین موضعی و همیشه سبز پیدا کنید. در حالی که یک رویکرد کاملاً موضعی میتواند نتایج سریعی ایجاد کند، موفقیت پایدار را به همراه نخواهد داشت. در همین حال، تلاشهای همیشه سبز، پیشرفت ثابتی را ارائه میدهند، اما برای افزایش علاقه مشتری یا سرمایهگذاری بر روندهای بازار کافی نیستند.
کارگردانی ترافیک: سود مضاعف محتوای همیشه سبز و موضوعی
الگوی رایگان برنامه ریزی بازاریابی محتوا HubSpot را بررسی کنید تا کمپین تولید محتوای خود را راه اندازی کنید.
مانند درخت همیشه سبز، این نوع محتوا همیشه در اطراف و مرتبط است. برخلاف ماهیت مبتنی بر زمان محتوای موضوعی که برای جذاب ماندن نیاز به بهروزرسانی منظم دارد، محتوای همیشه سبز جذابیت طولانیمدتی دارد که به شما امکان میدهد آن را پست کنید و (بیشتر) آن را فراموش کنید.