اجرای این دستورالعمل ها برای تعدیل محتوای هوش مصنوعی معمول است.
با این حال، یک نقطه ضعف پیش از تعدیل این است که می تواند مکالمات و بازخورد اعضای جامعه شما را به دلیل فرآیند تأیید به تأخیر بیندازد.
پس از اعتدال
انواع تعدیل محتوا
از هوش مصنوعی می توان برای ردیابی نام های نام تجاری و اشاره های رقیب تان استفاده کرد.
تعدیل محتوای هوش مصنوعی برای تصاویر و ویدیوها
Computer Vision، همچنین به عنوان Visual-AI شناخته می شود، زمینه ای از هوش مصنوعی است که برای استخراج داده ها از رسانه های بصری استفاده می شود تا مشخص شود آیا محتوای ناخواسته یا مضر وجود دارد یا خیر.
علاوه بر این، پردازش زبان طبیعی و بینایی رایانه ای به صورت پشت سر هم می توانند متون درون یک تصویر، مانند علائم خیابان یا شعارهای تی شرت را برای تشخیص هر گونه محتوای پیشنهادی تجزیه و تحلیل کنند.
سپس مدیران محتوای پرچم گذاری شده را بررسی می کنند تا ببینند آیا قوانینی را نقض می کند یا خیر. اگر مدیران تأیید کنند که محتوا قوانین را نقض می کند، آن را به صورت دستی حذف خواهند کرد.
اعتدال توزیع شده
به عنوان مثال، تعدیل محتوای هوش مصنوعی می تواند یک نظر را تجزیه و تحلیل کند تا مشخص کند که آیا لحن متن نشان دهنده قلدری یا آزار است.
تعدیل محتوای هوش مصنوعی می تواند به سرعت اشکال مختلف محتوایی را که با نام تجاری شما در تضاد هستند حذف یا مسدود کند. در زیر برخی از روش هایی که هوش مصنوعی می تواند تعدیل محتوای شما را بهینه کند، آورده شده است.
تعدیل محتوای هوش مصنوعی برای متون
و تنها اتکا به انسان ها می تواند فضایی برای خطای انسانی باقی بگذارد یا منجر به باقی ماندن محتوای مضر برای مدت طولانی قبل از حذف نهایی شود.
اگر تا به حال نظری را در جایی پست کرده باشید و پس از تایید آن محدود شده یا به تعویق افتاده باشد، در این صورت شاهد پیش اعتدال در کار هستید.
تجزیه و تحلیل صدا فناوری مورد استفاده برای ارزیابی صداهای ضبط شده و محتوای آنها است. چندین نوع ابزار تعدیل محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی را ترکیب می کند.
تعدیل محتوا فرآیند تنظیم و نظارت بر محتوای تولید شده توسط کاربر برای تضمین پیروی آن از دستورالعمل های پلتفرم است. تعدیل محتوا در هر جامعه آنلاین قابل توجهی ضروری است تا اطمینان حاصل شود که فضا برای کاربران و برندها ایمن و لذت بخش است.