چگونه وقتی وقت ندارید وبلاگ بنویسید
انتشار: تیر 10، 1401
بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1404

چگونه وقتی وقت ندارید وبلاگ بنویسید

وقتی نوبت به تولید محتوا می رسد، حفظ ثبات امری کلیدی است. به همین دلیل است که مدیریت زمان وبلاگ نویسی بسیار مهم است. ممکن است همیشه انگیزه ایجاد کردن به طور منظم را نداشته باشید، اما ایجاد یک برنامه به شما کمک می کند تا با خروجی وبلاگ خود سازگار بمانید.

سازماندهی به شما کمک می کند تا اهدافی را برای وبلاگ خود تعیین کرده و به آنها برسید. اگر از صفر شروع می کنید، راهنمای ما برای راه اندازی وبلاگ را بررسی کنید.

چگونه وقتی وقت ندارید وبلاگ بنویسید

1. از قالب های وبلاگ استفاده کنید.

با محتوای قدیمی تر، ممکن است لازم باشد تحقیقات بیشتری را اضافه کنید و آن را برای دقت به روزرسانی کنید، اما معمولاً زمان کمتری نسبت به نوشتن یک مقاله جدید از ابتدا نیاز دارد. محتوای موجود خود را مرور کنید. آیا مقالاتی وجود دارند که بتوانید در مورد آنها عمیق تر تحقیق کنید؟ آیا پیشرفت هایی در صنعت وجود داشته است که می توانید شامل آن شوید؟ آیا زاویه جدیدی برای کشف وجود دارد؟

7. ایده های محتوا را هر کجا که می روید پیدا کنید.

هنگام نوشتن بسیار وسوسه انگیز است که بخواهید متوقف شوید و اصلاح کنید. این کار را نکن این جریان نوشتن شما را می شکند.

در عوض، ابتدا پیش نویسی را بنویسید که به ذهنتان خطور کند. بدون توقف برای رفع اشتباهات تایپی یا ویرایش، رشته افکار خود را دنبال کنید. هدف این است که فقط افکار خود را در صفحه قرار دهید. هنگامی که پیش نویس اولیه شما نوشته شد، همیشه می توانید به عقب برگردید و تغییراتی را ایجاد کنید.

6. به روز رسانی مقاله را انجام دهید.

استراتژی دیگر این است که بر اساس محتوای موجود با انجام به روز رسانی مقاله ایجاد کنید. به روزرسانی محتوای قدیمی تان نه تنها برای سئو و خوانندگان شما خوب است، بلکه می تواند یک پیروزی سریع برای افزودن محتوای جدید در زمان تنگاتنگ باشد.

گاهی اوقات حجم کاری شما بیش از حد سنگین است و می توان از تلاش های شما در جاهای دیگر استفاده کرد. اگر منابع و بودجه لازم برای انجام آن را دارید، استخدام کمک خارجی نیز ممکن است یک گزینه عالی باشد.

یک راه آسان برای شروع فرآیند خلاقیت، شروع با یک الگو است. اگر مجبور نیستید، چرا از نگاه نویسنده به یک سند خالی رنج می برید؟ قالب رایگان پست وبلاگ HubSpot می تواند به شما کمک کند مقاله خود را قالب بندی کنید و سریعتر از شروع از ابتدا شروع به نوشتن کنید.

هر تحقیق کلیدواژه ای را در این فرآیند بگنجانید تا بتوانید اطمینان حاصل کنید که محتوای شما با آنچه خوانندگان آنلاین جستجو می کنند مطابقت دارد. به این ترتیب وقتی می نشینید تا بنویسید، تنها کار شما نوشتن است نه جستجوی حقایق جدید.

5. هنگام نوشتن ویرایش نکنید.

یک تقویم محتوا ایجاد کنید تا به شما کمک کند محتوای خود را از قبل برنامه ریزی کنید و ضرب الاجل های معقولی را تعیین کنید. تعطیلات یا رویدادهای فصلی را که ممکن است بر برنامه محتوای شما تأثیر بگذارد، یادداشت کنید.

[Include screenshot]

سایت هایی مانند Upwork، Contenta و MediaBistro یافتن متخصصان نویسندگی را آسان می کنند. اگر به دنبال تولید محتوا در مقیاس بزرگتر هستید، همکاری با یک آژانس محتوا را در نظر بگیرید.

وبلاگ مانند یک حرفه ای

وقتی همه اطلاعات مرتبطی را که می خواهید در یک مکان قرار دهید در اختیار داشته باشید، نوشتن بسیار آسان تر است. قبل از نشستن برای نوشتن و سازماندهی اطلاعات در یک طرح کلی، درباره موضوع انتخابی خود تحقیق کنید.

هنگامی که سازماندهی کردید و یک روال را ایجاد کردید، ممکن است متوجه شوید که زمان بیشتری برای نوشتن از آنچه قبلاً تصور می شد دارید.

3. فهرستی از ایده ها را نگه دارید.

هر روز زمانی را به نوشتن اختصاص دهید یا یک تا دو روز در هفته را برای نوشتن اختصاص دهید. برای جلوگیری از وقفه در هنگام نوشتن، زمان خاموش را در تقویم خود مسدود کنید و برنامه های پیام رسانی را خاموش کنید.

مهم نیست که چه چیزی در صفحه بازاریابی خود دارید، بدون مدیریت زمان مناسب انجام نمی شود. یادگیری نحوه استفاده حداکثری از زمانتان به میزان زیادی بر بهره وری و موفقیت کلی شما به عنوان یک وبلاگ نویس تأثیر می گذارد.

چرا مدیریت زمان وبلاگ نویسی مهم است؟

دعوت به اقدام جدید




منبع

الگوها به عنوان یک طرح کلی برای دنبال کردن آسان عمل می کنند که در آن می توانید افکار خود را سازماندهی کنید و محتوای خود را بسط دهید. پیشنهاد HubSpot شامل شش قالب است که از پست های چگونه تا صفحات ستونی و اینفوگرافیک ها را شامل می شود.

2. یک روال وبلاگ نویسی ایجاد کنید.

این نه تنها به شما در برنامه ریزی محتوا کمک می کند، بلکه معماری سایت خود را نیز سازماندهی می کند.

4. قبل از نوشتن تحقیق کنید.

وقتی وقت ندارید چگونه وبلاگ بنویسیم؟ ما با نویسنده و کارشناس بازاریابی دیوید میرمن اسکاتن صحبت کردیم که چگونه با ایجاد یک روال از اشتباهات رایج مدیریت زمان جلوگیری کنیم.

وبلاگ نویسی از بسیاری جهات دیوید را به یاد ورزش می اندازد. برای اینکه بتوانید در آن موفق باشید، باید یک روال را ایجاد کنید. دیوید می گوید: «این در برنامه ریزی شده است. "این در مورد ایجاد آن در زندگی شما و تبدیل آن به طبیعت دوم است، مانند دویدن صبح ها یا انجام یوگا بعد از کار."

یکی از راه های صرفه جویی در زمان تولید محتوا این است که مطمئن شوید همیشه فهرستی از ایده های تازه برای کار کردن دارید. به این ترتیب در آخرین لحظه برای موضوعات ارزشمند تلاش نمی کنید.

ایجاد محتوا با آهنگ ثابت مانعی است که بازاریابان پرمشغله اغلب با آن دست و پنجه نرم می کنند. ایجاد یک برنامه زمان بندی و تسلط بر مدیریت زمان وبلاگ نویسی به شما این امکان را می دهد که حتی زمانی که وقتتان کم است ایجاد کنید.

یافتن زمان برای وبلاگ نویسی یک چالش مکرر برای بسیاری از بازاریابان است. بازاریابان اغلب کلاه های زیادی بر سر می گذارند و تمرکز کافی برای تولید مقاله های باکیفیت در زمانی که زمان زیادی در انتظار شما نیست، می تواند دشوار باشد.

→ اکنون دانلود کنید: 6 قالب رایگان پست وبلاگ

این مقاله در ابتدا در دسامبر 2010 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.

برای مثال، ممکن است متوجه شوید که در نوشتن صبح ها بهتر هستید. بنابراین می توانید هر روز صبح 2 تا 3 ساعت برای نوشتن بر اساس تعداد مقاله ای که می خواهید در هفته تولید کنید، وقت بگذارید.