اینستاگرام یک برنامه رسانه اجتماعی فوقالعاده محبوب برای نوجوانان است – در واقع، تقریباً 41 درصد از نوجوانان آمریکایی از ژانویه 2021 از اینستاگرام استفاده میکنند.
اگر شما یک تولیدکننده محتوا یا بازاریاب هستید که مخاطبان هدف آن نوجوانان هستند، پس این میتواند بر میزان زمانی که نوجوانان برای پستهای شما میگذرانند تأثیر بگذارد – اما هرچه بیشتر هدفتان ایجاد محتوای سالم و نشاطآور برای نوجوانان باشد، احتمال بازگشت آگاهانه نوجوانان بیشتر میشود. به محتوای شما
مهم است که توجه داشته باشید، این ویژگی بدون توجه به نوع محتوایی که نوجوانان در حال پیمایش هستند، کار می کند. همانطور که سخنگوی اینستاگرام لیزا کرنشاو به The Verge توضیح داد، “این اعلان پس از پیمایش در هر موضوعی برای تعدادی از پستهای متوالی نشان داده میشود. اما آنچه ما در توصیههای مربوط به تغییر به چه مواردی گنجاندهایم، محتوایی را که ممکن است با مقایسه ظاهری مرتبط باشد حذف میکند. “
در نهایت، اگر برند شما بر ایجاد محتوای مثبت و متنوع برای مخاطبان خود تمرکز می کند، نباید زیاد تحت تأثیر ویژگی nudge قرار بگیرید.
اینفلوئنسرها، سازمانهای غیرانتفاعی و برندهای زیادی وجود دارند که محتوای الهامبخش، مثبت و مفید ایجاد میکنند، و اینها برندهایی هستند که بهترین گزینه را برای این نواجهای دیجیتالی خواهند داشت. به عنوان مثال، Dosomething.org یک حساب کاربری در اینستاگرام دارد که مملو از محتوای الهامبخش است که نشان میدهد چگونه جوانان در سراسر جهان میتوانند تأثیر اجتماعی بگذارند.
![داده های جدید: گزارش تعامل اینستاگرام [2022 Version]](https://no-cache.hubspot.com/cta/default/53/9294dd33-9827-4b39-8fc2-b7fbece7fdb9.png)
ویژگی جدید Nudge اینستاگرام چگونه کار می کند
علاوه بر این، نوجوانانی که از زندگی خود ناراضی هستند بیشتر تحت تأثیر اینستاگرام قرار می گیرند.
خوشبختانه، تیم اینستاگرام قصد دارد آن را تغییر دهد، تا حدی با یک ویژگی جدید nudge. بیایید به این بپردازیم که این ویژگی جدید چه میکند و چه معنایی برای بازاریابان میتواند داشته باشد.

منبع
یک مطالعه نشان داد که 58 درصد از پاسخدهندگان میگویند که تلنگرها با کمک به آنها در توجه بیشتر به زمان خود در پلتفرمهایی مانند اینستاگرام، تجربه رسانههای اجتماعی آنها را بهتر میکند.
اما این برنامه میتواند یک پلتفرم دشوار برای نوجوانان باشد زیرا ذاتاً مقایسه اجتماعی را تقویت میکند. در واقع، متا گزارش می دهد که از هر سه دختر نوجوان یک نفر می گوید اینستاگرام تصویر بدن آنها را بدتر می کند.
به عنوان مثال، @laurajaneillustrations را در نظر بگیرید، یک حساب اینستاگرام پر از «محتوای برای ایجاد احساس خوب در مورد خودتان»، مانند مورد زیر:
به احتمال زیاد، کسب و کار شما تحت تأثیر این ویژگی جدید قرار نخواهد گرفت. ویژگی nudge روی یادآوری به نوجوانان تمرکز می کند که وقتی زمان زیادی را صرف یک نوع محتوا کرده اند، به جای دیگری نگاه کنند. این یک گام سالم به سمت کاهش زمانی است که برخی از نوجوانان ممکن است صرف محتوای ظاهری کنند.
ویژگی nudge یک گام مثبت در جهت درست برای کاهش زمانی است که نوجوانان صرف مطالعه محتوای غیر مفید می کنند و به نوجوانان یادآوری می کند که مراقب آنچه در برنامه مصرف می کنند بمانند.
هدف از ویژگی جدید تحریک اینستاگرام برای نوجوانان این است که از این تحقیقات قدرتمند استفاده کند و با دشوارتر کردن نوجوانان برای فرو رفتن بیش از حد در موضوعات بالقوه ناسالم – مانند مقایسه مداوم دختران نوجوان خود با سه تأثیرگذار مشابه.
اینستاگرام قصد دارد با ایجاد یک کمیته راهبری خبره از سازندگان جوان در این سرمایه گذاری حمایت کند، این کمیته پانلی متشکل از کارشناسان روانشناسی کودک و سواد دیجیتال است که راه های مبتنی بر شواهد را برای سازندگان ارائه می دهد تا از زبانی استفاده کنند که بهزیستی عاطفی نوجوان را پشتیبانی می کند. تصویر از خود
اینستاگرام اقدامات دیگری را برای تشویق رفتار مثبت نوجوانان در مورد پلتفرم آنها انجام داده است، از جمله راه اندازی ویژگی دیگری به نام Take A Break، که یادآوری است که پس از گذراندن زمان قابل توجهی از نوجوان در پلتفرم ظاهر می شود. و همچنین نکاتی برای آنچه که می توانند در عوض انجام دهند.
نایک برند دیگری است که بر پیامهای قدرتمند و نشاطآور در اینستاگرام تمرکز میکند و به طور مرتب طیف متنوعی از ورزشکاران را در نمایه شرکت به نمایش میگذارد.
تحقیقات نشان داده است که تحریکهای دیجیتالی رسانههای اجتماعی میتوانند به افراد کمک کنند تا میزان استفاده از رسانههای اجتماعی خود را بازتاب دهند، به طور بالقوه زمان خود را در برنامهها کاهش دهند و تجربه کلی آنها را دلپذیرتر کنند.

اگر نوجوانی مدت زیادی را در صفحه کاوش اینستاگرام صرف مطالعه پستهایی با موضوع خاصی کند، این پلتفرم یک اعلان با پیشنهاداتی برای انواع دیگر پستها نمایش میدهد. این به دو صورت عمل می کند:
- به نوجوانان کمک می کند موضوعات جدیدی را فراتر از علایق فعلی خود کشف کنند
- نوجوانان را تشویق می کند که مکث کنند و ارزیابی کنند که آیا می خواهند به نوع محتوایی که در حال حاضر به دنبال آن هستند نگاه کنند یا خیر.
همانطور که اینستاگرام می گوید، “این تلنگر برای تشویق نوجوانان به کشف چیزهای جدید طراحی شده است و موضوعات خاصی را که ممکن است با مقایسه ظاهری مرتبط باشد حذف می کند.”
