مصرف کنندگان خواهان شفافیت هستند و کارآفرینانی که به بینندگان دید بیشتری از اتفاقات پشت صحنه می دهند، لایه جدیدی از اعتماد و وفاداری را بین برندها و مشتریان خود ایجاد می کنند.
ایده های ویدیویی YouTube برای کارآفرینان رنگی
مصرف کنندگان خواهان شفافیت هستند و کارآفرینانی که به بینندگان دید بیشتری از اتفاقات پشت صحنه می دهند، لایه جدیدی از اعتماد و وفاداری را بین برندها و مشتریان خود ایجاد می کنند.
تامی دین، هنرمندی با فروشگاهی به نام Uncomfy Co. و 60000 مشترک یوتیوب، به اشتراک گذاشت که از آگوست 2022، هر ماه بین 700 تا 1000 دلار در AdSense و 8000 دلار از فروش فروشگاه درآمد کسب کرده است. اندرسون با حدود 20000 مشترک به ما گفت که 2000 تا 3000 دلار در AdSense در هر سه ماهه درآمد دارد.
در این پست، نمونههایی از ویدیوهای یوتیوب توسط کارآفرینان رنگینپوست را به اشتراک میگذاریم که بهعنوان سازندگان ویدیو عمل میکنند و نحوه واجد شرایط شدن برای کسب درآمد از طریق YouTube Partner Program.
با ثبت نحوه بسته بندی و ارسال سفارشات، مشتریان را به خط مونتاژ بیاورید. این نوع ویدیو فاصله زمانی بین کلیک روی خرید و دریافت بسته درب منزل را پر می کند.
مخاطبان خود را وارد کارهای داخلی کسب و کار خود کنید. چه یک کارآفرین انفرادی باشید یا یک تیم داشته باشید، میتوانید برنامهریزی روزانه، عملیات و شخصیتهای تیم خود را به اشتراک بگذارید.
اندرسون، مادر دو فرزند، علاقه شدیدی به نحوه اداره کسب و کار خود داشت و احساس می کند می تواند با نشان دادن میزان عشق به محصولات شرکتش با مردم در YouTube ارتباط برقرار کند. اندرسون گفت: «این واقعاً شبیه یک تماس طولانی Facetime با یک دوست است تا فروش یا تبلیغ. “هر زمان که من آموزش پست می کنم، فروش من سر به فلک می کشد.”
هیچ زمانی بهتر از اکنون برای راه اندازی یک کانال در YouTube و تبلیغ کسب و کار رو به رشد خود وجود ندارد. با کیفیت دوربین تلفن های همراه امروزی، تجهیزات فانتزی اختیاری هستند تا سفر شما را به عنوان یک کارآفرین ثبت کنند. اندرسون آرزو می کند که ای کاش زودتر پست کردن ویدیوها را شروع می کرد و توصیه او این است که فارغ از اینکه چه برنامه ویرایشی، دوربین یا مخاطبی دارید شروع کنید. اندرسون گفت: “حتی اگر فقط چند بازدید داشته باشید، هرگز نمی دانید چه کسی تماشا می کند.”
داده ها نشان می دهد که یوتیوب بیش از 2 میلیارد کاربر دارد و دومین موتور جستجوی بزرگ جهان پس از شرکت مادرش گوگل است. این تعداد زیادی کره چشم کنجکاو آماده معرفی به شما و کسب و کارتان است. بهینه سازی کانال خود با استراتژی سئو به رشد مخاطبان و بهبود رتبه شما در صفحات نتایج موتور جستجوی یوتیوب و گوگل کمک می کند.
آنجلا جاسمینا قبلاً تجارت میلیون دلاری خود را خارج از خانه خود اداره می کرد و اکنون بیشتر ویدیوهای گلدوزی و تصعید خود را از انبار 9000 فوت مربعی تیمش فیلم می گیرد.
علاوه بر بازاریابی کسب و کار خود با کانال خود، فرصتی برای کسب درآمد اضافی نیز وجود دارد. ثبات بارگذاری و ارائه ارزش برای رشد یک کانال و واجد شرایط شدن برای YouTube Partner Program حیاتی است. با معرفی YouTube Shorts، اکنون دو گزینه برای واجد شرایط بودن وجود دارد.
انتشار یک آگهی یا کار با اینفلوئنسرها تنها گزینه برای نمایش کسب و کار شما در مقابل مخاطبان در YouTube نیست. و با توجه به اینکه 41 درصد از کاربران YouTube از نظر قومی متفاوت هستند، این جمعیت چندفرهنگی مشتاق تماشای مارکها و کارآفرینانی است که احساس میکنند فرهنگ و تجربیات زندگی آنها را نمایندگی میکنند.
صاحبان کسبوکارهای کوچک کانالهایی را برای اشتراکگذاری ویدیوهایی راهاندازی میکنند که عمیقتر با مشتریانشان ارتباط برقرار میکنند، خود را به مصرفکنندگان جدید معرفی میکنند و حتی درآمد غیرفعالی کسب میکنند. هنگامی که آزیا اندرسون، بنیانگذار زیبایی prty grl، شروع به اشتراکگذاری ویدئوهایی در مورد کسبوکار سیاهپوست خود کرد، آن را راهی برای آموزش سایر صاحبان مشاغل مشتاق علاوه بر بازاریابی برند خود دید. اندرسون گفت: «فقط احساس می کردم که همه می توانند برنده شوند.
روش های اندرسون برای ساخت پرفروش ترین محصولات زیبایی prty grl محبوب ترین او هستند. اگرچه او به مردم آموزش میدهد که چگونه اسکرابهای کره بدن و شکر را درست کنند، اما گفت که بیشتر مردم هنوز هم برای خرید محصولی که ساخت او را تماشا کردهاند از سایت او بازدید میکنند.