
بروزرسانی: 03 تیر 1404
چگونه کلمات کلیدی محبوب جدید را قبل از رقابت خود پیدا کنید
سپس در نوار کناری، می خواهم روی «Labs» و سپس «Keyword Visualization» کلیک کنید.

1.1 میلیارد نتیجه وجود دارد ... اما فقط 165000 جستجو وجود دارد.
نکته جالب در مورد این گزارش این است که می توانید نتایج را با سؤالات، حروف اضافه، مقایسه، کلمات کلیدی مرتبط یا فقط پیشنهادات (از Google Suggest) فیلتر کنید.

فقط به این دلیل که SEO برای بیشتر افراد مدتی طول می کشد تا نتایج را ببیند، به این معنی نیست که نمی توانید نتایج را سریعتر ببینید.
و سپس باید با تمام کلمات کلیدی جدید مرتبط با کلمه ای که به تازگی تایپ کرده اید تصویرسازی داشته باشید.

سئو سخت است!
فقط به این نگاه کنید ... وقتی من "بازاریابی دیجیتال" را تایپ می کنم، کلمات کلیدی دیگری را بر اساس آنچه مردم به آن علاقه دارند توصیه می کند ...

شما فقط باید خارج از چارچوب فکر کنید.
به Ubersuggest بروید و آن را امتحان کنید. این یک راه عالی برای یافتن کلمات کلیدی جدید و جدید است که رقبای شما آن را هدف قرار نمی دهد.

هر روز باید طلا داشت.
در اینجا آمده است که چگونه می توانید به راحتی لیست کامل را دریافت کنید.
Ubersuggest
آیا در گوگل متوجه شده اید که هر زمان که جستجو می کنید، گوگل به طور خودکار کلمات کلیدی دیگری را توصیه می کند؟
چرا؟ زیرا همه به دنبال کلمات کلیدی اصلی هستند که می توانید به آنها فکر کنید.
همانطور که می بینید در اینجا بیش از 441 پیشنهاد از Google Suggest وجود دارد، اما وقتی کلمه کلیدی "بازاریابی دیجیتال" را در گوگل تایپ کردم، کمتر از 20 پیشنهاد را به من نشان داد.
یکی از راه های انجام این کار استفاده از گزارش تصویرسازی کلیدواژه در Ubersuggest است.
از جنگ گرفته تا بیماری ها، شرکت های جدید، صنایع جدید و حتی روندهای جدید... همه اینها تقاضا برای کلمات کلیدی جدیدی را ایجاد می کند که محبوب هستند، اما تعداد کمی از وب سایت ها حتی این کلمات کلیدی را هدف قرار می دهند.
شما به دنبال کلمات کلیدی جدید و جدید می روید.
طلای سئو
نکته جالب این است که حتی می توانید روی یک کلمه کلیدی کلیک کنید و داده های بیشتری مانند داده های هزینه به ازای کلیک را دریافت کنید، اگر می خواهید تبلیغات پولی اجرا کنید، میزان رقابت یک کلمه کلیدی از منظر SEO یا حتی حجم جستجو.

توجه داشته باشید که هم تجسم ها و هم جداول داده ها بر اساس برگه هایی که انتخاب کرده اید (سوالات، حروف اضافه، مقایسه ها، کلمات کلیدی مرتبط یا فقط پیشنهادها) تغییر می کنند.
نتیجه
آیا فکر می کنید واقعاً به صفحه وب دیگری در مورد بیمه خودرو نیاز داریم؟ نه واقعا. :/
فقط به اصطلاح "بیمه خودرو" در ایالات متحده نگاه کنید.

کلمات کلیدی Google Suggest بر اساس روندها و نحوه تغییر جستجوهای افراد در طول زمان به طور مداوم تغییر می کنند.
ممکن است مجبور شوید کلمه کلیدی خود را دوباره تایپ کنید…
یک تماس رزرو کنید
منبع
به Ubersuggest بروید و هر کلمه کلیدی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید یا مرتبط با صنعت شما باشد را تایپ کنید.
امیدوارم از خواندن این پست وبلاگ لذت ببرید.اگر می خواهید تیم من فقط بازاریابی شما را برای شما انجام دهد، اینجا را کلیک کنید.