سپس، از شما خواسته می شود که خودتان را توصیف کنید. در اینجا، می توانید خود را به عنوان یک خالق یا یک کسب و کار معرفی کنید. همچنین می توانید تشخیص دهید که کار شما در کدام حوزه قرار می گیرد.
این یکی از بهترین ویژگی های حساب های تجاری اینستاگرام است.
بعد، روی سه خط در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.
حتی میتوانید با تبلیغ مستقیم محتوای برند آنها (اگر به عنوان شریک تجاری برچسبگذاری شدهاید) با اینفلوئنسرها کار کنید.
برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید.
چگونه در اینستاگرام به اکانت تجاری خود تغییر دهید و از آن خارج شوید
- به پروفایل خود بروید
- روی دکمه Settings ضربه بزنید.
- روی حساب کلیک کنید و به نمایه کسب و کار بروید.
1. به پروفایل خود بروید.
برای شروع، می توانید نحوه استفاده از اینستاگرام برای بازاریابی را با دوره بازاریابی اینستاگرام HubSpot Academy یاد بگیرید.
همه اینها این است که بگوییم: اگر از اینستاگرام برای دستیابی به مخاطبان جدید استفاده نمی کنید، افزایش آگاهی از برندو در نهایت فروش را افزایش دهید، در این صورت ممکن است از دست بدهید.
از آنجا، میتوانید عملکرد خود را ردیابی کنید، نشانها کسب کنید و بر درآمدزایی خود نظارت کنید.
وقتی شروع به تعامل با افراد و دنبال کردن افراد می کنید، احتمالاً از حساب شما بازدید می کنند. شما می خواهید چیزی برای دیدن وجود داشته باشد که توضیح دهد شما به عنوان یک شرکت چه کسی هستید.
6. صفحه فیسبوک کسب و کار خود را پیوند دهید.
با استفاده از Instagram Insights
در دو مرحله آسان می توانید به داشبورد حرفه ای اینستاگرام دسترسی پیدا کنید. ابتدا با پیمایش به نمایه حرفه ای خود شروع کنید. سپس، به بالای صفحه نمایه خود نگاه کنید و روی “داشبورد حرفه ای” کلیک کنید.
با یک نمایه تجاری، به اطلاعات بینش در مورد دنبال کنندگان خود دسترسی خواهید داشت. شما می توانید یک تفکیک جمعیتی و نحوه تعامل مخاطبان با پست های شما را مشاهده کنید.
4. امکان مدیریت تبلیغات
چه خالق باشید و چه یک کسب و کار، به داشبورد حرفه ای اینستاگرام نیز دسترسی خواهید داشت. در بخش بعدی نحوه دسترسی به این ویژگی و مزایای آن را خواهید آموخت.
کار با داشبورد حرفه ای اینستاگرام
مزایای اکانت تجاری اینستاگرام
دسترسی به داشبورد حرفه ای اینستاگرام ساده است. به زودی، بینش های زیادی را در دستان خود خواهید داشت.
نحوه دسترسی به داشبورد حرفه ای اینستاگرام
این ویژگی به شما این امکان را میدهد تا بینشی در مورد عملکرد و دسترسی پست خود به دست آورید. همچنین می توانید در مورد ترکیب جمعیتی مخاطبان خود اطلاعات کسب کنید. همه این اطلاعات به شما امکان می دهد بر اساس داده ها تصمیم بگیرید.
Insights یک ابزار قدرتمند است. در اینجا می توانید رشد فالوورهای خود را در دوره های مختلف مشاهده کنید. شما همچنین می توانید آرایش مخاطبان خود را ببینید، از جمله جایی که اکثر فالوورهای شما در آن زندگی می کنند.
در مرحله بعد، باید بیوگرافی خود را بنویسید و اطلاعات شرکت خود را پر کنید. این شامل وب سایت، ساعات کاری فروشگاه و اطلاعات تماس شما می شود. این اطلاعاتی است که مشتریان بالقوه به دنبال آن خواهند بود، بنابراین مطمئن شوید که به وضوح – و به درستی – در نمایه شما نمایش داده شده است.
5. مقداری محتوا ارسال کنید.
اکنون روی “کلیک کنید”حساب” از صفحه تنظیمات:
باید در مورد هشتگ هایی که استفاده می کنید، اکانت هایی که هدف قرار می دهید و با چه افرادی در ارتباط هستید فکر کنید.
همین امروز اکانت تجاری اینستاگرام خود را راه اندازی کنید
چگونه یک حساب کاربری تجاری اینستاگرام بسازیم
- اپلیکیشن اینستاگرام را دانلود کنید.
- ثبت نام.
- از یک حساب شخصی به یک حساب تجاری تغییر دهید.
- پروفایل خود را تکمیل و سفارشی کنید.
- مقداری مطالب ارسال کنید
- صفحه فیسبوک کسب و کار خود را پیوند دهید.
- شروع به دنبال کردن افراد کنید.
- یک استراتژی توسعه دهید.
۱- اپلیکیشن اینستاگرام را دانلود کنید.
در واقع، بسیاری از نرم افزارهای زمان بندی با اینستاگرام ادغام می شوند، بنابراین می توانید حساب تجاری اینستاگرام خود را به نرم افزار زمان بندی خود متصل کنید.
مهم است که توجه داشته باشید – برای انجام این کار باید وارد فیس بوک شوید.
7. شروع به دنبال کردن افراد کنید.
چگونه در اینستاگرام به اکانت تجاری خود تغییر دهید و از آن خارج شوید
وقتی به این نقطه رسیدید، گزینه دیگری برای تغییر به a خواهید دید حساب “خالق”. حسابهای سازنده برای استفاده توسط اینفلوئنسرها، شخصیتهای عمومی یا سازندگان محتوا در نظر گرفته شده است.
شما همچنین می توانید با فیس بوک ثبت نام کنید. اگر قبلاً یک حساب کاربری تجاری در فیس بوک دارید، این می تواند گزینه خوبی باشد.
کار با داشبورد حرفه ای اینستاگرام
مزیت اصلی داشتن یک حساب تجاری، توانایی برنامه ریزی پست ها از قبل است. این مفید است زیرا می توانید استراتژی خود را بدون نیاز به صرف هر روز در برنامه پیاده سازی و اجرا کنید.
3. دسترسی به Insights
یادداشت سردبیر: این مقاله در ابتدا در آوریل 2021 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.
سپس، روی ” کلیک کنیدتنظیمات” در منوی پیمایش که ظاهر می شود:
توجه: اگر به تازگی یک حساب از قبل موجود را به یک حساب حرفه ای تبدیل کرده اید، فقط می توانید به داده های پست های ارسال شده پس از تغییر دسترسی داشته باشید. انتظار نداشته باشید که فوراً بینش را دریافت کنید.
برای دریافت اطلاعات بیشتر، حساب فیسبوک شما باید پیوند داده شود تا بتوانید از آن استفاده کنید مدیر تبلیغات فیس بوک.
همین امروز اکانت تجاری اینستاگرام خود را راه اندازی کنید
شما همچنین می توانید این کار را تنها با کلیک بر روی نمایه خود و کلیک بر روی ” انجام دهید.ویرایش نمایه“
قبل از اینکه بتوانید رسانه های اجتماعی خود را تبلیغ کنید، باید نمایه خود را تکمیل کنید:
توجه به این نکته مهم است که نام کاربری شما به احتمال زیاد باید نام شرکت شما باشد و رمز عبور شما باید از تمام دستورالعمل های امنیتی توصیه شده پیروی کند.
3. تغییر از یک حساب شخصی به یک حساب تجاری.
علاوه بر این، میتوانید CTAهایی را به نمایه خود اضافه کنید، از جمله «تماس» یا «ایمیل»، بنابراین مخاطبانتان راحتتر با شما در تماس هستند.
2. برنامه ریزی خودکار پست ها
اگر قبلاً حساب اینستاگرام ندارید، میتوانید برنامه را دانلود کنید و روی «ایجاد حساب جدید» کلیک کنید، یا نسخه دسکتاپ (www.Instagram.com) را باز کنید و مراحل مشابه را دنبال کنید.
2. ثبت نام کنید.
در مرحله بعد، فرم را با آدرس ایمیل خود پر می کنید (مطمئن شوید که آدرس ایمیل تجاری خود را انتخاب کرده اید)، نام شرکت، نام کاربری و رمز عبور.
حال، اگر یک حساب ایجادکننده داشته باشید و بخواهید به یک حساب تجاری تغییر دهید، چه؟ یا اگر یک حساب تجاری دارید که می خواهید به شخصی تغییر دهید، چه؟ یا شاید شما یک حساب شخصی دارید که می خواهید به تجارت تغییر دهید؟
نمایه شما اساساً آماده است. اکنون از فالوورهای فیسبوک خود دعوت کنید تا شما را در اینستاگرام دنبال کنند.
برای شروع، باید اپلیکیشن اینستاگرام را روی گوشی خود دانلود کنید یا به سایت اینستاگرام بروید.
قبل از اینکه بتوانید حساب خود را تبلیغ کنید، مهم است که ابتدا چند تصویر پست کنید. شاید بتوانید یک مقدمه یا یک پست سلام بنویسید.
اکنون، روی ” کلیک کنیدحساب” و سپس ”به نمایه کسب و کار بروید“
میتوانید پستها را تبلیغ کنید و به راحتی میتوانید مخاطبان خود را انتخاب کنید، بودجه تعیین کنید و با آنها کار کنید تبلیغات اینستاگرام.
اگر کسب و کاری هستید که محصول یا خدماتی را می فروشید، حساب تجاری گزینه مناسبی است.
4. پروفایل خود را تکمیل و سفارشی کنید.
همچنین باید شروع به دنبال کردن افراد کنید تا توپ را به دست بیاورید. با این حال، مطمئن شوید که استراتژیک هستید. صفحاتی را که برای برند شما منطقی هستند مانند:
8. یک استراتژی توسعه دهید.
اکنون در این مرحله، ممکن است تعجب کنید، “چرا به یک حساب تجاری نیاز دارم؟” بیایید برخی از مزایای برتر داشتن یک حساب تجاری در اینستاگرام را مرور کنیم.
مزایای اکانت تجاری اینستاگرام
- دکمه های اکشن
- برنامه ریزی خودکار پست ها
- دسترسی به تجزیه و تحلیل
- توانایی مدیریت تبلیغات
1. دکمه های عمل
شروع با بازاریابی اینستاگرام می تواند بسیار برای شرکت شما مفید باشد و خوشبختانه این فرآیند آسانی است. شاهد رشد حضور اجتماعی خود در طول زمان با معیارهای ردیابی و افزایش دسترسی خود با حساب تجاری اینستاگرام خود باشید.
علاوه بر این، می توانید عملکرد هر یک از پست های خود را نظارت کنید. این شامل میزان تعاملی است که دریافت می کنید. به زودی خواهید فهمید که کدام نوع محتوا در صفحه شما بهترین عملکرد را دارد.
این یک مرحله مهم است زیرا برای استفاده از برخی از ابزارهای تجاری اینستاگرام باید یک صفحه تجاری فیس بوک داشته باشید.
برای انجام این کار، به پروفایل خود بروید و روی سه خط در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید:
اکنون می توانید روی «یک صفحه فیس بوک را متصل کنید”:
در این پست به بررسی نحوه ساخت اکانت تجاری اینستاگرام و مزایای داشتن آن می پردازیم. بهعلاوه، یاد خواهید گرفت که چگونه بین یک حساب تجاری و شخصی جابهجا شوید.
اگر انتخاب نکردید که با حساب فیسبوک تجاری خود ثبت نام کنید، وقت آن است که حساب خود را در اینجا پیوند دهید.
چگونه یک اکانت تجاری اینستاگرام بسازیم
با یک حساب تجاری اینستاگرام، میتوانید بسته به نیاز خود دکمههای اقدام مانند «رزرو یک قرار»، «رزرو کردن» یا «دریافت بلیط» را به نمایه خود اضافه کنید.
در این مرحله، همه شما با یک حساب تجاری راه اندازی شده اید، اما هنوز کارتان تمام نشده است.
همچنین میتوانید با استفاده از ویژگی Insights اینستاگرام از عملکرد هر پست مطلع شوید. برای دسترسی به این گزینه به پروفایل خود بروید. در زیر بیو خود، گزینه Insights را در زیر بیو خود خواهید دید.
اکنون که با یک نمایه تنظیم شده اید، وقت آن است که آن را به یک حساب تجاری تغییر دهید.
اولین قدم برای تغییر حساب کاربری این است که به نمایه خود بروید.
2. روی دکمه Settings ضربه بزنید.
در نهایت روی “کلیک کنیدبه حساب حرفه ای تغییر دهید“:
اینستاگرام ابزاری غیرقابل انکار برای کسب و کارها است.

راه اندازی اکانت تجاری اینستاگرام شما فقط شروع کار است. وقتی همه چیز را با صفحه خود آماده کردید، وقت آن است که یاد بگیرید چگونه از اینستاگرام برای بازاریابی استفاده کنید.
3. روی Account کلیک کنید و به نمایه تجاری بروید.
برای پیوند دادن حساب خود، روی سه خط در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید (مانند مرحله اول). سپس، روی ” کلیک کنیدتنظیمات” و ”کسب و کار“
برای انجام این کار، عکس پروفایل را انتخاب کنید. تصویر نمایه شما معمولاً تغییراتی از لوگوی شما خواهد بود تا مخاطبان شما به راحتی آن را تشخیص دهند.
در حقیقت، 63% بسیاری از مردم می گویند اینستاگرام به آنها اجازه می دهد تا با برندها ارتباط معناداری برقرار کنند. تقریباً 80٪ می گویند اینستاگرام به آنها کمک می کند تا در مورد یک محصول تحقیق کنند و در نهایت تصمیم بگیرند که آیا خرید کنند یا خیر.
سپس، روی ” کلیک کنیدتنظیمات“:
به طور مشابه، اگر یک صفحه تجاری هستید و می خواهید به یک حساب شخصی تغییر دهید، این دکمه تبدیل می شود “به حساب شخصی تغییر دهید“