چگونه یک ایمیل را در جیمیل، اوت لوک، یاهو و موارد دیگر در لیست سفید قرار دهیم

gmail-create-filter-process

5. روی «ایجاد فیلتر» کلیک کنید.

“برای اطمینان از اینکه ایمیل‌های ما همیشه به صندوق ورودی شما می‌آیند، لطفاً ما را به عنوان مخاطب اضافه کنید یا ما را در لیست سفید خود قرار دهید. اگر حساب Gmail دارید، این مراحل را دنبال کنید. از طرف دیگر، اگر از Outlook استفاده می کنید، مراحل را در اینجا بیابید.

فقط مطمئن شوید که دستورالعمل هایی را برای محبوب ترین ارائه دهندگان ایمیل درج کرده اید.

بهترین شیوه های ایمیل فراتر از لیست سفید

فهرست مطالب

1. روی نماد چرخ دنده در جیمیل کلیک کنید و از منوی تنظیمات سریع “See all settings” را انتخاب کنید.

با کلیک بر روی دکمه یک پنجره جدید ظاهر می شود. اینجا جایی است که در واقع مشخص می‌کنید که کاری که انجام می‌دهید قرار دادن لیست سفید است. در جیمیل، این کار را با بررسی هرگز آن را به اسپم ارسال نکنید جعبه

تشویق مشترکین خود به لیست سفید ایمیل بهترین روشی است که می تواند به شما در بهبود قابلیت تحویل ایمیل کمک کند. با این حال، این تنها عاملی نیست که می تواند به شما در افزایش قابلیت تحویل کمک کند. در اینجا برخی از گاوصندوق های اضافی دیگر وجود دارد:

  • به جای خرید لیست ایمیل و ارسال ایمیل های اسپم از روش های ورودی برای پر کردن پایگاه داده خود استفاده کنید.
  • پایگاه داده ایمیل خود را بخش بندی کنید.
  • اطلاعات تماس خود را تمیز نگه دارید و ایمیل های غیرفعال را حذف کنید.

همه اینها برای اطمینان از اینکه پیام شما توسط مشتریان بالقوه و مشتریان شما شنیده می شود بسیار مهم است تا در ذهن خود باقی بمانید و کسب و کار خود را توسعه دهید.

نماد چرخ دنده چشم انداز

ممکن است از استعداد و صدای برند خود برای ایجاد یک پیام ایمیل قانع کننده استفاده کنید.

همین امر می تواند بین یک نام تجاری و مشترکین آن اتفاق بیفتد – اتلاف وقت و منابع یک تیم بازاریابی.

در حالی که ایمیل بالا عملکرد خاصی را در یک کمپین ایمیل مارکتینگ انجام می‌دهد، می‌توانید یک یادآوری عمومی‌تر لیست سفید را در پاورقی همه ارتباطات خود قرار دهید مانند این:

پیام لیست سفید در فوتر

آژانس بازاریابی دیجیتال Yokel Local این کار را در کمپین تعامل مجدد خود با هدف برقراری ارتباط مجدد با مشتریانی که ممکن است ایمیل های خود را باز نمی کنند، به خوبی انجام می دهد:

به خاطر داشته باشید که همه گیرندگان شما ممکن است ندانند لیست سفید چیست، بنابراین ممکن است بخواهید مراحلی را که آنها باید انجام دهند را نیز در نظر بگیرید. برای ساده‌تر کردن فرآیند، می‌توانید پیوندهایی به دستورالعمل‌های رایج‌ترین کلاینت‌های وب مانند این اضافه کنید:

هنگامی که آن را انتخاب می کنید، یک منوی کشویی ظاهر می شود. در پایین منوی کشویی، شما را انتخاب کنید تمام تنظیمات Outlook را مشاهده کنید.

در حالت ایده‌آل، این پیام را در اولین ایمیلی که برای مشترکین جدید ارسال می‌کنید، قرار دهید تا در شروع یک رابطه جدید، قابلیت تحویل ایمیل را بهبود ببخشید.

جیمیل فیلتر روی فیلترها و صفحه آدرس های مسدود شده ایجاد می کند

4. یک ایمیل خاص یا یک دامنه کامل را در قسمت «از» اضافه کنید.

فیلد «از» جایی است که شما مشخص می‌کنید چه چیزی در لیست سفید قرار می‌گیرد. در Gmail، می‌توانید آدرس ایمیل خاصی را مشخص کنید (مثلا [email protected])، یا می‌توانید با حذف همه چیز قبل از علامت at (مثلا @domain.com) یک دامنه کامل را در لیست سفید قرار دهید.

نماد چرخ دنده gmail و منوی تنظیمات سریع

2. به «فیلترها و آدرس‌های مسدود شده» در منوی بالا بروید.

دعوت به اقدام جدید

تنظیمات ایمیل ناخواسته outlook

3. از منوی فرعی «ایمیل ناخواسته» را انتخاب کنید.

4. روی «افزودن» در زیر «فرستنده‌ها و دامنه‌های ایمن» کلیک کنید.

در این مقاله، یاد بگیرید که چگونه یک ایمیل را در لیست سفید همه ارائه دهندگان ایمیل مانند Gmail و Outlook قرار دهید. اگر یک بازاریاب هستید، راه هایی را برای تشویق مشترکین خود به این کار بیابید.

فیلترهای جیمیل و صفحه آدرس های مسدود شده

3. «ایجاد فیلتر جدید» را انتخاب کنید.

از آنجا، شما نیازی به وارد کردن اطلاعات اضافی ندارید. به سادگی روی فیلتر ایجاد کنید دکمه در پایین پنجره (در کنار رنگ آبی جستجو کردن دکمه).

6. در کادر انتخاب «هرگز آن را به هرزنامه ارسال نکنید» را علامت بزنید.

outlook فرستنده ها و دامنه های ایمن را اضافه کنید

5. آدرس ایمیلی را که می خواهید در لیست سفید قرار گیرد وارد کنید.

6. “ذخیره” را انتخاب کنید.

“برای اطمینان از اینکه ایمیل های ما همیشه به صندوق ورودی شما می آیند، لطفا ما را به لیست سفید ایمیل خود اضافه کنید.”