مطمئن شوید که تمام پستهای اینستاگرام شما از بهترین روشها برای افزایش قابلیت کشف و تعامل پیروی میکنند. یکی از بهترین روش ها ایجاد محتوای جذاب است. برای Reels، محتوای جذاب به معنای جلب توجه مخاطب با انتقال و جلوهها، متن زمانبندی شده و صدای جالب است.
این ابزار فقط در اپلیکیشن موبایل اینستاگرام موجود است.
2. Iconosquare
نکات مدیریت اینستاگرام
مانند هر روند دیگری، شما نباید فوراً به هر مدی بپردازید.
Ads Manager “ابزار همه کاره” متا برای ایجاد، مدیریت و ردیابی عملکرد تبلیغات در ویژگی های متا – از جمله اینستاگرام است. با مدیر تبلیغات، می توانید:
- تبلیغات کاملاً جدید ایجاد کنید
- مخاطبان خود را برای هدف گذاری هوشمندتر تعریف کنید
- بودجه تبلیغات خود را تنظیم و مدیریت کنید
- تبلیغات را در چندین برنامه اجرا کنید
به گفته لزلی گرین، مدیر کمپین در تیم رسانه اجتماعی HubSpot، «اهمیت برندسازی بصری ثابت در سراسر اینستاگرام را نادیده نگیرید – که شامل پستها، استوریها، حلقهها، ویدیوی زنده و کاورهای برجسته شما میشود.»
یکی از راهکارهای اصلی ایجاد یک ارتباط عاطفی است. اینستاگرام این کار را آسان می کند زیرا می توانید مستقیماً با مصرف کنندگان و مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنید. میتوانید این کار را با استفاده از ویژگیهای تعاملی مانند نظرسنجی یا پاسخ دادن سریع به نظرات انجام دهید.
وقتی از قبل پست ایجاد می کنید، می توانید از همان فونت ها و رنگ ها استفاده کنید و برای ویژگی های تعاملی مانند نظرسنجی یا سؤال برنامه ریزی کنید. این به شما کمک می کند تا فید خود را یکنواخت کنید.
اما چگونه میتوانید یک مدیر مؤثر اینستاگرام باشید که میتواند از مخاطبان هدف برند خود در پلتفرم استفاده کند؟ برای اینکه شما را برای موفقیت آماده کنید، در اینجا چند نکته، ابزار و توصیههای حرفهای وجود دارد که شما را به یک مدیر عالی اینستاگرام تبدیل میکند.
هندریکسون میگوید: “هرگز مخاطبان خود را فراموش نکنید. مردم میخواهند بخشی از مکالمه شما در اینستاگرام باشند. به آنها دلیل بیاورید.”
6. برای مخاطبان خود ارزش قائل شوید در حالی که هوشمندانه کار می کنید، نه سخت تر.
گرین می افزاید: “شما می خواهید صفحه شما به محض اینکه شخصی به صفحه شما رسید، به صورت بصری با نام تجاری شما ارتباط برقرار کند. اینستاگرام یک پلتفرم بسیار بصری است، بنابراین از آن با ظاهر و احساس ثابت برای افزایش یادآوری برند به نفع خود استفاده کنید.”
4. از استوری اینستاگرام استفاده کنید.
آنچه ما دوست داریم: مصرفکنندگان ترجیح میدهند با مردم و نه فقط با برندها تعامل داشته باشند، بنابراین دانستن اینکه فردی پشت حساب وجود دارد که به سؤالات پاسخ میدهد، تعامل میکند و اطلاعات را ارائه میدهد، آرامشبخش است و باعث ایجاد اعتماد در مخاطبان شما میشود.
4. صدای برند ثابتی داشته باشید.
Stefancik میگوید: “از Canva (یا ابزاری مشابه) برای ایجاد پستها و استوریهای خود از قبل استفاده کنید. ایجاد آنها در لحظه میتواند استرسزا باشد و جایی برای اشتباهات تایپی باز کند.”
این بدان معناست که باید از دستورالعملهای برند استفاده کنید، همانطور که ما در HubSpot انجام میدهیم تا به برندسازی ثابت در اینستاگرام کمک کنید.
چگونه یک مدیر اینستاگرام باشیم: نکات و ترفندهای حرفه ای
هنگامی که به این نتیجه رسیدید، باید هوشمندانه تر کار کنید، نه سخت تر. اما چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟
با ترکیبی از فیلم ها یا عکس ها چرخ فلک ایجاد کنید تا داستانی را تعریف کنید. جذاب ترین محتوای خود را در اسلاید اول نمایش دهید و از زوایای مختلف برای برجسته کردن مزایا و ویژگی های محصول خود استفاده کنید.
اینها برخی از موفق ترین استراتژی هایی هستند که ما استفاده کرده ایم. اما لازم نیست حرف ما را قبول کنید. میتوانید ببینید که چگونه تبدیلهای حساب اینستاگرام HubSpot Academy ما تنها با 6 دلار در ماه، 475 درصد افزایش یافت.
نکات مدیریت اینستاگرام
او می گوید: “من از تجزیه و تحلیل اینستاگرام به طور فعال در کمپین هایم استفاده می کنم تا تعامل را درک کنم و به طور مداوم استراتژی خود را تغییر دهم. ارزیابی نکردن تجزیه و تحلیل اینستاگرام شما می تواند منجر به هدف قرار دادن مخاطبان اشتباه و جذب بازدیدکنندگان نامربوط شود.”
2. ارتباط عاطفی ایجاد کنید.
وانا کوراپاتی، استراتژیست بازاریابی دیجیتال و مدیر رسانه های اجتماعی، می گوید: “من همیشه سعی می کنم با گنجاندن برخی از آنها در پست هایم، مخاطبانم را درگیر کنم. این کار مخاطبان من را برای گفتگوی معنادار دور هم جمع می کند.”
Ad Manager همچنین به کاربران اجازه می دهد تا کمپین ها را تنظیم کنند، عملکرد تبلیغات را آزمایش کنند و بینش در زمان واقعی را دریافت کنند.
چگونه یک مدیر اینستاگرام باشیم: نکات و ترفندهای حرفه ای
در پادکست Skill Up HubSpot، متیو براون، یک تولید کننده ارشد پادکست در HubSpot، نحوه استفاده از اینستاگرام برای افزایش آگاهی و قصد خرید را مورد بحث قرار می دهد.
به گفته کلی هندریکسون، مدیر رسانه های اجتماعی در HubSpot، “روندها را خریداری نکنید، آنها را آزمایش کنید. هرکسی که با آنها صحبت می کنید (از جمله همه افراد در این پست وبلاگ!) نکات و ترفندهای خود را خواهند داشت. نکته مهمی که باید به خاطر بسپارید این است که که آنچه برای یک حساب کار می کند ممکن است برای شما کار نکند.”
Iconosquare همچنین ابزارهای ردیابی رقبا و صنعت را برای پیگیری رقابت و نشان دادن مقایسه عملکرد شما با سایر بخشهای صنعت ارائه میدهد. سایر ابزارهای مفید عبارتند از یک زمانبندی بصری و توانایی مدیریت چندین پروفایل به طور همزمان.
3. مدیر تبلیغات
ابزارهای زیر به شما کمک می کنند تا نمایه برند خود را به طور مؤثر مدیریت کنید تا آن را متمایز کنید.
1. بینش اینستاگرام
با استوریهای اینستاگرام، میتوانید هر روز برای مخاطبان خود ظاهر شوید – و باید این کار را انجام دهید زیرا استوری یکی از بهترین راهها برای جلب توجه مخاطبان است.
به عنوان مثال، هدف شما در اینستاگرام باید بیشتر از افزایش آگاهی باشد. شما باید بدانید که از چه تاکتیکهایی استفاده خواهید کرد و چگونه میتوانید آن را دقیقاً اندازهگیری کنید، خواه از طریق تعداد فالوور، برداشتها، دسترسی یا تعامل باشد.
در نهایت، از برچسب ها استفاده کنید تا پست های خود را راحت تر پیدا کنید. برچسبها شامل هشتگهای مرتبط با کسبوکار شما هستند، مانند #بهبود خانه اگر کالاهای بهبود میفروشید یا #مد اگر یک برند مد یا لباس هستید. همچنین باید شرکا و همکاران خود را در مواقع لزوم تگ کنید تا آنها را در گفتگو بگنجانید. برای کمک به مشتریان بالقوه برای یافتن کسب و کار شما، مکان کسب و کار خود را برچسب گذاری کنید.
او میگوید: «مطمئن شوید که هر پست – هم خلاقیت و هم عنوان به عنوان عناصر مستقل – ارزشی برای مخاطبان شما فراهم میکند.»
مطمئن شوید که همه پستهای شما دارای یک عنوان قانعکننده است که با مهمترین اطلاعات شروع میشود و کوتاه و دقیق است. از صدای برند ثابت استفاده کنید و مخاطبان خود را تشویق به اقدام کنید (“امروز تماس بگیرید!”؛ “هم اکنون خریداری کنید!”).
Iconosquare یک پلت فرم تجزیه و تحلیل و مدیریت رسانه های اجتماعی است که بینش های عمیقی را ارائه می دهد که به کاربران کمک می کند تا عملکرد ارگانیک و پولی را اندازه گیری کنند، محک بزنند و بهبود بخشند. این پلتفرم همچنین به اشتراک گذاری معیارهای کلیدی با تیم شما را با امکان ایجاد و خودکارسازی گزارش ها آسان می کند. این گزارشها همچنین میتوانند به صورت فایلهای PDF یا CSV برای تیم شما دانلود و به اشتراک گذاشته شوند.
علاوه بر این، او همچنین روند خود را به طور مداوم ارزیابی می کند.
ابزارهای مدیریت اینستاگرام
کوراپاتی هدف خود از آگاهی از برند را از طریق معیارهای تعامل اندازه گیری می کند. او میگوید: “انگیزه اصلی من در اینستاگرام افزایش آگاهی است، بنابراین تعداد فالوورها، برداشتها و دسترسی را دنبال میکنم.”
نکته حرفه ای: یک پالت رنگ ثابت نیز می تواند بخشی از صدای برند شما در اینستاگرام باشد.
ابزارهای مدیریت اینستاگرام
ماموریت برند خود را درک کنید و صدای برند ثابتی را ایجاد کنید که با چشم انداز آن مطابقت دارد. برای ثابت نگه داشتن صدای برندتان، یک راهنمای سبک برای خود و تیمتان ایجاد کنید تا هر زمان که در اینستاگرام پست میکنید یا با فالوورها در تعامل هستید، آن را دنبال کنید.
در حالی که این اسرار تجاری از مدیران رسانه های اجتماعی برای هر کسی که در اینستاگرام شروع به کار می کند مفید است، به یاد داشته باشید که آنها را در حساب خود آزمایش کنید. ضروری است که هر استراتژی را که برای تیم رسانه های اجتماعی خود استفاده می کنید آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی جواب می دهد.
علاوه بر این، Stefancik استفاده از یک پیوند در راه حل زیستی را توصیه می کند (HubSpot از LinkTree استفاده می کند)، بنابراین می توانید دنبال کنندگان را به قسمت های مختلف وب سایت خود هدایت کنید. این همچنین به ایجاد ارزش برای مخاطبان شما کمک می کند.
Instagram Insights یک ابزار پلتفرمی است که به کاربران اجازه می دهد فالوورها و عملکرد را ردیابی کنند. با Instagram Insights میتوانید اطلاعات ارزشمندی در مورد حسابهایی که به آنها دسترسی پیدا کردهاید یا درگیر شدهاید، کل فالوورهایتان، محتوای به اشتراکگذاشتهشده، تعاملات و بازیهایتان را دریافت کنید. اطلاعات جمعآوریشده از این ابزار شما را در جریان روندها، محتوایی که مخاطبان شما از آن لذت میبرند و نوع محتوایی که حساب شما عملکرد خوبی دارد، بهروز نگه میدارد.