خالد پیشنهاد میکند: «جایگاه خود را پیدا کنید و آن را به روشی به اشتراک بگذارید که برای شما صادق باشد، و سپس آزمایش کنید».
او میگوید: «و من نظرم را بر اساس تجربهام در این صنعت به اشتراک میگذارم. “و من این کار را مکرر انجام می دهم، که به معنای سازگاری با برند من است.”
در اینجا چند نکته وجود دارد که Sundas برای سازندگانی که به دنبال ساختن نام تجاری خود هستند، ارائه میکند.
خودتان باشید و داستان خود را به اشتراک بگذارید.
سانداس توصیه می کند: “به خود وفادار بمانید و معتبر باشید.” “وقتی سعی میکنی شخص دیگری باشی، خستهکننده میشود. در یک مقطعی خسته میشوی.”
اگر برخی از سازندگان مورد علاقه خود را دنبال کنید، ممکن است متوجه یک الگوی متمایز در محتوای آنها شوید.
برند شخصی چیست؟
او می گوید: «در واقع، مردم می خواهند از دیدگاه شما بشنوند. “ممکن است شخص دیگری قبلاً یک ویدیو در مورد موضوع شما ایجاد کرده باشد، اما نحوه بیان آن متفاوت خواهد بود.”
برای مثال، Beyond the Bot گروهی از تولیدکنندگان محتوا هستند که درباره انیمه و مانگا بحث می کنند. هر ویدیو از زیباییشناسی علمی تخیلی پیروی میکند و دارای موسیقی آرام لوفی در پسزمینه است.
اگر دائماً خود را نشان دهید، برند شما به طور طبیعی برای شما ظاهر خواهد شد.
و اگر نگران هستید که جایگاه شما بیش از حد اشباع شده باشد، یا سایر سازندگان قبلاً موضوع مورد علاقه شما را پوشش داده اند، خالد می گوید که احساس ناامیدی نکنید.
خالد برای اینکه با مخاطبان خود سازگار و در ذهن خود باشد، محتوای خود را دسته بندی کرده و از قبل برنامه ریزی می کند. دسته بندی محتوای شما به معنای ضبط چند قطعه از محتوا است که به صورت دوره ای در طول زمان منتشر می شوند.
هنگام ایجاد محتوای خود، به راه هایی فکر کنید که محتوای خود را جالب، منحصر به فرد و از نظر سبکی مرتبط کنید. این می تواند به معنای استفاده از یک پالت رنگ ثابت، موسیقی یا فرمت خاص باشد.
جایگاه خود را پیدا کنید
اساسا، کلید ایجاد برند شخصی شما، ایجاد محتوا و تعامل با مخاطبان به عنوان معتبرترین خود شماست. علاوه بر این، شما باید هم در دفعات انتشار و هم در نحوه انتقال اطلاعات ثابت باشید.
در واقع، اندکی قبل از مصاحبه ما، خالد از طریق استوری اینستاگرام با فالوورهای خود تماس گرفت تا دیدگاه آنها را در مورد برند خود بداند.
ویدیوهای نظر او، مانند تصویر زیر، معمولاً از تصاویر بزرگ مرتبط با موضوع تشکیل شده است.
یک برند شخصی برای متمایز کردن خود از میلیونها خالق و تأثیرگذار که برای جلب توجه مخاطب و معاملات برند با یکدیگر رقابت میکنند، بسیار مهم است.
سانداس خالد، خالق محتوا، چیزهای زیادی درباره ایجاد یک برند شخصی می داند. او کانالی در یوتیوب دارد که جدیدترین علم داده و فناوری را پوشش می دهد، به گونه ای که در دسترس و معتبر باشد.
حدود 207 میلیون سازنده محتوا در سراسر جهان وجود دارد، از پخشکنندهها گرفته تا وبلاگنویسها، YouTubers تا سازندگان TikTok و غیره.
او میگوید: «تولید محتوا فضایی است که در آن عجلههای زیادی وجود دارد، و شما انرژی زیادی برای تولید محتوا دارید، اما در نقطهای از بین میروید.» “اگر سعی می کنید شخص دیگری باشید، بازگشت از آن برای شما سخت تر خواهد بود.”
مقاوم باش.
ما بررسی خواهیم کرد که یک برند شخصی چیست، چرا ضروری است و چگونه می توان یک نام تجاری سازنده محتوا ایجاد کرد.