چگونه یک نام تجاری منحصر به فرد و قابل ربط به عنوان تولید کننده محتوا ایجاد کنیم

خالد پیشنهاد می‌کند: «جایگاه خود را پیدا کنید و آن را به روشی به اشتراک بگذارید که برای شما صادق باشد، و سپس آزمایش کنید».

او می‌گوید: «و من نظرم را بر اساس تجربه‌ام در این صنعت به اشتراک می‌گذارم. “و من این کار را مکرر انجام می دهم، که به معنای سازگاری با برند من است.”

در اینجا چند نکته وجود دارد که Sundas برای سازندگانی که به دنبال ساختن نام تجاری خود هستند، ارائه می‌کند.

خودتان باشید و داستان خود را به اشتراک بگذارید.

سانداس توصیه می کند: “به خود وفادار بمانید و معتبر باشید.” “وقتی سعی می‌کنی شخص دیگری باشی، خسته‌کننده می‌شود. در یک مقطعی خسته می‌شوی.”

اگر برخی از سازندگان مورد علاقه خود را دنبال کنید، ممکن است متوجه یک الگوی متمایز در محتوای آنها شوید.

اکنون دانلود کنید: بیش از 150 الگوی ایجاد محتوا [Free Kit]

برند شخصی چیست؟

او می گوید: «در واقع، مردم می خواهند از دیدگاه شما بشنوند. “ممکن است شخص دیگری قبلاً یک ویدیو در مورد موضوع شما ایجاد کرده باشد، اما نحوه بیان آن متفاوت خواهد بود.”

برای مثال، Beyond the Bot گروهی از تولیدکنندگان محتوا هستند که درباره انیمه و مانگا بحث می کنند. هر ویدیو از زیبایی‌شناسی علمی تخیلی پیروی می‌کند و دارای موسیقی آرام لوفی در پس‌زمینه است.

اگر دائماً خود را نشان دهید، برند شما به طور طبیعی برای شما ظاهر خواهد شد.

و اگر نگران هستید که جایگاه شما بیش از حد اشباع شده باشد، یا سایر سازندگان قبلاً موضوع مورد علاقه شما را پوشش داده اند، خالد می گوید که احساس ناامیدی نکنید.

خالد برای اینکه با مخاطبان خود سازگار و در ذهن خود باشد، محتوای خود را دسته بندی کرده و از قبل برنامه ریزی می کند. دسته بندی محتوای شما به معنای ضبط چند قطعه از محتوا است که به صورت دوره ای در طول زمان منتشر می شوند.

هنگام ایجاد محتوای خود، به راه هایی فکر کنید که محتوای خود را جالب، منحصر به فرد و از نظر سبکی مرتبط کنید. این می تواند به معنای استفاده از یک پالت رنگ ثابت، موسیقی یا فرمت خاص باشد.

جایگاه خود را پیدا کنید

اساسا، کلید ایجاد برند شخصی شما، ایجاد محتوا و تعامل با مخاطبان به عنوان معتبرترین خود شماست. علاوه بر این، شما باید هم در دفعات انتشار و هم در نحوه انتقال اطلاعات ثابت باشید.

در واقع، اندکی قبل از مصاحبه ما، خالد از طریق استوری اینستاگرام با فالوورهای خود تماس گرفت تا دیدگاه آنها را در مورد برند خود بداند.

ویدیوهای نظر او، مانند تصویر زیر، معمولاً از تصاویر بزرگ مرتبط با موضوع تشکیل شده است.

یک برند شخصی برای متمایز کردن خود از میلیون‌ها خالق و تأثیرگذار که برای جلب توجه مخاطب و معاملات برند با یکدیگر رقابت می‌کنند، بسیار مهم است.

سانداس خالد، خالق محتوا، چیزهای زیادی درباره ایجاد یک برند شخصی می داند. او کانالی در یوتیوب دارد که جدیدترین علم داده و فناوری را پوشش می دهد، به گونه ای که در دسترس و معتبر باشد.

حدود 207 میلیون سازنده محتوا در سراسر جهان وجود دارد، از پخش‌کننده‌ها گرفته تا وبلاگ‌نویس‌ها، YouTubers تا سازندگان TikTok و غیره.

او می‌گوید: «تولید محتوا فضایی است که در آن عجله‌های زیادی وجود دارد، و شما انرژی زیادی برای تولید محتوا دارید، اما در نقطه‌ای از بین می‌روید.» “اگر سعی می کنید شخص دیگری باشید، بازگشت از آن برای شما سخت تر خواهد بود.”

مقاوم باش.

ما بررسی خواهیم کرد که یک برند شخصی چیست، چرا ضروری است و چگونه می توان یک نام تجاری سازنده محتوا ایجاد کرد.

خالد می‌گوید: «محتوای من از یک الگو پیروی می‌کند، بنابراین یکپارچگی زیادی وجود دارد. به عنوان مثال، من دوست دارم ویدیوهای نظری زیادی را به اشتراک بگذارم و ویدیوهای نظری من از قالب بسیار مشابهی پیروی می کنند.

همه اینها برای ایجاد محتوای با کیفیت بسیار مهم است، اما یک چیز دیگر وجود دارد که سازندگان به آن نیاز دارند – یک برند شخصی. چه چیزی شما را به عنوان یک تولید کننده محتوا متمایز می کند؟

برند شخصی شما چیزی است که شما را منحصربه‌فرد می‌کند و مردم را به تعامل با محتوای شما و بازگشت بیشتر به آن ترغیب می‌کند.

چرا تولیدکنندگان محتوا به یک برند شخصی نیاز دارند؟

قالب های محتوا



منبع

خالد در حالی که پاسخ یکی از دنبال‌کنندگان را می‌خواند، می‌گوید: «ما می‌توانیم با محتوای شما ارتباط برقرار کنیم، و به نظر می‌رسد به سردرگمی ما پاسخ می‌دهد، شاید به این دلیل که خودتان یک دانشمند داده‌های خودآموخته هستید.» می توانید مبارزات و نکات مرتبط و کاربردی را به اشتراک بگذارید.»

اصالت چیزی بیش از یک راه عالی برای ارتباط با مخاطبان شماست. خالد می‌گوید در مواجهه با فرسودگی شغلی نیز می‌تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.

چگونه یک محتواساز ایجاد می کنید که مخاطبان می توانند به برند اعتماد کنند؟

او می‌گوید: «به عنوان مثال، در این ماه بسیار خسته‌ام، اما محتوای دسته‌ای ایجاد کرده‌ام تا بتوانم در این ماه استراحت کنم، از هر کاری که می‌گذرم کنار بیایم و بدون اینکه واقعاً رفته باشم، به شبکه‌های اجتماعی برگردم». توضیح می دهد.

خالد می‌گوید که به خودش وفادار می‌ماند، و داستان او به او کمک می‌کند با مخاطبش پیوند محکمی برقرار کند.

برند شخصی به این معناست که شما چگونه خود را به عنوان یک خالق محتوا معرفی می کنید و هویت، شخصیت و ویژگی هایی را شامل می شود که هر کاری را که به عنوان خالق انجام می دهید را در بر می گیرد.

هنگام غواصی در تولید محتوا، بیشتر سازندگان آینده تمایل دارند بر روی مواد مورد نیاز خود تمرکز کنند، مانند دوربین، نور، و مکان بهینه برای ضبط.

یک سازنده محتوا یک بررسی غذا را به صورت آنلاین به اشتراک می گذارد

فرسودگی شغلی مشکل رایجی است که سازندگان در مقطعی از حرفه خود با آن مواجه می شوند. در حالی که راه‌های زیادی برای درمان فرسودگی شغلی وجود دارد، سونداس می‌گوید فقدان اصالت می‌تواند مبارزه با آن را دشوارتر کند.

بر اساس گزارش Business Wire، 61 درصد از مصرف‌کنندگان وقتی تصمیم می‌گیرند یک تأثیرگذار یا خالق را در رسانه‌های اجتماعی دنبال کنند، شخصیت‌های مرتبط را جذاب‌تر می‌دانند.

ساخت برند سازنده محتوا: نکات تخصصی

سازگاری فقط به تعداد دفعات ارسال پست شما به عنوان خالق محدود نمی شود. سازگاری همچنین به معنای ایجاد محتوای مشابه سبک است.

علاوه بر این، یک برند شخصی قابل اعتماد به شما کمک می کند تا با مخاطبان خود اعتماد ایجاد کنید.

“در نهایت، شما متوجه خواهید شد که مخاطبان شما در چه چیزی ارزش پیدا می کنند. بر اساس محتوای خود، برند شخصی خود را کشف خواهید کرد – می توانید به ساخت آن ادامه دهید.”

او توضیح می دهد: “من از یک پیشینه بسیار منحصر به فرد می آیم، و بخشی که مردم با آن ارتباط زیادی برقرار می کنند این است که من یک مهاجر هستم، انگلیسی زبان اول من نیست و من از جایی آمده ام که تحصیل یک دختر در اولویت قرار ندارد.” داستان من برای بسیاری از افرادی که من را دنبال می کنند قابل ربط است.

خالد می‌گوید: «مردم می‌خواهند بارها و بارها شما را در رسانه‌های اجتماعی ببینند، زیرا صدها خالق وجود دارد. “اگر شما ثابت قدم نباشید، شخص دیگری آن ملک را می گیرد.”