چگونه یک کسب و کار را مقیاس بندی کنیم: شامل داستان های موفقیت می شود

ببینید آژانس من چگونه می‌تواند رانندگی کند بیشتر ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن ترافیک SEO بیشتر نتایج واقعی را ببینید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پولی – استراتژی های پولی موثر با بازگشت سرمایه روشن.

اما خطر می تواند با یک پاداش بزرگ همراه باشد.

آن‌ها یک پایگاه هواداران قوی پیدا کرده‌اند که مدام برای دریافت بیشتر بازمی‌گردند و تقاضای هفتگی آنها را تامین می‌کنند.

داستان موفقیت مقیاس کوکی‌های کرامبل.

جعبه شاد

در حالی که یادگیری نحوه مقیاس‌پذیری یک کسب‌وکار با دردسرهای فزاینده‌ای برای آنها همراه بود، بیش از 50 درصد از پاسخ‌دهندگان به دنبال افراد حرفه‌ای برای حمایت از شکاف یادگیری خود بودند.

اگر می‌خواهید ارزش طول عمر مشتری را با رشد کسب‌وکارتان افزایش دهید، به نشانه‌هایی توجه کنید که نشان می‌دهد برای سرمایه‌گذاری و مقیاس‌بندی کسب‌وکارتان آماده هستید.

سپس آنها پیشنهادات محصولات خود را به جعبه های هدیه شخصی برای هر مناسبتی گسترش دادند.

آیا از تبلیغات گوگل استفاده می کنید؟ تبلیغات رایگان Grader ما را امتحان کنید!

زمانی که تقریبا 60 درصد از شرکت‌کنندگان استراتژی‌های نفوذ به بازار مانند ارائه محصولات یا خدمات جدید و جلب مشتری از رقبا را انتخاب کردند، منطقی بود.

واقعیت جالب: ایده جعبه شاد با یک “جعبه شکستن” آغاز شد که یکی از خواهران برای دیگری ایجاد کرد.

وب سایت جعبه شاد.

به این ترتیب چرخش هفتگی چهار طعم نمادین آنها متولد شد.

منبع: TikTok

تا اکتبر 2020، Happy Box به یک شغل تمام وقت برای هانا و آریل تبدیل شد و میانگین ترافیک تخمینی بیش از 10000 بر اساس داده های Ahrefs را مشاهده کرد.

پایدار و استراتژیک برنده مسابقه مقیاس پذیری است.

استفاده از داده های خارجی نیز مفید است. اگر شما یک برند خرده فروشی تجارت الکترونیک هستید، eMarketer منبع خوبی برای دنبال کردن اخبار و پیش بینی های صنعت است.

نمودار میله ای فروش خرده فروشی تجارت الکترونیک در سراسر جهان را از سال 2021 تا 2026 نشان می دهد.

این سایت در نوامبر 2016 شروع به ایجاد ترافیک کرد، در حالی که آنها هنوز در مرحله شلوغی جانبی خود بودند.

همه از جایی شروع می کنند.

همه می خواستند تجارت خود را توسعه دهند.

کرامبل اکنون بیش از 600 نانوایی در 47 ایالت در سراسر کشور دارد.

از پشت فرآیندهای دستی خارج شوید و کسب و کار خود را به خودی خود راه اندازی کنید.

هک رشد دقیقا چیست؟ از روش های نوآورانه برای رشد تصاعدی کسب و کار شما استفاده می کند.

من برای کسب‌وکارهای فرعی احترام زیادی قائلم، و این خواهران در سال 2020 – در میانه همه‌گیری جهانی – کسب و کار خود را تمام وقت شروع کردند.

آنها یک کوکی شکری صورتی را به طعم های کلاسیک خود اضافه کردند و یک منوی چرخشی را شروع کردند.

شما باید در حین رشد تقاضا را برآورده کرده و با آن روبرو شوید.

داده ها به شما می گویند چه زمانی زمان حرکت فرا رسیده است.

یک تماس رزرو کنید

پنج نکته ای که باید برای افزایش مقیاس کسب و کار خود رعایت کنید عبارتند از:

  1. جریان داشته باشید: کسب و کار خود را از هر طریقی که برای به جریان انداختن نیاز دارد، انجام دهید. به دنبال روش های استاندارد خود باشید تا نحوه کاهش خطاها و برقراری ارتباط با مشتریان خود را متحد کنید.
  1. مشخص کردن نیازهای مشتریان: تجربه بازدیدکننده شما برای افزایش تعامل و تعهد به برند شما مهم است. وب سایت و حضور شما در رسانه های اجتماعی باعث می شود که چگونه کسب و کار خود را آنلاین کنید. با مشاهده گزارش‌های خدمات مشتریان چت ربات وب‌سایت یا رسانه‌های اجتماعی خود، می‌توانید ایده‌هایی برای بهبودهای کلیدی برند خود پیدا کنید.
  1. کارمندان خود را توسعه دهید: به کارکنان خود فرصت هایی برای پیشرفت شغلی بدهید. حتی اگر تیم شما در یک منطقه آموزش ندیده است، با یک متخصص تماس بگیرید تا زمانی که تیم شما موارد مورد نیاز را بیاموزد.
  1. منابع خود را به حداکثر برسانید (به ویژه شرکای محلی): محلی یا داخلی نگه داشتن چیزها به هزینه های شرکت کمک می کند و شبکه سازی با سایر شرکت ها امکان مشارکت های جدید را فراهم می کند.
  1. به بهبود کسب و کار ادامه دهید: شما می توانید موفقیت خود را از طریق KPI ها اندازه گیری کنید تا عملکرد خود را مدیریت کنید و تعیین کنید که آیا گردش کار شما برای برند بهترین است یا خیر.

سوالات متداول

چند راه وجود دارد که می توانم کسب و کار خود را افزایش دهم؟

در نوامبر 2016، سایت آنها دو بازدید کننده ارگانیک دید و طبق داده های Ahrefs حدود 1 دلار درآمد داشت. چند سال بعد، آنها مورد توجه افرادی مانند CNN و Buzzfeed قرار گرفتند و ویژگی های قابل توجهی را به دست آوردند.

در نوامبر 2016، این سایت تنها حدود 8 دلار درآمد داشت. آنها در اکتبر 2020 به بیش از 13000 دلار رسیدند و در دسامبر 2022، سایت بیش از 8000 دلار درآمد داشت.

داستان موفقیت در مقیاس بندی جعبه شاد.

قاب نورگیر

منبع: eMarketer

تا دسامبر 2022، Happy Box به طور مرتب نزدیک به 10000 بازدیدکننده داشت.

از هدر دادن پول خودداری کنید و پتانسیل پنهان تبلیغات خود را باز کنید.

  • قدرت تبلیغات عمدی را کشف کنید.
  • به مخاطبان هدف ایده آل خود برسید.
  • کارایی هزینه تبلیغات را به حداکثر برسانید.
تبلیغات گریدر



منبع

هنگامی که از «آنچه که ای کاش می دانستم» عبور کردید، به مقیاس هوشمندانه خود افتخار خواهید کرد.

داستان‌های سه برند زیر نمونه‌های خوبی از چگونگی توسعه یک کسب‌وکار هستند.

کرامبل

بنابراین، کارمندان خود را توسعه دهید، از درخواست کمک اضافی برای کاهش شکاف یادگیری خود نترسید و پیش بینی صنعت خود را برای ورود به بازارهای جدید برای گسترش کسب و کار خود تماشا کنید.

داستان های موفقیت مقیاس کسب و کار آنلاین

نگاهی دقیق به کسب و کار خود بیندازید. با تجزیه و تحلیل فرآیند خود و اصلاح هر سوراخی که کارآمد نیست شروع کنید. کارکنان خود را توسعه دهید و به صورت استراتژیک استخدام کنید تا به جریان فرآیند شما کمک کند. حتی برون سپاری برای انجام کار به جریان فرآیند شما کمک می کند و لایه ای از تخصص را اضافه می کند. همه این سطوح باید به صورت خودکار شروع به اجرا کنند تا بتوانید بر روی بهبود کسب و کار تمرکز کنید، مانند افزودن یک محصول جدید یا بهبود کیفیت پیشنهادات فعلی خود.

چگونه می توانم کسب و کار خود را به سرعت توسعه دهم؟

Crumbl با گسترش محصولات خود افزایش یافت.

شنیدن این چیز خوبی است، زیرا دانستن اینکه چگونه کسب و کار خود را به صورت آنلاین مقیاس کنید، شما را برای رشد مداوم تجارت الکترونیک (به ویژه در مقیاس جهانی) آماده می کند.

در نوامبر 2017، این سایت حدود 5 دلار از ارزش ترافیک ارگانیک متوسط ​​تخمینی را به ارمغان آورد. در دسامبر 2022، میانگین ارزش ترافیک ارگانیک آنها به بالای 55000 دلار رسید.

کوکی های کرامبل تیک توک.

زمان، منابع، برنامه ریزی و اجرا نیاز دارد. نکته خوب این است که می توانید از اطلاعات بینش برای راهنمایی خود استفاده کنید.

امروز، آنها شاهد میانگین ترافیک ارگانیک بیش از 55000 بازدیدکننده و 70000 دلار میانگین ارزش ترافیک ارگانیک هستند.

داستان موفقیت مقیاس بندی قاب نورگیر.

چگونه باید کسب و کار خود را مقیاس بندی کنید؟

بنابراین، آنها چگونه این کار را انجام دادند؟

ویدیوهای اختصاص داده شده به بررسی کوکی های هفته همیشه بسیار مورد انتظار بوده و میلیون ها بازدید را به همراه دارد.

برای سازماندهی و آینده نگری، آنها ابزارهای حسابداری اضافی را به کار گرفتند و پیش بینی رشد را برای کمک به مدیریت رشد کسب و کار انجام دادند.

بنابراین، طرح مقیاس بندی شما چگونه باید باشد؟

ما 1000 صاحب کسب و کار را مورد بررسی قرار دادیم تا نبض را در مورد اینکه آنها چگونه کسب و کار خود را در پنج سال گذشته افزایش داده اند، بدست آوریم.

گاهی اوقات شما با یک محصول یا ایده عالی شروع می‌کنید و تصمیم برای مقیاس‌پذیری بعداً می‌آید.

هنگامی که با عواقب رکود اقتصادی یا گسترش به یک بازار جدید مواجه هستید و هجوم زیادی از مشتریان به دست می آورید، باید بدانید که چگونه کسب و کار خود را مقیاس بندی کنید.

این شرکت به عنوان یک کمپین Kickstarter شروع به کار کرد و حدود 55000 دلار جمع آوری کرد.

مقیاس بندی هوشمند را با دانستن اینکه چگونه کسب و کار شما می تواند رشد کند، مصرف کنندگان به چه چیزی نیاز دارند و تحقیق در مورد رقبای خود شروع کنید. به این ترتیب می توانید مشتریان را وارد قیف فروش خود کنید و حفظ مشتری را افزایش دهید. هنگامی که این موضوع را برطرف کردید، آماده خواهید بود که به بازارها و مقیاس های جدید گسترش دهید.

نتیجه

چگونه یک کسب و کار را مقیاس کنیم.

ما از 1000 صاحب کسب و کار که با موفقیت کسب و کار خود را در پنج سال گذشته گسترش دادند، نظرسنجی کردیم. من همه چیز را در مورد داستان های موفقیت آنها، کارهایی که انجام دادند و اینکه چگونه باید برای رشد مقیاس بندی کنید، به شما خواهم گفت.

بریم به کسب و کار برسیم.

چرا ما باید کسب و کار خود را مقیاس بندی کنیم؟

افزایش مقیاس کسب و کار به شما کمک می کند نه تنها مشتریان جدیدی به دست آورید، بلکه سفر خریدار را درک کنید و به شما کمک می کند رشد فروش را پیش بینی کنید.

افزایش مقیاس همه چیز مربوط به افزایش اندازه است. برای تغییر اندازه (یا مقیاس)، باید بدانید که چه درایوهایی تغییر می کنند.

Skylight Frame اولین محصول آنها بود و از آن زمان تجارت در حال افزایش است.

وب سایت قاب سقفی.

اثربخشی عملیاتی به شما کمک می کند تا از طریق رشد بیش از حد خود مقیاس کنید.

اگر این شواهد کافی برای شما نیست، فقط طرفداران آنها را در TikTok بررسی کنید.

Crumbl از افتتاح اولین فروشگاه خود در سال 2017 تا جذب میلیون‌ها طرفدار TikTok با جعبه‌های کوکی‌های خود، برندی است که یاد گرفته است چگونه یک کسب‌وکار را به صورت آنلاین گسترش دهد و موفقیت بزرگی را شاهد است.

وب سایت کوکی های کرامبل.

به وضعیت کسب و کار خود و اینکه شرکت خود را به کجا می بینید فکر کنید. آیا آماده هستید تا کسب و کار خود را افزایش دهید؟

مشاوره با نیل پاتل

ما پیدا کردیم:

  • بیش از 45 درصد از شرکت کنندگان گفتند که دلیل اصلی گسترش کسب و کارشان این بود که از اهداف قبلی پیشی گرفتند.
  • از آنجایی که آنها آماده مقیاس بودند، در کمال تعجب، 26٪ نیز اظهار داشتند که همه گیری تقاضا برای محصولات یا خدمات آنها را افزایش داده است.

یک استراتژی برنده برای مقیاس بندی و دیدن نتایج موفق ایجاد کنید.

به گزارش Ahrefs، وب سایت Crumbl در نوامبر 2017 با 217 بازدید کننده در ماه شروع به کار کرد. این میزان تا دسامبر 2022 به بیش از 6 میلیون ترافیک ارگانیک رسید.

این زمانی است که شما می خواهید یاد بگیرید که چگونه کسب و کار خود را مقیاس کنید.

اگر در مورد چگونگی گسترش کسب و کار خود مطمئن نیستید، خوشحال خواهید شد که بدانید آسان تر از آن چیزی است که فکر می کنید.

استفاده از داده هایی که به طور فعال جمع آوری و مدیریت می کنید به مقیاس چشم انداز آینده کمک می کند. از این داده‌ها برای شناسایی نحوه مقیاس‌پذیری کسب‌وکار خود به صورت آنلاین استفاده کنید و از آنچه در صنعت شما پرطرفدار است آگاه باشید.

بگویید که در حال رشد یک استارتاپ هستید. بعد از اینکه به نقطه سربه سر خود رسیدید، بعد چه می شود؟

همانطور که اعداد خود را مشاهده می کنید و آنها را با پیش بینی صنعت خود مقایسه می کنید، می توانید هک رشد را برای توسعه شرکت خود شروع کنید.

آیا می دانستید که انتظار می رود ارزش خرده فروشی تجارت الکترونیک تا سال 2025 به 8.5 تریلیون دلار برسد؟ اکنون باید از رقابت خود جلوتر باشید.

زمانی که زمان مناسب است، باید بدانید که چگونه کسب و کار خود را گسترش دهید.

اینکه چگونه مقیاس می‌گیرید به این بستگی دارد که چگونه:

  1. تعیین نقاط عطف: دقیقاً آنچه شما را در مسیر موفقیت قرار می دهد مشخص کنید.
  1. شناسایی خطرات: به عواملی فکر کنید که می توانند کسب و کار شما را شکست دهند یا شکست دهند. اگر مشکلات تولیدی دارید یا مشکلات کارکنان را تجربه می کنید، آیا منابعی در اختیار دارید؟
  1. فروش خود را مدیریت کنید: آیا شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI) را تنظیم کرده‌اید تا به شما اطلاع دهد که کسب و کارتان چگونه است؟ اگر فروش شما در حال افزایش است، باید به سرعت مقیاس را برای مطابقت با تقاضا انجام دهید.

آنچه که داده‌های ما درباره نگرش به مقیاس‌سازی کسب‌وکار به ما نشان داد