چگونه 10 برند از پین های ایده Pinterest برای بازاریابی استفاده می کنند


در سال 2021، Pinterest ویژگی جدیدی به نام Idea Pins را معرفی کرد. پین‌های ایده Pinterest شامل ویدیوها یا عکس‌هایی است که در قالبی شبیه به استوری اینستاگرام گروه‌بندی شده‌اند. این پین‌ها در فید Watch برنامه Pinterest ظاهر می‌شوند، تقریباً مانند For Your Page در TikTok. پین های ایده نیز در بخش ایجاد نمایه پینترست یک برند نمایش داده می شوند.

در یک بیانیه مطبوعاتی، Pinterest گفت که Idea Pins انتشار «محتوای با کیفیت بالا، ماندگار و قابل ذخیره» را برای سازندگان محتوا ساده می کند.

در بیانیه مطبوعاتی آمده است: «با این به‌روزرسانی‌ها، ما افراد پشت محتوا را برجسته می‌کنیم و Pinners را تشویق می‌کنیم که سازندگان را دنبال کنند و با ایده‌هایی که پیدا می‌کنند درگیر شوند».

همانطور که در مورد برندهای زیر مشاهده خواهید کرد، از Idea Pins می توان برای بیان داستان، تبلیغ محصولات، ارائه آموزش و تعامل با کاربران استفاده کرد. در اینجا نحوه استفاده این 10 برند از Idea Pins آمده است.

منبع رایگان: 12 قالب پینترست برای تجارت

10 برند با استفاده از پین ایده Pinterest

1. فنتی بیوتی

برند آرایشی Fenty Beauty از Idea Pins برای تبلیغ محصولات برند و نشان دادن فراگیر بودن برند استفاده می‌کند. این شرکت این کار را با نشان دادن عکس هایی از محصولات و نحوه ظاهر آنها در رنگ های مختلف پوست انجام می دهد. Fenty همچنین شامل ویدیوهایی بر روی سنجاق های خود از افراد رنگین پوست است که آرایش می کنند و ظاهری متفاوت ایجاد می کنند.

Fenty Beauty از Pinterest Idea Pins برای بازاریابی استفاده می کندمنبع تصویر

یکی از بزرگترین نگرانی‌هایی که صنعت لوازم آرایشی با آن مواجه است، عدم فراگیری است. بسیاری از افراد رنگین پوست با رنگ‌های تیره‌تر، اغلب برای یافتن آرایشی که با رنگ پوستشان مطابقت یا تکمیل کننده باشد، تلاش می‌کنند. با استفاده از Idea Pins برای نشان دادن تنوع و ظاهر POC در محصولات فنتی، این شرکت خود را از سایر شرکت های آرایشی متمایز می کند و خود را به عنوان یک راه حل معرفی می کند.

2. اوه جوی

برند سبک زندگی و شرکت طراحی Oh Joy با 15.2 میلیون فالوور بیشترین فالوور را در پینترست دارد. موسس آن، جوی چو، از Idea Pins به عنوان راهی برای صحبت مستقیم با مخاطبان شرکت و ارائه مشاوره در مورد مد و دکوراسیون منزل استفاده می کند. به عنوان مثال، در یک پین، چو جواهرات Jared را تبلیغ می کند. او مستقیماً در مقابل دوربین صحبت می کند و به مخاطبانش می گوید که چگونه توانسته جواهرات را با لباس خود هماهنگ کند.

جوی چو از Pinterest Idea Pins برای بازاریابی استفاده می کندمنبع تصویر

سپس چو مخاطبان را تشویق می‌کند تا روی پین‌های او کلیک کنند تا قطعات مورد علاقه‌اش Jared و لباس‌هایی را که با آن‌ها هماهنگ کرده است ببینند. در دیگر Idea Pins، چو به مخاطبانش گشتی در خانه‌اش می‌دهد و روند فکری پشت دکور خود را توضیح می‌دهد. این یک راه عالی برای ایجاد تعامل بینندگان و ایجاد پیوند با بینندگان است.

cho2منبع تصویر

3. Food My Muse

Food My Muse یک حساب کاربری غذایی است که دستور العمل ها و نظرات رستوران ها را پست می کند. این حساب توسط نادیا آیدی صاحب رستوران سابق اداره می شود. در حالی که آیدی انواع محتوای مرتبط با غذا را پست می‌کند، از Idea Pins به طور خاص برای ارسال ویدیوها با دستورالعمل‌های گام به گام برای دستور العمل‌های مختلف استفاده می‌کند.

Food My Muse از Pinterest Idea Pins برای بازاریابی استفاده می کندمنبع تصویر

او همچنین دستور کامل را در توضیحات هر پین گنجانده است. این نوع محتوا برای یادگیرندگان بصری عالی است و تخصص او را به عنوان یک سرآشپز نشان می دهد – اعتبار او را به عنوان یک غذاخوری متخصص تثبیت می کند.

4. جواهرات مجوری

جواهرات Mejuri از Idea Pins برای ارسال عکس از جواهرات خود و دسته بندی محتوای خود بر اساس موضوع استفاده می کند. به نوعی، Mejuri از Idea Pins برای ایجاد لوک بوک های مختلف استفاده می کند. به عنوان مثال، Mejuri در یک Idea Pin یک لوک‌بوک ایجاد می‌کند که به کاربران Pinterest روش‌های مختلفی را نشان می‌دهد که می‌توانند دستبندها را روی هم قرار دهند. لوک‌بوک دیگری از گرایش‌های پاییز ۲۰۲۱ تشکیل شده است و یکی دیگر از ایده‌های پین از عکس‌ها استفاده می‌کند تا نشان دهد چگونه می‌توان جواهرات طلا و نقره را با هم ترکیب کرد.

این روش استفاده از سنجاق جواهراتی را نشان می دهد که Mejuri ارائه می دهد و به خریداران بالقوه اطلاعات عملی در مورد نحوه استایل کردن آنها برای هر مناسبتی می دهد.

Mejuri از Pinterest Idea Pins برای بازاریابی استفاده می کندمنبع تصویر

5. Etsy

برای پین های ایده آن. Etsy به شدت به محتوای ویدیویی متمایل است که نگاهی از پشت صحنه به مشاغل کوچک در وب سایت Etsy می دهد. One Idea Pin شامل مجموعه‌ای از کلیپ‌ها است که نشان می‌دهد چگونه یکی از فروشندگان Etsy به نام توری لین یک لیوان سرامیکی را رنگ و لعاب می‌کند. پین دیگر یک ویدیوی تایم لپس از فروشنده دیگری به نام Veruschka است که بخش‌هایی از خانه خود را به فضای کاری تبدیل می‌کند که در آن محصولات خود را دست ساز می‌سازند و ارسال می‌کنند.

Etsy از Pinterest Idea Pins برای بازاریابی استفاده می کندمنبع تصویر

این نوع محتوا فقط محصولات موجود در Etsy را تبلیغ نمی‌کند، بلکه بسیاری از مشاغل و هنرمندانی را که کالاهای خود را در سایت می‌فروشند، برجسته می‌کند. با انجام این کار، Etsy هم خریداران بالقوه و هم صاحبان مشاغلی را که به دنبال یک پلتفرم هستند جذب می کند.

Etsy از Pinterest Idea Pins برای بازاریابی استفاده می کندمنبع تصویر

6. مجله ووگ

مجله Vogue از Idea Pins برای تبلیغ ستاره های جلد مجله خود از طریق ویدیوهای صریح از عکسبرداری استفاده می کند. برای مثال، آخرین Idea Pin مجله، عکس‌ها و تصاویری از سرنا ویلیامز و دخترش دارد که برای جلد مجله ژست گرفته و در ساحل بازی می‌کنند. سایر پین‌ها شامل افراد مشهوری مانند ریحانا هستند که برآمدگی نوزاد خود را نشان می‌دهند و همچنین عکس‌هایی از مت گالا.

Vogue از Pinterest Idea Pins برای بازاریابی استفاده می کندمنبع تصویر

پین‌های ایده‌ای ووگ، علاقه مخاطبانش به افراد مشهور و مد را جلب می‌کند، و پین‌ها ووگ را در مرکز فرهنگ پاپ قرار می‌دهند.

Vogue از Pinterest Idea Pins برای بازاریابی استفاده می کندمنبع تصویر

7. شلوغی

بیشتر Bustle’s Idea Pins از محتوای تغییر کاربری داده شده از پلتفرم‌های دیگر مانند YouTube، Instagram و TikTok تشکیل شده است. این روش مفید است زیرا به محتوای قدیمی‌تر زندگی دوم در Pinterest می‌دهد. TikToks از مصاحبه‌های افراد مشهور و حکایت‌های کوتاه از YouTube اغلب به‌عنوان Idea Pins آپلود می‌شود که تنوع محتوای فرهنگ پاپ Bustle را نشان می‌دهد.

Bustle از Pinterest Idea Pins برای بازاریابی استفاده می کندمنبع تصویر

8. مردم آزاد

بیشتر پین‌های Free People با ویدیویی از یک مدل شروع می‌شود که لباس‌های خرده‌فروشی مد را می‌پوشد و روش‌های مختلفی را برای استایل دادن به اقلام لباس نشان می‌دهد. در ادامه این ویدیو عکس هایی از محصولات در رنگ های مختلف و لباس های مختلف نمایش داده می شود. این روش باعث می شود همه پین ​​های ایده شبیه و یکنواخت شوند، بنابراین دنبال کنندگان می دانند که چه انتظاری دارند.

مانند جواهرات Mejuri، Free People نیز پین های خود را بر اساس سبک مرتب می کند و یک لوک بوک دیجیتالی ایجاد می کند که لباس ها و لوازم جانبی آن را به نمایش می گذارد.

Free People از Pinterest Idea Pins برای بازاریابی استفاده می کندمنبع تصویر

9. بازار کوچک

بازار کوچولو یک فروشگاه اینترنتی فروش لباس های بوهو است. مانند بسیاری از حساب‌های مد در Pinterest، تمام ایده‌های The Little Bazaar’s Idea Pins شامل عکس‌هایی از مدل‌هایی است که لباس‌هایشان را پوشیده‌اند. با این حال، برخی از مدل ها نیز مشتریانی هستند که عکس ها و فیلم هایی را از پوشیدن محصولات ارسال کرده اند.

این شکل از محتوای تولید شده توسط کاربر عالی است زیرا به کاربران Pinterest نشان می دهد که لباس ها در افراد واقعی چگونه به نظر می رسند و مردم را تشویق می کند تا محتوای خود را نیز ارسال کنند.

بازار کوچک از Pinterest Idea Pins برای بازاریابی استفاده می کندمنبع تصویر

10. لولو

تقریباً تمام ایده‌های لولو شامل دستورالعمل‌های مد و سبک زندگی می‌شود، مانند «چگونه به تاپ کرست بسازیم» و «چگونه: Macha Gin Fizz». با این حال، چیزی که بیشتر از همه در مورد Lulu’s Idea Pins لذت می برم، تصاویر جلد است. هر تصویر جلد شامل لوگوی لولو و همچنین متون بزرگی است که توضیح سریعی درباره موضوع پین ارائه می دهد.

این استفاده از Idea Pins از نظر زیبایی شناسی دلپذیر، سازماندهی شده است و به کاربران Pinterest کمک می کند تا به سمت محتوای مورد نظر خود حرکت کنند.

Lulu's از Pinterest Idea Pins برای بازاریابی استفاده می کندمنبع تصویر

پین‌های ایده فرصت‌های بیشتری را برای برندها فراهم می‌کند تا محتوای خود را در فیدهای کاربران Pinterest دریافت کنند و آگاهی از برند را گسترش دهند. با این حال، برندها باید این پین ها را به عنوان فرصتی برای ایجاد محتوای جذابی که داستانی را بیان می کند و ارزش ارائه می کند، ببینند.

دستورالعمل‌ها، کتاب‌های نگاه، فیلم‌های پشت صحنه و محتوای تولید شده توسط کاربر، تنها چند نمونه از روش‌های متعددی هستند که می‌توانید پین‌های ایده را در استراتژی بازاریابی خود بگنجانید.

قالب های پینترست



منبع