کاربران شرکتکننده میتوانند از سه رویداد پاپآپ اختصاص داده شده به سه کوکتل تابستانی این برند دیدن کنند.
سایت آنها دارای کپی سرگرم کننده مانند این است:
تجربیات مجازی
1.الگوی ارواح
در ماه می، این برند به صورت زنده در اینستاگرام راه اندازی شد و میزبان یک نمایش مد سه بعدی نوآورانه بود که مجموعه کپسولی جدید خود را معرفی کرد.
چه سودی برای نایک دارد؟ خوب، کاربران این بازیها را در حالی انجام میدهند که از لباسهای نایک استفاده میکنند – از کفش گرفته تا لباس و لوازم جانبی. این به عنوان یک بازی بازاریابی ظریف برای تبلیغ محصولات فعال برند عمل می کند.
NFT ها
3. پارامونت
مزیت میزبانی یک رویداد پاپ آپ مجازی فراگیر این است که برای همه قابل دسترسی است، که به برند اجازه می دهد تا مخاطبان بیشتری را جذب کند. متاورس نیز امسال موضوع داغی است، بنابراین برندهایی که از این فناوری بهره می برند می توانند از هجوم اجتماعی بهره ببرند.
2. نایک
همه به شما می گویند «محتوا پادشاه است» اما چیزی که به اندازه کافی درباره آن صحبت نمی کنیم این است که تولید محتوای با کیفیت بالا چقدر زمان و منابع نیاز دارد.
از آن زمان این برند مجموعههای NFT دیگری را از برنامهها و برنامههای تلویزیونی محبوب مانند Top Gun، Rugrats و Hey! آرنولد
4. هاینکن
برای شرکتهای کوچک و بزرگ، محتوا یک سرمایهگذاری بزرگ است که معمولاً ارزش بلندمدت را به جای مزایای کوتاهمدت ارائه میکند. در نتیجه، برندها اغلب این حوزه را نادیده می گیرند.
این روزها، به نظر می رسد همه در مورد web3، متاورس و NFT صحبت می کنند. این ممکن است باعث ایجاد وحشت در بین صاحبان مشاغل کوچک شود که احساس می کنند قادر به ادامه دادن نیستند.
پارامونت با ایجاد بازار NFT خود به کاربران اجازه می دهد کشتی های NFT را از Star Trek Universe جمع آوری کنند.
به دنبال حل این مشکل Frase.io، Jasper.ai و دیگر ابزارهای نوشتاری مبتنی بر هوش مصنوعی در بازار هستند. در عرض چند ثانیه، نرمافزار نوشتن هوش مصنوعی میتواند هر چیزی را از یک عنوان رسانههای اجتماعی گرفته تا یک پست وبلاگ طولانی بنویسد – همه بر اساس اطلاعاتی که شما به آن میدهید.
این رویکرد همه را در صنعت مد و فراتر از آن غافلگیر کرد، زیرا اولین در نوع خود بود. در مصاحبه ای با Vogue، بنیانگذار و طراح آنیفا موئومبا فاش کرد که همیشه می خواست نمایشی مانند این را اجرا کند و این همه گیری فرصت عالی را ارائه می دهد.
بنابراین، برای کسبوکارهای کوچک، هنوز هیچ فشاری برای پرش به دنیای متاورز وجود ندارد.
در آگوست 2022، پاترون یک رویداد پاپ آپ مجازی را برای کمپین تابستانی در Metaverse برگزار کرد.
هر لباس به صورت سه بعدی به عنوان مدل های نامرئی در باند فرودگاه در مقابل پس زمینه ای سیاه و سفید دیده می شد و نمایشی خیره کننده ایجاد می کرد.
در یک بیانیه مطبوعاتی، رئیس بخش محصولات و تجارب مصرفی، پام کافمن، گفت که این مجموعه به عنوان بیان دیگری از هواداری است که به طرفداران اجازه می دهد بخشی از یک فرنچایز محبوب را در اختیار داشته باشند.
همچنین یک عنصر هدایایی در تجربه مجازی وجود داشت که در آن کاربرانی که نشانها را از طریق ماموریتها جمعآوری میکردند، برای برنده شدن در یک سفر و پوشیدنیهای NFT (لباسها و لوازم مجازی که برای آرایش آواتار شما استفاده میشوند) وارد میشدند.
در آوریل 2022، پارامونت اعلام کرد که با همکاری RECUR، اولین مجموعه دیجیتالی خود را که شامل Star Trek در paramount.xyz میشود، منتشر خواهد کرد.
با این حال، حقیقت این است که این فضا بسیار تجربی است. در واقع، گزارش وضعیت مصرف کننده ما نشان داد که اکثر مصرف کنندگان نمی دانند یا نمی دانند که web3 اصلا چیست.
چیزی که در مورد این ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی عالی است این است که کار پا را از نوشتن خارج می کنند و به شما امکان می دهند به جای ساختن از ابتدا بر روی پولیش تمرکز کنید.
در آوریل 2022، Heneiken Heneiken Silver را معرفی کرد، یک آبجو مجازی که دنیای دیجیتال را سرگرم می کند و کاربران را به لذت بردن از زندگی واقعی دعوت می کند.
برند تجاری لوکس حنیفه را در نظر بگیرید. در سال 2020، برندهای مد قادر به میزبانی نمایش های مد برای نمایش طرح های جدید نبودند.
شرکتهایی مانند Airbnb، Coursera، Google و Logitech همگی از هوش مصنوعی برای حمایت از تلاشهای بازاریابی محتوای خود استفاده میکنند.
نحوه استفاده از فناوری تجربی یا جدید در سطح SMB