چگونه 5 برند از فناوری نوظهور برای بازاریابی در سال 2022 استفاده می کنند؟

نیکلند که با مشارکت پلتفرم بازی Roblox ساخته شده است، از کاربران دعوت می کند تا بدن خود را به حرکت درآورند.

دعوت به اقدام جدید





منبع

در یک بیانیه مطبوعاتی، رئیس بخش محصولات و تجارب مصرفی، پام کافمن، گفت که این مجموعه به عنوان بیان دیگری از هواداری است که به طرفداران اجازه می دهد بخشی از یک فرنچایز محبوب را در اختیار داشته باشند.

به دنبال حل این مشکل Frase.io، Jasper.ai و دیگر ابزارهای نوشتاری مبتنی بر هوش مصنوعی در بازار هستند. در عرض چند ثانیه، نرم‌افزار نوشتن هوش مصنوعی می‌تواند هر چیزی را از یک عنوان رسانه‌های اجتماعی گرفته تا یک پست وبلاگ طولانی بنویسد – همه بر اساس اطلاعاتی که شما به آن می‌دهید.

نمونه فناوری نوظهور: نیکلند

هر لباس به صورت سه بعدی به عنوان مدل های نامرئی در باند فرودگاه در مقابل پس زمینه ای سیاه و سفید دیده می شد و نمایشی خیره کننده ایجاد می کرد.

نه نه نه نه نه نه. این برخلاف هر چیزی است که Trek باید از آن دفاع کند. این ضد ترک است.

— مایکل کرافورد (@MiklCraw4d) 4 آوریل 2022

در آوریل 2022، Heneiken Heneiken Silver را معرفی کرد، یک آبجو مجازی که دنیای دیجیتال را سرگرم می کند و کاربران را به لذت بردن از زندگی واقعی دعوت می کند.

با توجه به اینکه بسیاری از برندها در تعجب هستند که چگونه یا حتی باید به این روند بپیوندند، هاینکن نشان می دهد که چگونه می توان با موفقیت این کار را انجام داد و در عین حال به برند خود وفادار ماند.

هوش مصنوعی

5. Airbnb

این شرکت با واکنش‌هایی مواجه شده است که برخی از طرفداران استدلال می‌کنند که Star Trek و NFT با هم هماهنگ نیستند، یعنی به دلیل تأثیرات زیست‌محیطی.