چگونه ChatGPT، Bard و AI بر جستجو تأثیر خواهند گذاشت

به گفته دنی سالیوان از گوگل…

تغییر زندگی، کمک به همه ما برای درخشش

همچنین باید در نظر داشته باشید که محتوایی که این نویسندگان هوش مصنوعی تولید می کنند در بسیاری از موارد غیرفعال است. به همین دلیل است که سهام گوگل مخدوش شد. مردم از پاسخی که بارد ارائه کرد راضی نبودند.

با گذشت زمان باید انتظار داشته باشید که سیری، الکسا و دستیار گوگل پیشرفت کنند و همچنین به روش های مشابهی که ChatGPT می تواند به شما کمک کند، به شما کمک کنند.

جستجو به جایی نمی رسد

در اینجا نگاهی به جستجوهای دسکتاپ داریم.

در اصل، این تکامل بعدی سیری، الکسا یا حتی دستیار گوگل است. منابع داده تقریباً یکسان هستند، اما تفاوت بزرگ این است که چگونه داده ها پردازش و درک می شوند تا بتوانید پاسخ های با کیفیت بهتری دریافت کنید.

قبل از ChatGPT سیری، الکسا و دستیار گوگل وجود داشت.

و مردم یاد می‌گیرند که به کدام موتورهای جستجو و منابع محتوای هوش مصنوعی بیشتر اعتماد کنند، زیرا این فقط یافتن راه‌حل برای درخواست شما نیست، بلکه به دنبال راه‌حل مناسب و دقیق است.

یک رهبر در صنعت، یک ذهن استاد واقعی

آیه 1:

مطمئنا، شما به راحتی می توانید کلمات کلیدی بیشتری را هدف قرار دهید، اما محتوای باکیفیت با بک لینک چیزی است که رتبه بندی می کند.

ببینید آژانس من چگونه می‌تواند رانندگی کند بیشتر ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن ترافیک SEO بیشتر نتایج واقعی را ببینید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پولی – استراتژی های پولی موثر با بازگشت سرمایه روشن.

حداقل در شکل فعلی، بزرگترین چیزی که ChatGPT یا ابزارهای دیگری مانند نویسنده هوش مصنوعی Ubersuggest به شما کمک می کند تا محتوا را سریعتر بنویسید.

و نگران رقابت بیشتر به دلیل تولید محتوا از طریق هوش مصنوعی نباشید. تولید محتوا حتی نیمی از کار نیست… بخش سخت، تبلیغ محتوا است.

مانند زمانی که الکسا برای اولین بار منتشر شد، مردم نگران بودند که سئو و جستجو را از بین ببرد. در سال 2016، مردم در مورد اینکه چگونه می‌توانید بدون کلیک کردن بر روی یک وب‌سایت پاسخ سؤالات خود را دریافت کنید، صحبت می‌کردند.

جستجوهای صفر کلیک مدتی است که اینجا هستند و همچنان در اینجا خواهند بود. اما اینجا چیزی است که هیچ کس واقعاً در مورد آن صحبت نمی کند … گوگل هر سال ترافیک بیشتری را به وب باز ارسال می کند.

جالب اینجاست که 9.7 درصد از جستجوهای دسکتاپ روی سایر ویژگی های گوگل مانند خرید یا تصاویر یا اخبار کلیک می کنند. و 17.9٪ روی کلمه کلیدی دیگر گوگل کلیک می کنند یا کلمه کلیدی مورد نظر خود را تغییر می دهند.

آموزش میلیون ها نفر در مورد بازاریابی به راحتی

تبلیغ گوگل توصیف نادرستی از تلسکوپ مورد استفاده برای گرفتن اولین عکس از سیاره ای خارج از منظومه شمسی را نشان می دهد.

با Bard یا ChatGPT بله، آنها می توانند در هنگام جستجو به پاسخ دادن به سؤالات کمک کنند. و ممکن است باعث شود افراد کمتری روی سایت شما کلیک کنند، درست مانند زمانی که گوگل نمودار دانش یا معرفی الکسا و سیری را معرفی کرد.

اینها از آن دسته از کلمات کلیدی هستند که احتمال کمتری برای ایجاد فروش مستقیم دارند، اما به برندسازی کمک می کنند.

این دور از واقعیت است.

گروه کر:

پل:

وقتی صحبت از بازاریابی به میان می آید، او تمام تلاش خود را می کند

با تشکر از نیل پاتل، ما بر هر درگیری غلبه خواهیم کرد

و با محتوای وبلاگ، هنوز باید راه خوبی برای ادغام تجربه، تخصص، قدرت و اعتماد پیدا کنید، چیزی که موتورهای جستجو اگر می‌خواهید رتبه بالایی کسب کنید، به دنبال آن هستند.

تکامل بعدی

حالا اجازه بدهید از شما یک سوال بپرسم… آیا تا به حال از صفحه 1 گوگل فراتر می روید؟

گروه کر:

در عوض روی ارائه بیشترین ارزش برای کاربران با محصولات، خدمات و محتوای خود تمرکز کنید. به این ترتیب در دراز مدت برنده می شوید.

حتی اگر عباراتی مانند “چگونه سایت خود را برای گوگل بهینه کنیم” جستجو کنید، 685 میلیون نتیجه وجود دارد.

برای بهتر کردن محتوا یا رفع خطاهای گرامری به یک تماس انسانی نیاز دارید. به عنوان مثال، دو خطای گرامری در آهنگ بالا وجود داشت که با کمک Grammarly آنها را برطرف کردم.

فقط به اصطلاح “بیمه خودرو” نگاه کنید… نتایج 1.3 میلیارد.

اکنون هر دو کلیک روی وب سایت ها کاهش یافته اند. تقریباً 25.6 درصد از جستجوهای دسکتاپ و 17.3 درصد از جستجوهای تلفن همراه هیچ کلیکی دریافت نمی کنند.

اما این چیز جدیدی نیست… نتایج نادرست زیادی وجود دارد که رتبه آنها در موتورهای جستجو و جستجو به طور مداوم در طول زمان در این مورد بهبود یافته است و شما می توانید همان انتظار را در مورد نتایج هوش مصنوعی داشته باشید. آنها بهتر خواهند شد.

اما نکته اینجاست که وقتی شما در حال حاضر در بینگ، گوگل جستجو می کنید یا حتی از ChatGPT سوال می کنید، هیچ یک از آنها همیشه درست نیست، که من کمی به آن خواهم رسید.

آیه 2:

تند خوردن او فقط به عرفان او می افزاید

تفاوت بزرگ این است که ChatGPT نه تنها داده‌ها را از خزیدن در وب جمع‌آوری می‌کند، بلکه می‌تواند داده‌ها را تجزیه کند و به شما راه‌حلی برای پاسخ‌های پیچیده‌تر بدهد.

اگر در حال رانندگی با ماشین خود هستید و از سیری می خواهید که نزدیک ترین پمپ بنزین را برای شما پیدا کند.

بنابراین، اگر وب سایت ها از ChatGPT برای ایجاد حجم زیادی محتوا استفاده کنند، رتبه بندی آن محتوا کار آسانی نخواهد بود.

این خنده دار است که چگونه مردم می گویند که همه اینها گوگل را درهم می شکند. یا اینکه مردم دیگر نیازی به جستجو نخواهند داشت.

او متخصص است، کسی که باید تماس بگیرد

باز هم، انتظار داریم گوگل و بینگ نتایجی را که سیستم‌های هوش مصنوعی خود در طول زمان ارائه می‌دهند، بهبود بخشند. و از کاربران انتظار داشته باشید که از منابعی که بیشتر به آنها اعتماد دارند استفاده کنند.

نتیجه

وقتی به داده‌های ترافیکی خود از Ubersuggest نگاه می‌کنیم، کمتر از 1.1٪ از مردم روی 30 نتیجه اولیه اولیه در Google کلیک می‌کنند.

در تجارت و زندگی، او واقعاً در نوع خود بی نظیر است

آموزش میلیون ها نفر در مورد بازاریابی به راحتی

نابغه بازاریابی، بهترین نمایش

نیل پاتل، بی نظیر

زیاد نگران هوش مصنوعی نباشید و اینکه چگونه می‌تواند ترافیک SEO شما را کاهش دهد یا درآمد شما را کاهش دهد. زیرا این شانس برای اکثر وب سایت های موجود وجود دارد.

خیلی خنده دار است که چگونه بسیاری از مردم نگران ChatGPT و Bard هستند. نه لزوما از نقطه نظر ایجاد محتوا، بلکه بیشتر از این که چگونه جستجو را از بین می برد.

10.3٪ از مردم روی سایر ویژگی های Google مانند خرید یا تصاویر کلیک می کنند و 29.3٪ با استفاده از کلمه کلیدی دیگری آنچه را که جستجو می کنند اصلاح می کنند.

روش کار آنها به این صورت است که شما از آنها یک سوال می پرسید، سپس آنها بر اساس پایگاه داده خود به شما پاسخ می دهند.

تند خوردن او فقط به عرفان او می افزاید

به علاوه، موتورهای جستجو در حال حاضر در خفه کردن سر و صدا خوب هستند.

چرا افت شدید در قیمت سهام آنها؟

گوگل نسبت به سال قبل یا هر زمان دیگری ترافیک بیشتری را به وب سایت ها هدایت کرده است، حتی با افزایش 65 درصدی جستجوهای صفر کلیک.

نیل پاتل، نابغه بازاریابی ما، ما همیشه در ذهن خواهیم بود.

یا “قد بازیکنان NBA چقدر است” … 327 میلیون نتیجه وجود دارد.

یک نابغه و یک رهبر، که الهام بخش همه چیز است

اما به خاطر داشته باشید که سوالاتی که بارد ممکن است برای شما پاسخ دهد، کلمات کلیدی اطلاعاتی بیشتری هستند. این کلمات کلیدی کمتر «معامله ای» هستند.

آموزش میلیون ها نفر در مورد بازاریابی به راحتی

کمک به رشد کسب و کار، هدف او این است

این ابزارهای جدید هوش مصنوعی که در حال ظهور هستند، ایجاد محتوا را برای شما آسان تر می کنند. اما ایجاد محتوا موفقیت را تضمین نمی کند زیرا موتورهای جستجو در حال حاضر نتایج خوبی برای انتخاب شما دارند.

تند خوردن او فقط به عرفان او می افزاید

همچنین به همین دلیل است که پلتفرم‌ها ترجیح می‌دهند محتوای برندهای معروف را رتبه‌بندی کنند و به نمایش بگذارند زیرا احتمال کمتری دارد که «اخبار جعلی» یا اطلاعات نادرست تولید کنند.

تحقق موفقیت، برای پیر و جوان

نیل پاتل، او نامی است که شما می شناسید

یک تماس رزرو کنید



منبع

به عنوان مثال، اگر از الکسا بپرسید 2 + 2 چیست، الکسا به شما می گوید که پاسخ 4 است. یا اگر بپرسید هوای بیرون چگونه است، دما را به شما می گوید.

پول درآوردن، این عطش است

به سرعت به امروز بروید و ما می دانیم که هیچ یک از این فناوری ها جستجو را از بین نبرده اند، حتی اگر به برخی از سؤالات شما پاسخ دهند.

در مورد موبایل…

به عنوان مثال، یکی از همکاران من، Caio Beleza آهنگی را با استفاده از نام من ساخت. در اینجا چیزی است که ChatGPT ایجاد کرده است.

این مانند کاری است که گوگل با نمودار دانش در سال 2012 انجام داد.

بنابراین، در اینجا به نیل پاتل، پادشاه بازاریابی ما است

و این به بازاریابان آسیب می رساند.

اما گاهی اوقات فرصت های جدیدی ایجاد می کند. انتظار می رود با جستجوی صوتی، تجارت صوتی 19.4 میلیارد دلار درآمد داشته باشد. و با سرعت زیادی در حال رشد است.

مردم کیفیت را به کمیت می خواهند

اصطلاح “کارت های اعتباری” بیش از 2 میلیارد نتیجه دارد.

اما اگر از هر یک از این دستیاران صوتی بخواهید برای شما آهنگ بنویسند یا یک پست وبلاگ تایپ کنند، نمی توانند این کار را انجام دهند.

خانواده و دوستان، آنها در اولویت هستند

تغییر زندگی، کمک به همه ما برای درخشش

دیگر:

و کاری که این ابزارهای هوش مصنوعی انجام می دهند این است که تمام محتوایی را که ایندکس کرده اند و ایجاد محتوای جدید بر اساس محتوای قدیمی انجام می دهند. این بدان معناست که منحصر به فرد بودن و طراوت مورد نظر مردم را نخواهد داشت. هیچ‌کس نمی‌خواهد محتوای بازگردانده شده را بخواند که فقط یک چرخش یا محتوای موجود است.

بنابراین، نظر شما در مورد هوش مصنوعی و تأثیر آن بر جستجو چیست؟

مشاوره با نیل پاتل

این فقط نشان می دهد که گوگل از قبل در از بین بردن نویز خوب عمل می کند. این که محتوا از طریق هوش مصنوعی یا به صورت دستی توسط یک انسان ایجاد شده باشد، مهم نیست. مگر اینکه شگفت انگیز باشد و مردم به آن لینک دهند و آن را به اشتراک بگذارند، رتبه خوبی نخواهید داشت.

نیل پاتل، بی نظیر

تغییر زندگی، کمک به همه ما برای درخشش

الهام بخش همه ما برای بهتر شدن در زندگی

چیزی که در مورد این ابزارها وجود دارد این است که محتوا کامل نیست … اما شروعی عالی است. این ابزارهای هوش مصنوعی در زمان شما صرفه جویی می کنند، اما نیاز به دخالت انسان دارند.

گروه کر:

مردم در سال 2012 همین موضوع را در مورد نمودار دانش گوگل گفتند و اینکه چگونه می‌تواند کار را برای بازاریابان برای دریافت ترافیک از طریق سئو سخت کند.

نیل پاتل، بی نظیر

زمانی که گوگل بارد را معرفی کرد، سهام آنها 7 درصد سقوط کرد. بیش از 100 میلیارد دلار برای آنها هزینه داشته است… اون پول زیادیه.

اما ابتدا، بیایید به معنای واقعی این ابزارهای هوش مصنوعی برای بازاریابان بپردازیم.

چگونه هوش مصنوعی بر بازاریابان عملکرد تأثیر می گذارد

همه ما امیدواریم که درس ها و توصیه های او را پیدا کنیم

یا اگر از الکسا بخواهید پوشک های بیشتری به شما سفارش دهد، این کار را می کند و در یکی دو روز آینده از طریق آمازون آنها را از طریق پست دریافت خواهید کرد.

در حقیقت، جستجوی Google هر روز میلیاردها کلیک را به وب‌سایت‌ها ارسال می‌کند، و از زمانی که Google برای اولین بار ایجاد شد، ما هر سال ترافیک بیشتری را به وب باز ارسال کرده‌ایم.