

انتشار: آبان 24، 1401
بروزرسانی: 27 خرداد 1404
منبع
بروزرسانی: 27 خرداد 1404
چگونه SKIMMS، Liquid Death، و سایر برندها محصولات قدیمی را جدید، هیجان انگیز و متفاوت ساختند.
منبع تصویر
هنگامی که SKIMS در سال 2019 راه اندازی شد، چندین قرن بود که Shapewear وجود داشت، اما توانست سر و صدای قابل توجهی به پا کند و بارها از محصولی که احتمالاً بسیاری از مشتریان آن قبلاً در قفسه های خود داشتند به فروش برسد.
آنها مجبور نبودند قیمت های بالاتری برای مارک دیگری بپردازند یا به یاد داشته باشند که به فروشگاه بروند و از کسی بخواهند که قفل لوازم آرایش را باز کند. هر ماه که به آن نیاز داشتند در پست آنها ارسال می شد.
به سوی تو
Liquid Death کنسرو شده و آب گازدار می فروشد. برای کسانی که دسترسی مداوم به آب دارند، این یک محصول روزمره است.
بسیاری از محصولاتی که روزانه استفاده می کنیم توسط برندهای دیگر ارائه می شوند، اما ما محصولات مورد علاقه خود را داریم.
همچنین این احتمال وجود دارد که برندها و مشاغل جدید در آینده با محصولات مشابه ظاهر شوند. با در نظر گرفتن این موضوع، چگونه برندهای جدید در چنین بازارهای اشباع و رقابتی به رقابت می پردازند تا جایی که در جایگاه خود به رهبران بازار تبدیل می شوند؟
ریش تراش ها برای همیشه وجود داشته اند، و رقبای متعددی مانند ژیلت، ونوس، شیک، بیلی وجود دارند - این لیست ادامه دارد.
منبع تصویر
منبع تصویر
بیایید با آن روبرو شویم - همیشه یک برند دیگر وجود دارد که محصولی مشابه محصول شما می سازد. به احتمال زیاد چند برند وجود دارند که محصولات یا خدماتی مشابه شما می سازند.

انجام این کار به برندسازی جدید و منحصربه فرد بستگی دارد که خواسته های آن ها را بیان می کند و محصولی که شما را بالاتر از رقبایتان قرار می دهد.
علیرغم اینکه Liquid Death فقط آب است، 23 میلیون دلار سرمایه در سری B جمع آوری کرد، در 60000 فروشگاه در سراسر ایالات متحده فروخته شد و جایگاه خود را به عنوان پرفروش ترین آب ساکن آمازون حفظ کرد.
بیایید در مورد سه برندی که در این کار برتر بودند صحبت کنیم.
1. SKIMS Shapewear را هیجان انگیز ساخته است
SKIMS که توسط کیم کارداشیان تاسیس شده است، یک برند تولید کننده لباس است.
احیای محصولات قدیمی: چگونه Skims، Liquid Death و Dollar Shave Club به موفقیت خود دست یافتند
زنده کردن محصولات «قدیمی» به روش های جدید و هیجان انگیز حول محور مخاطبان، نیازهای آن ها و اینکه چگونه می توانید چیزی را که به آنها ارائه می دهید هیجان انگیزتر از گزینه های موجودشان کنید، می چرخد.
موفقیت Liquid Death بر اساس برند منحصر به فرد و طنز آن است. به طور خاص، آب Liquid Death در واقع نمی تواند باعث مرگ شود. برعکس عمل می کند
این موفقیت به این دلیل اتفاق افتاد که SKIMS به خواسته های مخاطبان خود گوش داد و نام تجاری را بر اساس آن ساخت، به ویژه در مورد اندازه و شامل بودن سایه. افرادی که خود را توسط برندهای دیگر نمایندگی نمی کردند، اکنون این فرصت را داشتند که آنچه را که به دنبال آن بودند در یک محصول جدید بیابند.
برای SKIMS، Liquid Death و Dollar Shave Club، رقبای وجود دارند، اما رویکردهای منحصر به فرد آنها در بازاریابی و برندسازی (و داشتن یک محصول با کیفیت بالا) به آنها کمک کرده است تا به محبوبیت خانگی برای کاربران خود تبدیل شوند و شیوه های آنها ارزش یادگیری را دارد.
همچنین توانست از طریق تاکتیک های بازاریابی خود، به ویژه مدل کمپین دراپ، که در آن تعداد محدودی از محصولات به عنوان مجموعه های کپسولی عرضه می شد، هیاهو، هیجان و خرید ایجاد کند، بنابراین هرکسی که در صف خرید بود نمی توانست. کسانی که موفق نیستند احتمال بیشتری وجود دارد که برگردند و به تلاش خود ادامه دهند تا زمانی که بتوانند خریدی انجام دهند و SKIMS را در ذهن خود نگه دارند.
منبع
با این حال، از زمانی که Dollar Shave Club در سال 2011 راه اندازی شد، در رتبه های بالاتری قرار گرفت و جامعه ای از مشترکین وفادار دارد که با وجود بسیاری از مارک های دیگر که همان چیزی را ارائه می دهند، از محصولات آن استفاده می کنند.
توانست به موفقیت دست یابد زیرا با قیمت های جدید و افزایش راحتی بازار را احیا کرد. در روزهای اولیه، مشتریان می توانستند حداقل 1 دلار برای تحویل ریش تراش به خانه هایشان ماهانه بپردازند.
این برند با نام تجاری منحصر به فرد خود، بر خلاف هر برند آب دیگری، و همچنین تجربه سرگرم کننده و منحصر به فردی که از نوشیدن یک نیاز روزمره از قوطی بر روی نامی یادآور فلزات سنگین و انرژی شدید به دست می آید، موفق شد.
3. تیغ های تیغ های تراشیده دلار با راحتی
در این پست به این خواهیم پرداخت که چگونه سه برند SKIMS، Liquid Death و Dollar Shave Club محصولات قدیمی اما جدید را به بازار معرفی کردند و به موفقیت چشمگیری دست یافتند.
همچنین غیرقابل انکار است که موفقیت SKIM با مدل دراپ از خواهر کارداشیان، کایلی جنر و کیت های لب کایلی او آموخته شد که بارها و بارها محصولات خود را با مدل دراپ فروختند.
2. مرگ مایع هیاهو و هیجان برای آب ایجاد کرد
این نام همچنین بیشتر یادآور یک نوشیدنی الکلی یا نوشیدنی انرژی زا است، مانند هیولا یا ردبول، که ادعا می کند انرژی موجودی افسانه ای یا حیوانی 1000 پوندی را به مردم می دهد. همچنین به جای یک بطری پلاستیکی در یک قوطی عرضه می شود که تجربه نوشیدن یک قوطی آبجو یا یک نوشیدنی انرژی زا را نشان می دهد.