به اخبار بازاریابی HubSpot خوش آمدید! برای غواصی عمیق کمپین، آخرین اخبار صنعت بازاریابی، و بینش های آزمایش شده و واقعی تیم رسانه ای HubSpot ضربه بزنید.
TikTok یک گام به یک برنامه سرگرمی نزدیکتر شده است. نمونه ای از این انتقال، همکاری اخیر آن با اسنوپ داگ است.
در اوایل سال 2022، اسنوپ داگ رکوردهای Death Row را به دست آورد و مالک کاتالوگ موسیقی این لیبل بدنام شد. چند ماه بعد، او اعلام کرد که در حال حذف کاتالوگ از پلتفرم های اصلی استریم به قصد انتشار مجدد آن در برنامه سرگرمی خود است.
اگرچه وضعیت برنامه او نامشخص است، اما در سال 2023 اسنوپ داگ تصمیم گرفت کاتالوگ Death Row را پس از یک هفته در دسترس قرار دادن انحصاری در TikTok در پلتفرمهای استریم مجدداً منتشر کند.
دریافت حقوق انحصاری برای یک کاتالوگ موسیقی محبوب (حتی برای مدت کوتاه) یک حرکت مهم برای TikTok است، زیرا این برنامه با اتخاذ رویکرد اول سرگرمی، خود را از سایر پلتفرمهای رسانه اجتماعی متمایز میکند.
اولویتبندی TikTok بهعنوان بخشی از استراتژی انتشار موسیقی میتواند برای هنرمندان و شرکتهای موسیقی سود بزرگی داشته باشد. در مقایسه با جمعیت عمومی، کاربران TikTok بیشتر برای کالاهای موسیقی و هنرمندان هزینه پرداخت می کنند.
در سال 2022، TikTok پلتفرم توزیع موسیقی خود SoundOn را راهاندازی کرد که به هنرمندان اجازه میدهد موسیقی خود را در سطح جهانی توزیع کنند و در عین حال مالکیت حق امتیاز را حفظ کنند (مشکلی که هنرمندان با دیگر پلتفرمهای استریم دارند).
در حالی که TikTok میتواند ابزاری موثر برای بازاریابی موسیقی جدید باشد، آهنگهای قدیمیتر نیز پس از انتشار ویروسی در اپلیکیشن، محبوبیت خود را افزایش دادهاند.
آهنگ 2009 ماریا کری “It’s a Wrap” اخیراً به لطف یک رقص محبوب TikTok که دارای نسخه سریع تر آهنگ است، شاهد افزایش استریم ها بوده است.
آهنگ موفقیت آمیز سلین دیون در سال 1996 «همه چیز به من بازگشته است» موسیقی متن چندین روند محبوب TikTok در سالهای 2021 و 2022 بود که منجر به افزایش استریمهای آهنگ شد.
اگرچه برخی از نوازندگان نسبت به ایجاد موسیقی متمرکز بر TikTok ابراز انزجار کردهاند، تأثیری که TikTok بر نحوه مصرف و اشتراکگذاری موسیقی دارد، انکار و نادیده گرفتن آن عاقلانه نیست.
قطعات بازاریابی
آخرین اخبار بازاریابی و بینش استراتژی.
نرخ تعامل اینستاگرام زیرا برندها در حال کاهش هستند. در اینجا معنی آن چیست.
را جنجال های هوش مصنوعی بازاریابان باید اجتناب کنند.
فریب ها: از هر چهار مصرف کننده، سه نفر قصد دارند برای صرفه جویی در هزینه، به خرید اقلام عمومی به جای نام های تجاری ادامه دهند.
واژه نامه بازاریابی هوش مصنوعی: شرایطی که بازاریابان باید بدانند
سازندگان محتوا: چگونه سه سازنده محتوای خود را از شلوغی جانبی به تمام وقت بردند.
اسنپ چت به تازگی یک چت ربات مجهز به هوش مصنوعی راه اندازی کرده است.
معیارهای رسانه های اجتماعی: آنچه بازاریابان باید در سال 2023 دنبال کنند.