صادقانه بگویم: من چیزی در مورد “مخاطبان هدف هوش مصنوعی” یا یافتن مخاطب از طریق هوش مصنوعی نمی دانم.
با این حال، من می خواهم یاد بگیرم زیرا اخیراً با یک استودیوی تناسب اندام محلی در محله خود شروع به کار کردم.
من می خواهم به آن کمک کنم تا دانش آموزان جدید پیدا کند. بنابراین، خواننده عزیز، ما قصد داریم با هدفگیری مخاطبان هوش مصنوعی، مزایای آن و ابزارهای مفید مخاطب هدف هوش مصنوعی آشنا شویم. با هم.
در اینجا ما می رویم!
فهرست مطالب
هدف گذاری مخاطبان هوش مصنوعی چیست؟
پس از مدتی تحقیق، متوجه شدم هدف گیری مخاطبان هوش مصنوعی زمانی است که از هوش مصنوعی برای یافتن و تعامل با گروه مشخصی از مشتریان بالقوه (مخاطبان هدف خود) استفاده می کنید.
به طور خاص، ابزارهای مخاطب هدف هوش مصنوعی رفتارها، علایق، ترجیحات منطقه ای و جمعیت شناسی مخاطب را برای هدایت استراتژی های بازاریابی و محتوا بررسی می کند.
مزایای استفاده از هوش مصنوعی برای مخاطبان هدف
استفاده از ابزارهای مخاطب هدف هوش مصنوعی می تواند به بهبود بسیاری از جنبه های استراتژی بازاریابی کمک کند.
من شخصاً بیشتر علاقه مندم که چگونه می تواند به تبلیغات، محتوا و تعامل با مشتری کمک کند، زیرا این موارد برای من مهم هستند زیرا به کسب و کار محله ام کمک می کنم.
تبلیغات
ابزارهای مخاطب هدف هوش مصنوعی در تبلیغات بسیار مفید خواهند بود زیرا می توانند حجم زیادی از داده ها را در چند ثانیه تجزیه و تحلیل کنند و به من این امکان را می دهند که سریعتر نتیجه گیری کنم، در مورد استراتژی تبلیغاتی خود تصمیم بگیرم و در صورت لزوم به سرعت چرخش کنم.
همانطور که گفتم، کسب و کاری که با آن کار می کنم یک استودیوی تناسب اندام قطبی است. یک ابزار مخاطب هدف هوش مصنوعی به من کمک میکند تا به سرعت رفتارهای مخاطبان هدفمان، جایی که آنها محتوای تناسب اندام قطبی را جستجو میکنند و پلتفرمهایی که به آنها مراجعه میکنند، بفهمم.
از آنجا، میتوانم یک استراتژی تبلیغاتی متناسب با آنها ایجاد کنم، بنابراین دید استودیو را افزایش میدهم و دانشجویان بیشتری جذب میکنم.
محتوا
من سعی می کنم دید کسب و کار را در رسانه های اجتماعی افزایش دهم. دریافتهام که برخی از ویدیوها بهتر از سایرین کار میکنند، اما تجزیه و تحلیل همه دادههای عملکرد محتوا هنوز خستهکننده است و باید بفهمم مخاطبان ما چه چیزی را دوست دارند.
همانطور که قبلاً گفتم، ابزارهای مخاطبان هوش مصنوعی می توانند این داده ها را سریعتر از من یا هر انسانی تجزیه و تحلیل کنند و به من این امکان را می دهند که استراتژی محتوای خود را تنظیم کنم و محتوای جذاب را سریعتر ایجاد کنم.
چگونه با استفاده از هوش مصنوعی مخاطب هدف خود را پیدا کنیم؟
طبق تحقیقات من، می توانم مخاطبان هدف خود را با استفاده از هوش مصنوعی از طریق موارد زیر پیدا کنم و درک کنم:
1. تجزیه و تحلیل پیش بینی
من نمی توانم به اندازه کافی تاکید کنم که هوش مصنوعی چقدر در تجزیه و تحلیل داده ها کارآمد است. در این مورد، هوش مصنوعی میتواند به سرعت دادهها را برای ساخت مدلهایی برای رفتار مصرفکننده در آینده ارزیابی کند.
برای مثال، استودیوی محله من میتواند از تجزیه و تحلیل پیشبینیکننده استفاده کند تا بفهمد چه زمانی فردی در بازار کلاسها حضور دارد، اگر دانشآموز بالقوه:
- در یکی از رویدادهای آن شرکت کرد، مانند کارگاه رقص میله ای با موضوع هالووین که میزبان آن بود.
- بخشی از جمعیت شناسی افرادی است که علاقه مند به یادگیری تناسب اندام قطبی هستند
- در منطقهای زندگی میکند که در آن سالنهای بدنسازی، برنامههای تناسب اندام، و استودیوهای رقص وجود دارد
- اخیراً روی تبلیغی برای استودیو کلیک کردم
اگر شخصی یک یا چند مورد از موارد زیر را انجام دهد، هوش مصنوعی به استودیو کمک می کند تا آنها را پیدا کند و تبلیغات و محتوای هدفمند ایجاد کند تا آنها را تشویق کند تا دانش آموزان عادی شوند.
2. تجزیه و تحلیل رفتار
هوش مصنوعی میتواند معیارهای تجزیه و تحلیل رفتاری را تجزیه و تحلیل کند، مانند اینکه مخاطبان شما از کجا آمدهاند، روی سایت شما چه کلیک میکنند و مدت زمانی که در پلتفرم شما هستند، به شما کمک میکند تا رفتار آنها را بهتر درک کنید.
به عنوان مثال، بازدیدکنندگان وبسایت pole fitness همیشه روی بنر وبسایت کلیک می کنند. این مرا تشویق می کند که بنر را به روز کنم تا بازدیدکنندگان را به صفحه ثبت نام برای ثبت نام در کلاس ها ببرم.
3. محتوای بیش از حد شخصی
هدف گذاری مخاطبان هوش مصنوعی می تواند به طور موثر داده ها را تجزیه و تحلیل کند تا محتوا و تبلیغات شخصی سازی شده را به مصرف کنندگان بالقوه ارائه دهد. به عنوان مثال، اجازه دهید به استودیوی تناسب اندام قطبی که با آن کار می کنم برگردیم. ابزارهای مخاطب هدف هوش مصنوعی می توانند ارزیابی کنند:
- زمانی از سال که اکثر دانش آموزان در کلاس های تناسب اندام یا سالن های بدنسازی ثبت نام می کنند
- نیازها و دغدغه های دانش آموزان نوبت اول
- دانش آموز متوسط چند سال دارد
- جایی که اکثر دانشجویان بالقوه در آن ساکن هستند
به لطف سرعت هوش مصنوعی، میتوانم از همه این اطلاعات برای ایجاد چرخش هدفمند و سریع در زمانی که نیاز مصرفکننده تغییر میکند استفاده کنم.
6 بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تحقیقات مخاطبان هدف
اکنون که میدانم ابزارهای مخاطب هدف هوش مصنوعی چیست، مزایای آنها و چگونه میتوان از آنها استفاده کرد، زمان آن رسیده است که ابزارهایی را کشف کنم که به من کمک میکنند استودیوی تناسب اندام محلی خود را بازاریابی کنم و به شما در بازاریابی کسبوکارتان کمک کنم.
در اینجا بهترینهایی هستند که پیدا کردهام و قصد دارم برای استودیوی قطبی که با آن کار میکنم آزمایش کنم.
1. هوش مصنوعی HubSpot’s Breeze
قول میدهم وقتی میگویم هوش مصنوعی HubSpot’s Breeze چندین ابزار عالی برای یافتن و درگیر کردن مخاطبان هدف شما دارد، تعصبی ندارم. یکی از ویژگی هایی که برای اهداف بازاریابی خود مفیدتر می دانم، عامل رسانه اجتماعی Breeze است.
من در حال حاضر از رسانه های اجتماعی برای افزایش آگاهی از استودیوی تناسب اندام قطبی و تشویق دانش آموزان بالقوه برای ثبت نام در کلاس ها استفاده می کنم.
نماینده رسانه اجتماعی Breeze میتواند با تجزیه و تحلیل دادههای پس از عملکرد گذشته و ارزیابی جزئیات کسبوکار و بهترین شیوههای صنعت به من در رسیدن به این هدف کمک کند.
سپس از اطلاعات برای بهینه سازی استراتژی رسانه های اجتماعی من با پیشنهادات پست مبتنی بر داده استفاده می کند.
بهترین برای: اصلاح و بهینه سازی استراتژی رسانه های اجتماعی شما.
2. خریدار دقیق
ExactBuyer به کسبوکارها کمک میکند تا مشتریان ایدهآل خود را پیدا کنند، دادههای مرتبط را جمعآوری کنند و از اطلاعات برای ایجاد شخصیتهای واقعی و هدفمند خریدار استفاده کنند.
حتی بهتر از آن، ابزار مجهز به هوش مصنوعی به کاربران این امکان را می دهد که به طور مداوم داده های جمع آوری شده را برای بهینه سازی پرسوناها در زمان واقعی به روز رسانی و اصلاح کنند.
من میخواستم از ExactBuyer برای ایجاد شخصیتهای واقعی خریدار برای دانشجویان احتمالی علاقهمند به کلاسهای استودیو استفاده کنم.
بهترین برای: ایجاد پرسونای خریدار متمرکز
منبع تصویر
3. OpinionAI
OpinioAI یکی از جالبترین ابزارهای مخاطب هدف هوش مصنوعی است، زیرا به کاربران اجازه میدهد شخصیتهای خریدار را ایجاد کنند و با آنها چت کنند تا بینشی در مورد افکار مصرف کننده در مورد کسب و کار خود داشته باشند.
می توانید با شخصیت خود در مورد برند مورد علاقه، سرگرمی ها، رفتارها، نیازها و موارد دیگر صحبت کنید تا بینش مخاطبان هدف خود را به دست آورید. به آن به عنوان یک مکالمه مجازی یک به یک با یک مصرف کننده بالقوه فکر کنید.
بهترین برای: جمع آوری بینش در مورد خواسته ها و نیازهای مخاطبان هدف خود.
منبع تصویر
4. پیکسیس
ویژگیهای Pixis AI به کاربران این امکان را میدهد که محتوای دقیق و هدفمندی را برای مخاطبان خود ایجاد کنند.
ویژگی AI Targeting آن بسیار جالب است زیرا گروههای مخاطبان سفارشی را بر اساس روند جستجو، کلمات کلیدی رقابتی و کلمات کلیدی برند ایجاد میکند.
بهترین برای: شناسایی مخاطبان خاص
منبع تصویر
5. GapScout
GapScout بینشهای مبتنی بر هوش مصنوعی را ارائه میکند که شکافهای محتوایی و روندهای اضطراری را که رقبای در جایگاه شما فاقد آن هستند، مشخص میکند.
بهترین برای: به برند شما کمک می کند تا از نیازهای ناکافی در بازار شما استفاده کند.
منبع تصویر
6. شخصیت کاربر
این یک ابزار هوش مصنوعی عالی برای بازاریاب هایی است که تازه به ایجاد و درک شخصیت های کاربر برای هدایت استراتژی برند خود می پردازند. تمام کاری که کاربران باید انجام دهند این است که محصول و خدمات خود را توصیف کنند و Userpersona بقیه کارها را انجام خواهد داد.
به عنوان مثال، من اطلاعات مربوط به استودیوی تناسب اندام قطبی را که با آن کار می کنم تایپ کردم، و در اینجا چیزی است که Userpersona ایجاد کرده است.
فقط یک جمله طول کشید تا Userpersona شخصیتی به نام “سارا اسمیت” ایجاد کند تا مخاطبان هدف ما را نشان دهد و به من ایده دهد که چگونه و چه کسی استودیو را بازاریابی کنم.
اکنون، هر دوی ما اطلاعات کمی در مورد ابزارهای مخاطب هدف هوش مصنوعی و نحوه استفاده از آنها داریم.
من قصد دارم از هوش مصنوعی HubSpot’s Breeze برای کمک به استودیوی تناسب اندام قطب محلی مورد علاقه خود استفاده کنم تا دانش آموزان بیشتری را جذب کند. امیدوارم شما هم ابزارهایی را که ذکر کردم امتحان کنید. موفق باشید!