چیست و چگونه آن را به روش صحیح انجام دهیم [According to Experts]

حتی اگر جهان امروز یک دیگ ذوب است، اکثر برندها به گونه ای بازار می کنند که فقط برای اکثریت قومیت یا فرهنگ یک کشور جذاب است. این بدان معناست که تعداد زیادی از افراد وجود دارد که برندها با آنها همخوانی ندارند.

از ابتدای دبیرستان تا پایان دبیرستان، بیشتر به عنوان یک آمریکایی شناخته می شدم نه فقط به این دلیل که اکثریت قریب به اتفاق دوستانم آمریکایی بودند، بلکه به این دلیل که متوجه شدم متفاوت هستم. و من این را دوست نداشتم.

با این حال، ایجاد فروش بیشتر نباید تنها دلیل بازاریابی شما برای گروه های اقلیت باشد. شناخت قومیت ها و فرهنگ های آنها باید یکی دیگر از عوامل محرک بزرگ باشد.

وقتی به عنوان یک نسل اول آسیایی آمریکایی بزرگ شدم، بین دو فرهنگ زندگی کردم. یکی از آنها فرهنگ آسیای شرقی والدینم از تایوان بود که نیازها و خواسته های خانواده را در اولویت قرار می دهد و بر برتری تحصیلی تاکید می کند. دیگری فرهنگ غربی بود که بیرون از خانه مرا احاطه کرده بود که نیازها و خواسته های فرد را در اولویت قرار می دهد و بر فعالیت های فوق برنامه تاکید می کند.

تیمی که در مورد کمپین بازاریابی چندفرهنگی بحث می کند

زیرا، در نهایت، اجازه دادن به گروه‌های اقلیت که بدانند نه تنها متفاوت بودن اشکالی ندارد، بلکه شگفت‌انگیز است که دیدگاه‌های متفاوتی را به مکان‌هایی که به آن مهاجرت می‌کنند ارائه می‌کنند، جامعه را به جلو می‌برد و به کودکان مهاجری مانند من کمک می‌کند تا به آنچه واقعاً هستند افتخار کنند. هستند.

چگونه بازاریابی چند فرهنگی را به روش صحیح انجام دهیم

یک تیم بازاریابی چندفرهنگی متنوع استخدام کنید.

اینجا را کلیک کنید تا از بهترین کمپین های بازاریابی و تبلیغاتی که تاکنون دیده ایم الهام بگیرید.