چیست و چگونه مفید است؟ [+ Examples]

بنابراین برای اطمینان از اینکه شرکت در ذهن خود باقی می ماند، تریواگو از تبلیغات بازاریابی مجدد در فیس بوک و گوگل برای به نمایش گذاشتن پیشنهادات به روز شده جدید برای هتل ها در مکان هایی که مشتری قبلاً جستجو کرده بود، استفاده می کند.

5. آمازون

منبع تصویر

بازاریابی رفتاری، غارت ویسکی

داده‌ها برای بازاریاب‌ها ارزشمند هستند، و با ایجاد حافظه‌های پنهان اطلاعات عظیم، شرکت‌ها می‌توانند در تولید و ارائه محتوای مرتبط به مصرف‌کنندگان بهتر شوند.

منبع تصویر

داده های بازاریابی رفتاری، مشتریان از برندها انتظار دارند که نشان دهند که آنها را در سطح شخصی می شناسند.

در حالی که برخی از تاکتیک ها موثر هستند، بسیاری از آنها را می توان برای ایجاد یک برنامه بازاریابی رفتاری قوی ترکیب کرد. بیایید به چند مورد از محبوب ترین انواع تاکتیک ها نگاه کنیم.

پیشنهادات محصول

آمازون بازار را در جهت تبلیغات پیشنهادی موثر تحت فشار قرار داده است. در سرتاسر وب‌سایت آن، تبلیغات و بخش‌هایی را می‌بینید که محصولات را بر اساس مواردی که در گذشته خریداری کرده‌اید، نگاه کرده‌اید یا در سبد خرید خود قرار داده‌اید، توصیه می‌کنند.

بازاریابی رفتاری روشی است که توسط آن شرکت ها مخاطبان را بر اساس رفتار، علایق، مقاصد، موقعیت جغرافیایی و سایر معیارها هدف قرار می دهند.

در نهایت، این یک تجربه شخصی تر برای مصرف کننده ایجاد می کند.

هدف گذاری جمعیتی

فرض کنید برای برنامه ریزی برای سفر بعدی خود به سانفرانسیسکو از وب سایت موزه هنر آسیا بازدید می کنید.

این داده ها از طریق تجزیه و تحلیل وب، کوکی ها، تاریخچه جستجو و سایر بینش ها جمع آوری می شوند.

برای دانلود کتاب الکترونیکی مقدماتی رایگان ما در زمینه روانشناسی بازاریابی، اینجا را کلیک کنید.



منبع

منبع تصویر

بسیاری از سازمان ها در حال حاضر از بازاریابی ایمیلی به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود استفاده می کنند، اما تعداد کمی از آنها از قدرت تقسیم بندی رفتاری بهره می برند. یکی از نمونه های بارز استراتژی بازاریابی ایمیلی تقسیم بندی رفتاری، ایمیل های سبد خرید رها شده است.

شرکت‌ها حتی شروع به بررسی معیارهای دیگر، مانند وب‌سایتی که بازدید می‌کنید، می‌کنند تا به ایجاد دید بهتری از نوع محصولاتی که ممکن است به آن‌ها علاقه مند باشید کمک کنند.

اتوماسیون بازاریابی

در عصر امروز، معمول است که مصرف کنندگان قبل از تصمیم به خرید چندین بار از وب سایت شرکت بازدید می کنند. این روند به ویژه برای مشاغلی که بر سفر و حمل و نقل تمرکز دارند صادق است – به همین دلیل بازاریابی مجدد تبلیغات ضروری است.

با تقسیم دقیق مخاطبان بر اساس رفتارهای خاص یا نمایه های کاربر، سازمان ها می توانند به جای ارسال پیام های عمومی، محتوا و پیشنهادات مرتبط را ارائه دهند.

انواع بازاریابی رفتاری

آمازون با ایجاد این سطح از شخصی سازی، افراد را از خرید یک کالا به انجام بیشتر خرید خود از طریق خرده فروش آنلاین تبدیل کرده است.

آمارهای بازاریابی رفتاری

فهرست مطالب