این امر فضایی را برای استخدام داخلی بیشتر ایجاد میکند که هزینههای پرهزینه هیئتمدیره کار، دورهای وقتگیر مصاحبهها و بررسیهای گران قیمت را حذف میکند.
3. منحنی یادگیری کوتاهتر
یکی از راههایی که نامزدهای داخلی میتوانند برجسته شوند، ارائه استراتژیهایی در مورد چگونگی چرخش در طول رویدادهای مهم، مانند COVID و رکود است. طبق نظرسنجی ما، این بزرگترین چالشی بود که رهبران بازاریابی در سال 2022 با آن مواجه بودند و هر نامزدی که در این تلاش کمک کند مطمئناً برجسته خواهد شد.
با این حال، اگر کارمندان شما در حال حاضر مناسب به نظر نمیرسند، یا نگران محدود کردن تعداد نامزدهای خود هستید، در این صورت گسترش به استخدام خارجی ضرری ندارد.
اگرچه این نکات می تواند برای کاندیداهای داخلی و خارجی اعمال شود، اما افراد داخلی قطعاً دارای مزیتی هستند زیرا دقیقاً می دانند که رهبرانشان برای چه چیزی تلاش می کنند و رویکرد خود را بر اساس آن تنظیم می کنند.
مفاهیم حقوقی استخدام داخلی
اگر کارمندی مهارت ها و علایق خود را خارج از نقش فعلی خود نشان دهد، این یک راه حل عالی است.
اگر نقش اضافی تلقی شود، به خوبی انجام می شود، اما مهم است که اطمینان حاصل شود که مسئولیت های قبلی آنها توسط شخص دیگری جذب شده است.
2. رکود
در مورد دید چطور؟ نظرسنجی ما نشان میدهد که کاندیداهایی که به دنبال تأثیرگذاری در بین رهبران بازاریابی هستند، میتوانند این کار را با موارد زیر انجام دهند:
- قدم گذاشتن در فرصتهای رهبری – این میتواند مانند رهبری یک پروژه یا پیشنهاد یک ابتکار جدید باشد.
- همسو کردن فعالیتهای بازاریابی با اهداف کل شرکت – بگویید که شرکت شما در حال کار بر روی ارتقاء بازار است، پیشنهاد بازاریابی بعدی شما باید این موضوع را در نظر گرفته و در جهت این هدف تلاش کند.
در زمان خبرنگاری من، استخدام داخلی امری عادی بود. ما مرتباً شاهد بودیم که خبرنگاران و عکاسانی از سراسر کشور برای همکاری با این تیم استخدام می شدند.


این احتمال وجود دارد که هر فردی را که به صورت داخلی استخدام می کنید، از قبل درک کاملی از فرهنگ، شیوه ها و فرآیندهای شرکت داشته باشد، بنابراین زمان لازم برای سازگاری با یک نقش جدید را کاهش می دهد.
3 معایب استخدام داخلی
1. شکاف نیروی کار
این باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می شود – و همچنین تضمین می کند که افراد در سازمان شما از تحرک رو به بالا که می خواهند بهره ببرند.
در نهایت، عوامل زیادی وجود دارد که تعیین می کند که آیا استخدام داخلی انتخاب مناسبی نسبت به استخدام خارجی است یا خیر. اگر شرکت شما موقعیتی برای پر شدن دارد و یک یا چند کارمند دارید که می توانند نامزدهای موفقی باشند، در این صورت استخدام داخلی می تواند انتخابی به موقع و مقرون به صرفه باشد.
نقل و انتقالات اغلب نتیجه تغییر در نیازهای کسب و کار یا تمایل کارمند برای ایجاد تغییر است، مانند کار کردن در نزدیکی خانواده یا زندگی در آب و هوای مورد نظرشان.
3. سازماندهی مجدد
در موارد دیگر، نامزدهای داخلی می توانند برای موقعیت آزاد درخواست دهند، اما تلاش های استخدام ممکن است بر نامزدهای خارجی متمرکز شود. این ممکن است به دلیل عدم علاقه به پست در میان کارکنان فعلی باشد یا به دلیل اینکه مجموعه مهارت های مورد نظر در داخل وجود ندارد.
نمونه ای از این زمانی رخ داد که یک تهیه کننده تلویزیونی در ایستگاه تلویزیونی سابق من استعداد فوق العاده ای در تولید محتوا برای وب سایت و رسانه های اجتماعی ایستگاه نشان داد.
همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که قوانین فدرال تبعیض شغلی را بر اساس موارد زیر ممنوع می کند:
- سن
- تابعیت
- ناتوانی
- استفاده از مرخصی خانوادگی و/یا پزشکی
- اطلاعات ژنتیکی
- خدمت سربازی
- منشاء ملی
- بارداری
- نژاد
- دین
- جنسیت، هویت جنسی، و/یا گرایش جنسی
3 مزایای استخدام داخلی
1. حفظ استعداد
طبق نظرسنجی رهبری بازاریابی ما، 42٪ از رهبران بازاریابی می گویند که پتانسیل یک رکود بر برنامه های استخدام آنها در سال 2023 تأثیر گذاشته است. در میان آنها، بیش از نیمی (54٪) برای کاهش تلاش های استخدامی برنامه ریزی می کنند.
طبق گفته انجمن مدیریت منابع انسانی، صرف نظر از روش استخدام داخلی استفاده شده، کارفرمایان باید سیاستی ایجاد کنند که برای متقاضیان داخلی منصفانه و منصفانه باشد.
در نتیجه، حفظ استعدادهای برتر نیز در اولویت خواهد بود. استخدام داخلی به افراد با عملکرد بالا اجازه می دهد تا در شرکت پیشرفت کنند (آنها را برای ماندن طولانی مدت ترغیب می کند) و همچنین فرصت های رشد را به دیگران نشان می دهد.
2. مقرون به صرفه بودن
یکی از مزایای استخدام خارجی این است که کارکنان خارج از شرکت می توانند دیدگاه های منحصر به فرد و فرآیندهای نوآورانه ای را برای پیشبرد شرکت به ارمغان بیاورند.
مشاغل جدید ایجاد شد و کارمندان به نقش های جدیدی که بر حضور دیجیتال و اهداف نشریه متمرکز بود، تخصیص مجدد یافتند.