و البته به کاربران اجازه میدهد تا تأثیرگذاران را برای همکاریهای احتمالی مرتب کنند و بررسی کنند.
10 بهترین پلتفرم اینفلوئنسر
بهترین کانال ها برای اینفلوئنسرها
منبع تصویر
3. #پرداخت
اینفلوئنسرهایی که می خواهند بر کمپین ها و برندهایی که با آنها کار می کنند کنترل داشته باشند، از Active استفاده زیادی می کنند.
اگر برندی با چندین مشارکت هستید، Impact احتمالاً خدمات مورد نیاز شما را دارد. Impact به کاربران کمک می کند تا همه شراکت های خود را در هر مرحله مدیریت و بهینه کنند.
Aspire همچنین به کاربران این امکان را می دهد که تأثیرگذاران، برندها و کارشناسان صنعت را بیابند و با آنها ارتباط برقرار کنند. علاوه بر این، Aspire دارای ابزارها و داشبوردهایی است که به شما کمک می کند ROI را از کمپین خود اندازه گیری کنید.
Traackr بر بازاریابی تأثیرگذار مبتنی بر داده تمرکز دارد. با Traackr، میتوانید شرکای خود را پیدا کنید، آدرسها را جمعآوری کنید، گزارشهایی ایجاد کنید، پستها را نظارت کنید و خلاصهها را به اشتراک بگذارید.
منبع تصویر
6. نفوذ باز
منبع تصویر
8. Traackr
پلتفرم های اینفلوئنسر برای سازندگان
اکثر بازاریابان مورد بررسی (30٪) همچنین گفتند که اینستاگرام پلتفرمی است که هنگام کار با اینفلوئنسرها و سازندگان بیشترین بازده سرمایه را دریافت می کنند.
چه یک برند باشید یا یک تأثیرگذار، این مقاله به شما کمک میکند تا با نشان دادن بهترین کانالهای بازاریابی اینفلوئنسر، بهترین گزینه را پیدا کنید.
14 درصد همچنین گفتند که TikTok در هنگام همکاری با اینفلوئنسرها و سازندگان آسانترین کار با آن است.
4. فیس بوک
Influence.co یک فهرست راهنمای و سایت نمونه کارها است که سازندگان می توانند در آن شبکه شوند و کارهای خود را به نمایش بگذارند.
در نهایت، 57 درصد از بازاریابان فیسبوک را به عنوان پلتفرم انتخابی خود هنگام کار با سازندگان و تأثیرگذاران فهرست کردند.
منبع تصویر
4. باهوش
همین امر در مورد اگر برندی هستید که به دنبال تأثیرگذار هستید که دیدگاه شما را به اشتراک بگذارد و با اهداف شما همسو باشد.
Klear ابزارهایی را برای اتصال برندها و تأثیرگذاران ارائه می دهد. با این حال، یکی از تمرکز اصلی آن تجزیه و تحلیل است. ابزار تجزیه و تحلیل تأثیرگذار آن بینش تأثیرگذار، داده های جمعیتی، داده های روند و ممیزی ایمنی برند را ارائه می دهد.
اگر در تلاش برای یافتن اینفلوئنسر مناسب برای کمپین بازاریابی بعدی YouTube خود هستید، YouTube BrandConnect همان چیزی است که به آن نیاز دارید.
اینفلوئنسرها همچنین می توانند کمپین ها را بر اساس پاداش فیلتر کنند.
از طریق ایندکس اینفلوئنسرها، سازندگان می توانند نمایه ای در سایت ایجاد کنند و حساب های خود را قابل جستجو کنند. سپس برندها می توانند مستقیماً با سازندگان و تأثیرگذارانی که می خواهند با آنها کار کنند ارتباط برقرار کنند.
منبع تصویر
9. Impact.com
Clever یک آژانس بازاریابی تأثیرگذار با خدمات کامل است که سازندگان را با مارک ها و کمپین های برند مرتبط می کند. این آژانس با اینفلوئنسرها در هر سطحی کار می کند، اما در درجه اول بر روی اینفلوئنسرهای خرد متمرکز است.
همچنین خدماتی را برای پخش زنده، فیلمبرداری هوایی و واقعیت مجازی ارائه می دهد.
خواه یک برند، وابسته، تأثیرگذار، ناشر یا حامی هستید – Impact ابزاری عالی برای ایجاد روابط و تقویت همکاری های موفق است.
اگر برای تولید کمک میخواهید، باید ویژگی استودیویی آن را بررسی کنید. استودیوی Open Influence ابزارهای تولید ویدئو، پیش تولید و پس از تولید را فراهم می کند.
اکنون، بیرون بروید و بهترین همکار را برای کمپین بازاریابی اینفلوئنسر بزرگ بعدی خود بیابید!
Open Influence خود را “کمپین کمک خلبان” می نامد که به شما از ایده پردازی کمپین گرفته تا انتخاب سازنده و ردیابی عملکرد کمک می کند.
با استفاده از این ابزارها میتوانید کمپینهای خود را زیر نظر داشته باشید، راههایی برای افزایش تعامل پیدا کنید و محصولات را در زمان واقعی ارائه دهید.
در #Paid، اینفلوئنسرها میتوانند نرخهای خود را برای پستهای محتوای خود و محتوای سفارشیای که ایجاد میکنند برای پست شدن توسط برندها تعیین کنند. برای مشاهده فرصت های کمپین، کاربران باید ثبت نام کنند.
پیدا کردن اینفلوئنسر مناسب برای یک کمپین برند می تواند شبیه دوستیابی باشد. شما کسی را میخواهید که ارزشهای شما را به اشتراک بگذارد، با اهداف شما همسو باشد و تأثیر بسیار خوبی بر دوستان و خانوادهتان بگذارد – یا در مورد برندتان، دنبالکنندگانتان.

اگر هدف شما ایجاد یک برنامه بازاریابی تأثیرگذار منحصر به فرد باشد، Aspire یک پلتفرم عالی است. گردش کار رابطه کاملاً قابل تنظیم این پلتفرم به بازاریابان این امکان را می دهد که فرآیند بازاریابی تأثیرگذار خود را مطابق با نیازهای خود تنظیم کنند.
Creator.co ابزارهایی برای گزارش، بینش و اجرای کمپین ارائه می دهد. با Creator.co، میتوانید سازندگان را جستجو کنید، انجمن سازندگان خود را بسازید، و یک فرآیند پیوستن یکپارچه برای سازندگانی که میخواهید با آنها همکاری کنید ایجاد کنید.
منبع تصویر
10. Influence.co
منبع تصویر
منبع تصویر
2. YouTube BrandConnect
منبع تصویر
7. انجام شد
در زیر کانال هایی که بازاریابان بیشترین استفاده را در اینفلوئنسر مارکتینگ دارند و جایی که اینفلوئنسرها بالاترین بازگشت سرمایه را برای شرکت هایی که با آنها کار می کنند به دست می آورند، آورده شده است.
1. اینستاگرام
Shopify Collabs برای هر کسی که دارای یک برنامه Shopify موجود است رایگان است. ابزار همه کاره به برندها اجازه می دهد تا با اینفلوئنسرها در یوتیوب، اینستاگرام، فیس بوک، توییتر و توییچ شریک شوند.
مدل قیمت گذاری این پلتفرم بر کمک به سازندگان برای ارتقای نام تجاری خود تمرکز دارد، که به کسب و کارهای کوچک با بودجه اجازه می دهد تا به صورت رایگان از Influence.co برای یافتن سازندگان مرتبط استفاده کنند.
18 درصد از بازاریابان گفتند که این آسانترین پلتفرم برای کار در هنگام همکاری با تأثیرگذاران و سازندگان است.
پلتفرم های اینفلوئنسر برای سازندگان
همانطور که قبلا ذکر شد، یوتیوب یکی از بهترین پلتفرمهای رسانههای اجتماعی است که میتوان هنگام کار با اینفلوئنسرها و سازندگان از آن استفاده کرد.
منبع تصویر
10 بهترین پلتفرم اینفلوئنسر
اگر سازندهای هستید که به دنبال همکاری یا حمایت مالی بعدی با نام تجاری پولی خود هستید، پلتفرمهایی را میشناسید که به شما کمک میکنند مطابقت کامل خود را پیدا کنید.
Grin همچنین می تواند با پشته بازاریابی شما، از جمله ارائه دهندگان ایمیل و راه حل های تجارت الکترونیک، ادغام شود.
بازاریابان می توانند صفحه برنامه سفارشی برند خود را ایجاد کنند، تأثیرگذار مناسب برای کمپین بعدی خود را کشف کنند، و پرداخت های وابسته و پیشنهادات ویژه را مدیریت کنند.
منبع تصویر
5. Creator.co
همچنین در رابطه با ROI با یوتیوب ارتباط دارد، به طوری که 20٪ از بازاریابان می گویند که هنگام استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ، بالاترین بازگشت سرمایه را به همراه دارد.
علاوه بر این، YouTube BrandConnect با حساب Google Ads شما همگامسازی میشود و به مجموعهای از ابزارهای اینفلوئنسر مارکتینگ انحصاری Google دسترسی پیدا میکند.
طبق نظرسنجی ما، 72 درصد از بازاریابان اینستاگرام را در میان پلتفرمهای رسانههای اجتماعی قرار دادند که در آن با تأثیرگذاران و سازندگان کار میکنند.
اگر یک تأثیرگذار یا خالق هستید که به دنبال پلتفرمی برای کمک به شما در ارتباط با مارکها، گسترش دامنه دسترسی و رزرو کمپینهای پولی هستید – به پلتفرمهای زیر ملحق شوید.
1. Mavrck
58 درصد از بازاریابهای نظرسنجی ما YouTube را بهعنوان پلتفرمی فهرست کردهاند که هنگام کار با سازندگان و تأثیرگذاران از آن استفاده میکنند. 20 درصد از بازاریابان گفتند که یوتیوب بالاترین بازگشت سرمایه را هنگام کار با اینفلوئنسرها دارد.
خدمات Clever عبارتند از:
- طرح های کمپین
- تعاریف پروفایل اینفلوئنسر
- انتخاب اینفلوئنسر
- مدیریت برنامه اینفلوئنسر
- گزارش نویسی
منبع تصویر
4. آرزو کنید
بهترین کانالهای رسانههای اجتماعی را برای کمپین بازاریابی اینفلوئنسر بعدی خود کشف کنید و از چه پلتفرمهایی برای یافتن برند یا خالقی برای همکاری استفاده کنید.
اگر دوست دارید طیف وسیعی از ابزارها را در اختیار داشته باشید، از Grin لذت خواهید برد. این پلتفرم دارای ابزارهای زیادی است که پشتیبانی می کنند:
- مدیریت روابط
- کشف و استخدام
- مدیریت محتوا
- کاشت محصول
- مبلغ پرداختی
Mavrck یک پلت فرم بازاریابی تأثیرگذار است که برندها را با سازندگان (و بالعکس) برای همکاری ها و کمپین های بازاریابی مرتبط می کند. شاخص تأثیرگذار آن به ویژه برای سازندگان مفید است.
Creator.co همچنین ابزارهایی مانند:
- CRM سازنده
- مدیریت کمپین
- مجوزهای اجتماعی و تبلیغاتی پولی
- ادغام های API
- گزارش و بینش
- محک زدن رقبا
چه سازنده محتوا، چه تأثیرگذار یا یک برند باشید – اگر میخواهید همکاری کنید و از کمپین بازاریابی تأثیرگذار خود بیشترین بهره را ببرید، پلتفرمهای زیر بهترین هستند.
1. Shopify Collabs
اگر به دنبال اجرای برنامههای وابسته و پولی هستید، Traackr دارای ابزارهایی برای مدیریت پیوندها، تعریف مدلهای انتساب، پیگیری تبدیلها و پرداخت کمیسیون است.
منبع تصویر
3. پوزخند
بهترین کانال ها برای اینفلوئنسرها
61 درصد از بازاریابان TikTok را در میان پلتفرمهای رسانه اجتماعی که در آن با تأثیرگذاران و سازندگان کار میکنند، فهرست کردهاند. با این حال، تنها 14٪ گفتند که در هنگام استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ منجر به بزرگترین بازگشت سرمایه می شود.
هنگامی که از آنها پرسیده شد که هنگام کار با اینفلوئنسرها از کدام پلتفرم رسانه اجتماعی راحتتر استفاده میشود، 20 درصد از بازاریابان به YouTube اشاره کردند. و 18 درصد از بازاریابان قصد دارند از YouTube برای بازاریابی تأثیرگذار استفاده کنند.
3. TikTok
علاوه بر این، اکثر بازاریابان (32٪) گفتند اینستاگرام ساده ترین پلتفرم برای کار با اینفلوئنسرها است.
2. یوتیوب
با استفاده از YouTube BrandConnect، شرکتها میتوانند با سازندگانی که دنبالکنندگان زیادی دارند تماس بگیرند تا محتوای برندهای نوآورانه، معتبر و جذاب ایجاد کنند.
منبع تصویر
2. فعال کنید
اگر به دنبال برندی هستید که حرفه شما را به سطح بالاتری برساند، همین را می توان گفت.
این پلتفرم به سازندگان اجازه میدهد تا در فرصتهای شراکتی که در سایت ارسال میشوند، پیمایش کنند، درباره نرخهای خود مذاکره کنند و پیشنهادات مشارکت را ارائه دهند.