کدامیک برای شما بهتر است؟ [+Checklist]

موفق ترین برندها نوعی احساسات را از مخاطبان هدف خود برمی انگیزند. برو بیرون و با آنها ملاقات کن. مستقیماً با آنها صحبت کنید و بازخورد بگیرید. ببینید چگونه می توانید تصویر خود را بهبود بخشید. مردم می خواهند احساس کنند که در حال ایجاد تفاوت هستند، و انجام این کار رو در رو، یا تشویق از طریق نظرسنجی، راه های عالی برای افزایش وفاداری مشتری است.

5. تغییرات را به آرامی اجرا کنید.

از مراحل زیر استفاده کنید تا مشتری خود را از طریق یک تازه سازی موفق راهنمایی کنید – اما آنها را تشویق کنید تا هر مرحله را متناسب با نیازها و مخاطبان شرکت خود تنظیم کنند.

1. تعیین کنید که آیا به یک برند جدید یا تغییر نام تجاری نیاز دارید.

اینها می توانند زمان بر، پرهزینه و نیاز به تایید زیادی برای انجام داشته باشند، بنابراین اگر به دنبال ایجاد تغییرات فوری برای کسب و کارها هستید، بیایید به استراتژی تجدید برند بپردازیم.

استراتژی تجدید نام تجاری

و اگر روی یک کسب و کار برای مشتری کار می کنید، از او و تیمش سوالاتی مانند:

  • آیا آنها برای رشد به سطح ملی یا بین المللی برنامه ریزی می کنند؟
  • آنها می خواهند در چه بازارهای دیگری گسترش یابند؟

بنابراین چگونه می دانید که آیا باید مشتری خود را تشویق کنید تا این جهش بزرگ را برای برندسازی مجدد انجام دهد؟ در اینجا چند نشانه عالی وجود دارد:

  • این برند برنامه هایی برای گسترش شرکت در سطح ملی یا بین المللی دارد.
  • برند فعلی آن رشد آن را به بازارهای دیگر محدود می کند.
  • مشتریان آن ارتباط منفی با شرکت دارند.
  • این شرکت در حال ادغام یا تملک شرکت های دیگر است.

تجدید برند زمانی است که یک برند سعی می کند تصویر خود را مدرن کند و در عین حال هویت و استراتژی اصلی خود را حفظ کند. نام تجاری مجدد، بازنگری کامل هویت و استراتژی برند است که معمولاً زمانی اعمال می شود که استراتژی فعلی برند با شکست مواجه شود.

بنابراین اگر آماده برداشتن گام بعدی و انجام تجدید نظر در برند هستید، می‌توانید از چک لیستی بهره ببرید تا مطمئن شوید که برند خود را با هدف انجام می‌دهید.

چک لیست بازخوانی برند

اما گاهی اوقات، خیلی بیشتر از به‌روزرسانی یک لوگو یا فونت صرف می‌شود، برخی از کسب‌وکارها ممکن است نیاز به ایجاد تغییرات اساسی داشته باشند تا از خطر از دست دادن مزیت رقابتی جلوگیری کنند – با انجام تغییر نام تجاری.