کپی رایترها مسئول ایجاد یک کپی موثر هستند – متنی در وب سایت شما که مرورگرها را به خریداران تبدیل می کند. اینها کلماتی هستند که در تبلیغات دیجیتال، بیلبوردها، ایمیل ها و موارد دیگر مشاهده می کنید.
یکی از راهها این است که یک شغل در یک پلتفرم فریلنسر مانند Upwork پست کنید.
همچنین می توانید با یک آژانس بازاریابی محتوا که در زمینه کپی رایتینگ و نوشتن محتوا تخصص دارد تماس بگیرید. اگر هم در زمینه کپی رایتینگ و هم برای نوشتن محتوا به کمک نیاز دارید، اما زمان یا منابع لازم برای انجام همه این کارها را خودتان ندارید، این یک گزینه عالی است.
مثال بالا یکی از پست های من از وبلاگ نیل پاتل است. این یکی از شناخته شده ترین اشکال نوشتن محتوا است که روزانه 7.5 میلیون پست وبلاگ منتشر می شود. این قطعه خاص برای کمک به بازاریابان نوشته شده است تا بفهمند قطعههای ویژه Google چگونه کار میکنند و بهترین راههای رتبهبندی برای آنها چیست.
کپی رایترها باید در متقاعدسازی، فروش و بازاریابی متخصص باشند. آنها باید روانشناسی انسان را درک کنند و بتوانند از کلمات برای تأثیرگذاری بر احساسات خواننده و سوق دادن آنها به عمل استفاده کنند. با راهنمای من برای کپیرایتینگ، درباره نحوه نوشتن یک نسخه جذاب بیشتر بیاموزید.
چه به دنبال یک حس اینترنتی با محتوای ویروسی باشید و چه به دنبال افزایش تبدیل سرنخ خود در وب سایت خود هستید، استفاده از کپی رایتینگ و نوشتن محتوا با هم در استراتژی بازاریابی خود به شما کمک می کند تا به بهترین نتایج برسید.
اگر به دنبال اضافه کردن کپی رایتینگ یا نوشتن محتوا به استراتژی بازاریابی خود هستید، چند راه برای یافتن استعداد وجود دارد.
چگونه برای کسب و کار خود استعداد نویسندگی پیدا کنید
تفاوت اصلی بین کپی رایتینگ و نوشتن محتوا در هدف محتواست. کپی رایتینگ برای متقاعد کردن یا فروش نوشته شده است، در حالی که نوشتن محتوا برای آموزش یا ایجاد روابط نوشته شده است.