نقصهای صفحه فرود میتوانند برند شما را بشکنند زیرا محتوا و تجربه کاربر بر خرید کالا توسط کاربر تأثیر میگذارد.
چرا کار می کند:
نزدیک به یک چهارم کسب و کارهای خرده فروشی کوچک که وب سایت ندارند می گویند که نمی دانند از کجا شروع کنند. Mailchimp به کاربران به عنوان یک پلت فرم بازاریابی همه کاره با سازنده وب سایت خود کمک می کند.
چه چیزی در مورد صفحات محصول بسیار مهم است؟
صفحات محصول باعث فروش مستقیم می شود.
یکی از صفحات محصول B2B Klaviyo برای نشان دادن ویژگی های بازاریابی ایمیلی خود، نشان می دهد که چگونه کاربران می توانند از این پلت فرم برای کسب درآمد بهتر از ایمیل استفاده کنند. با تعداد کلمات کمتر از 500، این صفحه به آنها کمک کرد تا برای نزدیک به 300 کلمه با ارزش ترافیک URL 390 دلار رتبه بندی کنند.
چرا کار می کند:
آیا تبدیل ها و جریان ترافیکی را که می خواهید از محتوای صفحه محصول خود پیدا کنید؟
با تعداد کلمات بیش از 1000، این صفحه برای 5315 کلمه کلیدی رتبه بندی می شود و ارزش ترافیک URL آن 266900 دلار است. ترافیک ارگانیک آن به 62000 نفر می رسد.
به عنوان دومین کم قاچاق، آسانا ذکر شد. فقط 239 کلمه در صفحه داشت و آنها اثرات این را احساس کردند. هیچ نکته برجسته UX قابل توجهی وجود نداشت که به برجسته شدن صفحه کمک کند. آسانا تنها برای 320 کلمه کلیدی رتبه بندی کرد و دید که ترافیک ارگانیک به 489 رسیده است.
صفحه محصول Klaviyo از عناصری مانند تصاویر گردش کار و نظرات همتایان کاربران استفاده می کند. همچنین یک نسخه نمایشی را ارائه می دهد تا کاربران را در مسیر بازاریابی ایمیلی قرار دهد.
آنچه در مورد داده ها یاد گرفتیم
برای یک تجربه کاربری ایده آل، چیدمان صفحه محصول، طراحی و عملکردها در اولویت قرار دارند. پیام رسانی و داستان سرایی نیز مهم هستند. شما می خواهید یک داستان برند واضح ایجاد کنید و به کاربران نشان دهید که چگونه محصول B2B شما زندگی آنها را آسان تر می کند.
برای شروع، ما از Ahrefs با وصل کردن دامنه و فیلتر کردن برای یافتن صفحه محصول پرترافیک استفاده کردیم. از آنجا، ما دادهها را از بخش «صفحات برتر» استخراج کردیم – کلمات کلیدی، ترافیک ارگانیک و ارزش ترافیک آنها را استخراج کردیم.
تحقیقات ما نشان می دهد که وب سایت های SaaS باید حدود 1000 تا 1200 کلمه در صفحه خود داشته باشند (یا سعی کنند به Mailchimp نزدیک باشند و حدود 1500 کلمه داشته باشند).
سوالات متداول
وقتی صحبت از صفحات محصول می شود، کوتاه همیشه شیرین نیست.
Mailchimp بیشترین کلمات را در صفحات محصول B2B خود و بالاترین ترافیک ارگانیک را داشت. از بین تمام سایتها، Mailchimp بالاترین ارزش ترافیک را نیز داشت – 266900 دلار.
اگر روی ساخت موثر محتوای صفحه محصول تمرکز کنید، می توانید بازدهی بزرگی را در تبدیل و ترافیک مشاهده کنید.
این چیزی است که تیم من با تجزیه و تحلیل برخی از صفحات محصول B2B با عملکرد برتر در آنجا کشف کرد.
بر تبدیل های خود نظارت کنید تا بتوانید کاربران خود را به مشتریان وفادار تبدیل کنید.
بر اساس داده هایی که تجزیه و تحلیل کردیم، توصیه می کنیم تعداد کلمات صفحه محصول شما بین 1000 تا 1200 باشد. به علاوه، هرچه محتوای پویاتری بتوانید ارائه دهید، احتمالاً ترافیک ارگانیک شما بهتر خواهد بود.
می دانم که کنجکاو هستید که آیا مینیمالیستی بودن به صفحات محصول شما آسیب می رساند یا خیر.
ببینید آژانس من چگونه میتواند رانندگی کند بیشتر ترافیک به وب سایت شما
- سئو – باز کردن ترافیک SEO بیشتر نتایج واقعی را ببینید.
- بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند.
- رسانه پولی – استراتژی های پولی موثر با بازگشت سرمایه روشن.
این عناصر مرکز تجربه کاربر هستند.
چرا کار می کند:
محتوای صفحه محصول آسانا کاملا مینیمالیستی است، با تعداد کلمات زیر 300. با طراحی ساده UX، این شرکت موفق شد برای 320 کلمه کلیدی با رتبه کلمه کلیدی ارگانیک تقریبا 500 رتبه بندی کند.
تقریباً 650 کلمه، این صفحه دارای توصیفات، یک آموزش تصویری گام به گام و منابعی برای استفاده شخصی یا کاری برای نرم افزار است. Dropbox به کاربران نشان میدهد که چگونه نرمافزار آن با سادهسازی گردشهای کاری، زندگی آنها را آسانتر میکند. این پیامرسانی مؤثر به Dropbox کمک میکند تا برای تقریباً 200 کلمه کلیدی، با ترافیک ارگانیک در 738 و ارزش ترافیک URL 379 دلار رتبهبندی کند.
آسانا: ارزش مینیمالیستی رفتن
هنگامی که صفحهآرایی را دارید که محصول شما را به بهترین شکل نشان میدهد، مجموعههای شما میتوانند از همین سبک پیروی کنند تا یک تجربه کاربری با کیفیت بالا داشته باشند.
آنچه در مورد محتوای صفحه محصول یافتیم
چرا کار می کند:
چرا کار می کند:
بیایید ببینیم که داده ها در مورد استراتژی های محتوای B2B آنها چه چیزی را نشان می دهد.
مایکروسافت آژور: قدرت بصری
این نشان می دهد که صفحات محصول SaaS B2B نیازی به حداقل بودن ندارند.
محرک های ارزش کلیدی برای صفحه شامل توضیحات محصول، CTA و تصویری است که عملکردهای کلیدی فرم ها را نشان می دهد. آسانا با توضیح موثر اینکه چگونه فرمهای آن میتوانند گردش کار را بهبود بخشند، ارزش ترافیک URL 113 دلاری را ایجاد کرد.
Mailchimp: مروری جامع
یک تماس رزرو کنید
وقتی در حال مرور آنلاین هستید، آیا به فرمول معمول صفحه محصول از سایتی به سایت دیگر توجه می کنید؟
صفحه محصول پرترافیک Azure دارای یک تصویر جذاب است که نمایشی بصری از آنچه باید انتظار داشت – خدمات تبدیل متن به گفتار – را ارائه می دهد.
محتوای صفحه محصول شما یکی از مهمترین ابزارهای فروش در سایت شما است.
گنجاندن محتوا در آکاردئون پرسشهای متداول، نمایشهای اسلاید گواهی، و دیگر روشهای خلاقانه که ظاهر و احساس یک وبسایت مدرن را بدون به خطر انداختن تنوع محتوا حفظ میکند، مفید است.
به دنبال نکاتی برای رسیدن به بالاترین سطح در SERP با ایجاد محتوای مرتبط با آنچه کاربران در جستجوی آن هستند هستید؟ صفحات محصول B2B را که تجزیه و تحلیل کردیم بررسی کنید تا ببینید چه مقدار محتوا برای صفحات محصول شما مناسب است.
بیایید با بررسی آنچه که باید برای محتوای صفحه محصول بر اساس دادههایی که پیدا کردیم در اولویت قرار دهید، شروع میکنیم.
اولویت های اصلی برای صفحات محصول
اطمینان حاصل کنید که جزئیات اصلی در محتوای صفحه محصول خود گنجانده شده است. در اینجا پنج عنصر ضروری صفحه محصول وجود دارد:
- تصویر(های) ویژه: جلوههای بصری محصول باید واضح، بزرگ و فوراً چشمها را به خود جلب کند (همچنین توصیه میکنم قابلیت زوم روی عکسها و ویدیوهای محصول در حال اجرا را نیز داشته باشید).
- توضیحات محصول: با بیان اینکه چرا به محصول شما نیاز دارند، با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید تا آنها را از بازدیدکننده به مشتری تبدیل کنید.
- طرح سئو: اگر طرح واره ای دارید، اطلاعات محصول شما را در SERP ها قرار می دهد و به شما امکان می دهد در بین رقبای خود رتبه بندی کنید.
- دکمه CTA: هدف شما تبدیل کاربر است. آنها را وادار کنید تا با استفاده از دکمه “افزودن به سبد خرید” عمل کنند – عنصری که آنها را از طریق قیف ادامه می دهد.
- رتبهبندیها، بررسیها و پرسشهای متداول: از آنجایی که 77٪ از مشتریان به طور مرتب نظرات را می خوانند، با داشتن اطلاعات اضافی به مشتری خود کمک کنید تا برای افزایش شانس تبدیل شدن، تصمیم درستی بگیرد.
برای کمک به شما در شکلدهی بهترین صفحات محصول B2B، دادههایی را از پنج شرکت با صفحات محصول پربازدید جمعآوری کردیم تا نشان دهیم حجم متفاوتی از محتوا چگونه است.
به غیر از محتوای آکاردئونی و لیست های گلوله ای، تصاویری پویا مانند تصاویر نمایشی یا ویدیوهای توضیحی را امتحان کنید. ویژوال ها به کاربران کمک می کنند ببینند چه چیزی قرار است به دست آورند. اگر زیر تاشو پیمایش نکردند، هر آنچه را که نیاز دارند در بالای صفحه به آنها بدهید.
نتیجه
در اواخر اکتبر، صفحات محصول B2B شرکت های نرم افزار به عنوان سرویس (SaaS) زیر را تجزیه و تحلیل کردیم:
- مایکروسافت آژور
- دراپ باکس
- آسانا
- Mailchimp
- کلاویو
مایکروسافت آژور دقیقاً پشت Mailchimp با 934 کلمه در صفحه قرار داشت.
صفحات خود را به خوبی بهینه و به روز نگه دارید. حتی اگر صفحه دارای UX اولیه باشد، باز هم میتواند اطلاعاتی را که کاربران به دنبال آن هستند ارائه دهد.
بهترین صفحات محصول B2B کاربران را درگیر محصول می کند و باید اعتماد مشتری و وفاداری مشتری را در برند شما افزایش دهد.
بهترین صفحات محصول B2B آن را در نرخ ترافیک به تبدیل خود نشان می دهد و به نوبه خود باعث افزایش فروش و آگاهی از برند می شود.
بله، در حالی که پنهان است، کاربران و خزندههای Google میتوانند آن را بخوانند. این به جستجوی ارگانیک کمک می کند و اطلاعات اضافی را به کاربران ارائه می دهد. به محتوای آکاردئونی خود به عنوان یک کمک اضافی برای سئو فکر کنید.