با این حال، این تحقیق نشان می دهد که 86 درصد از مشتریان مورد بررسی بیشتر از مارک هایی که پاسخ می دهند خرید می کنند.
همچنین می توانید پایگاه داده خود را بررسی کنید تا ببینید آیا بازبینی کننده مشتری شماست یا خیر.
به نظرات سریع پاسخ دهید
اگر بازبینی تقلبی باشد، Google یک گزینه درخواست حذف دارد که در آن میتوانید تخلف احتمالی را گزارش کنید.
نتیجه
اطمینان از پاسخ دادن به نظرات، پاسخ فعالانه به بازخوردهای منفی، و استفاده از ابزار Google برای تشویق مشتریان به ارائه نظر تنها برخی از کارهایی است که می توانید انجام دهید.
مطمئناً میتوانم مزایای قرار دادن یک عبارت جستجو در Google، دریافت نظرات فوری و سپس کلیک کردن بر روی کسبوکار/خدمات دلخواهم را ببینم، نمیتوانید؟
حساب Google برای کسب و کار من را مرتباً بررسی کنید تا ببینید افراد چه می نویسند، سپس پاسخ دهید و از آنها تشکر کنید.
اکنون، به نظر میرسد گوگل در حال برنامهریزی یک ویژگی جدید SERP است تا محصولات/خدمات شما را در مقابل مشتریان مشتاق قرار دهد به نام یافتن مکانها از طریق بررسی.
وقتی به نظرات پاسخ می دهید، نشان می دهد که برای مشتریان و بازخورد آنها ارزش قائل هستید. نظرات با کیفیت بالا و مثبت از مشتریان شما می تواند دید کسب و کار شما را بهبود بخشد و احتمال اینکه یک خریدار از مکان شما بازدید کند را افزایش می دهد.
من آن را دریافت می کنم. گاهی وقت و انرژی ندارید. مواقع دیگر، خریدار ممکن است تجربه بدی داشته باشد و نظر منفی از خود به جای گذاشته باشد. با این حال، هر اتفاقی که ممکن است رخ دهد، باید برای پاسخ دادن به نظرات زمان بگذارید.
عالی به نظر می رسد، اینطور نیست؟
اطلاعات محدودی وجود دارد، بنابراین تشخیص اینکه این افزودن چه معنایی برای کسبوکارها خواهد داشت و تأثیری که بر آنها میگذارد دشوار است.
گمانه زنی هایی وجود دارد که شبیه جستجوی گوگل برای مکان های نزدیک است، که اکنون به نظر می رسد با نام جدید پیدا کردن مکان ها از طریق عکس ها استفاده می شود.
طبق تحقیقات Uberall، کسبوکارهای بزرگتر جهانی تنها به ۹ درصد از بررسیها پاسخ میدهند.
اگر تا به حال به این فکر کرده اید که آیا بررسی ها برای کسب و کار شما اهمیت دارند، تحقیقات Brightlocal نباید شکی برای شما ایجاد کند، به خصوص با توجه به نقشی که گوگل ایفا می کند.
Google برای پاسخ دادن به نظرات منفی این توصیه را دارد:
نظرات را شخصی نگیرید من می دانم که سخت است، به خصوص زمانی که قلب و روح خود را در کسب و کار خود گذاشته اید. با این حال، به یاد داشته باشید که بیشتر بررسی ها حملات شخصی نیستند: این فقط یک تجارت است.
قبل از پاسخ دادن مطمئن شوید که تجربه مشتری را درک کرده اید. اگر مشتری با خدمات یا محصول شما مشکلی داشت، حق دارد آن تجربه را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارد. از بازخورد منفی به عنوان فرصتی برای بررسی اتفاقات رخ داده استفاده کنید، اشتباهاتی را که مرتکب شدهاید (در صورت وجود) در اختیار داشته باشید و اقداماتی را که برای جلوگیری از تکرار مشکلات مشابه انجام دادهاید، شرح دهید.
در صورت لزوم عذرخواهی کنید یک «متاسفم» ساده و واقعی می تواند تا حد زیادی به جلب مشتری کمک کند. با این حال، برای چیزهایی که نمی توانید کنترل کنید، عذرخواهی نکنید.
صحبت کن گاهی اوقات مردم فقط هواگیری می کنند. همه ما عصبانی و ناامید می شویم و گاهی اوقات بیش از حد واکنش نشان می دهیم. خود را به جای مشتری بگذارید، درک کنید که آنها ممکن است از شما عصبانی نباشند، فقط از موقعیت، و پیشنهاد دهید از طریق ایمیل، تلفن یا حتی رو در رو با آنها صحبت کنید.
این روزها، خرید اغلب یک تجربه غیرشخصی است. از نام خود در ایمیلها و تماسهای تلفنی استفاده کنید تا بازبین شما بداند که با یک شخص واقعی صحبت میکند که به درست کردن همه چیز اهمیت میدهد.
98 درصد از مردم گهگاه نظرات را به صورت آنلاین می خوانند. این یک آمار شگفت انگیز است، درست است؟ خوب، در اینجا یکی دیگر وجود دارد: 77 درصد از مصرف کنندگان همیشه یا به طور منظم نظرات را می خوانند.
ابتدا، بیایید به آنچه گوگل در مورد نظرات مشتریان می گوید نگاه کنیم:
هنگام پاسخ دادن به نظرات، همیشه:
از مشتری خود برای بازخوردشان، حتی اگر منفی باشد، تشکر کنید.
از پاسخ های عمومی استفاده نکنید. بازخورد خود را به نکات خاص بازبین شخصی کنید.
سریع پاسخ دهید (اطلاعات بیشتر در مورد آن بعداً)
مشتریان را تشویق کنید تا نظرات خود را بنویسند
خوب، تمرکز بر بررسی های آنلاین است، و منظور من از آن است مثبت بررسی ها
این تغییر چگونه می تواند بر بررسی نمایه کسب و کار Google شما تأثیر بگذارد؟
پاسخ مودبانه به بازخوردهای منفی و ارائه راهحلهای ممکن برای حل مشکل نیز نشاندهنده حرفهای بودن و این است که شما مشتاق به درست کردن کار هستید.
این ویژگی جدیدی است که گوگل در حال آزمایش آن است تا جستجوگران را قادر سازد تا از طریق بررسی های آنلاین یک کسب و کار محلی را پیدا کنند.
چگونه می توانم نظرات خود را بهینه کنم؟
بعداً به اهمیت پاسخ دادن به نظرات بیشتر نگاه خواهم کرد، اما بیایید فعلاً آن را در آنجا پارک کنیم.
اگر به بررسی های تقلبی مشکوک هستید، آنها را به Google گزارش دهید. می توانید این کار را با رفتن به نمایه کسب و کار خود، کلیک کردن بر روی نظرات و انتخاب موردی که می خواهید گزارش دهید انجام دهید. سپس، گزینه “بیشتر” را انتخاب کنید و “گزارش بررسی” را انتخاب کنید. در نهایت، تخلفی را که گزارش میدهید انتخاب کنید.
بله، این گوگل با 73 درصد است و دیگرانی مانند Yelp را ترک کرده است! و Tripadvisor خیلی عقب تر است.
دلیل دیگری برای پاسخ به نظرات می خواهید؟ باشه پس چگونه افزایش نرخ تبدیل شما را جذب می کند؟ Uberall همچنین دریافت که نرخ تبدیل (کلیک بر روی شماره تلفن، مسیرهای رانندگی، و وب سایت ها) زمانی که شرکت ها پاسخ می دهند به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.
توئیت ها به زودی توسط Seoroundtable.com انتخاب شدند.
شما عبارت جستجو را وارد میکنید و نظرات مربوطه از شرکتهای محلی ظاهر میشود.
تحلیلهای Review Trackers تخمین میزند که 75 درصد از کسبوکارهای جدید تحت تأثیر تعداد انگشت شماری از سایتهای بررسی کسبوکار قرار میگیرند، و شما هیچ جایزهای برای حدس زدن اینکه کدام یک بر آن برتری است، دریافت نمیکنید.
در اینجا برخی از آمارهای بیشتر برای به دست آوردن ذهن شما وجود دارد.
بر اساس تحقیقات Review Tracker، 53 درصد از مشتریان انتظار دارند در عرض یک هفته به نظرات منفی پاسخ دهند، در حالی که 1 از 3 انتظار دارند در عرض سه روز یا کمتر پاسخ دهند.
اکنون همه اینها به من میگویند که بررسیهای نمایه کسبوکار Google شما حتی مهمتر از آنچه که هستند میشوند.
بیا شروع کنیم.
تا کنون درباره یافتن مکانها از طریق بررسیها چه میدانیم؟
همچنین باید زمان بیشتری را به مدیریت نمایه خود اختصاص دهید و این را با منابعی مانند راهنمای من برای مدیریت SERP ها ترکیب کنید تا به طور کامل بر نحوه ظاهر شدن کسب و کار خود در Google مسلط شوید.
بهترین روشها برای مدیریت بررسیهای نمایه کسبوکار Google
ببینید آژانس من چگونه میتواند رانندگی کند عظیم میزان ترافیک وب سایت شما
سئو – حجم عظیمی از ترافیک SEO را باز کنید. نتایج واقعی را ببینید.
بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند.
برخورد با نقدهای منفی چیزی است که هر صاحب کسب و کاری باید در مقطعی با آن روبرو شود. با این حال، همانطور که گوگل بیان میکند، پاسخ دادن به اعتمادسازی کمک میکند، و دلیل سادهای برای آن وجود دارد: نشان میدهد شخصی پشت برند وجود دارد که به نظر مردم اهمیت میدهد و کسبوکار شما را انسانی میکند.
چگونه کار می کند، و چه معنایی برای کسب و کار شما دارد؟ خوب، همه چیز در حال حاضر نامشخص است. با این حال، میتوانم آنچه را که میدانیم به اشتراک بگذارم و توضیح دهم که چرا بررسیها برای کسب و کار شما حیاتی هستند.
نشانههایی که نشان میدهد یک بررسی ممکن است جعلی/تقلبی باشد عبارتند از:
اطلاعات محدود یا اظهارات متناقض
نام های عمومی، بدون نام و بدون تصویر
جملات تکراری یا نظرات عمومی
کاربری که نظرات متعددی را به جای گذاشته است
بدون تأیید، کسب و کار شما در نقشه های آنلاین ظاهر نمی شود و نمی توانید به نظرات پاسخ دهید. اگر قبلاً این کار را نکردهاید، در اینجا دستورالعملهایی برای ادعای نمایه کسبوکارتان وجود دارد.
از ابزار گوگل استفاده کنید
بهعنوان یک صاحب کسبوکار کوچک، شما همچنین میدانید که بررسیهای خوب برای جذب مشتریان جدید ضروری است.
مکانهایی که از طریق بررسیها پیدا میشوند چه معنایی برای کسب و کار شما دارند؟
به نظر می رسد گوگل در حال آزمایش ویژگی «یافتن مکان ها از طریق بررسی» است. تعدادی از سئوکارها توییت هایی را در مورد آن به اشتراک گذاشته اند و به نظر می رسد این ویژگی یک افزونه عالی برای جستجوی محلی باشد.
با ویژگی پرچم گذاری آنچه دیگران در مورد شما به صورت آنلاین می گویند وقتی مردم به دنبال کسب و کار محلی می گردند، بازخورد مثبت ضروری است.
علاوه بر این، اگر احساس میکنید که بررسی غیرمنصفانه است، پاسخ دادن به شما این فرصت را میدهد که طرف داستان خود را بیان کنید، و اگر بازخورد موجه باشد، پاسخ مثبت و پذیرش آن نشان میدهد که کسبوکار شما مایل به یادگیری و بهبود است.
گونزالس اظهار داشت که این تصویر زمانی ظاهر شد که او به دنبال یک دامپزشک محلی بود. همانطور که می بینید، یافتن مکان ها از طریق نظرات تقریباً همان کاری را که روی برچسب می گوید انجام می دهد.
اگر بررسی چندان مثبت نیست، نگران نباشید، کارهای زیادی می توانید انجام دهید.
درباره نظرات بد در گوگل چه باید کرد
اکنون، با فرض اینکه یافتن مکان ها از طریق بررسی ها به یک ویژگی ثابت تبدیل شود، این برای کسب و کار شما چه معنایی دارد و برای آماده شدن برای آن چه کاری می توانید انجام دهید؟
گاهی اوقات مشتریان فقط به یک حرکت در جهت درست نیاز دارند. با ایمیلهای بعدی و یک پیوند، نظرات را آسان کنید. کافی است به نمایه کسب و کار Google خود بروید، «مشتریان»، سپس «نظرات»، سپس «دریافت نظرات بیشتر» را انتخاب کنید تا پیوند خود را دریافت کنید. با این حال، در دریافت بازخورد مشتری زیاد سختگیر نباشید. آنها آن را قدردانی نخواهند کرد شاید یک ایمیل یا پیامی با سفارشات ارسال کنید و از مشتریان دعوت کنید در صورتی که از تجربه خود راضی هستند بازخورد ارسال کنند. همچنین، یادداشتی اضافه کنید که خریداران را تشویق می کند در صورت ناراضی بودن با شما تماس بگیرند.
نمایه کسب و کار خود را تأیید کنید
با این حال، واضح است که اهمیت بیشتری برای دستیابی به نظرات مثبت خواهد داشت، و کارهای زیادی برای آماده شدن می توانید انجام دهید.
برای اینکه از نظرات خود بیشترین بهره را ببرید، مشتریان را تشویق کنید تا آنها را ترک کنند، برای آنها پیوندی ارسال کنید تا کار را آسان تر کند، کلمات کلیدی مرتبط را در پاسخ ها قرار دهید و نظرات را به وب سایت خود اضافه کنید.
آیا می توانم نظرات بد را برای نمایش در یافتن مکان ها از طریق نظرات حذف کنم؟
دوم، اجازه دهید یک آمار را با شما به اشتراک بگذارم.
گمانه زنی در مورد یافتن مکان ها از طریق بررسی زمانی آغاز شد که اندی سیمپسون و سلست گونزالس متخصصان محلی SEO این ویژگی را مشاهده کردند و این تصاویر را در توییتر منتشر کرد.
در نهایت، هر آنچه مشتریان در مورد شما میگویند، در اینجا چند الگو برای کمک به پاسخگویی به شما آورده شده است.
سوالات متداول
Find Places Through Reviews چیست؟
در بخش بالا، تاکید کردم که نظرات گوگل چقدر برای کسب و کار شما مهم است. در اینجا، من روی برخی از بهترین شیوه هایی که می توانید اعمال کنید تمرکز می کنم.
به نظرات شما پاسخ دهید
اگر یک کسبوکار محلی هستید که میخواهید مشتریان نزدیک شما را پیدا کنند، میدانید که سئوی محلی و نمایه کسبوکار Google جایی است که در آن قرار دارد. همراه با ابزارهایی مانند قطعه های برجسته، این موارد برای ارائه محتوای شما در مقابل مشتریان محلی ضروری هستند.
لازم نیست کمپین بررسی خود را از ابتدا راه اندازی کنید. کیت بازاریابی نمایه کسبوکار Google، برچسبها، پوسترها و پستهای رسانههای اجتماعی رایگان را برای به اشتراک گذاشتن نظرات مشتریان به شما میدهد.
گزارش بررسی های تقلبی
هرچه سریعتر به نظرات پاسخ دهید، بهتر است. مشتریان تقریباً همیشه از یک پاسخ سریع قدردانی می کنند، به خصوص اگر این پاسخ به بازخورد منفی آنها باشد.