علاوه بر این، اگر احساس میکنید که بررسی غیرمنصفانه است، پاسخ دادن به شما این فرصت را میدهد که طرف داستان خود را بیان کنید، و اگر بازخورد موجه باشد، پاسخ مثبت و پذیرش آن نشان میدهد که کسبوکار شما مایل به یادگیری و بهبود است.
توئیت ها به زودی توسط Seoroundtable.com انتخاب شدند.
اکنون، با فرض اینکه یافتن مکان ها از طریق بررسی ها به یک ویژگی ثابت تبدیل شود، این برای کسب و کار شما چه معنایی دارد و برای آماده شدن برای آن چه کاری می توانید انجام دهید؟

در بخش بالا، تاکید کردم که نظرات گوگل چقدر برای کسب و کار شما مهم است. در اینجا، من روی برخی از بهترین شیوه هایی که می توانید اعمال کنید تمرکز می کنم.
به نظرات شما پاسخ دهید
گمانه زنی هایی وجود دارد که شبیه جستجوی گوگل برای مکان های نزدیک است، که اکنون به نظر می رسد با نام جدید پیدا کردن مکان ها از طریق عکس ها استفاده می شود.
ابتدا، بیایید به آنچه گوگل در مورد نظرات مشتریان می گوید نگاه کنیم:
هرچه سریعتر به نظرات پاسخ دهید، بهتر است. مشتریان تقریباً همیشه از یک پاسخ سریع قدردانی می کنند، به خصوص اگر این پاسخ به بازخورد منفی آنها باشد.
بله، این گوگل با 73 درصد است و دیگرانی مانند Yelp را ترک کرده است! و Tripadvisor خیلی عقب تر است.

بهعنوان یک صاحب کسبوکار کوچک، شما همچنین میدانید که بررسیهای خوب برای جذب مشتریان جدید ضروری است.
خوب، تمرکز بر بررسی های آنلاین است، و منظور من از آن است مثبت بررسی ها
این تغییر چگونه می تواند بر بررسی نمایه کسب و کار Google شما تأثیر بگذارد؟
حساب Google برای کسب و کار من را مرتباً بررسی کنید تا ببینید افراد چه می نویسند، سپس پاسخ دهید و از آنها تشکر کنید.
نشانههایی که نشان میدهد یک بررسی ممکن است جعلی/تقلبی باشد عبارتند از:
- اطلاعات محدود یا اظهارات متناقض
- نام های عمومی، بدون نام و بدون تصویر
- جملات تکراری یا نظرات عمومی
- کاربری که نظرات متعددی را به جای گذاشته است
مکانهایی که از طریق بررسیها پیدا میشوند چه معنایی برای کسب و کار شما دارند؟

عالی به نظر می رسد، اینطور نیست؟
گاهی اوقات مشتریان فقط به یک حرکت در جهت درست نیاز دارند. با ایمیلهای بعدی و یک پیوند، نظرات را آسان کنید. کافی است به نمایه کسب و کار Google خود بروید، «مشتریان»، سپس «نظرات»، سپس «دریافت نظرات بیشتر» را انتخاب کنید تا پیوند خود را دریافت کنید. با این حال، در دریافت بازخورد مشتری زیاد سختگیر نباشید. آنها آن را قدردانی نخواهند کرد شاید یک ایمیل یا پیامی با سفارشات ارسال کنید و از مشتریان دعوت کنید در صورتی که از تجربه خود راضی هستند بازخورد ارسال کنند. همچنین، یادداشتی اضافه کنید که خریداران را تشویق می کند در صورت ناراضی بودن با شما تماس بگیرند.
نمایه کسب و کار خود را تأیید کنید
در اینجا برخی از آمارهای بیشتر برای به دست آوردن ذهن شما وجود دارد.
یک تماس رزرو کنید
98 درصد از مردم گهگاه نظرات را به صورت آنلاین می خوانند. این یک آمار شگفت انگیز است، درست است؟ خوب، در اینجا یکی دیگر وجود دارد: 77 درصد از مصرف کنندگان همیشه یا به طور منظم نظرات را می خوانند.

به نظر می رسد گوگل در حال آزمایش ویژگی «یافتن مکان ها از طریق بررسی» است. تعدادی از سئوکارها توییت هایی را در مورد آن به اشتراک گذاشته اند و به نظر می رسد این ویژگی یک افزونه عالی برای جستجوی محلی باشد.
در نهایت، هر آنچه مشتریان در مورد شما میگویند، در اینجا چند الگو برای کمک به پاسخگویی به شما آورده شده است.
سوالات متداول
اگر بازبینی تقلبی باشد، Google یک گزینه درخواست حذف دارد که در آن میتوانید تخلف احتمالی را گزارش کنید.
نتیجه
وقتی به نظرات پاسخ می دهید، نشان می دهد که برای مشتریان و بازخورد آنها ارزش قائل هستید. نظرات با کیفیت بالا و مثبت از مشتریان شما می تواند دید کسب و کار شما را بهبود بخشد و احتمال اینکه یک خریدار از مکان شما بازدید کند را افزایش می دهد.
بر اساس تحقیقات Review Tracker، 53 درصد از مشتریان انتظار دارند در عرض یک هفته به نظرات منفی پاسخ دهند، در حالی که 1 از 3 انتظار دارند در عرض سه روز یا کمتر پاسخ دهند.
اطمینان از پاسخ دادن به نظرات، پاسخ فعالانه به بازخوردهای منفی، و استفاده از ابزار Google برای تشویق مشتریان به ارائه نظر تنها برخی از کارهایی است که می توانید انجام دهید.
پاسخ مودبانه به بازخوردهای منفی و ارائه راهحلهای ممکن برای حل مشکل نیز نشاندهنده حرفهای بودن و این است که شما مشتاق به درست کردن کار هستید.
با این حال، این تحقیق نشان می دهد که 86 درصد از مشتریان مورد بررسی بیشتر از مارک هایی که پاسخ می دهند خرید می کنند.
تحلیلهای Review Trackers تخمین میزند که 75 درصد از کسبوکارهای جدید تحت تأثیر تعداد انگشت شماری از سایتهای بررسی کسبوکار قرار میگیرند، و شما هیچ جایزهای برای حدس زدن اینکه کدام یک بر آن برتری است، دریافت نمیکنید.
همچنین می توانید پایگاه داده خود را بررسی کنید تا ببینید آیا بازبینی کننده مشتری شماست یا خیر.
به نظرات سریع پاسخ دهید
بعداً به اهمیت پاسخ دادن به نظرات بیشتر نگاه خواهم کرد، اما بیایید فعلاً آن را در آنجا پارک کنیم.
بدون تأیید، کسب و کار شما در نقشه های آنلاین ظاهر نمی شود و نمی توانید به نظرات پاسخ دهید. اگر قبلاً این کار را نکردهاید، در اینجا دستورالعملهایی برای ادعای نمایه کسبوکارتان وجود دارد.
از ابزار گوگل استفاده کنید
این مدیریت بررسی 101 است.
گونزالس اظهار داشت که این تصویر زمانی ظاهر شد که او به دنبال یک دامپزشک محلی بود. همانطور که می بینید، یافتن مکان ها از طریق نظرات تقریباً همان کاری را که روی برچسب می گوید انجام می دهد.

مطمئناً میتوانم مزایای قرار دادن یک عبارت جستجو در Google، دریافت نظرات فوری و سپس کلیک کردن بر روی کسبوکار/خدمات دلخواهم را ببینم، نمیتوانید؟
اطلاعات محدودی وجود دارد، بنابراین تشخیص اینکه این افزودن چه معنایی برای کسبوکارها خواهد داشت و تأثیری که بر آنها میگذارد دشوار است.
طبق تحقیقات Uberall، کسبوکارهای بزرگتر جهانی تنها به ۹ درصد از بررسیها پاسخ میدهند.
بیا شروع کنیم.
تا کنون درباره یافتن مکانها از طریق بررسیها چه میدانیم؟
با این حال، واضح است که اهمیت بیشتری برای دستیابی به نظرات مثبت خواهد داشت، و کارهای زیادی برای آماده شدن می توانید انجام دهید.
مطابق با برودی کلارک مشاور سئو در توییتر، چرخ و فلک ها در مناطق مختلف و در تلفن همراه نیز آزمایش می شوند.
شما عبارت جستجو را وارد میکنید و نظرات مربوطه از شرکتهای محلی ظاهر میشود.
گمانه زنی در مورد یافتن مکان ها از طریق بررسی زمانی آغاز شد که اندی سیمپسون و سلست گونزالس متخصصان محلی SEO این ویژگی را مشاهده کردند و این تصاویر را در توییتر منتشر کرد.
دوم، اجازه دهید یک آمار را با شما به اشتراک بگذارم.
همچنین باید زمان بیشتری را به مدیریت نمایه خود اختصاص دهید و این را با منابعی مانند راهنمای من برای مدیریت SERP ها ترکیب کنید تا به طور کامل بر نحوه ظاهر شدن کسب و کار خود در Google مسلط شوید.
بهترین روشها برای مدیریت بررسیهای نمایه کسبوکار Google
دلیل دیگری برای پاسخ به نظرات می خواهید؟ باشه پس چگونه افزایش نرخ تبدیل شما را جذب می کند؟ Uberall همچنین دریافت که نرخ تبدیل (کلیک بر روی شماره تلفن، مسیرهای رانندگی، و وب سایت ها) زمانی که شرکت ها پاسخ می دهند به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.
اگر بررسی چندان مثبت نیست، نگران نباشید، کارهای زیادی می توانید انجام دهید.
درباره نظرات بد در گوگل چه باید کرد
ببینید آژانس من چگونه میتواند رانندگی کند عظیم میزان ترافیک وب سایت شما
- سئو – حجم عظیمی از ترافیک SEO را باز کنید. نتایج واقعی را ببینید.
- بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند.
- رسانه پولی – استراتژی های پولی موثر با بازگشت سرمایه روشن.
اکنون، به نظر میرسد گوگل در حال برنامهریزی یک ویژگی جدید SERP است تا محصولات/خدمات شما را در مقابل مشتریان مشتاق قرار دهد به نام یافتن مکانها از طریق بررسی.
من آن را دریافت می کنم. گاهی وقت و انرژی ندارید. مواقع دیگر، خریدار ممکن است تجربه بدی داشته باشد و نظر منفی از خود به جای گذاشته باشد. با این حال، هر اتفاقی که ممکن است رخ دهد، باید برای پاسخ دادن به نظرات زمان بگذارید.
اکنون همه اینها به من میگویند که بررسیهای نمایه کسبوکار Google شما حتی مهمتر از آنچه که هستند میشوند.
این ویژگی جدیدی است که گوگل در حال آزمایش آن است تا جستجوگران را قادر سازد تا از طریق بررسی های آنلاین یک کسب و کار محلی را پیدا کنند.