گوگل در حال ایجاد یک تغییر عمده در جستجو است

به‌علاوه، اگر وب‌سایت شما عالی نیست، همچنان می‌توانید درآمد کسب کنید، زیرا همه چیز در انتهای Google اتفاق می‌افتد.

حتی با تغییراتی که ممکن است کلیک ها را از سایت شما دور کند، به طور کلی آنها همچنان ترافیک بیشتری را به همراه دارند. به گفته دنی سالیوان:

یک تماس رزرو کنید



منبع

چرا گوگل نمی تواند فقط جفت کفشی را که می خواهید بر اساس اطلاعاتی که در مورد شما می دانند به شما نشان دهد و سپس به شما اجازه دهد با یک کلیک یک دکمه بخرید؟

امیدوارم از خواندن این پست وبلاگ لذت ببرید.
اگر می خواهید تیم من فقط بازاریابی شما را برای شما انجام دهد، اینجا را کلیک کنید.

تصور کنید از فردی سوال می پرسید و پاسخ می گرفت. چیزی شبیه ChatGPT.

اما نحوه کارکرد تبلیغات در دراز مدت تغییر خواهد کرد.

از منظر سئو، همیشه کلمات کلیدی وجود دارند که ترافیک را به سمت سایت شما هدایت می کنند.

چه یک جفت کفش باشد و چه رزرو پرواز، گوگل قرار است تراکنش های خود را در گوگل انجام دهد.

جزئیات زیادی در موتور جستجوی جدید آنها وجود ندارد، اما جزئیاتی در مورد Project Magi وجود دارد.

گوگل می خواهد جستجو را بیشتر شبیه یک مکالمه کند.

به علاوه شکل جدیدی از SEO وجود خواهد داشت. هنگامی که Google در جستجوی محصولات یا خدماتی است تا از طریق Project Magi به مردم نشان دهد، چگونه می توانید سایت خود را بهینه کنید تا آنها محصولات و خدمات شما را نشان دهند.

بنابراین، نظر شما در مورد تغییرات جدید گوگل چیست؟

مشاوره با نیل پاتل

به این روش فکر کنید، شما در حال حاضر هزینه ای برای هر کلیک برای تبلیغات پرداخت می کنید. در نهایت شما آن را به هزینه هر خرید و سپس آن را از منظر سود و زیان مدل می کنید.

زمانی که می خواستید بفهمید هوا چگونه است، باید به سایتی مانند Weather.com بروید. اما اکنون گوگل فقط آب و هوا را به شما نشان می دهد.

این چیزی است که ما می دانیم…

چت مانند رابط

به عبارت دیگر، چرا برای خرید یک جفت کفش باید به وب سایت دیگری مراجعه کنید؟

نیل پاتل

اگرچه تغییر بزرگ این نیست، بلکه این است که چگونه گوگل به تسهیل تراکنش ها کمک می کند.

تراکنش‌ها می‌توانند در Google انجام شوند

در حقیقت، جستجوی Google هر روز میلیاردها کلیک را به وب‌سایت‌ها ارسال می‌کند، و از زمانی که Google برای اولین بار ایجاد شد، ما هر سال ترافیک بیشتری را به وب باز ارسال کرده‌ایم.

از اندازه کفش شما گرفته تا رنگی که ترجیح می دهید حتی متوجه شوید که آیا به کفش های پهن یا باریک نیاز دارید. یا اینکه چگونه برندهای مختلف سایزبندی متفاوتی دارند.

این مرحله منطقی بعدی در جستجو است. همه ما پاسخ می‌خواهیم و پاسخ‌های مرتبط می‌خواهیم که با ما سازگار باشد.

Project Magi پله ای برای ورود به موتور جستجوی جدیدی است که آنها قصد دارند آن را منتشر کنند. موتور جستجوی جدید جایگزین گوگل آنگونه که ما می شناسیم خواهد شد.

مهم نیست که کسی روی سایت شما کلیک کند، آنچه واقعا مهم است این است که چه کسی فروش را دریافت می کند. اگر هستید، باز هم یک برد است.

ببینید آژانس من چگونه می‌تواند رانندگی کند بیشتر ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن ترافیک SEO بیشتر نتایج واقعی را ببینید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پولی – استراتژی های پولی موثر با بازگشت سرمایه روشن.

به علاوه آنها Google Pay را دارند که به خوبی با این ویژگی ادغام می شود.

بنابراین، این برای بازاریابان چه معنایی دارد؟

من انتظار دارم که این ویژگی های جدید باعث افزایش ترافیک در گوگل شود که به خنثی کردن برخی از کلیک هایی که از سایت شما حذف می شود کمک می کند.

روش قدیمی دیدن 10 نتیجه در هر صفحه زمانی که شما فقط به دنبال پاسخ هستید چیزی است که آنها سعی در ارائه آن دارند.

خوب، هنوز هم تبلیغات وجود دارد. گوگل یک تجارت است و به صورت عمومی معامله می شود… این بدان معناست که آنها چاره ای جز کسب درآمد ندارند و نیاز به سودآوری دارند.

بر اساس گزارش نیویورک تایمز، گوگل 160 مهندس دارد که روی پروژه Magi کار می کنند.

اگر سودآور باشد، بیشتر خرج می‌کنید (یا حداقل سعی می‌کنید) تا بتوانید کلیک‌های بیشتری دریافت کنید. اگر سودآور نیست، مقداری را که مایل به خرج کردن در هر کلیک هستید کاهش می دهید.

یا به نحوه تعامل خود با الکسا فکر کنید، اما نسخه ای هوشمندتر از آن. و چیزی که می تواند نه تنها از نحوه گفتگوی شما در گذشته یاد بگیرد، بلکه می تواند در حین پرسیدن سوالات بیاموزد.

اکنون این برای همه پرس و جوهای جستجو کار نمی کند، اما به این به عنوان پله بعدی برای تغییرات قبلی مانند نمودار دانش گوگل فکر کنید.

گوگل در نهایت به مدل هزینه به ازای خرید (در نهایت) تغییر خواهد کرد، که این تز من است. این کار را برای بازاریاب آسان می کند و می تواند تجربه کاربری بهتری ایجاد کند.