گوگل راهنمای بهترین شیوه های پیوند جدید را منتشر می کند

اگر می خواهید رتبه بندی بهینه داشته باشید، آنها از شما می خواهند پیوندهایی ایجاد کنید که عبارتند از:

  1. غنی از متن لنگر – کلمات کلیدی در متن لنگر به رتبه بندی شما کمک می کند.
  2. متن لنگر مختصر – متن لنگر که خیلی طولانی است برای Google مفید نیست.
  3. از متن جایگزین استفاده کنید – برای تصاویر، متن جایگزین جایگزین متن لنگر می شود.
  4. از ویژگی های عنوان استفاده کنید – گوگل از ویژگی title برای کشف متن لنگر استفاده می کند.
  5. پیوندهای خود را از هم جدا کنید – پیوندها باید در حالت ایده آل با چند کلمه از هم جدا شوند، نه چند جمله.
  6. از لینک های داخلی استفاده کنید – بیشتر سئوکاران بر روی لینک های خارجی تمرکز می کنند، که نباید آنها را نادیده بگیرید، اما لینک های داخلی راهی سریع برای افزایش رتبه شما هستند.

چه به‌طور طبیعی با ایجاد محتوای شگفت‌انگیز به دست آورید، چه با انجام دستی، پیوندهای بیشتر معمولاً به معنای رتبه‌بندی بالاتر است.

در حالت ایده آل، آنها فقط از شما می خواهند که از پیوندهایی با متن لنگر غنی مانند:

آنها نمی خواهند شما از متن لنگر عمومی استفاده کنید مانند: بیشتر بخوانید یا اینجا را کلیک کنید.

باز هم این چیز زیادی در مورد صفحه به آنها نمی گوید. درست مثل داشتن یک لینک انکر تکست خالی بد است.

این نشان می‌دهد که گوگل از ویژگی‌های عنوان در پیوندها استفاده می‌کند تا بفهمد صفحه را برای چه رتبه‌بندی می‌کند.

من امسال بارها در مورد پنیر نوشته ام: چه کسی می تواند را فراموش کندبحث بر سر پنیر آبی و گورگونزولا، قدیمی ترین بری دنیا قطعه ای که برنده مدال پنیرترین پژوهش، بازگویی حماسی شد.پنیر گمشده، و مورد علاقه شخصی من، یک پسر و پنیر او: داستان دو دوست نامحتمل.

لینک های داخلی و خارجی مهم هستند

برای آنها ایده آل نیست.

پیوندهای شما باید حداقل با چند کلمه یا حتی یک یا دو جمله پخش شوند. در اینجا مثالی است که آنها به عنوان ایده آل تر آورده اند.

لینک بیلدینگ چیزی است که اگر می خواهید سایت شما رتبه بالایی داشته باشد باید روی آن تمرکز کنید.

آنها می خواهند متن لنگر توصیفی باشد مانند:

اگر یک anchor text خالی باشد، اما یک پیوند حاوی یک ویژگی عنوان باشد، از ویژگی title استفاده می کند. در اینجا یک نمونه از این است:

ببینید آژانس من چگونه می‌تواند رانندگی کند بیشتر ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن ترافیک SEO بیشتر نتایج واقعی را ببینید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پولی – استراتژی های پولی موثر با بازگشت سرمایه روشن.

اما آنها همچنین نمی خواهند که متن لنگر خود را خیلی طولانی و بیش از حد توصیفی کنید.

اکنون گوگل نیز برداشت خاص خود را از پیوندها دارد. آنها معمولاً در مورد الگوریتم‌ها و سئوی خود اطلاعات زیادی منتشر نمی‌کنند، اما اخیراً راهنمای جدیدی در مورد بهترین شیوه‌های ساخت لینک منتشر کرده‌اند.

یکی از مواردی که گوگل روی آن تمرکز کرد، تفاوت بین لینک های غنی از متن خوب و لینک های بد بود.

به عنوان مثال، اگر چندین لینک در یک ردیف دارید مانند:

آنها ترجیح می دهند از چیزی کوتاه تر استفاده کنید مانند:

و با تصاویر، از شما می‌خواهند که از متن جایگزین استفاده کنید، مثلاً از آن به عنوان متن لنگر استفاده می‌کنند. در اینجا یک مثال است:

بنابراین نیازی به اضافه کردن کلمات کلیدی زیادی در متن لنگر ندارید تا عملکرد خوبی داشته باشید.

چه پیوندهای داخلی یا خارجی، گوگل نمی‌خواهد آن‌ها خیلی به یکدیگر نزدیک شوند.

در مورد گوگل هم همینطور. متن لنگر پیوند داخلی نیز باید به آنها کمک کند تا بفهمند صفحه پیوند داده شده چیست.

آنها این را به عنوان یک پیوند بد به اشتراک می گذارند:

برای صرفه جویی در وقت شما، قبلا آن را خوانده و تجزیه و تحلیل کرده ام. در اینجا چیزی است که شما باید بدانید.

قرار دادن متن لنگر

بنابراین چقدر از تلاش های سئوی شما بر روی لینک سازی متمرکز است؟

مشاوره با نیل پاتل

گاو بافتنی ساکنان محلی ویسکانسین را دعوت می کند با ارائه مجسمه‌های یخی به‌شکل گاو به 20 مشتری اول، به بازگشایی بزرگ آنها می‌پردازند.

من در مورد پنیر نوشته ام زیاد این گاو بافتنی ساکنان محلی ویسکانسین را با ارائه مجسمه های یخی به شکل رایگان به بازگشایی بزرگ خود دعوت می کند. به 20 مشتری اول.

به عنوان مثال، این برای Google بیش از حد توصیفی است:

گوگل معمولاً اطلاعات زیادی در مورد آنچه که به دنبال سئو می شود ارائه نمی دهد. اما چیزی بهتر از هیچ است.

گوگل اشاره می کند که پر کردن کلمات کلیدی نقض خط مشی آنها است. وقتی به داده‌هایی که در Ubersuggest داریم نگاه می‌کنیم (پایگاه‌داده ما بیش از 40 تریلیون پیوند دارد)، متوجه شدیم که متن لنگر که 2 تا 5 کلمه طول دارد، طول ایده‌آل برای رتبه‌بندی بهینه است.

برای لیست کامل پنیرهای موجود برای خرید، به مراجعه کنیدلیست انواع پنیر.

دلیل اینکه لینک بد در نظر گرفته می شود این است که متن لنگر ندارد. این به الگوریتم آنها کمک نمی کند تا بفهمد صفحه در مورد چیست.

نحوه ترشی فلفل ارواح“>

یک تماس رزرو کنید



منبع

گوگل از شما می خواهد که هم از لینک های داخلی و هم از لینک های خارجی استفاده کنید، زیرا به آنها کمک می کند تا تعیین کنند که صفحات وب را برای چه رتبه بندی کنند.

به عنوان مثال، هنگامی که از پیوندهای داخلی برای پیوند دادن به صفحات دیگر در وب سایت خود استفاده می کنید، آنها همچنان از شما می خواهند که از متن لنگر غنی استفاده کنید.

با تصاویر خود، مطمئن شوید که متن جایگزین توصیفی دارید. به این ترتیب می توانید ترافیک جستجوی تصاویر گوگل بیشتری دریافت کنید.

فلفل ارواح

علاوه بر 6 مورد فوق، از طریق آزمایش خود ما دریافتیم که پیوند ایده آل دارای ویژگی های زیر است:

در مورد لینک های خارجی، همان لینک های داخلی است.

نتیجه

اگر فکر نمی کنید مهم است، به خاطر داشته باشید که 1/3 جستجوهای گوگل برای یک تصویر است.

چگونه انکر تکست خوب بنویسیم

گوگل از شما می خواهد که از لینک های متنی غنی استفاده کنید. این به آن‌ها می‌گوید که صفحه‌ای که به آن پیوند می‌دهید چیست.