این یک راه مفید برای جمع کردن کلمات کلیدی SEO بیشتر و در عین حال کمک به کاربر است.
5. دراپ باکس
یک قانون کلی خوب حداکثر دو پاراگراف است. به مثال ها برگردید و متوجه همان خواهید شد. هر چیزی بیشتر به یک صفحه مقاله خاص یا تماس مستقیم با خدمات مشتری نیاز دارد.
پرسش و پاسخ باید شامل چه مواردی باشد؟
سوالات متداول برای سئو چقدر ارزشمند است؟
شروع به ساخت مفیدترین صفحه پرسش و پاسخ برای کاربران و استراتژی سئوی خود کنید.
داشتن داده هایی برای شکل دادن به سوالات متداول برای کمک به مشتریان عمداً مهم است، اما آنها باید بدانند که چگونه بینش را در تجربیات آفلاین خود اعمال کنند.
ببینید آژانس من چگونه میتواند رانندگی کند بیشتر ترافیک به وب سایت شما
سئو – باز کردن ترافیک SEO بیشتر نتایج واقعی را ببینید.
بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند.
از آنجایی که میتوانید پروفایلهای کاربر را مشاهده کنید، تشخیص اینکه چه کسی نرمافزار را به خوبی میشناسد، آسان است. بهعلاوه، میتوانید از این واقعیت راحت باشید که Spotify جامعهای از متخصصان بررسیشده، حتی فراتر از کارمندان آنها، دارد.
3. جعبه و بشکه
از استراتژی سئوی خود استفاده کنید تا ایده های پرسش و پاسخ خود را شکل دهید و ارزش خود را به کاربران نشان دهید.
من فرصتی برای استفاده می بینم:
چند بشقاب شام یکبار مصرف برای عروسی نیاز دارم؟
محبوب ترین سبک ها برای “بشقاب شام یکبار مصرف” کدامند؟
از کجا می توانم “بشقاب های یکبار مصرف شام” را به صورت عمده پیدا کنم؟
این به روشی “می دانستم که شما آن را خواهید پرسید، و من فقط پاسخی را که شما به دنبالش هستید” دارم.
از نتایج فوری ما، میتوانیم ببینیم که مردم به دنبال «بشقابهای شام یکبار مصرف» به صورت عمده، برای مراسم عروسی و محبوبترین سبکها هستند.
برای اطمینان از مفید بودن اطلاعاتی که پیادهسازی کردهاید، کمی وقت بگذارید و با استفاده از تست نتایج غنی Google، غنای سؤالات متداول خود را آزمایش کنید.
چه چیزی ایده های پرسش و پاسخ قوی را ایجاد می کند؟
سؤالات متداول به غیر از منبع اطلاعاتی برای بازدیدکنندگان، می توانند در نتایج غنی ظاهر شوند.
شما می توانید با پاسخ دادن به سوالات ساده و مختصر به کاربر خود آموزش دهید.
این مرکز خدمات مشتری راه حل همه کاره، جواهری برای کاربران است. هر چیزی که باید بدانید در این صفحه وجود دارد.
این موارد در سایت شما به خوبی کار می کنند، زیرا می توانید نیاز به پاسخ به این سوالات را بر اساس ترافیک پشت کلمه کلیدی ببینید.
Dropbox برای پاسخ به سؤالات آنها دارای منوهای کشویی است.
این به شناسایی کلمات کلیدی با ترافیک بالا برای ورود به استراتژی محتوای شما کمک می کند.
هنگام جستجوی موضوعات، کاربران همچنین نقاط شروعی را پیدا می کنند که در صورت مواجهه با این مشکلات رایج مانند سؤالات متداول در مورد تعمیرات و بیمه کمک می کند:
نتایج غنی ارزشمند هستند زیرا:
آنها پتانسیل افزایش نرخ کلیک شما (CTR) را دارند.
آنها فضای بیشتری را در SERP ها اشغال می کنند و شانس اینکه کاربران لینک صفحه شما را ببینند افزایش می یابد.
به یاد داشته باشید، همانطور که کسب و کار خود را با گسترش گسترش می دهید، سوالات متداول شما باید به روز شود تا محتوای شما تازه بماند.
پس از همه، صفحات سؤالات متداول یک تجربه مشتری درجه یک را ایجاد می کنند. اگر میخواهید بازدیدکنندگان سایت شما بدانند که در اولویت قرار دادن نیازهایشان چه احساسی دارد، با استفاده از صفحه پرسشهای متداول با آنها ارتباط برقرار کنید.
آنها همچنین یک پایگاه دانش برای پاسخگویی به سؤالات دقیق تر ارائه می دهند و سپس اگر هنوز نتوانستید آنچه را که به دنبالش هستید بیابید، شما را به سمت یک مرکز کمک مستقیم یا ربات چت راهنمایی می کنند.
بیایید تشکیل سوالات متداول با این داده ها را تمرین کنیم.
فراتر از شناسایی این موارد از طریق داده های خدمات مشتری خود، می توانید تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهید. دانستن اینکه کاربران چه عباراتی را جستجو میکنند، به شما این حس را میدهد که از طریق پرسشهای متداول به چه سوالاتی باید پیشگیرانه پاسخ دهید.
نکته مثبت این است که این سوالات همه از هدف جستجوی کاربران فیلتر شده اند.
این طرح برای شرکت هایی مفید است که محصولات یا خدمات مختلفی را می فروشند که هر کدام مجموعه دستورالعمل ها و ویژگی های خاص خود را دارند.
اگر به پایین پیمایش کنید، مقالههای طولانیتری وجود دارد – برخی در قالب گام به گام. این زمانی مفید است که پاسخ به سوال فقط اطلاعات کافی نباشد.
با یک کلیک یک دکمه، حداقل یک لیست از پنج ایده جامد پرسش و پاسخ دارید.
درست است، صفحات پرسش و پاسخ برای سئو خوب هستند.
به غیر از پرسشهای متداول که در پستهای من میبینید، در اینجا پنج نمونه از صفحات پرسشهای متداول خوب آورده شده است تا بتوانید آنچه را که باعث اثربخشی آنها میشود تجزیه و تحلیل کنید.
1. سیب
اکنون، کاربر میداند که شما به ناامیدی احتمالی او فکر کردهاید و راهی برای عبور از آن به او پیشنهاد کردهاید. پاداش برای شما: شما فضای دیگری دارید تا با پاسخ های خود بیشتر کلیدواژه محور باشید.
سوالات متداول
آیا سوالات متداول برای سئو خوب است؟
طبق گفته مایکروسافت، 95 درصد از مشتریان می گویند که خدمات مشتری نقش عمده ای در وفاداری به برند آنها دارد.
سپس جریان ترافیک ارگانیک را در داخل تماشا کنید.
سوالات متداول در نتایج غنی: چرا آنها را هدف قرار دهیم؟
چت بات ها، نظرات مشتریان و خطوط پشتیبانی رسانه های اجتماعی مانند توییتر راه هایی برای کمک به مشتریان در طول سفر خریدارشان هستند.
بنابراین نه تنها می توانید یک لیست مرتبط از ایده های سؤالات متداول برای صفحه خود دریافت کنید، بلکه می توانید سایر کلمات کلیدی را نیز کشف کنید.
اگر از طرحواره پرسشهای متداول استفاده میکنید، Google میتواند سؤالات و پاسخها را در صفحه سؤالات متداول شما بخواند و تفسیر کند. سپس آنها را در SERP هایلایت کنید. مثل این:
این فقط باعث می شود تا پیمایش وب سایت بسیار آسان تر شود، که تجربه کاربر را افزایش می دهد و به نفع استراتژی SEO شرکت عمل می کند.
4. سستی
سوالات متداول شما منبعی دست اول برای آنها و بازتابی از ایده شما از خدمات مشتری است.
بهتر است با سوالاتی که مشتریان در طول کسب و کار بیشتر می پرسند شروع کنید.
بله، صفحات پرسشهای متداول زمانی که برای کلمات کلیدی مرتبط بهینهسازی شدهاند، برای بهترین تجربه کاربر ساخته شدهاند و با دادههای ساختاری مانند نشانهگذاری طرحواره علامتگذاری شدهاند، برای عملکرد ارگانیک مفید هستند.
پاسخ سوالات متداول برای سئو چقدر باید باشد؟
برای ایجاد ایدههای پرسشهای متداول نیاز به تحقیق کمی در مورد کلمات کلیدی است، اما اینجاست که ابزار SEO مانند Ubersuggest وارد میشود.
من می خواهم چند نتیجه دیگر را به شما نشان دهم.
بیایید “بشقاب های یکبار مصرف شام” را به عنوان کلمه کلیدی خود در بخش تحقیقات کلمات کلیدی وارد کنیم تا ایده های پرسش و پاسخ غنی از SEO را پیدا کنیم.
با ماندن در بخش تحقیق کلمات کلیدی، بیایید ویژگی Questions را فشار دهیم تا کارها حتی ساده تر شود.
فرض کنید که یک عمدهفروش لوازم مهمانی هستید و صفحه پرسشهای متداول را برای پرفروشترین محصول خود – بشقابهای شام یکبار مصرف، آماده میکنید.
نکات شما برای ارائه ایده های پرسش و پاسخ چیست؟
بیایید از Ubersuggest برای ایجاد سؤالات متداول استفاده کنیم که بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کند.
چگونه سوالات متداول به سئو کمک می کند
بیایید به ویژگی تجسم کلمه کلیدی برویم و ببینیم کدام سؤالات را می توانیم در صفحه سؤالات متداول شما اعمال کنیم.
اما یک صفحه پرسشهای متداول میتواند اعتماد مشتریان را جلب کند، بینش بیشتری در مورد محصولات و خدمات شما ارائه دهد و به شما در فروش مطمئن کمک کند.
آنچه مرکز انجمن پرسشهای متداول Spotify را متمایز میکند این است که کاربران متخصص میتوانند به سؤالات سایر کاربران پاسخ دهند.
فرض کنید شما یک توزیع کننده گوشت های تخصصی مانند ButcherBox هستید و دو کلمه کلیدی شما «گوشت های تخصصی» و «گوشت های با کیفیت» هستند. باید به شما اطلاع دهید که یکی از بهترین مکان ها برای دریافت هات داگ به کاربرانی هستید که در جستجوی هات داگ با کیفیت هستند.
بیایید به سراغ ابزار برویم:
اکنون همه چیزهایی را که برای انتشار صفحه(های سوالات متداول) نیاز دارید، دارید.
میتوانید از کلمات کلیدی که قبلاً برای آنها رتبهبندی کردهاید برای شناسایی موضوعات و سؤالات ارزشمند برای بازدیدکنندگان خود استفاده کنید.
حتی با وارد کردن “بشقاب های یکبار مصرف” به عنوان کلمه کلیدی در اینجا، کلمه کلیدی مرتبط دیگری را برای شما کشف می کنیم: “ظروف غذاخوری”.
اپل رویکردی نوآورانه را اتخاذ کرده و صفحه پشتیبانی خود را بر اساس محصول دسته بندی می کند.
این بدان معناست که مشتریان بالقوه شما قبلاً این سؤالات را می پرسند. اکنون می توانید با صفحه پرسش های متداول و پیشنهادات محصول خود به آنها پاسخ دهید.
نمونه هایی از سوالات متداول خوب
اینها سؤالات متداول عالی هستند که باید برجسته شوند، زیرا به نظر می رسد Spotify به جای کاربر در هنگام استفاده از سیستم، این موانع را تجربه می کند.
اینها سه بینش کلیدی هستند که می توانید در صفحه خود اعمال کنید و از آنها برای تشکیل سؤالات متداول استفاده کنید.
ببینید چگونه آنها وقت خود را برای سرمایه گذاری در سئوی سوالات متداول با دسته بندی صفحات سؤالات متداول صرف کرده اند. صفحات پرسشهای متداول بر اساس محصولاتی که Crate & Barrel میفروشد، مبتنی بر کلمات کلیدی هستند.
شما همیشه می توانید به این پست مراجعه کنید و راهنمای Ubersuggest من را دنبال کنید.
بنابراین، چگونه به نتایج غنی دست پیدا می کنید؟ اضافه کردن طرح سوالات متداول به سایت یک راه است.
برای به جریان افتادن ایدههای سؤالات متداول خوب، Ubersuggest را امتحان کنید.
توجه داشته باشید که چگونه میتوانید صفحات پرسشهای متداول را که ممکن است به آن نیاز داشته باشید در سمت چپ صفحه جابجا کنید.
اگر ایدههای پرسشهای متداول شما با موضوعاتی که در هنگام بازدید از سایت شما به ذهن کاربران میرسد همسو باشد، در این صورت فرصت نهایی برای جلب اعتماد آنها خواهید داشت.
نحوه استفاده از Ubersuggest برای ایده های پرسش و پاسخ
صفحه پرسشهای متداول Slack دارای مرکز مشابهی با نمونههای دیگری است که پوشش دادهایم:
همانطور که کاربران در جستجوی خود عمیق تر می شوند، ممکن است چیزهایی وجود داشته باشد که در طول مسیر باید بدانند یا بفهمند. تحقیقات کلمات کلیدی قوی به شما کمک میکند تا ایدههای سؤالات متداول را ایجاد کنید که با قدمهای بعدی کاربران شما مطابقت داشته باشد.
با این حال، من یک تفاوت کلیدی را یادداشت میکنم این است که چگونه آنها از سئوی پرسشهای متداول به سبک طولانی با گنجاندن مقالات برجسته و نکات Slack برای راهنمایی مشتریانی که به کمک نیاز دارند، استفاده میکنند.
هنگامی که روی نمایه یک کاربر کلیک می کنید، متوجه طرح صفحه آمار Spotify خواهید شد.
بنابراین، در صفحات سؤالات متداول نخوابید. آنها به عنوان یک دستیار عالی برای مشتریان و سئو سایت شما عمل می کنند.
چیزی که یک صفحه پرسش و پاسخ موفق را به یاد می آورد یادآوری مشتریانی است که از آن استفاده خواهند کرد.
هر سؤال متداول باید شامل پاسخ به سؤالات رایج مشتریان در مورد محصولات، خدمات و حتی نام تجاری باشد. می توانید داده های خدمات مشتری خود را تجزیه و تحلیل کنید و از Ubersuggest برای شناسایی این سؤالات رایج استفاده کنید. هنگامی که سؤالات خود را در جای خود قرار دادید، به آنها به طور مختصر و به گونه ای پاسخ دهید که بر روی سئو سرمایه گذاری شود. هنگامی که محتوای پرسشهای متداول خود را ایجاد کردید، میتوانید یک مرکز یا جامعه متخصصان را برای بهبود بیشتر تجربه کاربر پیادهسازی کنید.
نتیجه
کاربران می توانند با برقراری ارتباط با سایر کاربران به روش های مختلف، مانند پاسخ به پرسش های متداول، به رتبه بالایی دست یابند.
فرمت اپل از پرسشهای متداول استفاده میکند که با عبارت «بعد از آن چیست؟» از یکدیگر استفاده میکنند. روش. این نشان میدهد که آنها محصول خود را میشناسند و قبلاً پیشبینی کردهاند که چه چیزی در آینده به کاهش درد شما کمک میکند.
2. Spotify
ایدههای پرسشهای متداول قوی پاسخ میدهند که کاربران به دنبال چه چیزی هستند و ممکن است به آن نیاز داشته باشند.
یکی از سوالاتی که میتوانید در پرسشهای متداول خود مطرح کنید این است: «بهترین هات داگ را کجا میتوانم پیدا کنم؟» “کدام هات داگ بهترین هستند؟” سوال دیگری برای تقویت سئوی خود با یک کلمه کلیدی تراز در حین رسیدن به اهداف پیام رسانی است.
با اتخاذ این رویکرد، خود را به عنوان یک راه حل قرار می دهید – پاسخی به سوالات مشتریان بالقوه. این همان چیزی است که موتورهای جستجو مانند گوگل متوجه می شوند و شما را به خاطر آن رتبه بندی می کنند. به این ترتیب شما با جستارهایی با هدف جستجوی مشابه مطابقت خواهید داشت. از آنجا، متوجه تبدیل ها از پرسش های متداول خواهید شد.
هنگامی که با یک استراتژی سئو موثر طراحی میشوند، صفحات پرسشهای متداول توجه مشتریان شما را به خود جلب میکنند و به شما کمک میکنند در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) رتبه بالایی کسب کنید.