حتی با وارد کردن “بشقاب های یکبار مصرف” به عنوان کلمه کلیدی در اینجا، کلمه کلیدی مرتبط دیگری را برای شما کشف می کنیم: “ظروف غذاخوری”.
بیایید به سراغ ابزار برویم:

یکی از سوالاتی که میتوانید در پرسشهای متداول خود مطرح کنید این است: «بهترین هات داگ را کجا میتوانم پیدا کنم؟» “کدام هات داگ بهترین هستند؟” سوال دیگری برای تقویت سئوی خود با یک کلمه کلیدی تراز در حین رسیدن به اهداف پیام رسانی است.

سؤالات متداول به غیر از منبع اطلاعاتی برای بازدیدکنندگان، می توانند در نتایج غنی ظاهر شوند.

شما همیشه می توانید به این پست مراجعه کنید و راهنمای Ubersuggest من را دنبال کنید.
اینها سه بینش کلیدی هستند که می توانید در صفحه خود اعمال کنید و از آنها برای تشکیل سؤالات متداول استفاده کنید.
بیایید تشکیل سوالات متداول با این داده ها را تمرین کنیم.
این بدان معناست که مشتریان بالقوه شما قبلاً این سؤالات را می پرسند. اکنون می توانید با صفحه پرسش های متداول و پیشنهادات محصول خود به آنها پاسخ دهید.
نمونه هایی از سوالات متداول خوب
با این حال، من یک تفاوت کلیدی را یادداشت میکنم این است که چگونه آنها از سئوی پرسشهای متداول به سبک طولانی با گنجاندن مقالات برجسته و نکات Slack برای راهنمایی مشتریانی که به کمک نیاز دارند، استفاده میکنند.
من می خواهم چند نتیجه دیگر را به شما نشان دهم.
پس از همه، صفحات سؤالات متداول یک تجربه مشتری درجه یک را ایجاد می کنند. اگر میخواهید بازدیدکنندگان سایت شما بدانند که در اولویت قرار دادن نیازهایشان چه احساسی دارد، با استفاده از صفحه پرسشهای متداول با آنها ارتباط برقرار کنید.
بیایید به ویژگی تجسم کلمه کلیدی برویم و ببینیم کدام سؤالات را می توانیم در صفحه سؤالات متداول شما اعمال کنیم.


همانطور که کاربران در جستجوی خود عمیق تر می شوند، ممکن است چیزهایی وجود داشته باشد که در طول مسیر باید بدانند یا بفهمند. تحقیقات کلمات کلیدی قوی به شما کمک میکند تا ایدههای سؤالات متداول را ایجاد کنید که با قدمهای بعدی کاربران شما مطابقت داشته باشد.
اپل رویکردی نوآورانه را اتخاذ کرده و صفحه پشتیبانی خود را بر اساس محصول دسته بندی می کند.
نکته مثبت این است که این سوالات همه از هدف جستجوی کاربران فیلتر شده اند.
من فرصتی برای استفاده می بینم:
- چند بشقاب شام یکبار مصرف برای عروسی نیاز دارم؟
- محبوب ترین سبک ها برای “بشقاب شام یکبار مصرف” کدامند؟
- از کجا می توانم “بشقاب های یکبار مصرف شام” را به صورت عمده پیدا کنم؟
توجه داشته باشید که چگونه میتوانید صفحات پرسشهای متداول را که ممکن است به آن نیاز داشته باشید در سمت چپ صفحه جابجا کنید.
هنگام جستجوی موضوعات، کاربران همچنین نقاط شروعی را پیدا می کنند که در صورت مواجهه با این مشکلات رایج مانند سؤالات متداول در مورد تعمیرات و بیمه کمک می کند:


این به روشی “می دانستم که شما آن را خواهید پرسید، و من فقط پاسخی را که شما به دنبالش هستید” دارم.
چیزی که یک صفحه پرسش و پاسخ موفق را به یاد می آورد یادآوری مشتریانی است که از آن استفاده خواهند کرد.
نکات شما برای ارائه ایده های پرسش و پاسخ چیست؟

ببینید چگونه آنها وقت خود را برای سرمایه گذاری در سئوی سوالات متداول با دسته بندی صفحات سؤالات متداول صرف کرده اند. صفحات پرسشهای متداول بر اساس محصولاتی که Crate & Barrel میفروشد، مبتنی بر کلمات کلیدی هستند.

شما می توانید با پاسخ دادن به سوالات ساده و مختصر به کاربر خود آموزش دهید.
از نتایج فوری ما، میتوانیم ببینیم که مردم به دنبال «بشقابهای شام یکبار مصرف» به صورت عمده، برای مراسم عروسی و محبوبترین سبکها هستند.
کاربران می توانند با برقراری ارتباط با سایر کاربران به روش های مختلف، مانند پاسخ به پرسش های متداول، به رتبه بالایی دست یابند.
هر سؤال متداول باید شامل پاسخ به سؤالات رایج مشتریان در مورد محصولات، خدمات و حتی نام تجاری باشد. می توانید داده های خدمات مشتری خود را تجزیه و تحلیل کنید و از Ubersuggest برای شناسایی این سؤالات رایج استفاده کنید. هنگامی که سؤالات خود را در جای خود قرار دادید، به آنها به طور مختصر و به گونه ای پاسخ دهید که بر روی سئو سرمایه گذاری شود. هنگامی که محتوای پرسشهای متداول خود را ایجاد کردید، میتوانید یک مرکز یا جامعه متخصصان را برای بهبود بیشتر تجربه کاربر پیادهسازی کنید.
نتیجه
از استراتژی سئوی خود استفاده کنید تا ایده های پرسش و پاسخ خود را شکل دهید و ارزش خود را به کاربران نشان دهید.
هنگامی که روی نمایه یک کاربر کلیک می کنید، متوجه طرح صفحه آمار Spotify خواهید شد.
بنابراین، در صفحات سؤالات متداول نخوابید. آنها به عنوان یک دستیار عالی برای مشتریان و سئو سایت شما عمل می کنند.
اما یک صفحه پرسشهای متداول میتواند اعتماد مشتریان را جلب کند، بینش بیشتری در مورد محصولات و خدمات شما ارائه دهد و به شما در فروش مطمئن کمک کند.
ببینید آژانس من چگونه میتواند رانندگی کند بیشتر ترافیک به وب سایت شما
- سئو – باز کردن ترافیک SEO بیشتر نتایج واقعی را ببینید.
- بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند.
- رسانه پولی – استراتژی های پولی موثر با بازگشت سرمایه روشن.
این فقط باعث می شود تا پیمایش وب سایت بسیار آسان تر شود، که تجربه کاربر را افزایش می دهد و به نفع استراتژی SEO شرکت عمل می کند.

4. سستی
سوالات متداول برای سئو چقدر ارزشمند است؟
آنها همچنین یک پایگاه دانش برای پاسخگویی به سؤالات دقیق تر ارائه می دهند و سپس اگر هنوز نتوانستید آنچه را که به دنبالش هستید بیابید، شما را به سمت یک مرکز کمک مستقیم یا ربات چت راهنمایی می کنند.

داشتن داده هایی برای شکل دادن به سوالات متداول برای کمک به مشتریان عمداً مهم است، اما آنها باید بدانند که چگونه بینش را در تجربیات آفلاین خود اعمال کنند.
این موارد در سایت شما به خوبی کار می کنند، زیرا می توانید نیاز به پاسخ به این سوالات را بر اساس ترافیک پشت کلمه کلیدی ببینید.
درست است، صفحات پرسش و پاسخ برای سئو خوب هستند.
این به شناسایی کلمات کلیدی با ترافیک بالا برای ورود به استراتژی محتوای شما کمک می کند.
با یک کلیک یک دکمه، حداقل یک لیست از پنج ایده جامد پرسش و پاسخ دارید.
به یاد داشته باشید، همانطور که کسب و کار خود را با گسترش گسترش می دهید، سوالات متداول شما باید به روز شود تا محتوای شما تازه بماند.
چت بات ها، نظرات مشتریان و خطوط پشتیبانی رسانه های اجتماعی مانند توییتر راه هایی برای کمک به مشتریان در طول سفر خریدارشان هستند.
برای اطمینان از مفید بودن اطلاعاتی که پیادهسازی کردهاید، کمی وقت بگذارید و با استفاده از تست نتایج غنی Google، غنای سؤالات متداول خود را آزمایش کنید.
چه چیزی ایده های پرسش و پاسخ قوی را ایجاد می کند؟
فرض کنید که یک عمدهفروش لوازم مهمانی هستید و صفحه پرسشهای متداول را برای پرفروشترین محصول خود – بشقابهای شام یکبار مصرف، آماده میکنید.
این طرح برای شرکت هایی مفید است که محصولات یا خدمات مختلفی را می فروشند که هر کدام مجموعه دستورالعمل ها و ویژگی های خاص خود را دارند.

بنابراین، چگونه به نتایج غنی دست پیدا می کنید؟ اضافه کردن طرح سوالات متداول به سایت یک راه است.
به غیر از پرسشهای متداول که در پستهای من میبینید، در اینجا پنج نمونه از صفحات پرسشهای متداول خوب آورده شده است تا بتوانید آنچه را که باعث اثربخشی آنها میشود تجزیه و تحلیل کنید.
1. سیب
اگر به پایین پیمایش کنید، مقالههای طولانیتری وجود دارد – برخی در قالب گام به گام. این زمانی مفید است که پاسخ به سوال فقط اطلاعات کافی نباشد.

اگر ایدههای پرسشهای متداول شما با موضوعاتی که در هنگام بازدید از سایت شما به ذهن کاربران میرسد همسو باشد، در این صورت فرصت نهایی برای جلب اعتماد آنها خواهید داشت.
نحوه استفاده از Ubersuggest برای ایده های پرسش و پاسخ
با اتخاذ این رویکرد، خود را به عنوان یک راه حل قرار می دهید – پاسخی به سوالات مشتریان بالقوه. این همان چیزی است که موتورهای جستجو مانند گوگل متوجه می شوند و شما را به خاطر آن رتبه بندی می کنند. به این ترتیب شما با جستارهایی با هدف جستجوی مشابه مطابقت خواهید داشت. از آنجا، متوجه تبدیل ها از پرسش های متداول خواهید شد.
Dropbox برای پاسخ به سؤالات آنها دارای منوهای کشویی است.

سپس جریان ترافیک ارگانیک را در داخل تماشا کنید.
سوالات متداول در نتایج غنی: چرا آنها را هدف قرار دهیم؟
آنچه مرکز انجمن پرسشهای متداول Spotify را متمایز میکند این است که کاربران متخصص میتوانند به سؤالات سایر کاربران پاسخ دهند.

این مرکز خدمات مشتری راه حل همه کاره، جواهری برای کاربران است. هر چیزی که باید بدانید در این صفحه وجود دارد.
برای ایجاد ایدههای پرسشهای متداول نیاز به تحقیق کمی در مورد کلمات کلیدی است، اما اینجاست که ابزار SEO مانند Ubersuggest وارد میشود.
فرض کنید شما یک توزیع کننده گوشت های تخصصی مانند ButcherBox هستید و دو کلمه کلیدی شما «گوشت های تخصصی» و «گوشت های با کیفیت» هستند. باید به شما اطلاع دهید که یکی از بهترین مکان ها برای دریافت هات داگ به کاربرانی هستید که در جستجوی هات داگ با کیفیت هستند.
نتایج غنی ارزشمند هستند زیرا:
- آنها پتانسیل افزایش نرخ کلیک شما (CTR) را دارند.
- آنها فضای بیشتری را در SERP ها اشغال می کنند و شانس اینکه کاربران لینک صفحه شما را ببینند افزایش می یابد.
فراتر از شناسایی این موارد از طریق داده های خدمات مشتری خود، می توانید تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهید. دانستن اینکه کاربران چه عباراتی را جستجو میکنند، به شما این حس را میدهد که از طریق پرسشهای متداول به چه سوالاتی باید پیشگیرانه پاسخ دهید.
بیایید “بشقاب های یکبار مصرف شام” را به عنوان کلمه کلیدی خود در بخش تحقیقات کلمات کلیدی وارد کنیم تا ایده های پرسش و پاسخ غنی از SEO را پیدا کنیم.

اینها سؤالات متداول عالی هستند که باید برجسته شوند، زیرا به نظر می رسد Spotify به جای کاربر در هنگام استفاده از سیستم، این موانع را تجربه می کند.
اکنون همه چیزهایی را که برای انتشار صفحه(های سوالات متداول) نیاز دارید، دارید.
یک تماس رزرو کنید