ما به تمام آن سوالات و بیشتر پاسخ می دهیم. در پایان، همه چیزهایی را که باید در مورد اینکه مشاور سئو چیست و چه کاری انجام می دهد، بدانید.
یک مشاور سئو برای مشتریان خود چه می کند؟
مشاور سئو یک شغل چند وجهی است که نیاز به مهارت های مختلف زیادی دارد. بر خلاف آژانس، آنها معمولاً به تنهایی کار می کنند و بنابراین نیاز به استفاده از کلاه های زیادی دارند. اما آنها می توانند برای مشاغلی که در تلاش برای رتبه بندی هستند مناسب باشند.
پیدا کردن یک مشاور سئو کار سختی نیست. اما پیدا کردن یک خوب است. ابتدا، اجازه دهید به برخی از رایج ترین راه های یافتن مشاور سئو نگاهی بیندازیم:
- از شبکه خود بپرسید. صحبت کردن با افرادی که می شناسید و به آنها اعتماد دارید یکی از بهترین راه ها برای یافتن مشاور سئو است. اگر یکی از صاحبان کسب و کار یا مدیر همکار مشاور سئوی عالی را می شناسد، معمولاً خوشحال می شوند که آنها را توصیه کنند. به عنوان یک امتیاز اضافی، می دانید که آنها می توانند ارائه دهند.
- جستجوی گوگل را اجرا کنید. جای تعجب نیست که گوگل یک منبع عالی برای یافتن مشاور سئو است. جستجوی سریع “مشاور سئو” بیش از 45 میلیون نتیجه را ارائه می دهد. اگر مشاوری در گوگل رتبه خوبی داشته باشد، احتمال زیادی وجود دارد که بداند در حال انجام چه کاری است. با این حال، این نباید تنها عاملی باشد که در تصمیم خود استفاده می کنید. فقط به این دلیل که آنها در گوگل رتبه بالایی دارند به این معنی نیست که می توانند همین کار را برای تجارت شما انجام دهند.
- از دایرکتوری های آنلاین استفاده کنید. چندین دایرکتوری آنلاین وجود دارد که نظرات متخصصان سئو را جمع آوری می کند. کلاچ، UpCity و G2 مکان های عالی برای شروع هستند. یک بار دیگر، این بررسی ها را با کمی نمک انجام دهید. فقط به این دلیل که یک مشاور در صدر رتبه بندی قرار دارد به این معنی نیست که آنها برای شما بهترین هستند. مانند گوگل، آنها راه بسیار خوبی برای به دست آوردن لیست کوتاهی از نامزدهای مناسب به جای مشخص کردن یک نفر هستند.
- به وبلاگ های سئو نگاه کنید. وبلاگ های محبوب سئو مانند Search Engine Land، Search Engine Journal و The Moz Blog می توانند منبع خوبی برای مشاوران بالقوه سئو باشند. آنها فقط میزبان نظرات روزنامه نگاران نیستند. متخصصان سئو به طور معمول نکات و نکات فکری را در این سایت ها می نویسند.
- در تابلوهای کار ارسال کنید. تابلوهای شغلی مانند Upwork، AngelList و Dynamite Jobs مکان های عالی برای ارسال آگهی هستند. زیبایی این روش این است که مشاوران سئو به شما مراجعه می کنند، یعنی تنها کاری که باید انجام دهید مصاحبه با آنهاست. علاوه بر این، بسیاری از این هیئت های شغلی، متقاضیان را قبل از اینکه بتوانند درخواست دهند، بررسی می کنند.
ویژگی های یک مشاور سئو خوب
مشاوران سئو می توانند نتایج باورنکردنی را به مشاغل کوچک ارائه دهند و به آنها کمک کنند تا هر جنبه ای از سئو را بهبود بخشند. از ساخت لینک گرفته تا بهینه سازی در سایت، یک مشاور سئو خوب می تواند همه این کارها را انجام دهد.
این بسیار متفاوت از یک آژانس SEO است که ظرفیت انجام هر کار سئو را در داخل دارد.
آژانس ها هزینه بیشتری دارند، اما شما برای پول خود بیشتر دریافت می کنید
یک چشم انداز بلند مدت. شما یک مشاور سئو می خواهید که برای مدت طولانی در این کار باشد، نه کسی که بعد از چند ماه شما را برای یک مشتری جدید ترک کند. بنابراین مشاوری را انتخاب کنید که مزایای بلندمدت سئو را برای کسب و کار شما توضیح دهد و یک نقشه راه برای دستیابی به آنها داشته باشد.
اگر تا به حال از خود پرسیده اید:
- سئو چیست؟
- مشاور سئو چه کاری انجام می دهد؟
- آیا به یک مشاور سئو نیاز دارید؟
- چگونه یک مشاور سئو خوب پیدا کنیم؟
- آیا باید به جای آن یک آژانس سئو ببینم؟
ترافیک موتورهای جستجو اساسی ترین شاخصی است که نشان می دهد استراتژی سئو کار می کند یا خیر. اگر ترافیک شما در طول زمان افزایش نمی یابد (یا در حال کاهش است)، یا باید با یک مشاور سئو کار کنید یا مشاور موجود خود را جایگزین کنید.
اما آنها همیشه انتخاب مناسبی برای همه نیستند. برای برخی از مشاغل، کار با یک آژانس سئو انتخاب بهتری است. اگر بودجه دارید، یک آژانس سئو به شما کمک می کند کارهای بیشتری را در زمان کمتری انجام دهید و نتایج شما را در این فرآیند افزایش می دهد.
ترافیک جستجو برای برخی از مشاغل مهم نخواهد بود. اما این مشاغل بسیار نادر هستند. حتی اگر فکر نمی کنید ترافیک جستجو برای کسب و کار شما مهم است، احتمالاً مهم است. آیا می دانستید که 51 درصد از خریداران از گوگل برای تحقیق درباره خرید آنلاینی که انجام خواهند داد استفاده می کنند؟ اگر در گوگل رتبه ای نداشته باشید، مخاطبان زیادی را از دست خواهید داد.
شما توسط گوگل جریمه شدید
ببینید آژانس من چگونه میتواند رانندگی کند عظیم میزان ترافیک وب سایت شما
- سئو – حجم عظیمی از ترافیک SEO را باز کنید. نتایج واقعی را ببینید.
- بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند.
- رسانه پولی – استراتژی های پولی موثر با بازگشت سرمایه روشن.
یک مشاور سئو می تواند پاسخگو باشد. اینها کارشناسان مستقلی هستند که طیف وسیعی از خدمات را برای ارتقای رتبه شما ارائه می دهند.
برخی از کسب و کارها سعی می کنند تیم سئوی خود را در داخل بسازند یا یک مدیر بازاریابی با تجربه در چندین زمینه بازاریابی دیجیتال استخدام کنند. متاسفانه، این همیشه کار نمی کند. یک مشاور سئو نه تنها از یک تیم داخلی با تجربه تر خواهد بود، بلکه ارزان تر نیز خواهد بود – حتی اگر بخش سئو شما فقط یک نفر باشد.
شما برای انجام سئو خیلی مشغول هستید
مشاور سئو یک متخصص مستقل است که به کسب و کارها کمک می کند در موتورهای جستجو رتبه بهتری داشته باشند.