10 استراتژی رسانه های اجتماعی برای تقویت سئو

سئوی رسانه های اجتماعی به شما امکان می دهد پروفایل های اجتماعی خود را بهینه کنید تا بتوانید مشتریان بالقوه را از طریق جستجو بهتر جذب کنید. بهترین شیوه های سئو در پلتفرم ها متفاوت است.

چگونه رسانه های اجتماعی از سئو پشتیبانی می کنندمنبع تصویر

می‌توانید از ابزارهای تحلیلی، هم توسط پلتفرم و هم از ابزارهای شخص ثالث برای شناسایی موضوعات و انواع محتوا استفاده کنید.

اطمینان حاصل کنید که از این فرصت های اضافی برای جذب مخاطبان خود به سایت خود استفاده می کنید.

4. پیوندها را در محتوای ویدیویی و ارائه قرار دهید

بله، این باعث افزایش ترافیک وب سایت شما می شود، اما به ایجاد لینک های ورودی جدید نیز کمک می کند.

ممکن است ساده به نظر برسد، اما موتورهای جستجو مانند گوگل شروع به استفاده از داده های اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی برای تأثیرگذاری بر رتبه بندی جستجو کرده اند.

محتوا و محصول از قبل وجود دارد. اکنون، این شما هستید که باید این نکات را با کار در تیم ها و همکاری اجرا کنید.

بهینه سازی موتورهای جستجو از دیرباز مربوط به لینک های ورودی به وب سایت شما بوده است. در حالی که پیوندهای ورودی هنوز قابل توجه هستند، یک معیار ثانویه برای بازاریابان که به دنبال افزایش ترافیک جستجو هستند، باید دسترسی به رسانه های اجتماعی باشد.

در نهایت، از بازیافت محتوا با تعامل و عملکرد قوی نترسید. شما می توانید با پخش مجدد آن، عمر آن را افزایش دهید.

شروع شدن

برای اینکه افراد بیشتری محتوای شما را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند، باید تعداد طرفداران یا فالوورهای حساب خود را افزایش دهید.

این می‌تواند تحت بخش درباره ما، خدمات، محصولات یا سایر بخش‌های قابل ویرایش باشد تا به موتورهای جستجو کمک کند تا ارتباط وب‌سایت شما با آن کلمات کلیدی را بیشتر درک کنند.

  • ایجاد لینک و دسترسی به رسانه های اجتماعی

بسته شروع SEO



منبع

اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی به محتوای شما امکان می دهد طول عمر بیشتری داشته باشد. چند استراتژی برای افزایش تعامل، استفاده از هشتگ های خاص، تأثیرگذاران برچسب و هدایای میزبان برای پاداش دادن به تعامل است.

همانطور که قبلا ذکر شد، مرز بین موتورهای جستجو و پلتفرم های رسانه های اجتماعی در حال محو شدن است. استراتژی کلمه کلیدی که برای وب سایت خود استفاده می کنید را انتخاب کنید و در صورت لزوم آن را در تعامل با رسانه های اجتماعی خود اعمال کنید.

هم موتورهای جستجو و هم پلتفرم های اجتماعی به کشف اطلاعات کمک می کنند. مردم برای یافتن پاسخ یک سوال از گوگل استفاده می کنند.

پیوندهای موجود در پیام‌های رسانه‌های اجتماعی، مانند توییت‌ها و به‌روزرسانی‌های وضعیت فیس‌بوک، به طور سنتی پیوندهایی بدون دنبال کردن هستند. این بدان معنی است که آنها هیچ مرجع سئو را به سایتی که به آن پیوند می دهند منتقل نمی کنند.

هنگامی که شخصی یک پست وبلاگی در مورد محتوای شما می نویسد، احتمالاً پیوندی از ارائه را نیز شامل می شود، زیرا این کار “آسان” است.

5. پروفایل های اجتماعی را بهینه کنید

همچنین می‌توانید این کار را با نظرسنجی از فالوورها اجرا کنید تا تعامل ایجاد کنید و به نظرات پاسخ دهید تا به کاربران نشان دهید افراد واقعی پشت صفحه هستند.

این به این دلیل است که موتورهای جستجو متوجه می شوند زمانی که شما ترافیک زیادی را به سایت خود جذب می کنید و برند شما را معتبر، مرتبط و با کیفیت می دانند.

علاوه بر این، اگر مردم پست‌های شما را ببینند و لینک وب‌سایت شما را به اشتراک بگذارند، می‌تواند باعث افزایش اعتبار و رتبه‌بندی صفحه شما شود.

بسیاری از سیگنال های اجتماعی به گوگل از یکپارچگی سایت شما اطلاع می دهند. تصویر زیر آنها را برجسته می کند.

در پایان روز، هر استراتژی باید متناسب با نام تجاری شما باشد، بنابراین با ده نکته بالا بازی کنید تا ببینید کدام یک از آن‌ها مناسب است.

با این حال، برای فالوورها یا لایک های جعلی هزینه نکنید، زیرا این پلتفرم احتمالا شما را دستگیر کرده و جریمه می کند.

7. ایجاد روابط

این راهنما به هر بازاریاب کمک می کند تا تلاش های خود را در هر دو پلتفرم ادغام کند. در زیر به موضوعات زیر می پردازیم:

این به معنای پر کردن توییت‌های پر از کلمات کلیدی نیست. در عوض، از نحوه بیان پیام های رسانه های اجتماعی آگاه باشید. با گنجاندن کلمات کلیدی در محتوای رسانه های اجتماعی، می توانید دسترسی پیام های خود را افزایش دهید.

3. پیوندها را در پروفایل های اجتماعی قرار دهید

رسانه‌های اجتماعی به افراد امکان می‌دهند محتوا یا مارک‌های جدیدی را که ممکن است به آن‌ها علاقه دارند کشف کنند. در همین حال، سئو به شما امکان می‌دهد از افرادی که در جستجوی سؤالات یا عبارات مرتبط با کسب و کار شما هستند ترافیک کسب کنید.

اگر صرفاً بر روی سئو تمرکز کرده اید و آماده اید تا در استراتژی رسانه های اجتماعی قدردانی کنید، راهنمای ما برای بازاریابی رسانه های اجتماعی را بررسی کنید.

10 استراتژی سئوی رسانه های اجتماعی

1. دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی در وب سایت شما

→ اکنون دانلود کنید: بسته شروع SEO [Free Kit]

اکنون تفاوت بین رسانه های اجتماعی و سئو را می دانید. بنابراین، بیایید به سئوی رسانه های اجتماعی بپردازیم.

سئو شبکه های اجتماعی چیست؟

در حالی که مدیریت رسانه های اجتماعی و بهینه سازی سئو دو استراتژی بسیار متفاوت هستند، اما می توانند مکمل یکدیگر باشند. استفاده از هر دو می تواند به شما کمک کند تا ترافیک را از منابع مختلف به دست آورید.

صفحات نمایه رسانه های اجتماعی را به عنوان پسوند وب سایت خود در نظر بگیرید.

برخی از قدرتمندترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی آنهایی هستند که به اشتراک گذاری محتوا را تسهیل می کنند، مانند YouTube، LinkedIn و SlideShare.

این دکمه ها نه تنها به افزایش بازدید از رسانه های اجتماعی کمک می کنند، بلکه نقش مهمی در رتبه بندی موقعیت ها در موتورهای جستجو دارند.

2. استراتژی کلمه کلیدی یکپارچه

در حالی که این در حال تغییر است، مهم است که بدانیم URL موجود در بیوگرافی واقعی یک حساب رسانه اجتماعی است است یک لینک دنبال کردن

به عنوان یک بازاریاب، داشتن دکمه های اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی در وبلاگ و وب سایت شما برای تشویق بازدیدکنندگان به اشتراک گذاری محتوا ضروری است.

بیوگرافی نویسندگان را در مقالات یا وبلاگ‌های خود که به نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی آن‌ها پیوند دارند، اضافه کنید و آنها را با هر محتوای جدیدی که تولید می‌کنند برچسب‌گذاری کنید.

  • منشن های مثبت را افزایش دهید

چه رسانه‌های اجتماعی یک تاکتیک در استراتژی سئوی شما بوده باشند یا نه، امیدواریم که درک قوی‌تری از نحوه پیوند این دو به دست آورده باشید.

رسانه های اجتماعی برای ایجاد روابط و تعامل با مخاطبان شما طراحی شده اند، در حالی که SEO علمی تر به نظر می رسد، با تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی خاص برای جذب هرچه بیشتر چشم ها.

همانطور که صفحات وب سایت را برای عناوین صفحه و کلمات کلیدی بهینه می کنید، پروفایل های رسانه های اجتماعی خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که آنها منعکس کننده استراتژی بهینه سازی موتور جستجوی وب سایت شما هستند.