توانایی همکاری در ابزار نرمافزار مدیریت محتوا و تنظیم مجوزها، زندگی را بسیار آسانتر میکند – و تضمین میکند که مشکلاتی مانند بازنویسی تصادفی کد توسعهدهندگان توسط مدیر اجتماعی شما پیش نیاید.
4. دسترسی به پشتیبانی.
همچنین داشتن یک تیم پشتیبانی خوب است، و Squarespace تیمی دارد که به تیکتهای پشتیبانی پاسخ میدهد، بنابراین شما کاملاً خودتان هستید یا گیر نمیدهید که برای هر سؤالی با یک توسعهدهنده تماس بگیرید. علاوه بر این، اسناد کمکی فوق العاده مفید را ارائه می دهد.
در حالت ایدهآل، حداقل باید بتواند فرمها را با یک ابزار پستی (برای جمعآوری فهرست پستی/سرنخ)، و همچنین CRM شما یا نوعی پایگاه داده را ادغام کند تا بتوانید محتوا را شخصیسازی کنید. علاوه بر این، می خواهید با CRM خود یکپارچه شوید تا صفحات را سفارشی کنید و صفحات را سریع و آسان اضافه کنید.
Squarespace طرح های زیبای خارج از جعبه را با گزینه های سفارشی سازی فراوان ارائه می دهد. شما به راحتی می توانید هر تم را دانلود کنید و رنگ ها، فونت ها و دیگر عناصر طراحی را تغییر دهید. به نظر می رسد که بیشتر به سمت کاربر نهایی می رود تا توسعه دهنده، بنابراین اکثر ویرایش ها در یک ویرایشگر طراحی WYSIWYG انجام می شود.
آنها همچنین دارای برنامه های پولی هستند که ویژگی های اضافی از جمله افزایش فضای ذخیره سازی، امکان افزودن فرم ها، تقویم و دسترسی به پشتیبانی VIP را در اختیار شما قرار می دهد.

اکنون که پنج جزء حیاتی هر ابزار نرم افزار مدیریت محتوا را بررسی کرده ایم، ده مورد دلخواه خود را بررسی می کنیم.
بهترین ابزارهای نرم افزار مدیریت محتوا
- CMS Hub
- فضای مربعی
- Wix
- وردپرس
- جوملا
- دروپال
- سایت هسته
- Shopify
- روح
- جریان وب
1. CMS Hub
ابزار نرمافزار مدیریت محتوای HubSpot دارای ویژگیهای خوبی مانند تست A/B است، اما در مورد ویژگیهایی مانند محتوای شخصیسازی شده و محتوای هوشمند بسیار قدرتمند است. اگر از پلتفرم بازاریابی HubSpot استفاده میکنید، این پلتفرم با فرمها، فهرست ایمیل شما و مدیریت پایگاه داده نیز بهطور یکپارچه کار میکند.
به احتمال زیاد، شما یک تیم از افراد دارید که روی یک وب سایت کار می کنند.
دروپال همچنین دارای ده ها هزار ماژول و هزاران تم برای افزایش قابلیت شخصی سازی است. این ماژول ها و تم ها همچنین به شما آزادی زیادی می دهند، بنابراین کسانی که سابقه فنی دارند می توانند از این ویژگی ها نهایت استفاده را ببرند.
7. سایت هسته
ممکن است توسعهدهندهای داشته باشید که روی قطعات طراحی پیچیده و ادغامها کار میکند، بازاریاب که کارهای روزمره را اجرا میکند و کمپینها را مدیریت میکند، و تولیدکنندگان محتوا که پستهای وبلاگ مینویسند.
منبع
بسیار مهم است که بتوانید بفهمید چه چیزی کار می کند، بنابراین می توانید کارهای خوب بیشتری انجام دهید. شما باید بتوانید به طور موثر تست هایی را روی نتایج برای سرفصل ها، طرح بندی ها و موارد دیگر اجرا کنید. این امر به ویژه هنگام انجام کاری مانند یک کمپین پولی، که در آن به حداکثر رساندن نتایج مستقیماً با هزینه کردن مرتبط است، بسیار مهم است.
3. فرصت برای افزایش همکاری.
بیایید ویژگی هایی را که برای هر ابزار نرم افزار مدیریت محتوا و ده بهترین ابزار نرم افزار مدیریت محتوا برای بازاریابان نیاز دارید، بررسی کنیم. از لینک های پرش زیر برای پیمایش یا فقط اسکرول استفاده کنید.
ویژگی های بهترین ابزارهای نرم افزار مدیریت محتوا

چیزی که Sitecore را از دیگر پلتفرمهای CMS در لیست ما متمایز میکند، توانایی استفاده مجدد از محتوا و کار سریع روی یک سایت در بین تیمها با استفاده از Sitecore Experience Accelerator (SXA) است. این می تواند روند را برای توسعه دهندگان سرعت بخشد. در اینجا جعبه ابزار به نظر می رسد.
مهم است که توجه داشته باشید که Wix برای سفارشی کردن کمی سخت تر است — آنها به CSS دسترسی نمی دهند، اگرچه می گویند شما می توانید “کنترل کامل عملکرد وب سایت خود را با جاوا اسکریپت و API های Wix Code در دست بگیرید.”
با Shopify دیگر نیازی به نگرانی در مورد امنیت نخواهید داشت، زیرا این پلتفرم مرتباً بهروزرسانی خودکار پسزمینه را انجام میدهد، بنابراین وبسایت شما تقریباً همیشه بهروز خواهد بود.
9. روح
بدون ادغام خوب بین نرم افزار مدیریت محتوای شما و سایر سیستم های شما، چیزی به سادگی ارسال موفقیت آمیز ایمیل بعدی پس از ارسال فرم می تواند زمان زیادی را به خود اختصاص دهد.
منبع تصویر
4. وردپرس
با جوملا، می توانید وب سایت خود را به طور کامل سفارشی کنید، اما این بستگی به میزان دانش فنی شما در زمینه ساخت وب دارد.
6. دروپال
دروپال یک انتخاب عالی برای توسعه دهندگانی است که از نظر فنی با HTML و CSS آشنا هستند. شما کنترل کاملی بر وب سایت خود دارید، بنابراین اگر تیمی از توسعه دهندگان آماده کار بر روی وب سایت خود هستید، این ممکن است بهترین ابزار نرم افزار مدیریت محتوا برای شما باشد.
در پشت صحنه، آنها از هاستینگ با کیفیت بالا و ایمن برخوردار هستند – چیزی که همیشه هنگام انتخاب یک ابزار نرم افزار مدیریت محتوا در ذهن نیست، اما احتمالاً باید باشد. همچنین امکان پهنای باند و فضای ذخیره سازی نامحدود را فراهم می کند، که اگر به تنهایی هاست بخرید، همیشه صدق نمی کند.
منبع تصویر
3. Wix
یک ویرایشگر قدرتمند WYSIWYG (“آنچه می بینید همان چیزی است که به دست می آورید”) بسیار مهم است، بنابراین اگر می توانید، مطمئن شوید که با ایجاد تغییرات در ابزار نرم افزار مدیریت محتوا راحت هستید.
2. توانایی تست.
همچنین از نظر طراحی امتیاز خوبی کسب می کند — مانند هر ابزار نرم افزاری مدیریت محتوا، قالب های از پیش طراحی شده، پلت فرم توسعه دهنده و شبکه ای از شرکای دارای گواهینامه نرم افزار مدیریت محتوا را ارائه می دهد.
CMS Hub by HubSpot بیش از یک ابزار نرم افزار مدیریت محتوا است زیرا بر روی CRM شما زندگی می کند.
همچنین فوق العاده قابل تنظیم است. تعداد زیادی پلاگین و افزونه وجود دارد که می توانید از آنها برای کمک به هر چیزی از جمله SEO، سرعت، تغییر اندازه خودکار تصویر و موارد دیگر استفاده کنید.

خود ابزار نرمافزار مدیریت محتوا رایگان است، اگرچه باید برای میزبانی و احتمالاً حداقل یک قالب هزینه بپردازید، و احتمالاً یک توسعهدهنده یا طراح به شما کمک میکند تا آن را راهاندازی کنید.
اجرای یک وب سایت به ورودی و استراتژی کل تیم تجاری شما (توسعه دهندگان/مهندسان، بازاریابان/UX، فروش و غیره) نیاز دارد. استفاده از نرم افزار مدیریت محتوا (یا CMS) به شما کمک می کند تا یک محصول عالی را به مشتریان خود ارائه دهید و در عین حال امکان دسترسی آسان به کد را برای توسعه دهندگان/مهندسان خود فراهم کنید.
Squarespace هزاران ماژول و ادغام را ارائه می دهد، اگرچه ممکن است بخواهید ادغام های داخلی آنها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که بقیه پشته فناوری شما به خوبی با Squarespace بازی می کند.
همچنین برخی از ویژگیهای خارج از جعبه فوقالعاده وجود دارد که برای کمک به ایجاد محتوا طراحی شدهاند – مانند توانایی میزبانی بومی ویدیو و افزودن فرمها و فراخوان برای اقدام در ویدیو با استفاده از ویرایشگر اصلی، همراه با تجزیه و تحلیل ویدیو و یکپارچه سازی تجزیه و تحلیل YouTube.
و بعد به وردپرس میرسیم. وردپرس در همه جا وجود دارد — این یک پلت فرم محبوب است و دارای اکوسیستم بزرگی از توسعه دهندگان، طراحان و بسیاری از افراد دیگری است که با آن آشنا هستند.
به عنوان مثال، شما می خواهید لیستی از همه افراد موجود در پایگاه داده خود را که در 30 روز گذشته از صفحه قیمت گذاری شما بازدید کرده اند. انجام این کار با نرم افزار مدیریت محتوای HubSpot و CRM بسیار آسان است.
Wix دارای قالب های بسیاری و یک طرح رایگان است که صفحات نامحدودی را در اختیار شما قرار می دهد. اگر می خواهید فوراً یک حضور آنلاین داشته باشید، این یک انتخاب عالی است.
جوملا عالی است زیرا دارای عملکردهای داخلی زیادی است که به شما امکان می دهد وب سایت خود را به طور کامل سفارشی کنید (بیش از 6000 افزونه)، تنظیمات SEO را سرهم بندی کنید، زبان ها را به راحتی تغییر دهید و صفحات وب خود را به صورت جداگانه مدیریت کنید.
Sitecore عالی است اگر تیمی از توسعه دهندگان با تجربه داشته باشید تا به طور کامل از ویژگی های توسعه تیم سازی استفاده کنید. اگر خودتان هستید یا در زمینه کدنویسی تجربه ندارید، بهتر است از CMS دیگری استفاده کنید.
8. Shopify
برای استفاده از Ghost، باید هزینه یکی از برنامه های اشتراک آنها را بپردازید. می توانید CMS را با 9 دلار در ماه امتحان کنید، اما اگر می خواهید به طور کامل یک وب سایت بسازید، باید حداقل 25 دلار در ماه بپردازید (صورتحساب سالانه).
10. جریان وب
سهولت استفاده شما در اینجا احتمالاً به نحوه تنظیم و تمی که استفاده می کنید بستگی دارد – برخی ویرایشگرهای WYSIWYG ساده دارند، در حالی که برخی دیگر پیچیده تر هستند. میخواهید این موضوع را با توسعهدهنده خود در میان بگذارید، زیرا وقتی ساخته شد، چیز زیادی نمیتوانید تغییر دهید.

به عنوان بازاریاب، ما باید بتوانیم کارهایی مانند تولید سریع صفحه فرود برای یک کمپین فیس بوک، ایجاد تغییرات ساده در چیدمان یک صفحه (مانند اضافه کردن یک ستون یا ماژول توصیفات)، و به راحتی ویرایش محتوا در صفحات موجود (مانند تغییر) انجام دهیم. برخی از متن صفحه اصلی شما برای تبلیغ کنفرانس سالانه آینده شما).
مهم است که توجه داشته باشید باز بودن پلتفرم منجر به آسیبپذیری در برابر هک میشود (این دلیل دیگری برای دریافت یک میزبان خوب است). توجه داشته باشید که پرداختن به امنیت باید بخشی از برنامه اولیه باشد و نه یک تصمیم بعدی برای طراحی، زیرا رفع نقض های امنیتی سخت است و نیاز به تخصص فنی دارد.
علاوه بر این، درج کد شخص ثالث (مانند کد ردیابی) می تواند چالش برانگیز باشد، بنابراین در نهایت، با رشد کسب و کار شما، شما یا توسعه دهنده شما ممکن است چیزی با قابلیت سفارشی سازی کمی بیشتر بخواهید.
Ghost برای کاربرانی که می خواهند یک وب سایت اختصاصی برای وبلاگ نویسی بسازند بهترین است. آنها یک رابط کاربری ساده و شهودی دارند که به شما امکان می دهد مطالب را به سرعت برای کاربران خود منتشر کنید. Ghost همچنین ارائه محتوای دروازهدار را آسان میکند تا بتوانید از وبلاگ یا سایر اشکال محتوا کسب درآمد کنید.
این بهترین گزینه برای خرده فروشان تجارت الکترونیک و اولین فروشندگان است. Shopify برای سهولت استفاده و سادگی، همه کاره بودن را معامله می کند. اگر قبلاً وب سایتی ایجاد نکرده اید و هنوز در حال یادگیری طناب ها هستید، این یکی از بهترین ابزارهای نرم افزار مدیریت محتوا است.
Webflow یک پلت فرم بصری است که به شما امکان می دهد با استفاده از ابزار بصری کشیدن و رها کردن خود، وب سایت بسازید. این ابزاری است که برای افرادی که می خواهند چیزی با تجربه کمی یا بدون نیاز به برنامه نویسی داشته باشند و تعمیر و نگهداری کمی دارد، بهترین است. در اینجا نمونه ای از ظاهر ویرایشگر سایت آمده است.
اغلب اوقات، توسعهدهنده شما میتواند این نیاز را برطرف کند – اما اگر ساعتی پرداخت کنید، ممکن است گران شود. شاید ماموریت نباشد بحرانی، اما مطمئناً خوب است که یک تیم پشتیبانی داشته باشید که می توانید در مواقع نیاز برای کمک تماس بگیرید، به خصوص زمانی که توانایی شما برای راه اندازی یک کمپین را متوقف می کند.
5. امکان ادغام با بقیه ابزارهای شما.
منبع تصویر
Shopify در سمت گرانتر قرار دارد و ارزانترین طرح آن 29 دلار در ماه است، اما شما برای توانایی ایجاد یک وبسایت بدون دردسر هزینه میکنید. امتیاز دیگر این است که تمام وبسایتهای Shopify به طور پیشفرض با PCI سازگار هستند، به این معنی که میتوانید از Visa، MasterCard، American Express و Discover پرداختها را بپذیرید.
برخلاف وردپرس، جوملا بهروزرسانی خودکار پسزمینه ندارد. بنابراین اگر استفاده از این نرم افزار را انتخاب کردید، باید خودتان مسئولیت آن را بر عهده بگیرید.
در اینجا برخی از ویژگیهایی وجود دارد که بازاریابان باید در یک ابزار نرمافزار مدیریت محتوا احساس خوبی داشته باشند.
1. ویرایشگر قدرتمند و انعطاف پذیر.

آخرین اما احتمالاً مهمتر از همه، شما به نرمافزار مدیریت محتوای خود برای ادغام با سایر بخشهای فناوری خود نیاز دارید. به طور کلی، بهترین انتخاب در اینجا پلتفرم های باز یا راه حل های همه کاره خواهد بود.
وردپرس همچنین بهروزرسانیهای خودکار پسزمینه را پیادهسازی میکند که به کاهش هرگونه مشکل امنیتی که ممکن است ایجاد شود کمک میکند.
در حالی که این ده انتخاب محبوب برای بازاریابان است، بسیاری از گزینه های دیگر نیز وجود دارد. گزینه ها برای ابزارهای نرم افزار مدیریت محتوا بی پایان هستند. در نهایت، شما باید گردش کار خود، تیم خود و گردش کاری که در اختیار دارید را در نظر بگیرید تا به شما کمک کند بهترین تصمیم را بگیرید.
شما می توانید وب سایت را به صورت رایگان امتحان کنید، اما برای استفاده کامل از CMS، باید 23 دلار در ماه بپردازید (صورتحساب سالانه).
شروع با یک ابزار نرم افزار مدیریت محتوا
برخی از ویژگیهایی که بازاریابان در سطح پلتفرم دوست خواهند داشت، توانایی پارتیشنبندی محتوا است، بنابراین کار با یکدیگر برای تیمها آسانتر است. علاوه بر این، می توانید محتوا را پشت رمز عبور منتشر کنید و به راحتی محتوا را شخصی سازی کنید. بهتر از همه، امنیت و میزبانی با کیفیت بالا نگرانی را از جنبه فنی دور می کند. و البته، از آنجایی که همه چیز با هم کار می کند، تجزیه و تحلیل های درجه یک دریافت می کنید.
2. مربع
با این حال، وردپرس این مشکل را با به روز رسانی مکرر و خودکار پس زمینه برطرف می کند. مشکلات امنیتی معمولاً به این دلیل است که هکرها نرم افزارهای قدیمی را شکار می کنند. با بهروزرسانی خودکار پسزمینه، این مسئله به طور قابل توجهی کاهش مییابد.
5. جوملا
در سمت میزبانی، ما یک پلتفرم میزبانی متخصص در وردپرس مانند WP Engine را توصیه میکنیم، زیرا تیمهای پشتیبانی به خوبی در وردپرس مسلط هستند – به این معنی که میتوانند در مورد سؤالات کمک کنند و منابع اضافی ارائه دهند. استفاده از یک موضوع پرطرفدار با تعداد زیادی از اسناد کمک موجود یا یک تیم پشتیبانی می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.