تفاوت زبان باعث می شود که بسیاری از افراد هنگام جستجوی یک چیز از کلمات متفاوتی استفاده کنند، بنابراین حتماً مترادف هایی را در نظر بگیرید که می توانند کلمات کلیدی ثانویه خوبی نیز بسازند.
4. با هشتگ های خود مانند کلمات کلیدی رفتار کنید.
این به کاربران شانس بیشتری برای یافتن شما می دهد تا زمانی که از همان پنج هشتگ در هر پست استفاده کنید. تنوع و مرتبط بودن کلید موفقیت شماست.
نکته حرفه ای: میتوانید فهرستهایی که اخیراً از هشتگهای ممنوعه جمعآوری شدهاند را بررسی کنید، یا میتوانید با جستجوی هشتگی که قصد استفاده از آن را دارید، همه چیز را در دست بگیرید. اگر محتوا نمایش داده شود و آزادانه جریان یابد، ممنوع نیست.
وقتی توصیه های معتبری از مثلاً مدیر عامل شرکت به شما داده می شود، تنظیم استراتژی بهینه سازی اینستاگرام بسیار مهم است.
محتوای خود را معتبر نگه دارید تا با تصویر شما مطابقت داشته باشد، اما مطمئن شوید که برخی از کلمات کلیدی ثانویه برند خود را در آن قرار دهید. برای جلب رضایت فالوورهای موجود، یک عنوان جذاب و جذاب ایجاد کنید و آن را با کلمات کلیدی غنی کنید تا افراد جدید را جذب کنید.
اگر کلمه کلیدی اصلی شما “نانپزی” است، کلمات کلیدی ثانویه شما ممکن است مواردی مانند “کاپ کیک”، “کیک عروسی”، “کالاهای پخته شده” و غیره باشند.
در اینجا چند ترفند برای بهینه سازی پروفایل اینستاگرام شما آورده شده است:
- نمایه خود را عمومی کنید
- یک تصویر نمایه رنگارنگ با نام تجاری انتخاب کنید.
- یک @Username قابل شناسایی و جستجو ایجاد کنید.
- یک نام تجاری به راحتی قابل جستجو ایجاد کنید.
- برای یک حساب کاربری تجاری اینستاگرام ثبت نام کنید.
- یک لینک قابل پیگیری در بیو خود قرار دهید.
CorePower با گنجاندن انواع هشتگهای پست خاص، شانس خود را برای جذب مخاطبان گستردهتر و متنوعتری افزایش میدهد – افرادی که عبارات مرتبط با یوگا را جستجو میکنند و همچنین افرادی که #downdog را جستجو میکنند.
برای دسترسی به گزینههای متن جایگزین، درست قبل از اشتراکگذاری عکس خود به صفحه بروید و روی تب «تنظیمات پیشرفته» در پایین کلیک کنید.
ممکن است فکر کنید که گوگل تنها وب سایتی است که به اندازه کافی پیچیده است که کاربران را به دلیل استفاده از تاکتیک های سئو کلاه سیاه شناسایی و مجازات می کند. با این حال، با گسترش هوش مصنوعی برای رسیدگی به جزئیات محاسباتی متراکم، آن روزها به پایان رسیده است.
اگر این اولین باری است که از تکنیکهای سئو برای رشد استفاده میکنید، باید ردیابی کنید که استراتژی جدید اینستاگرام شما چگونه بر اهداف کلی رسانههای اجتماعی شما تأثیر میگذارد.
این نکات را رعایت کنید و حضور اینستاگرام خود را به گونه ای تغییر دهید که کاربر را در اولویت قرار دهد و در عین حال دسترسی شما را افزایش دهد.
نکته حرفه ای: سئو یک استراتژی بلندمدت است و زمانی که نتایج را فوراً نبینید ممکن است خسته کننده باشد. رفع سریع می تواند وسوسه انگیز باشد، اما اگر گرفتار شوید، نتایج می تواند فاجعه بار باشد. اگر به دنبال ساخت حساب کاربری اینستاگرام خود به روش صحیح هستید، به هر قیمتی شده از این تاکتیک ها اجتناب کنید.
10. هشتگ های ممنوعه را پیمایش کنید.
سئو ممکن است در درجه اول برای بهینه سازی وب سایت استفاده شود، اما این بدان معنا نیست که شما نمی توانید از آموخته های خود برای رسانه های اجتماعی نیز استفاده کنید.
همچنین میتوانید تصور کنید که چگونه میتواند به سرعت به محتوای مشکلساز از نظر افشای نامناسب و نقض حقوق کودکان منجر شود.
مثال زیر نشان میدهد که چگونه عینک DIFF از کلمات کلیدی در عنوان خود استفاده میکند که کاربران مناسب را به همراه خواهد داشت.
در حالی که اینستاگرام دارای یک ویژگی تجزیه و تحلیل درون پلتفرمی است، تنها به شما امکان می دهد داده ها را از یک تاریخ خاص جمع آوری کنید. پس از بسته شدن آن پنجره، داده ها از بین رفته و جایگزین می شوند. اگرچه ممکن است برای کاربران معمولی خوب باشد، اما برای اهداف بازاریابی ایده آل نیست.
منبع تصویر
نانوایی ماگنولیا با ایجاد یک بیوگرافی آموزنده و سرگرم کننده، کار بسیار خوبی انجام داده است، در حالی که هنوز چند کلمه کلیدی مهم بهینه شده برای جستجو را در خود جای داده است. فردی که به دنبال کالاهای پخته شده است، اگر Magnolia را در جستجو پیدا کند، احتمالاً آن را دنبال می کند، زیرا این حساب با هدف جستجوی کاربر مطابقت دارد.
ابزارهای رسانههای اجتماعی مانند Hootsuite، IconoSquare یا Sprout Social به شما امکان میدهند با خدمات ردیابی تحلیلی قوی دادهها، گزارشهای خودکار و موارد دیگر از این موضوع عبور کنید. آنها به کاربران اجازه می دهند عملکرد پست و کمپین را تجزیه و تحلیل کنند تا بتوانید محتوای خود را برای آینده بهینه کنید.
نام نمایشی و @username دو مکان مهم برای قرار دادن کلمه کلیدی اصلی شما هستند. هنگامی که کاربران قصد خود را در نوار جستجو تایپ می کنند، با هم مطابقت خواهید داشت و شما را به جایگاه برتر جستجو نزدیکتر می کند.
علاوه بر افزودن هشتگ به انتها، کپشن تصویر خود فرصت دیگری برای بهینه سازی است.
آنچه ما دوست داریم: بهینهسازی متن جایگزین میتواند به رتبهبندی پستهای شما در الگوریتم کمک کند، و علاوه بر این، امکان استخراج نتایج برای جستجوی صوتی را نیز اضافه میکند!
8. همه چیز را با تجزیه و تحلیل پیگیری کنید.
هنگامی که متن جایگزین خود را ساختید، عکس خود را به طور معمول به اشتراک بگذارید. مزایای تغییر متن جایگزین اینستاگرام مانند زمانی است که از متن جایگزین روی عکس ها برای وب سایت خود استفاده می کنید.
اکنون که از کلیدواژه اصلی خود مراقبت کرده اید، زمان آن رسیده است که بیشترین استفاده را از کلمات کلیدی ثانویه خود ببرید. کلمات کلیدی ثانویه عبارات و موضوعاتی هستند که به دور کلمه کلیدی اصلی شما می چرخند.
اینستاگرام را به عنوان موتور جستجوی خودش در نظر بگیرید. این پلتفرم دارای توابع جستجوی داخلی است که مانند مینی گوگل خود عمل می کند. در اینجا، 10 تکنیک سئو را به اشتراک می گذاریم تا با کار با الگوریتم اینستاگرام، دسترسی شما را افزایش دهید.
فهرست مطالب
بهینه سازی اینستاگرام
1. پروفایل اینستاگرام خود را بهینه کنید.
ایجاد یک استراتژی سئو اینستاگرام برای بازاریابان بسیار مهم است زیرا این پلتفرم نسبت به غول های رسانه های اجتماعی توییتر و لینکدین محبوب تر شده است.
یک عنوان قوی می تواند بیشتر از جلب توجه کاربر انجام دهد – همچنین می تواند به شما کمک کند در جستجو ظاهر شوید. استفاده از کلمات کلیدی ثانویه در عنوان به الگوریتم اجازه می دهد تا تعیین کند که شما همان چیزی هستید که مخاطب منحصر به فرد شما به دنبال آن است.
چرا اینقدر مهم است: این مراحل ممکن است بیهوده به نظر برسند، اما مهم است که قبل از ایجاد هر گونه تغییر سئوی دیگر، مقدمات را ایجاد کنید. هنگامی که این اصول اولیه را پوشش دادید، می توانید به بهینه سازی های فنی بیشتری بروید.
2. یک کلمه کلیدی اصلی داشته باشید.
منبع تصویر
6. از شرح تصاویر خود استفاده کنید.
اگر “پست های اخیر از [the hashtag you searched for] در حال حاضر پنهان هستند، پس می دانید که از آن هشتگ استفاده نکنید.
این کار را برای گرم انجام دهید
اولین قدمی که باید برای افزایش دسترسی اینستاگرام خود بردارید این است که پروفایل اینستاگرام خود را بهینه کنید. اگر نمایه شما برای بهترین تجربه کاربری بهینه نشده باشد، افزایش ترافیک به حساب اینستاگرام شما در دراز مدت برای شما سودی نخواهد داشت.
نکته حرفه ای: کلمات کلیدی ثانویه مانند یک شبکه ایمنی هستند – آنها افرادی را که ممکن است به دنبال کلمه کلیدی اصلی شما نباشند اما همچنان می توانند به محصول شما علاقه مند باشند را دستگیر می کنند.
به طرز بدنامی، آنها یک shadowban برای کاربرانی که قوانین را زیر پا می گذارند، پیاده سازی کرده اند. این باعث میشود وقتی روی هشتگی که استفاده کردهاید کلیک میکنند، هیچکس نتواند محتوای شما را ببیند. حتی دنبال کنندگان شما نمی توانند آن محتوا را ببینند مگر اینکه به طور خاص حساب شما را جستجو کنند و از نمایه شما بازدید کنند.
- محتوا را سرقت نکنید
- از ربات ها استفاده نکنید
- چیزهای کلیدواژه نکنید
- حسابهای زیادی را خیلی سریع دنبال نکنید.
- فالوور نخرید
علاوه بر این، اینستاگرام نمیخواهد با استفاده از هشتگهای وابسته به سایر پلتفرمهای رسانه اجتماعی، ترافیک را از پلتفرم دور کنید. اگر از #snapchat استفاده میکنید، الگوریتم را وسوسه میکنید که شما را برای shadowban پرچمگذاری کند یا حتی شما را برای همیشه از پلتفرم IG محروم کند.
بیایید نگاهی به Magnolia Bakery بیندازیم، بهترین نتیجه برای این کلمه کلیدی – کلیدواژه اصلی آنها با رنگ قرمز و کلمات کلیدی ثانویه آنها با رنگ نارنجی مشخص شده است:
هنگامی که پروفایل خود را بهینه کردید، نوبت به بهینه سازی پست های خود می رسد. این یک روند مداوم است که نیاز به توجه ویژه دارد. اکثر کاربران مستقیماً به دنبال شما نیستند. آنها احتمالا شما را از طریق یک هشتگ در یک پست خاص کشف خواهند کرد.
آنچه ما دوست داریم: ویدئوهایی مانند آن یکی از مدیر عامل IG منبع خوبی برای تقویت استراتژی سئوی اینستاگرام شما هستند و موارد زیادی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند، مانند این.