10 راه برای اینکه افراد بیشتری بخوانند و کلیک کنند


بازاریابی ایمیلی یکی از موثرترین ابزارها برای بازاریابان است و شما انرژی زیادی را برای استراتژی بازاریابی ایمیلی خود صرف می کنید. بنابراین آخرین چیزی که می خواهید این است که ببینید تلاش های شما منجر به تعامل کم ایمیل می شود.

یک شخص ایمیلی را باز می کند و تعامل ایمیل را در دستگاه های تلفن همراه افزایش می دهد

اکنون دانلود کنید: راهنمای مبتدیان برای بازاریابی ایمیلی [Free Ebook]

اگر می‌خواهید تعامل ایمیل‌ها را افزایش دهید و آن کلیک‌های مورد علاقه روی دکمه‌های CTA خود را دریافت کنید، 10 نکته را بخوانید که پیام‌های شما را تقویت می‌کند.

فهرست مطالب

تعامل ایمیل چیست؟

تعامل ایمیل اندازه گیری تعاملاتی است که ایمیل های شما دریافت می کنند. این تعاملات با استفاده از معیارهای تعامل ایمیل از جمله نرخ باز، نرخ کلیک، اشتراک و لغو اشتراک و نرخ تبدیل اندازه‌گیری می‌شوند.

ردیابی تعامل ایمیل شما می تواند به شما کمک کند تا بفهمید که آیا تلاش های بازاریابی ایمیلی شما موثر هستند یا خیر.

اگر ایمیل شما به اهدافی که تعیین کرده اید نمی رسد، چند راه اثبات شده برای افزایش نرخ تعامل شما وجود دارد.

10 راه برای بهبود تعامل ایمیل

همیشه یک ایمیل خوشامدگویی ارسال کنید.  خطوط موضوع خود را بهینه کنید  از متن پیش از سربرگ غافل نشوید.  CTA های خود را اولویت بندی کنید.  کپی معمولی و سرگرم کننده بنویسید.  از ایمیل های تراکنشی خود استفاده کنید.  تست A/B را انجام دهید.  مطمئن شوید که ایمیل شما پاسخگوی تلفن همراه است.  ایمیل های خود را برای هر گیرنده شخصی سازی کنید.  بازاریابی ایمیلی خود را بخش بندی کنید.

1. همیشه یک ایمیل خوشامدگویی ارسال کنید.

اولین ایمیلی که برای مشتری ارسال می کنید معمولا یک ایمیل خوش آمدگویی است. میانگین نرخ باز شدن ایمیل خوش آمد گویی 50 درصد است که آن را بسیار موثرتر از خبرنامه های معمولی می کند.

اگر در نظر داشته باشیم که 76 درصد از مردم بلافاصله پس از عضویت در لیست شما انتظار یک ایمیل خوش آمدگویی را دارند، واضح است که این ایمیل پیام مهمی است، پس حتما از آن نهایت استفاده را ببرید.

تعامل ایمیل.  یک ایمیل خوش آمدگویی از Saje که شامل یک کد تخفیف است که یک راه عالی برای افزایش تعامل ایمیل است.

منبع تصویر

این ایمیل کد تخفیفی را ارائه می دهد که به مشترکین در ازای ثبت نام قول داده شده بود، شامل یک تصویر زیبا است و همه چیز را بسیار ساده نگه می دارد.

2. خطوط موضوع خود را بهینه کنید.

امروزه، 47 درصد از دریافت کنندگان ایمیل، ایمیل ها را بر اساس موضوع باز می کنند. بنابراین بله، درست کردن موضوع موضوع بسیار مهم است.

یک ایمیل کمک مالی از طرف انجمن آلزایمر با خط موضوع

اما چه چیزی باعث می شود یک موضوع خوب باشد؟

بهترین راه برای موفقیت استفاده از تمایلات طبیعی انسان از قبیل:

  • کنجکاوی
  • FOMO (ترس از دست دادن)
  • شوخ طبعی

این یک خط موضوعی FOMO است که در آن انجمن آلزایمر روشن می کند که تأثیر آنها دو برابر بیشتر خواهد بود – اما فقط برای مدت زمان محدود.

3. از متن پیش از سربرگ غافل نشوید.

متن پیش‌هدر یا متن پیش‌نمایش، قطعه‌ای از متن است که وقتی خواننده ایمیل شما را در صندوق ورودی مشاهده می‌کند، از خط موضوع ایمیل پیروی می‌کند. در کنار خط موضوع و نام فرستنده نشان داده شده است.

این نمونه‌های متنی پیش‌هدر از برند سبک زندگی Quince، دنبال کردن خط موضوع را ارائه می‌دهد و دلایل بیشتری را برای باز کردن ایمیل به مشترکان ارائه می‌دهد.

نمای کلی صندوق ورودی Gmail که خطوط موضوع و متن پیش‌هدر را از برند Quince نشان می‌دهد.

این قطعه یک املاک و مستغلات ارزشمند است که می تواند عملکرد ایمیل شما را تغییر دهد یا آن را خراب کند. اما پیام باید در فضای محدود شخصیت قرار گیرد تا موثر باشد.

متن پیش‌هدر فقط می‌تواند حاوی 50 تا 130 کاراکتر باشد – اگر بخواهید روی صفحه‌های موبایل قرار بگیرد، حتی کمتر. مطمئن شوید که پیام شما کوتاه و شیرین است، اما مردم را تشویق می کند که ایمیل شما را باز کنند.

4. CTA های خود را اولویت بندی کنید.

نحوه نوشتن و طراحی CTA یا فراخوان برای اقدام، تأثیر قابل توجهی بر تعامل ایمیل و نرخ کلیک دارد.

از آنجایی که خوانندگان عادت دارند از آنها خواسته شود تا اقدامی انجام دهند، خلاقیت برای جلوگیری از فیلتر شدن بسیار مهم است.

ایمیلی از BHLDN که شامل یک دکمه قوی CTA برای افزایش نرخ تعامل ایمیل است.

همه چیز را از کپی و طراحی گرفته تا مکان و فرکانس آزمایش کنید. شما متوجه خواهید شد که چه نوع CTA و دکمه هایی بهترین نتایج را از سوی مخاطبان هدف خاص شما ارائه می دهند.

این پیام از برند عروسی BHLDN از متن قانع‌کننده‌ای برای جذب خوانندگان استفاده می‌کند. CTA آن را کوتاه و شیرین نگه می‌دارد و با ارائه یک جلسه استایل رایگان، قرارداد را امضا می‌کند.

5. کپی معمولی و سرگرم کننده بنویسید.

همانطور که صحبت می کنید بنویسید. هیچ کس از تکه های بزرگ، کسل کننده و سنگین از متن قدردانی نمی کند. خواندن ایمیل های خود را آسان، سرگرم کننده و مفید کنید. و در مورد قدم بعدی که می‌خواهید خواننده بردارد کاملاً واضح باشید.

ایمیلی از اوبر که چندین کلمه را در سراسر کپی برجسته می‌کند تا ایمیل را اسکن‌پذیرتر و سرگرم‌کننده‌تر کند.

منبع تصویر

از زبان فعال و مثبت استفاده کنید – و جملات را مختصر نگه دارید. و در صورت لزوم از طنز استفاده کنید. مردم دوست دارند لبخند بزنند

این کپی ایمیل از سوررئال خلاقانه، با نام تجاری و به این نکته است:

6. از ایمیل های تراکنشی خود استفاده کنید.

پس از ایمیل های خوش آمد گویی، ایمیل های تراکنشی بالاترین نرخ باز شدن را در بین تمام پیام های بازاریابی ایمیلی در حدود 80 تا 85 درصد دارند. با این حال، آنها به ندرت حاوی اطلاعات بیشتری نسبت به تراکنش واقعی هستند. این یعنی یک فرصت برای شما.

ایمیل تراکنشی هر نوع ایمیلی است که بر اساس اقدامی که مشترک انجام داده است. ایمیل های تراکنش عبارتند از:

  • تایید سفارش
  • تنظیم مجدد رمز عبور
  • گاری رها شده

این ایمیل تأیید سفارش از مراقبت از پوست Haoma از فرصتی استفاده می کند تا تأثیر سفارش را به مشتریان یادآوری کند.

یک ایمیل تأیید سفارش جذاب از Haoma که روی آن نوشته شده است: «شما فقط یک درخت کاشته‌اید».

منبع تصویر

با محبت و توجه بیشتر به ایمیل های تراکنشی خود، مشتریان خود را به گونه ای شگفت زده خواهید کرد که بسیاری از شرکت ها آن را از دست می دهند.

7. تست A/B را انجام دهید.

اگر در حال ارسال ایمیل هستید، باید تست A/B را انجام دهید. می‌توانید هر عنصر ایمیل‌های خود را از خطوط موضوع و آزمایش‌های پیش‌نمایش گرفته تا کپی، تصاویر، طراحی و CTA آزمایش کنید.

هرچه بیشتر تست کنید، مخاطب هدف خود را بهتر می شناسید. و هرچه مخاطبان خود را بهتر بشناسید، بیشتر می توانید آنها را با ایمیل های خود درگیر کنید.

8. مطمئن شوید که ایمیل شما پاسخگوی تلفن همراه است.

اکثر مردم ایمیل ها را در دستگاه های تلفن همراه خود باز می کنند. این بدان معنی است که اگر ایمیل های شما پاسخگوی تلفن همراه نباشد، بخش بزرگی از آنها هدر خواهند رفت.

Mailchimp دریافت که طرح‌های ایمیل پاسخگوی تلفن همراه می‌توانند نرخ کلیک را تا 15 درصد افزایش دهند.

از آنجایی که افراد بیشتری به باز کردن و خواندن ایمیل‌ها در تلفن‌های خود ادامه می‌دهند، ضروری است مطمئن شوید که طراحی شما به همان اندازه که روی دسکتاپ دارای تجربه کاربری خوب یا بهتری در موبایل است.

9. ایمیل های خود را برای هر گیرنده شخصی سازی کنید.

مشتریان از تجربیات شخصی قدردانی می کنند. در واقع، ایمیل هایی با موضوعات شخصی سازی شده 26 درصد بیشتر احتمال دارد باز شوند. به همین دلیل است که بازاریابی ایمیلی خود را متناسب با گیرنده تنظیم کنید.

یک ایمیل جمع‌بندی شخصی پایان سال از Bandsintown که به افزایش تعامل ایمیل کمک می‌کند.

برای مثال، Bandsintown ایمیل‌های شخصی‌سازی‌شده را با خلاصه‌های تصویری از فعالیت‌های موسیقی کاربران خود در سال گذشته ارسال می‌کند.

این نوع محتوای شخصی‌شده نه تنها راهی عالی برای جذب مجدد کاربران است، بلکه اشتراک‌گذاری اجتماعی و تعامل در یک جامعه را نیز تشویق می‌کند و تأثیر ایمیل‌های شما را چند برابر می‌کند.

10. بازاریابی ایمیلی خود را تقسیم بندی کنید.

تقسیم بندی لیست ایمیل شما را قادر می سازد تا پیام مناسب را در زمان مناسب در سفر خریدار به شخصیت خریدار مناسب دریافت کنید. و این است حیاتی برای افزایش تبدیل

  داده های تعامل ایمیل  میانگین نرخ باز شدن ایمیل خوش آمد گویی 50 درصد است.  در همین حال، 76 درصد از مردم انتظار یک ایمیل خوش آمدگویی را دارند.  47 درصد از دریافت کنندگان ایمیل، ایمیل ها را بر اساس موضوع باز می کنند.  ایمیل های تراکنشی دارای نرخ باز شدن 80 تا 85 درصد هستند.  می‌توانید تخفیف، معامله یا محصولات پیشنهادی را برای افزایش تعامل لحاظ کنید.

برای ارسال ایمیل‌های تقسیم‌بندی شده که احتمال تبدیل آن‌ها بیشتر است، ابتدا ایمیل و نرم‌افزار بازاریابی خود را با CRM خود و سایر منابع داده‌های مشتری ادغام کنید.

این به شما یک نمای 360 درجه از مخاطبین خود در همه جا، از جمله پلت فرم بازاریابی ایمیلی شما می دهد. سپس ارسال ایمیل‌های شخصی‌سازی‌شده بر اساس گروه‌های مخاطبین، عضویت‌ها و سایر ویژگی‌های شما آسان‌تر از همیشه است.

داده های بهتر به معنای تعامل بهتر با ایمیل است

ارتباط ایمیلی یکی از موثرترین راه هایی است که می توانید با مشتریان و مشتریان احتمالی ارتباط برقرار کنید. اما به روز نگه داشتن لیست ایمیل و شخصی سازی محتوای خود می تواند چالش برانگیز باشد.

اینجاست که مراحل ادغام وارد می‌شود. پایگاه‌های اطلاعاتی مخاطبین را در پشته برنامه خود همگام‌سازی کنید، بنابراین همیشه با داده‌های کاملاً غنی، به‌روز و مرتبط کار می‌کنید.

با همگام سازی CRM و ابزار ایمیل، می توانید به طور خودکار مشترکین و سرنخ های اخیر را به ابزار ایمیل خود ارسال کنید. همچنین می توانید داده های اضافی را برای تقسیم بندی بهتر کمپین های بازاریابی و پرورش خود همگام سازی کنید.

در همان زمان، می‌توانید سرنخ‌های واجد شرایط بازاریابی (MQL) را با داده‌های به‌روزشده برای فروش به CRM خود ادغام کنید – همه اینها بدون بازنویسی داده‌های موجود.

دعوت به اقدام جدید



منبع