10 نکته برای بهینه سازی تبدیل فرم برای ایجاد سرنخ های بهتر


بنابراین شما یک صفحه فرود شگفت انگیز برای تبلیغ یک پیشنهاد ویژه ایجاد کرده اید. برای تبدیل کار سخت خود به سرنخ، به تبدیل فرم نیاز دارید.

بهترین شیوه های تبدیل را در عمل شکل دهید

جایی که فرم‌های خود را قرار می‌دهید، نحوه طراحی آن‌ها و زبان دعوت به اقدام شما، همگی تجربه بازدیدکنندگان شما را شکل می‌دهند. این عناصر را به درستی دریافت کنید، و می توانید لیست های خود را افزایش دهید.

هم اکنون دانلود کنید: برنامه ریز بهینه سازی نرخ تبدیل 8 هفته ای رایگان

این پست به بررسی نحوه بهینه سازی فرم های خود برای جمع آوری سرنخ های با کیفیت می پردازد. موارد زیر را یاد خواهید گرفت:

طبق گفته شرکت پلتفرم CRO Adoric، نرخ تبدیل “خوب” بین 2٪ تا 5٪ کاهش می یابد. با این حال، تحقیقات Hubspot در سال 2020 نشان داد که تنها 22٪ از شرکت ها از نرخ تبدیل خود راضی بودند. فرم های جمع آوری ایمیل موفق ترین روش برای تبدیل مشتریان با نرخ تبدیل 15 درصد در سال 2020 بود.

10 نکته برای بهینه سازی تبدیل فرم

اگر می‌خواهید فرم‌های نسل سرب خود را که عملکرد ضعیفی دارند تغییر دهید، باید هم صفحه وب خود و هم خود فرم را به‌روزرسانی کنید. با این 10 نکته برای بهینه سازی تبدیل فرم شروع کنید.

1. فرم خود را بالاتر از تاشو حرکت دهید.

فرم های تبدیل باید در بالای صفحه فرود شما قرار بگیرند. این بدان معناست که بازدیدکنندگان برای دیدن فرم شما نباید صفحه را به پایین اسکرول کنند. برای یافتن پیشنهاد خود نیازی به جستجو نیست. انجام این کار اصطکاک را از روند تولید سرنخ شما حذف می کند.

برای مثال، بازدیدکنندگان در صفحه فرود زیر فوراً می‌دانند که باید فرم آزمایشی رایگان را پر کنند.

تبدیل فرم، Hubspot، مثال بالای تاشومنبع تصویر

2. فرم خود را به عنوان یک فراخوان اقدام کنید.

بازدیدکنندگان را تشویق کنید تا فرم شما را تکمیل کنند و تیتر خود را به عنوان یک فراخوان اقدام کنند. این به بازدیدکنندگان شما می گوید که پس از ثبت نام دقیقا چه چیزی را دریافت خواهند کرد.

برای مثال، فرم زیر با فراخوانی برای اقدام، «اکنون آزمایش رایگان خود را شروع کنید» شروع می‌شود. سپس این فراخوان در دکمه پایین فرم تکرار می شود و پیام را تقویت می کند.

تبدیل فرم، Hubspot، مثالی از عنوان به عنوان دعوت به اقدام

منبع تصویر

اگر مطمئن نیستید که چه چیزی را در عنوان فرم خود قرار دهید، موارد زیر را در نظر بگیرید.

  • رایگان خود را دریافت کنید [OFFER]
  • ثبت نام برای [OFFER]
  • ثبت نام برای [WEBINAR/EVENT] اکنون!
  • بله، من این را می خواهم [OFFER]
  • دانلود کنید [OFFER]
  • ادعای شما [OFFER]
  • صندلی خود را در [WEBINAR/EVENT]

3. تعداد مناسب فیلدها را وارد کنید.

وقتی نوبت به ایجاد فیلدهای فرم می رسد، از روش Goldilocks استفاده کنید: سعی کنید عددی را که درست است پیدا کنید.

یک فرم طولانی مردم را تحت تأثیر قرار می دهد و آنها را از پر کردن آن منصرف می کند. با این حال، فرم‌های کوتاه‌تر می‌توانند تعداد زیادی ارسال را ایجاد کنند، اما ممکن است سرنخ‌های شما کیفیت پایینی داشته باشند. شما می‌خواهید تعداد مناسبی از زمینه‌ها را برای به دست آوردن سرنخ‌های با کیفیت بالا بدون ترساندن مشتریان احتمالی پیدا کنید.

بهترین شیوه های فرم تبدیل، فرم کوتاه The Hustle

منبع تصویر

طول فرم شما به دو عامل بستگی دارد.

  • مرحله پیشنهادات در چرخه خرید شما. اگر چک لیست یا اینفوگرافیک رایگان می دهید، ممکن است بخواهید فقط نام، نام خانوادگی و ایمیل را جمع آوری کنید. با این حال، آهنرباهای سربی قابل توجه تر، مانند کتاب الکترونیکی یا کاغذ سفید، نشان می دهد که چشم انداز در طول فرآیند تحقیق بیشتر است. در این موارد، اطلاعات دقیق تری را بخواهید.
  • چه تعداد سرنخ ایجاد می کنید. اگر تیم فروش شما سرنخ‌های زیادی برای بررسی دارد، فیلدهای بیشتری را به فرم‌های خود اضافه کنید تا نمایندگان شما بهتر بتوانند هر سرنخ را واجد شرایط کنند و کسانی که ارزش تماس را دارند شناسایی کنند. در حالی که زمینه های بیشتر ممکن است سرنخ های کمتری تولید کنند، این سرنخ ها اغلب بهتر هستند.

بهترین شیوه های تبدیل فرم، فرم طولانی Twilio

منبع تصویر

4. فیلدهای فرم مورد نیاز را قابل توجه کنید.

اگر هنوز در مورد طول فرم خود محتاط هستید، مشخص کنید که کدام اطلاعات باید در مقایسه با اطلاعات خوب باشد.

برای مثال، شرکت نرم‌افزار ایمنی ناوگان ناوتو، فرم زیر را برای دریافت سرنخ‌های واجد شرایط فروش ایجاد کرد. علاوه بر فیلدهای فرم معمولی، آنها دارای فیلدهای لازم برای عنوان شغل، اندازه ناوگان شرکت و نوع وسیله نقلیه اصلی هستند.

بهینه سازی تبدیل فرم با استفاده از فیلدهای مورد نیازمنبع تصویر

این اطلاعات اجباری منجر به تعداد کمتر، اما بهتر، منجر می شود. به عبارت دیگر، نمایندگان فروش آنها به طور موثر از زمان خود برای بستن این سرنخ ها استفاده می کنند.

معمولاً می‌توانید فیلدهای الزامی را با یک ستاره مشخص کنید

. فیلدهای اختیاری ستاره نخواهند داشت.

5. فیلدهای تکمیل شده قبلی را مخفی کنید.

برای اولین بازدیدکنندگان، فرم های تبدیل HubSpot طولانی است. ما سرنخ های زیادی دریافت می کنیم، بنابراین برای تعیین کیفیت سرنخ به فیلدهای فرم اضافی نیاز داریم. این به ما این امکان را می دهد که به درستی لیدها را به تکرارهای مناسب بچرخانیم.

با این حال، ما فقط این فیلدهای اضافی را به بازدیدکنندگانی که برای اولین بار می‌آیند نشان می‌دهیم.  به تفاوت فرم توجه کنید؟بهینه سازی تبدیل فرم با استفاده از فیلدهای مورد نیاز

منبع تصویر

ما این کار را با فعال کردن فیلدهای فرم هوشمند انجام دادیم. فیلدهای فرم هوشمند می توانند به شما این امکان را بدهند که اطلاعات مخاطبین خود را در اولین باری که برای دریافت پیشنهاد ثبت نام می کنند، دریافت کنید.

بهترین قسمت؟ آنها تجربه کاربری بهتری را برای بازدیدکنندگان ایجاد می کنند زیرا می توانید سؤالاتی را برای مجموعه ای از مخاطبان خود ایجاد کنید.

6. دکمه ارسال خود را ویرایش کنید.

پس از مطالعه صفحات فرود بیش از 40000 مشتری HubSpot، متوجه شدیم که دکمه هایی با برچسب “ارسال” نرخ تبدیل کمتری دارند. به این معنی که متن پیش فرض دکمه ارسال شما باعث از دست رفتن فرصت ها می شود.

دکمه ارسال شما یک فرصت نهایی را برای متقاعد کردن بازدیدکنندگان برای پر کردن چند فیلد آخر ارائه می دهد. برای دریافت تبدیل بهتر از این دکمه، متن را بر اساس پیشنهاد خود سفارشی کنید.

  • در اینجا چند نمونه آورده شده است.
  • این کتاب الکترونیکی را دانلود کنید
  • من را برای نسخه ی نمایشی ثبت نام کنید
  • این ارائه را به من نشان بده
  • کوپن خود را مطالبه کنید

صندلی خود را ذخیره کنید

همه این فراخوان‌ها از «تسلیم کردن» فریبنده‌تر هستند.

7. یک تست A/B برای انتخاب رنگ CTA خود انجام دهید.

انتخاب تصادفی رنگ CTA ایده آل نیست. تست A/B می تواند به شما در تصمیم گیری آگاهانه کمک کند.

در اوایل، Performable آزمایشی را با استفاده از دکمه های CTA سبز و قرمز انجام داد.  چه چیزی پیدا کردند؟  نرخ تبدیل برای دکمه قرمز 21 درصد بیشتر از دکمه سبز بود.بهینه سازی رنگ فرم

منبع تصویر نکته حرفه ای:

درک روانشناسی رنگ اولین قدم عالی برای انتخاب رنگ CTA است. با این حال، اگر واقعاً می خواهید بفهمید چه رنگی طنین انداز می شود، از تست های A/B استفاده کنید تا رنگی را با بالاترین نرخ تبدیل پیدا کنید.

8. حریم خصوصی بازدیدکنندگان خود را تضمین کنید.

قوانین ایالات متحده، اتحادیه اروپا، کانادا و استرالیا از شما می خواهند که به خط مشی رازداری خود پیوند دهید. علاوه بر کاهش ترس از بازدیدکنندگان مردد، یک سیاست حفظ حریم خصوصی باعث می شود شما قابل اعتماد به نظر برسید. این می تواند تبدیل شما را افزایش دهد.

در فرم خود، می‌توانید قبل از دکمه ارسال به خط‌مشی رازداری خود پیوند دهید و در عین حال یک قطعه را نیز درج کنید.  در اینجا این است که چگونه این در فرم های ما به نظر می رسد.فرم جذب سرنخ با خط مشی رازداری

منبع تصویر

اگر نمی‌دانید چه چیزی باید در صفحه حفظ حریم خصوصی خود مشاهده کنید، از سیاست حفظ حریم خصوصی HubSpot ایده بگیرید. مردم می‌خواهند بدانند چگونه از اطلاعات تماس آنها استفاده می‌کنیم و این صفحه را به یکی از پربازدیدترین صفحه‌های سایت ما تبدیل می‌کند.

9. از طرح بندی فرم مناسب استفاده کنید.

  • انتخاب چیدمان فرم مناسب مستلزم شناخت رفتار انسان است. بهترین فرم ها تجربه ای بدون اصطکاک برای سرنخ های بالقوه ایجاد می کنند. در اینجا نحوه بهینه سازی طرح بندی فرم آمده است.
  • برچسب‌های فرم را در بالای فیلدهای ورودی مربوطه قرار دهید.
  • یک فرم را به بیش از یک ستون جدا نکنید.
  • در هر ردیف فقط یک سوال بپرسید.

اندازه فیلدهای ورودی را با طول مورد انتظار پاسخ مطابقت دهید.

بیایید این بهترین شیوه ها را در فرم زیر اعمال کنیم.فرم بدون عناصر بهینه سازی حیاتی

منبع تصویر

طول فیلد ورودی برای نام و نام خانوادگی ایده آل است. با این حال، فیلد ایمیل بهینه سازی نشده است، زیرا اکثر ایمیل های حرفه ای آنقدر طولانی نیستند.

10. فرم های چند صفحه ای را در نظر بگیرید.

شاید برای یافتن سرنخ های واجد شرایط نیاز به جمع آوری داده های کاربر بیشتری داشته باشید. یک فرم طولانی و تک صفحه ای ممکن است بالقوه را بترساند. در عوض می‌توانید فرمی با چندین صفحه ایجاد کنید تا تجربه کاربر را از بین ببرید.

بیایید به عنوان نمونه به فرم زیر نگاه کنیم.

فرم گرفتن سرب در مراحل

منبع تصویر

صفحه اول به سادگی نام بازدید کننده را می پرسد. صفحه دوم اطلاعات تماس فرد را جمع آوری می کند و صفحه سوم اطلاعات مربوط به کسب و کار شخص را جمع آوری می کند. صفحه آخر اندازه شرکت را می پرسد.

هر صفحه از فرم اطلاعات بیشتری نسبت به صفحه قبلی درخواست می کند. با این حال، با ایجاد مراحل متعدد و آسان، بازدیدکننده از مقدار اطلاعاتی که برای اشتراک‌گذاری نیاز دارد غرق نمی‌شود.

شروع کار با تبدیل فرم

فقط درخواست اطلاعات کافی نیست. فرم های شما باید یک تجربه کاربری بدون اصطکاک برای ایجاد سرنخ ایجاد کنند. همچنین به پیشنهادهای قانع کننده ای نیاز دارید که با طراحی درجه یک و پیام مناسب تقویت شده باشد.

تبدیل شدن به یک متخصص تبدیل فرم زمان می برد.  به یاد داشته باشید: افزایش نرخ تبدیل شما مستلزم آزمون و خطا خواهد بود.  پیام‌ها و مکان‌های مختلف را آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی کار می‌کند.  بهترین روش هایی را که به طور خاص برای سازمان شما کار می کند یادداشت کنید.

برنامه ریز CRO 8 هفته ای را دریافت کنید



منبع