10 نکته برای بهینه سازی تبدیل فرم برای ایجاد سرنخ های بهتر

9. از طرح بندی فرم مناسب استفاده کنید.

  • انتخاب چیدمان فرم مناسب مستلزم شناخت رفتار انسان است. بهترین فرم ها تجربه ای بدون اصطکاک برای سرنخ های بالقوه ایجاد می کنند. در اینجا نحوه بهینه سازی طرح بندی فرم آمده است.
  • برچسب‌های فرم را در بالای فیلدهای ورودی مربوطه قرار دهید.
  • یک فرم را به بیش از یک ستون جدا نکنید.
  • در هر ردیف فقط یک سوال بپرسید.

منبع تصویر

اگر نمی‌دانید چه چیزی باید در صفحه حفظ حریم خصوصی خود مشاهده کنید، از سیاست حفظ حریم خصوصی HubSpot ایده بگیرید. مردم می‌خواهند بدانند چگونه از اطلاعات تماس آنها استفاده می‌کنیم و این صفحه را به یکی از پربازدیدترین صفحه‌های سایت ما تبدیل می‌کند.

بیایید این بهترین شیوه ها را در فرم زیر اعمال کنیم.فرم بدون عناصر بهینه سازی حیاتی

برای مثال، بازدیدکنندگان در صفحه فرود زیر فوراً می‌دانند که باید فرم آزمایشی رایگان را پر کنند.

قوانین ایالات متحده، اتحادیه اروپا، کانادا و استرالیا از شما می خواهند که به خط مشی رازداری خود پیوند دهید. علاوه بر کاهش ترس از بازدیدکنندگان مردد، یک سیاست حفظ حریم خصوصی باعث می شود شما قابل اعتماد به نظر برسید. این می تواند تبدیل شما را افزایش دهد.

تبدیل شدن به یک متخصص تبدیل فرم زمان می برد.  به یاد داشته باشید: افزایش نرخ تبدیل شما مستلزم آزمون و خطا خواهد بود.  پیام‌ها و مکان‌های مختلف را آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی کار می‌کند.  بهترین روش هایی را که به طور خاص برای سازمان شما کار می کند یادداشت کنید.

برنامه ریز CRO 8 هفته ای را دریافت کنید



منبع

هم اکنون دانلود کنید: برنامه ریز بهینه سازی نرخ تبدیل 8 هفته ای رایگان

منبع تصویر

یک فرم طولانی مردم را تحت تأثیر قرار می دهد و آنها را از پر کردن آن منصرف می کند. با این حال، فرم‌های کوتاه‌تر می‌توانند تعداد زیادی ارسال را ایجاد کنند، اما ممکن است سرنخ‌های شما کیفیت پایینی داشته باشند. شما می‌خواهید تعداد مناسبی از زمینه‌ها را برای به دست آوردن سرنخ‌های با کیفیت بالا بدون ترساندن مشتریان احتمالی پیدا کنید.

این اطلاعات اجباری منجر به تعداد کمتر، اما بهتر، منجر می شود. به عبارت دیگر، نمایندگان فروش آنها به طور موثر از زمان خود برای بستن این سرنخ ها استفاده می کنند.

8. حریم خصوصی بازدیدکنندگان خود را تضمین کنید.

تبدیل فرم، Hubspot، مثالی از عنوان به عنوان دعوت به اقدام

جایی که فرم‌های خود را قرار می‌دهید، نحوه طراحی آن‌ها و زبان دعوت به اقدام شما، همگی تجربه بازدیدکنندگان شما را شکل می‌دهند. این عناصر را به درستی دریافت کنید، و می توانید لیست های خود را افزایش دهید.

اگر مطمئن نیستید که چه چیزی را در عنوان فرم خود قرار دهید، موارد زیر را در نظر بگیرید.

  • رایگان خود را دریافت کنید [OFFER]
  • ثبت نام برای [OFFER]
  • ثبت نام برای [WEBINAR/EVENT] اکنون!
  • بله، من این را می خواهم [OFFER]
  • دانلود کنید [OFFER]
  • ادعای شما [OFFER]
  • صندلی خود را در [WEBINAR/EVENT]

3. تعداد مناسب فیلدها را وارد کنید.

10. فرم های چند صفحه ای را در نظر بگیرید.

منبع تصویر

طول فیلد ورودی برای نام و نام خانوادگی ایده آل است. با این حال، فیلد ایمیل بهینه سازی نشده است، زیرا اکثر ایمیل های حرفه ای آنقدر طولانی نیستند.

1. فرم خود را بالاتر از تاشو حرکت دهید.

برای اولین بازدیدکنندگان، فرم های تبدیل HubSpot طولانی است. ما سرنخ های زیادی دریافت می کنیم، بنابراین برای تعیین کیفیت سرنخ به فیلدهای فرم اضافی نیاز داریم. این به ما این امکان را می دهد که به درستی لیدها را به تکرارهای مناسب بچرخانیم.

در اوایل، Performable آزمایشی را با استفاده از دکمه های CTA سبز و قرمز انجام داد.  چه چیزی پیدا کردند؟  نرخ تبدیل برای دکمه قرمز 21 درصد بیشتر از دکمه سبز بود.بهینه سازی رنگ فرم

فرم گرفتن سرب در مراحل

فقط درخواست اطلاعات کافی نیست. فرم های شما باید یک تجربه کاربری بدون اصطکاک برای ایجاد سرنخ ایجاد کنند. همچنین به پیشنهادهای قانع کننده ای نیاز دارید که با طراحی درجه یک و پیام مناسب تقویت شده باشد.

در فرم خود، می‌توانید قبل از دکمه ارسال به خط‌مشی رازداری خود پیوند دهید و در عین حال یک قطعه را نیز درج کنید.  در اینجا این است که چگونه این در فرم های ما به نظر می رسد.فرم جذب سرنخ با خط مشی رازداری

برای مثال، فرم زیر با فراخوانی برای اقدام، «اکنون آزمایش رایگان خود را شروع کنید» شروع می‌شود. سپس این فراخوان در دکمه پایین فرم تکرار می شود و پیام را تقویت می کند.

بنابراین شما یک صفحه فرود شگفت انگیز برای تبلیغ یک پیشنهاد ویژه ایجاد کرده اید. برای تبدیل کار سخت خود به سرنخ، به تبدیل فرم نیاز دارید.

بهترین شیوه های تبدیل را در عمل شکل دهید

طبق گفته شرکت پلتفرم CRO Adoric، نرخ تبدیل “خوب” بین 2٪ تا 5٪ کاهش می یابد. با این حال، تحقیقات Hubspot در سال 2020 نشان داد که تنها 22٪ از شرکت ها از نرخ تبدیل خود راضی بودند. فرم های جمع آوری ایمیل موفق ترین روش برای تبدیل مشتریان با نرخ تبدیل 15 درصد در سال 2020 بود.

10 نکته برای بهینه سازی تبدیل فرم

بیایید به عنوان نمونه به فرم زیر نگاه کنیم.

وقتی نوبت به ایجاد فیلدهای فرم می رسد، از روش Goldilocks استفاده کنید: سعی کنید عددی را که درست است پیدا کنید.

تبدیل فرم، Hubspot، مثال بالای تاشومنبع تصویر

2. فرم خود را به عنوان یک فراخوان اقدام کنید.

منبع تصویر نکته حرفه ای:

درک روانشناسی رنگ اولین قدم عالی برای انتخاب رنگ CTA است. با این حال، اگر واقعاً می خواهید بفهمید چه رنگی طنین انداز می شود، از تست های A/B استفاده کنید تا رنگی را با بالاترین نرخ تبدیل پیدا کنید.

اگر هنوز در مورد طول فرم خود محتاط هستید، مشخص کنید که کدام اطلاعات باید در مقایسه با اطلاعات خوب باشد.

بهترین شیوه های فرم تبدیل، فرم کوتاه The Hustle

تبدیل فرم زمانی اتفاق می افتد که یک بازدیدکننده با موفقیت فرمی را در وب سایت شما ارسال کند. این فرم می تواند برای خبرنامه، پیشنهاد ویژه یا خرید باشد. تبدیل فرم یک گام ضروری و اولیه برای ایجاد لیست سرنخ ها است.

فرم های تبدیل باید در بالای صفحه فرود شما قرار بگیرند. این بدان معناست که بازدیدکنندگان برای دیدن فرم شما نباید صفحه را به پایین اسکرول کنند. برای یافتن پیشنهاد خود نیازی به جستجو نیست. انجام این کار اصطکاک را از روند تولید سرنخ شما حذف می کند.

5. فیلدهای تکمیل شده قبلی را مخفی کنید.

انتخاب تصادفی رنگ CTA ایده آل نیست. تست A/B می تواند به شما در تصمیم گیری آگاهانه کمک کند.

اگر می‌خواهید فرم‌های نسل سرب خود را که عملکرد ضعیفی دارند تغییر دهید، باید هم صفحه وب خود و هم خود فرم را به‌روزرسانی کنید. با این 10 نکته برای بهینه سازی تبدیل فرم شروع کنید.

منبع تصویر

این پست به بررسی نحوه بهینه سازی فرم های خود برای جمع آوری سرنخ های با کیفیت می پردازد. موارد زیر را یاد خواهید گرفت: