10 نکته برای بهینه سازی تبدیل فرم برای ایجاد سرنخ های بهتر

8. حریم خصوصی بازدیدکنندگان خود را تضمین کنید.

تبدیل شدن به یک متخصص تبدیل فرم زمان می برد.  به یاد داشته باشید: افزایش نرخ تبدیل شما مستلزم آزمون و خطا خواهد بود.  پیام‌ها و مکان‌های مختلف را آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی کار می‌کند.  بهترین روش هایی را که به طور خاص برای سازمان شما کار می کند یادداشت کنید.

برنامه ریز CRO 8 هفته ای را دریافت کنید



منبع

منبع تصویر

این اطلاعات اجباری منجر به تعداد کمتر، اما بهتر، منجر می شود. به عبارت دیگر، نمایندگان فروش آنها به طور موثر از زمان خود برای بستن این سرنخ ها استفاده می کنند.

انتخاب تصادفی رنگ CTA ایده آل نیست. تست A/B می تواند به شما در تصمیم گیری آگاهانه کمک کند.

منبع تصویر

4. فیلدهای فرم مورد نیاز را قابل توجه کنید.

منبع تصویر

منبع تصویر

اگر نمی‌دانید چه چیزی باید در صفحه حفظ حریم خصوصی خود مشاهده کنید، از سیاست حفظ حریم خصوصی HubSpot ایده بگیرید. مردم می‌خواهند بدانند چگونه از اطلاعات تماس آنها استفاده می‌کنیم و این صفحه را به یکی از پربازدیدترین صفحه‌های سایت ما تبدیل می‌کند.

بیایید به عنوان نمونه به فرم زیر نگاه کنیم.

7. یک تست A/B برای انتخاب رنگ CTA خود انجام دهید.

بازدیدکنندگان را تشویق کنید تا فرم شما را تکمیل کنند و تیتر خود را به عنوان یک فراخوان اقدام کنند. این به بازدیدکنندگان شما می گوید که پس از ثبت نام دقیقا چه چیزی را دریافت خواهند کرد.

صندلی خود را ذخیره کنید

همه این فراخوان‌ها از «تسلیم کردن» فریبنده‌تر هستند.

5. فیلدهای تکمیل شده قبلی را مخفی کنید.

تبدیل فرم زمانی اتفاق می افتد که یک بازدیدکننده با موفقیت فرمی را در وب سایت شما ارسال کند. این فرم می تواند برای خبرنامه، پیشنهاد ویژه یا خرید باشد. تبدیل فرم یک گام ضروری و اولیه برای ایجاد لیست سرنخ ها است.

طبق گفته شرکت پلتفرم CRO Adoric، نرخ تبدیل “خوب” بین 2٪ تا 5٪ کاهش می یابد. با این حال، تحقیقات Hubspot در سال 2020 نشان داد که تنها 22٪ از شرکت ها از نرخ تبدیل خود راضی بودند. فرم های جمع آوری ایمیل موفق ترین روش برای تبدیل مشتریان با نرخ تبدیل 15 درصد در سال 2020 بود.

10 نکته برای بهینه سازی تبدیل فرم

منبع تصویر

طول فیلد ورودی برای نام و نام خانوادگی ایده آل است. با این حال، فیلد ایمیل بهینه سازی نشده است، زیرا اکثر ایمیل های حرفه ای آنقدر طولانی نیستند.

فقط درخواست اطلاعات کافی نیست. فرم های شما باید یک تجربه کاربری بدون اصطکاک برای ایجاد سرنخ ایجاد کنند. همچنین به پیشنهادهای قانع کننده ای نیاز دارید که با طراحی درجه یک و پیام مناسب تقویت شده باشد.

این پست به بررسی نحوه بهینه سازی فرم های خود برای جمع آوری سرنخ های با کیفیت می پردازد. موارد زیر را یاد خواهید گرفت: