از فرم ساز آنلاین رایگان HubSpot برای ایجاد فرم های هدفمند استفاده کنید.
5. تصمیم گیرندگان را شناسایی کنید
صلاحیت سرب معمولاً به شکل سؤالات سهام است که به پیشنهاد شما بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر بیمه می فروشید، ممکن است در مورد سن، شرایط فعلی سلامت و سوابق پزشکی قبلی سوالاتی بپرسید. اگر یک سرویس B2B می فروشید، ممکن است از یک رهبر بپرسید که آیا آنها مسئول تصمیم گیری هستند یا خیر. اگر نه، ممکن است لازم باشد با شخص دیگری صحبت کنید.
آیا صفحات فرود شما با بهترین شیوه ها مطابقت دارند؟ آیا متن واقعاً پیشنهاد را توصیف می کند؟ آیا متن به واجد شرایط بودن کمک می کند WHO باید فرم را پر کند؟ اگر پاسخ به این سؤالات “بله” است، باید فیلدهای واجد شرایط بیشتری را به فرم های خود اضافه کنید. از فروشندگان بیابید که 3 سوال برتر واجد شرایط آنها چیست و آنها را در فرم های خود قرار دهید.
نحوه بهبود کیفیت سرب
- مخاطب خود را تعریف کنید
- کلمات کلیدی خود را انتخاب کنید
- محتوای هدفمند ایجاد کنید
- فرم های دقیق ایجاد کنید
- تصمیم گیرندگان را شناسایی کنید
- در صورت امکان خودکار کنید
- فروش و بازاریابی را هماهنگ کنید
- ارجاعات را بخواهید
- داده های خود را ردیابی کنید
- در صورت نیاز تغییرات ایجاد کنید
1. مخاطب خود را تعریف کنید
اما وقتی صحبت از سرنخ ها می شود، دقیقاً «کیفیت» به چه معناست؟ به زبان ساده، سرنخهای باکیفیت آنهایی هستند که احتمال بیشتری برای حرکت به سمت پایین قیف فروش از آگاهی به علاقه به قصد تبدیل دارند.
در اینجا، ابزارهایی مانند Google Analytics می توانند به شناسایی دقیق مخاطبان شما کمک کنند.
2. کلمات کلیدی خود را انتخاب کنید
منبع تصویر
منبع تصویر
سرنخ های با کیفیت بالاتر به افزایش کمیت تبدیل های فروش کمک می کند. اما سرنخهای با کیفیت فقط در دامان شما نمیافتند – برای به دست آوردن بهترین سرنخها برای کسبوکارتان، باید مخاطبان مناسب را پیدا کنید، محتوای خود را هدفگیری کنید، دادههای خود را دنبال کنید، و در صورت لزوم تغییراتی ایجاد کنید تا کیفیت بالا و فروش ثابت بماند.
Act-On میتواند به شما کمک کند دادههای سرنخ مرتبط را در سراسر سازمان خود ردیابی کنید.
10. در صورت نیاز تغییرات ایجاد کنید
منبع تصویر
در نتیجه، ارزش آن را دارد که هر دو فرآیند تماس و ارزیابی را در صورت امکان خودکار کنید. برای مثال، ابزارهای اتوماسیون ایمیل میتوانند به مراقبت از دسترسی به مشتریان احتمالی بدون داشتن صدها و صدها پیام توسط کارکنان کمک کنند، در حالی که نرمافزار ارزیابی خودکار میتواند مشکلات احتمالی را با دادههای جمعآوریشده مشخص کند که ممکن است نشاندهنده عدم آمادگی مشتری برای خرید باشد.
صلاحیت سرب فرآیندی است برای تعیین اینکه آیا مشتریان بالقوه ابزار و انگیزه ای برای خرید محصول یا خدمات شما دارند یا خیر.