10 نکته تخصصی برای بهبود کیفیت سرب

از فرم ساز آنلاین رایگان HubSpot برای ایجاد فرم های هدفمند استفاده کنید.

5. تصمیم گیرندگان را شناسایی کنید

صلاحیت سرب معمولاً به شکل سؤالات سهام است که به پیشنهاد شما بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر بیمه می فروشید، ممکن است در مورد سن، شرایط فعلی سلامت و سوابق پزشکی قبلی سوالاتی بپرسید. اگر یک سرویس B2B می فروشید، ممکن است از یک رهبر بپرسید که آیا آنها مسئول تصمیم گیری هستند یا خیر. اگر نه، ممکن است لازم باشد با شخص دیگری صحبت کنید.

آیا صفحات فرود شما با بهترین شیوه ها مطابقت دارند؟ آیا متن واقعاً پیشنهاد را توصیف می کند؟ آیا متن به واجد شرایط بودن کمک می کند WHO باید فرم را پر کند؟ اگر پاسخ به این سؤالات “بله” است، باید فیلدهای واجد شرایط بیشتری را به فرم های خود اضافه کنید. از فروشندگان بیابید که 3 سوال برتر واجد شرایط آنها چیست و آنها را در فرم های خود قرار دهید.

1. مخاطب خود را تعریف کنید

اما وقتی صحبت از سرنخ ها می شود، دقیقاً «کیفیت» به چه معناست؟ به زبان ساده، سرنخ‌های باکیفیت آنهایی هستند که احتمال بیشتری برای حرکت به سمت پایین قیف فروش از آگاهی به علاقه به قصد تبدیل دارند.

در اینجا، ابزارهایی مانند Google Analytics می توانند به شناسایی دقیق مخاطبان شما کمک کنند.

2. کلمات کلیدی خود را انتخاب کنید

نحوه بهبود کیفیت سرب: داده های خود را ردیابی کنید

منبع تصویر

منبع تصویر

نحوه بهبود کیفیت سرب: درخواست ارجاع دهید

سرنخ های با کیفیت بالاتر به افزایش کمیت تبدیل های فروش کمک می کند. اما سرنخ‌های با کیفیت فقط در دامان شما نمی‌افتند – برای به دست آوردن بهترین سرنخ‌ها برای کسب‌وکارتان، باید مخاطبان مناسب را پیدا کنید، محتوای خود را هدف‌گیری کنید، داده‌های خود را دنبال کنید، و در صورت لزوم تغییراتی ایجاد کنید تا کیفیت بالا و فروش ثابت بماند.

Act-On می‌تواند به شما کمک کند داده‌های سرنخ مرتبط را در سراسر سازمان خود ردیابی کنید.

10. در صورت نیاز تغییرات ایجاد کنید

منبع تصویر

نحوه بهبود کیفیت سرب: شناسایی تصمیم گیرندگان

نحوه بهبود کیفیت سرنخ: محتوای هدفمند ایجاد کنید

در نتیجه، ارزش آن را دارد که هر دو فرآیند تماس و ارزیابی را در صورت امکان خودکار کنید. برای مثال، ابزارهای اتوماسیون ایمیل می‌توانند به مراقبت از دسترسی به مشتریان احتمالی بدون داشتن صدها و صدها پیام توسط کارکنان کمک کنند، در حالی که نرم‌افزار ارزیابی خودکار می‌تواند مشکلات احتمالی را با داده‌های جمع‌آوری‌شده مشخص کند که ممکن است نشان‌دهنده عدم آمادگی مشتری برای خرید باشد.

صلاحیت سرب فرآیندی است برای تعیین اینکه آیا مشتریان بالقوه ابزار و انگیزه ای برای خرید محصول یا خدمات شما دارند یا خیر.

منبع تصویر

منبع تصویر

محتوای هدفمند به شما کمک می‌کند تا از سؤالات یا نگرانی‌های احتمالی پیشی بگیرید. با ایجاد صفحات فرود و سؤالات متداول که به مسائل رایج می پردازد و به سؤالات متداول قبل از ارتباط تیم فروش شما با سرنخ ها پاسخ می دهد، می توانید مدت زمانی را که کارکنان برای پوشش نقاط مشترک صرف می کنند کاهش دهید و در عوض به آنها اجازه دهید روی جزئیات فروش تمرکز کنند.

نحوه بهبود کیفیت سرنخ: مخاطبان خود را با ابزار شخصیت HubSpot تعریف کنید

فروش و بازاریابی دو روی یک سکه هستند، اما اغلب در دو طرف فرآیند صلاحیت سرنخ قرار می گیرند.

ابزارهای نظرسنجی HubSpot را امتحان کنید تا بفهمید مخاطبان شما چه می خواهند.

4. فرم های تفصیلی را ایجاد کنید

محصولاتی مانند Ruler Analytics به این هم‌ترازی در مقیاس کمک می‌کنند.

8. درخواست ارجاع دهید

نحوه بهبود کیفیت سرنخ: تلاش‌های بازاریابی مانند ایمیل را خودکار کنید

با نرم افزار بازاریابی HubSpot مسئولیت تغییرات خود را بر عهده بگیرید.

رهبری را به عهده گرفتن

ابتدا مطمئن شوید که تمام فیلدهای فرم مربوطه مورد نیاز است. اینها ممکن است شامل نام شرکت، آدرس ایمیل تماس، نام کامل یک رهبر احتمالی و موقعیت آنها در سازمان باشد.

در حالی که فرم‌های دقیق‌تر می‌توانند به افزایش کیفیت کل سرنخ کمک کنند، نمی‌توانند تضمین کنند که تصمیم‌گیرندگان کسانی هستند که به دنبال آن هستند.

منبع تصویر

منبع تصویر

منبع تصویر

یک فرآیند مؤثر صلاحیت سرنخ به حذف سرنخ‌هایی که در حال حاضر در موقعیت خرید نیستند، کمک می‌کند و به نوبه خود به تیم‌های فروش اجازه می‌دهد تا تلاش‌های خود را برای خریداران احتمالی آینده متمرکز کنند. این همچنین به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد بالقوه‌هایی را که کاملاً برای فروش آماده نیستند به کمپین‌های بازاریابی آتی قیف کنند تا بتوانند در جریان هر گونه به‌روزرسانی باشند و زمانی که آماده برداشتن گام بعدی شدند، دوباره با آنها تماس بگیرند.

3 دلیل برای اینکه شما سرنخ های بد دریافت می کنید

برای یافتن کلمات کلیدی ایده آل خود راه حل هایی مانند تبلیغات گوگل را در نظر بگیرید.

3. محتوای هدفمند ایجاد کنید

آخرین موضوع ولی به همان اهمیت؟ در لجن گیر نکن. اگر تاکتیک‌های فعلی تولید سرنخ کیفیتی را که می‌خواهید ارائه نمی‌دهند، تغییراتی را اعمال کنید. استراتژی کلمه کلیدی خود را تجدید نظر کنید، محتوای جدید ایجاد کنید یا بازار هدف خود را گسترش دهید. به عبارت دیگر، برای آگاهی دادن به نسل پیشرو خود، بر نتیجه تمرکز کنید، نه عملیات.

تعداد انبوهی از سرنخ‌هایی که شرکت‌ها اکنون می‌توانند از طریق کمپین‌های بازاریابی سنتی و تلاش‌های PPC ایجاد کنند، به این معنی است که به راحتی می‌توان غرق شد و در مورد اینکه چه کسی واجد شرایط است و چه کسی واجد شرایط نیست، از دست داد.

با ایجاد فرم‌های تماس دقیق، تیم‌های بازاریابی می‌توانند خطر ارسال سرنخ‌های غیرمجاز به زمان‌های فروش را کاهش دهند.

نحوه بهبود کیفیت سرب: در صورت نیاز تغییراتی ایجاد کنید

آیا کل قیف فروش خود را پوشش داده اید یا فقط فرصت های تبدیل اولیه قیف را ارائه می دهید؟ آیا پیشنهادات شما برای مواد رایگان است که ربطی به کسب و کار شما ندارد؟ آیا فراخوانی برای اقدام در وب سایت خود دارید؟ آیا آنها براق و قانع کننده هستند؟

3. عدم وجود صفحات فرود هدفمند

گاهی اوقات رفتن به مسیر ساده تر مشکلی ندارد. به جای ساختن فهرست سرنخ جدید از ابتدا، ارزش آن را دارد که از مشتریان فعلی درخواست ارجاع دهید. می‌توانید به آن‌ها تخفیف یا مزایای دیگری بدهید، اما اگر آن‌ها کاری را که انجام می‌دهید دوست دارند، انتقال داده‌های تماس تصمیم‌گیرندگان در شرکت‌های مشابه، یا تماس گرفتن از طرف شما، چندان متقاعدکننده نیست.

نحوه بهبود کیفیت سرب: فرم های دقیق ایجاد کنید

سرنخ های با کیفیت تبدیل های بیشتری ایجاد می کنند.

چگونه هدف اصلی خود را محاسبه کنید



منبع

دریافت سرنخ های واجد شرایط بیشتر به این معنی است که مطمئن شوید مخاطبان شما چه کسانی هستند و به دنبال چه هستند. با ایجاد شخصیت خریدار ایده آل خود شروع کنید. شاید شما به دنبال یک تصمیم گیرنده تجاری با دسترسی به سرمایه و تلاش برای حل مشکلات خاص در سازمان خود هستید.

راه حلی مانند Referral Factory را برای ساده کردن این فرآیند در نظر بگیرید.

9. داده های خود را ردیابی کنید

نحوه بهبود کیفیت سرب: فروش و بازاریابی را در جهت یک هدف مشترک هماهنگ کنید

منبع تصویر

برای کمک به شما برای شروع، ما 10 نکته تخصصی برای بهبود کیفیت سرب داریم.