TikTok بیش از 1 میلیارد کاربر فعال در ماه دارد که آن را به یکی از محبوب ترین پلتفرم های رسانه اجتماعی تا به امروز تبدیل کرده است. با تعداد بسیار زیادی از کاربران، فرصت های زیادی برای برندها وجود دارد تا محتوای ویروسی ایجاد کنند که توجه مخاطبان هدف آنها را به خود جلب کند. اما یک میلیارد کاربر ماهانه نیز منجر به رقابت سختی می شود، بنابراین استفاده از هشتگ ها برای تقویت محتوای خود و کمک به برجسته شدن آن بسیار مهم است.
اگر نگران یافتن هشتگ مناسب برای محتوای خود هستید، نگران نباشید! من لیستی از 100 تا از بهترین هشتگ ها را برای ویدیوهای TikTok گردآوری کرده ام. صرف نظر از نوع محتوایی که ایجاد می کنید، اینها به شما کمک می کنند تا در مسیر درست هدایت شوید.
بهترین هشتگ برای TikTok چیست؟
بهترین هشتگ ها برای ویروسی شدن TikTok
هشتگ برای مطالب خنده دار
هشتگ برای محتوای رابطه
هشتگ برای محتوای خانوادگی
هشتگ برای محتوای سرگرمی
هشتگ برای محتوای حیوانات خانگی
هشتگ برای محتوای غذایی
هشتگ برای محتوای انگیزشی
هشتگ برای محتوای زیبایی
هشتگ برای محتوای سلامت و تندرستی
بهترین هشتگ برای TikTok چیست؟
بهترین هشتگها برای ویدیوی TikTok که به زودی ویروسی میشود تا حد زیادی به نوع محتوایی که آپلود میکنید بستگی دارد. با این حال، برخی از هشتگهای عمومی وجود دارند که میلیونها (حتی میلیاردها) بازدید ایجاد میکنند و به اندازه کافی مبهم هستند که تقریباً با هر نوع ویدیویی کار میکنند. هشتگ ها عبارتند از:
#ویروسی
#fyp (مخفف For You Page)
#تیکتوک
#viraltiktok
#پرطرفدار
#چالش روند
#روند
#دنبال کردن
#صدای ویروسی
#بازنشر
نکته حرفه ای: هشتگ های عمومی مانند موارد بالا برای اکثر ویدیوها و موضوعات عالی هستند، اما باید از هشتگ های خاص تری نیز استفاده کنید که با محتوایی که منتشر می کنید مطابقت دارد.
بهترین هشتگ ها برای ویروسی شدن TikTok
برای یافتن بهترین هشتگها برای ویروسی شدن ویدیوتان، محتوای سایر سازندگان TikTok را بررسی کنید تا ببینید از چه چیزی استفاده میکنند. همچنین میتوانید کلمات کلیدی و هشتگها را در نوار جستجوی برنامه جستجو کنید تا هشتگهایی را با بیشترین بازدید پیدا کنید.
برای سهولت یافتن هشتگ مناسب، در اینجا هشتگ هایی وجود دارد که تا میلیاردها بازدید به دست می آورند. حتی بهتر – آنها بر اساس دسته بندی تقسیم می شوند
هشتگ برای مطالب خنده دار
#استندآپ (به معنی استندآپ کمدی)
#استندآپ کمدی
#میم
#میم ها
#تفریح
#کمدی
#روده بر شدن از خنده
#شوخ طبعی
#خنده دار
#طنز
نکته حرفه ای: از نام خود به عنوان هشتگ استفاده کنید و از هشتگ های دیگری که با موضوع کمدی شما مطابقت دارد استفاده کنید. به عنوان مثال، صفحه کمدی @donttellcomedy کلیپی از کمدین استندآپ امی سیلوربرگ منتشر کرد که داستانی در مورد آموزش شعر به دانش آموزانش به اشتراک می گذاشت. نام او با نام #amysilverberg در هشتگ ها گنجانده شده است و هشتگ های دیگر عبارتند از #poetry، #englishteacher و #education.
استفاده از نام خود به عنوان هشتگ، صرف نظر از محتوایی که پست میکنید، میتواند کار شما را در TikTok آسانتر کند.
هشتگ برای محتوای رابطه
#روابط
#اهداف رابطه
#relationshiptiktok
#دوستیابی
#نکات دوستیابی
#هدف دوستی
#دوستی
#زن و شوهر
#گلهای زوج
#couplessoftiktok
نکته حرفه ای: اگر شما و عزیزانتان به یک رویداد یا مکان معروف رفتید، آن را در هشتگ های خود قرار دهید. به عنوان مثال، ویدیوی زیر می گوید که سفر به باغ وحش یک ایده عالی برای اولین قرار ملاقات است و شامل #zoo در میان هشتگ های دیگر مانند #رابطه و #تاریخ است.
هشتگ برای محتوای خانوادگی
#خانواده
#اهداف خانوادگی
#تفریح خانوادگی
#تناسب خانوادگی
#شام خانوادگی
#فرزندپروری
#شوخ طبعی والدین
#نکات والدین
#هک والدین
#پرداختن مهربان
نکته حرفه ای: بسیاری از خانواده های معروف در TikTok هشتگ هایی با نام خانوادگی خود ایجاد می کنند. به عنوان مثال، @nnatalieaguilar یک سازنده محتوای محبوب TikTok با 5 میلیون دنبال کننده در برنامه است. او مرتباً ویدیوهایی در مورد خانوادهاش پست میکند و همیشه #theaguilars را در همه پستهای مربوط به خانوادهاش قرار میدهد.
هشتگ برای محتوای سرگرمی
#سرگرمی
#فرهنگ پاپ
#popculturenews
#موسیقی
#کمیک
#قفسه کتاب
#کتاب
#فیلم
#قاب فیلم
#انیمه
نکته حرفه ای: سرگرمی طیف وسیعی از کتاب گرفته تا فیلم و موسیقی و کمیک و انیمیشن است. هشتگهای بالا شروعهای خوبی هستند که تا میلیاردها بازدید را به خود اختصاص میدهند، اما برای اینکه به مخاطبان هدف خود ضربه بزنید، باید هشتگهای دیگری را که مختص جایگاه شما هستند، جستجو کنید. به عنوان مثال، بسیاری از تولیدکنندگان محتوای مرتبط با کتاب های مصور در برنامه از هشتگ هایی مانند #dccomics یا #marvel برای دسترسی به طرفداران کتاب های مصور استفاده می کنند.
هشتگ برای محتوای حیوانات خانگی
#حیوان خانگی
#PetsOfTikTok
#حیوانات خانگی
#پچچالنج
#CatsofTikTok
#سگ های تیک تاک
#بچه ها
#گربه
#دگمامان
#حیوانات
نکته حرفه ای: اگر حیوان خانگی غیر متعارفی دارید، مثلاً یک چینچیلا، به دنبال صاحبان حیوانات خانگی عجیب و غریب در TikTok بگردید و ببینید از چه هشتگ هایی استفاده می کنند. این هشتگ ها ممکن است به اندازه #PetsofTikTok محبوب نباشند، اما به شما کمک می کنند جایگاه خود را در برنامه پیدا کنید و با بینندگانی که به دنبال نوع ویدیوی شما هستند ارتباط برقرار کنید.
به عنوان مثال، #chinchillasoftiktok به اندازه سایر هشتگ های حیوانات خانگی بازدید نمی کند. با این حال، هنوز بیش از 51.4 میلیون بازدید در برنامه دارد و به طور گسترده توسط صاحبان و علاقه مندان چینچیلا استفاده می شود.
هشتگ برای محتوای غذایی
#غذا
#Food Talk
#چالش غذایی
#عاشقان غذا
#FoodHacks
#غذا
#غذاها
#tiktokfoodie
#foodietiktok
#یوم
نکته حرفه ای: حتماً هر رستوران یا مارکی را که پشت غذایی که نشان می دهید در محتوای خود برچسب گذاری کنید. این میتواند رستوران یا برند را تشویق کند که TikTok شما را مجدداً ارسال کند و منجر به بازدیدهای بیشتر شود. اگر در حال پختن غذای خاصی هستید، آن را به عنوان یک هشتگ نیز در آورید. به عنوان مثال، اگر سوشی درست می کنید، #سوشی را در پست خود قرار دهید.
هشتگ برای محتوای انگیزشی
#انگیزه
#جملات انگیزشی
# انگیزشی
#ویدیوی انگیزشی
#سخنرانی انگیزشی
#کلیپ انگیزشی
#انگیزه دوشنبه
#انگیزه دوشنبه
#موسیقی انگیزشی
#کتابهای انگیزشی
نکته حرفه ای: اگر کلیپی از ویدیو، سخنرانی یا محتوای انگیزشی شخص دیگری را به اشتراک میگذارید، حتماً آن شخص را تگ کنید. این رفتارهای خوبی است (شما باید همیشه به مردم اعتبار مناسب بدهید)، و احتمال اینکه آن شخص ویدیو را به اشتراک بگذارد یا جلب توجه کند، بیشتر خواهد بود.
هشتگ برای محتوای زیبایی
#زیبایی
#آموزش زیبایی
#BeautyHacks
#روتین زیبایی
#نکات زیبایی
#آرایش
#آموزش آرایش
#هک آرایش
#آرایش روتین
#مراقبت از پوست
نکته حرفه ای: برندهایی را که در محتوای زیبایی خود استفاده می کنید تگ کنید و آنها را در هشتگ ها نیز قرار دهید.
هشتگ برای محتوای سلامت و تندرستی
#سلامتی
#سالم
#زندگی سالم
#نکات بهداشتی
#غذا برای سلامتی
#سلامتی
#انگیزه تناسب اندام
#تناسب اندام
#سلامت روان
#سلامت روان مهم است
نکته حرفه ای: یک چالش سلامتی یا تناسب اندام و یک هشتگ برای تبلیغ آن ایجاد کنید. به عنوان مثال، اگر چالش شما انجام 50 اسکات در روز است، یک هشتگ خوب می تواند #50SquatsaDayChallenge باشد.
به نظر می رسد تقریباً هر روز یک ویدیوی ویروسی جدید TikTok ظاهر می شود، بنابراین دلیلی وجود ندارد که ویدیوی شما ویدیوی بعدی نباشد. اکنون که بهترین هشتگ ها را برای استفاده و نحوه یافتن هشتگ های مناسب برای ویدیوی خود می دانید، یک قدم به ویروسی شدن در TikTok نزدیک تر شده اید.