101 ایده پست وبلاگ برای تازه کردن استراتژی بازاریابی محتوای شما
انتشار: آذر 16، 1401
بروزرسانی: 27 خرداد 1404

101 ایده پست وبلاگ برای تازه کردن استراتژی بازاریابی محتوای شما

6. ویدئویی بسازید که صنعت شما را برجسته کند و یک پست در مورد آن بنویسید.

36. چگونه مجموعه مهارت های مناسب را برای پیشرفت در حرفه خود به دست آورید.

74. از یک رهبر صنعت دعوت کنید تا تخصص خود را به عنوان وبلاگ نویس مهمان به اشتراک بگذارد.

52. توضیح دهید که چگونه از حلقه های اینستاگرام برای افزایش تعامل خود استفاده می کنید.

53. برندی را که آن را از بین می برد در میان چندین کانال اجتماعی مورد توجه قرار دهید.

73. یک سری پست وبلاگ اختصاص داده شده به سوالات متداول شرکت خود ایجاد کنید.

33. با یکی از فعالان صنعت در مورد نکات آنها برای کسب و کار مصاحبه کنید.

ایده های وبلاگ، مکان های رایج محبوب ترین پست های وبلاگ سال 2021

منبع تصویر

بهترین ایده های وبلاگ، پست وبلاگ HubSpot با ابزارهای تجزیه و تحلیل فروش

68. فهرستی از گردش های شرکت برای تیم ها/کارمندان از راه دور تهیه کنید.

96. مجموعه ای را شروع کنید که در آن اعضای تیم از راه دور روال کار روزانه خود را به اشتراک بگذارند.

منبع تصویر

1. با استفاده از GIF هایی که خوانندگان شما می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند، یک پست وبلاگ لیستی بنویسید.

18. پایگاه دانش شرکت خود و چرایی اهمیت آن را توضیح دهید.

ایده های وبلاگ، پست Hootsuite در تاکتیک های یوتیوب

55. خلاصه ای از بهترین کمپین ایمیلی خود و دلیل کارآمدی آن را به اشتراک بگذارید.

42. نمایش نحوه استفاده از یک کانال رسانه اجتماعی خاص.

49. توضیح دهید که آخرین جلسه لایو اینستاگرام شما چگونه مخاطبان شما را جذب کرده است.

101. با یک رویداد پیوند کارکنان بیایید و نحوه انجام آن را مرور کنید.

23. با یک صاحب کسب و کار محلی مصاحبه کنید.

ایده های وبلاگ، مصاحبه با گاوین مک فارلند، توسعه دهنده Figma

60. در مورد یک پست وبلاگ اخیر از سایت اشتراک گذاری اخبار مورد علاقه خود موضع بگیرید.

80. در مورد گردش کار روزانه خود بنویسید.

منبع تصویر

کلید موفقیت با این نوع پست وبلاگ این است که آن را به اشتراک بگذارید. هر عنصر چندرسانه ای را که انتخاب می کنید، مطمئن شوید که اورجینال و مارک دار است تا وقتی به اشتراک گذاشته شد، مردم دوباره آن را به شرکت شما متصل کنند.

56. درباره نحوه استفاده برند شما از LinkedIn برای ارتباط با جامعه خود بحث کنید.

12. از متخصصان صنعت نظرسنجی کنید تا داده های مربوط به چالش ها/فرآیندها/ابزارها/بهترین شیوه ها را جمع آوری کنید و نتایج را در یک پست وبلاگ به اشتراک بگذارید.



منبع

نتایج جستجوی

47. نحوه نوشتن یک پست وبلاگ را با استفاده از وبلاگ خود به عنوان مثال توضیح دهید.

ایده های پست وبلاگ یکپارچه سازی چند کاناله

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=EYwYDnz_Eps[/embed]

8. مصاحبه با یک مشتری را ضبط کنید و یک مکاتبه مربوطه را انجام دهید.

9. یک عکس خاطرات از نحوه تجلیل از فرهنگ شرکت شما آپلود کنید.

13. یک اینفوگرافیک در مورد تجزیه و تحلیل خود تهیه کنید و مزایا و معایب هر کدام را تجزیه و تحلیل کنید.

هنگامی که یک وب سایت فعال دارید، ارائه مداوم ایده های وبلاگ می تواند یک چالش باشد. بنابراین، وقتی احساس می کنید در مورد همه چیز زیر آفتاب نوشته اید، چه می کنید؟

ایده های وبلاگ

اگر بخشی از یک جامعه محلی هستید، پس این ایده های وبلاگ برای شما مناسب است. موضوعات تعامل جامعه راهی برای جلب توجه بازیگران کلیدی است که در تلاش برای تقویت فرهنگ شرکت، وفاداری به برند یا روحیه کارکنان، کارهای بزرگ انجام می دهند.

37. سخت ترین بخش کار شما - و نحوه برخورد با آن.

99. نکات برجسته یک کنفرانس صنعتی اخیر که شما یا تیمتان در آن شرکت کرده اید را به اشتراک بگذارید.

ایده های وبلاگ، لیست پخش آهنگ انگیزشی HubSpot

91. "چه چیزی در مورد عادات گردش کار ما در طول سال ها تغییر کرده است؟"

در حالی که تقریباً همه چیز در وبلاگ شما به عنوان بازاریابی محتوا در نظر گرفته می شود، این نوع خاص از پست های وبلاگ با ارائه نگاهی اجمالی به محصول، فرآیندها و تیم شما به خوانندگان به بازاریابی شرکت شما کمک می کند.

منبع تصویر

4. نسخه نمایشی محصول ویدیویی را به اشتراک بگذارید.

27. نمونه های واقعی از موارد استفاده از محصول خود را به اشتراک بگذارید.

پست های وبلاگ مبتنی بر داده ها برای بیان یک نکته به داده ها و بینش های صنعت تکیه می کنند. در حالی که این اطلاعات را می توان از سایر مارک ها یا گزارش های صنعت تهیه کرد، استفاده از داده های اصلی برای نشان دادن نقش شرکت شما در فضا می تواند منجر به پست های وبلاگ منحصر به فرد شود.

32. فهرستی از «باید»ها برای یک شغل در رشته خود.

بهترین ایده های وبلاگ، پست بازاریابی HubSpot در مورد SEO دارای یک ویدیو.

ایده های منحصر به فرد وبلاگ، پست HubSpot در مورد نحوه استفاده از Tiktok

70. فهرستی از روندهای صنعت ایجاد کنید تا مراقب باشید.

39. یک راهنمای نهایی بنویسید.

5. یک گرافیک مارک دار ایجاد کنید که فرآیند یا استراتژی شما را نشان دهد.

ایده های وبلاگ، رویداد انجمن Pokemon Go

ایده های وبلاگ، خلاصه اخبار دو هفته ای Loadsmart

20. درباره محصولات مورد علاقه مشتریان خود تحقیق کنید و نتایج را به اشتراک بگذارید.

59. توضیح دهید که چگونه کانال های ویدیویی مانند YouTube یا TikTok می توانند یک دارایی برای کسب و کار شما باشند.

ایده های پست وبلاگ، مسابقه بازاریابی استارتاپیمنبع تصویر

محتوای رهبری فکری برای نشان دادن تخصص شرکت شما در یک موضوع یا صنعت خاص استفاده می شود. این نوع پست های وبلاگ باید اعتبار ایجاد کرده و برند شما را به عنوان یک منبع قابل اعتماد با دیدگاهی منحصر به فرد قرار دهند.

48. در مورد روندهای برتر رسانه های اجتماعی بحث کنید.

31. یک رویداد مبتنی بر جامعه برگزار کنید و آن را در وبلاگ خلاصه کنید.

46. \u200b\u200bبه سوالات مهم مردم در مورد صنعت شما پاسخ دهید.

26. یک مشتری را مورد توجه قرار دهید و داستانی در مورد کسب و کار آنها به اشتراک بگذارید.

منبع تصویر

ایده های پست وبلاگ بازاریابی محتوا

ایده های وبلاگ، گزارش وضعیت بازاریابی HubSpot

85. خلاصه ای از محبوب ترین پست های وبلاگ شما.

69. نحوه مبارزه تیم شما با فرسودگی شغلی را شرح دهید و نکات مفیدی برای اجتناب از آن ارائه دهید.

→ اکنون دانلود کنید: 6 قالب رایگان پست وبلاگ

15. ترافیک وبلاگ خود را تقسیم کنید و توضیح دهید که چگونه آن را برای هر کانال ایجاد کرده اید.

58. مهم ترین معیارهای بازاریابی ایمیلی را با استفاده از نمونه هایی از کمپین های ایمیلی خود تجزیه کنید.

62. قطعه هایی از کتاب الکترونیکی شرکت خود را در یک جمع بندی به اشتراک بگذارید.

ایده های پست وبلاگ رهبری فکر

10. یک اینفوگرافیک در مورد بهترین شیوه ها یا روندهای صنعت ایجاد کنید.

87. عکس ها یا ویدیوهای سفرهای اخیر تیم خود را به اشتراک بگذارید.

ایده های وبلاگ، پست HubSpot در برترین گرایش های رسانه های اجتماعی

17. فهرستی از بهترین ابزارها برای صنعت خود تهیه کنید.

100. یک تریلر فیلم اخیر و نحوه بازاریابی آن را بررسی کنید.

ایده های منحصر به فرد وبلاگ، مقاله TechTarget در مورد نحوه یافتن شغل در امنیت سایبری

29. از اعضای انجمن درخواست پست مهمان کنید.

منبع تصویر

منبع تصویر

ایده های پست وبلاگ مبتنی بر داده

38. نکاتی برای مدیریت فرسودگی شغلی.

79. یک مقاله سفید یا راهنمای را در یک سری پست وبلاگ تغییر دهید.

71. موضوعات مختلف در مورد بازاریابی، کسب و کار یا صنعت خود را مانند انواع مختلف تبلیغات مقایسه و مقایسه کنید.

24. یک نظرسنجی در مورد اکوسیستم تجاری منطقه خود ایجاد کنید و یافته های کلیدی را به اشتراک بگذارید.

90. فهرست کتاب هایی که الهام بخش حرفه ای ها در صنعت شما هستند.

25. محتوای تولید شده توسط کاربر را برجسته کنید.

50. کانال های رسانه های اجتماعی با عملکرد برتر را برای برند خود رتبه بندی کنید.

95. کلمات اختصاری رایج در محل کار یا صنعت خود را توضیح دهید.

76. برای نشان دادن فرهنگ شرکت، یکی از اعضای تیم را مشخص کنید.

منبع تصویر

22. رهبران یا شرکت های محلی در حوزه کاری خود را مورد توجه قرار دهید.

پست های وبلاگ چندرسانه ای بر استفاده از یک قطعه رسانه - چه یک ویدیو، یک پادکست یا یک تصویر گرافیکی - برای گفتن یک داستان یا اشتراک گذاری اطلاعات تمرکز دارند.

64. بررسی کنید که چگونه یک شرکت ترافیک وبلاگ خود را به طور تصاعدی افزایش داد.

ایده های وبلاگ، اینفوگرافیک درآمد وبلاگ از فروش HubSpot

82. نکات کلیدی را از یک کنفرانس صنعتی اخیر که شما یا تیمتان در آن شرکت کرده اید به اشتراک بگذارید.

77. با یک مشتری مصاحبه کنید و نتایج آنها را به اشتراک بگذارید.

چه کسی می گوید وبلاگ شما باید همیشه دکمه های بسته باشد؟ با این ایده های سرگرم کننده پست وبلاگ، شخصیت برند خود را نشان دهید.

34. یک سری در مورد نحوه ایجاد کار در آن پست کنید [your industry].

35. خلاصه ای در مورد بنویسید "X چیزهایی که آرزو می کردم وقتی برای اولین بار شروع کردم می دانستم."

81. از تیم خود بخواهید روش های مورد علاقه خود را برای استفاده از محصول شما به اشتراک بگذارد.

66. در مورد روش هایی که شرکت شما بر تنوع و شمول تمرکز می کند بنویسید.

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا قبل از سال 2017 منتشر شده است و برای جامعیت به روز شده است.

منبع تصویر

86. خلاصه ای از روش هایی که تیم شما بازاریابی محتوای موفقی انجام می دهد.

ایده های متفرقه/ سرگرم کننده پست وبلاگ

حتی باتجربه ترین بازاریاب ها نیز می توانند گهگاهی از تقویت طوفان فکری استفاده کنند. اگر به الهام نیاز دارید، در اینجا 101 ایده از بهترین پست وبلاگ برای استراتژی بازاریابی محتوای شما آورده شده است.

30. یک هدیه محصول یا خدمات را برای خوانندگان اجرا کنید.

28. داستان های کارمندان Spotlight برای الهام بخشیدن به مخاطبان.

67. بر اساس روندهای سال گذشته، پیش بینی شما برای آینده این صنعت چیست؟

19. یک مطالعه موردی عمیق در مورد مشتریان خود انجام دهید و نتایج را بررسی کنید.

61. اخبار اخیر در صنعت خود را جمع آوری کنید.

2. یک مسابقه تعاملی ایجاد کنید، مانند "شما کدام نوع بازاریاب هستید؟" یا "چقدر خوب می دانی [insert topic]؟"

فهرست مطالب

ایده های پست وبلاگ

ایده های پست وبلاگ چند رسانه ای

45. مزایای روند فعلی که شرکت شما بر آن مسلط است را به اشتراک بگذارید.

84. ارسال یک "مرور سال" در مورد درس های آموخته شده در طول سال و نحوه اعمال آنها در سال آینده.

14. در مورد مهمترین آمار صنعت خود تحقیق کنید و یک لیست جامع تهیه کنید.

98. فهرستی از سرگرمی های خارج از محل کار.

65. تجزیه کنید که یک فرهنگ ایده آل شرکت چگونه خواهد بود.

41. افسانه های رایج در مورد رشته خود را کنار بگذارید.

منبع تصویر

97. تاریخچه کوتاهی از شرکت خود ارائه دهید.

88. فهرستی از نقل قول ها را تنظیم کنید.

منبع تصویر

ایده های آموزشی (راهنماها و چگونگی) پست وبلاگ

منبع تصویر

وبلاگ شرکت شما تنها یک کانال برای استراتژی بازاریابی شماست. برای ایده های وبلاگ که بر یکپارچه سازی چند کاناله تمرکز دارند، نکته کلیدی این است که روش های بازاریابی را که استفاده می کنید در کانال های دیگر خود مانند ایمیل و رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

54. بهترین موضوعات توییتر را که در مورد صنعت خود دیده اید به اشتراک بگذارید.

89. یک تور اداری بدهید.

درگیر شدن در روز صنعت خود آسان است، به این معنی که به راحتی می توانید با همان نوع پست های وبلاگ مواجه شوید. وبلاگ ها برای سئو و تولید سرنخ مهم هستند، بنابراین انتخاب موضوعات "درست" یک گام مهم در برنامه ریزی بازاریابی است.

93. لحظه تاریخی مورد علاقه خود را در صنعت خود تجزیه کنید.

83. روش هایی را که بازاریابی محتوا به شرکت شما کمک کرده تا به اهداف تجاری خود برسد را توضیح دهید.

72. خلاصه ای از آخرین اخبار صنعت را ارسال کنید.

51. به آخرین به روز رسانی یک شبکه اجتماعی شیرجه بزنید.

یک دسته بندی پست وبلاگ رایج برای شرکت های B2B و B2C که می خواهند سئوی خود را بهبود بخشند، نحوه ارسال پست است. این نوع پست های وبلاگ توضیح می دهند که چگونه کاری را انجام دهیم یا به سؤالی که خوانندگان در جستجوی آن هستند پاسخ دهیم.

3. آخرین رویداد شرکت خود را با عکس ها و/یا ویدیوها خلاصه کنید.

11. ما در مورد X از متخصصان پرسیدیم [insert topic]; در اینجا بهترین نکات آنها وجود دارد."

برای دریافت بینش بیشتر در مورد سؤالات یا موضوعاتی که مشتریان شما به صورت آنلاین جستجو می کنند، یک عبارت جستجوی مرتبط با وبلاگ خود را جستجو کنید و به بخش «افراد همچنین می پرسند» در نتایج جستجو نگاه کنید. سپس می توانید از این سوالات برای راهنمایی استراتژی وبلاگ خود استفاده کنید.

7. یک پادکست راه اندازی کنید و هر قسمت را در پست های وبلاگ رونویسی کنید.

ایده های وبلاگ، گزارش تنوع و گنجاندن از Adobe

منبع تصویر

40. صفحات ستونی یا صفحات موضوعی ایجاد کنید که به مقالات مختلف دیگری با موضوع مشابه پیوند دارند.

94. از تعطیلات محبوب استقبال کنید و یک پست موضوعی در مورد آنها بنویسید.

منبع تصویر

منبع تصویر

92. فهرستی از آرزوهای هفتگی/ماهانه تهیه کنید.

43. در مورد نحوه صحیح تحقیق و جمع آوری داده ها برای گزارش ها بنویسید.

44. بهترین ابزارها را برای انجام کارهای روزانه مرتبط با محصول یا صنعت خود توصیه کنید.

منبع تصویر

57. بهترین سرویس های تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی خود را به اشتراک بگذارید و توضیح دهید که چرا آنها عالی هستند.

ایده های وبلاگ، مدیر عامل شرکت روتین کار از خانه خود را به اشتراک می گذارد

16. بهترین برنامه هایی را که تیمتان برای انجام کار استفاده می کند به اشتراک بگذارید.

78. یک مطالعه موردی را به یک پست وبلاگ تبدیل کنید.

21. «در اینجا هر یک از X آمار هستند [Role] باید بدونی."

ایده های پست وبلاگ تعامل با جامعه

75. فهرست پخش آفیس را تنظیم کنید و فهرست آهنگ را به اشتراک بگذارید.

ایده های وبلاگ، توصیه های کتاب HubSpot برای بازاریابان

63. بیانیه ماموریت خود برای شما چه معنایی دارد.