4. نسخه نمایشی محصول ویدیویی را به اشتراک بگذارید.
27. نمونه های واقعی از موارد استفاده از محصول خود را به اشتراک بگذارید.
پست های وبلاگ مبتنی بر داده ها برای بیان یک نکته به داده ها و بینش های صنعت تکیه می کنند. در حالی که این اطلاعات را می توان از سایر مارک ها یا گزارش های صنعت تهیه کرد، استفاده از داده های اصلی برای نشان دادن نقش شرکت شما در فضا می تواند منجر به پست های وبلاگ منحصر به فرد شود.
32. فهرستی از «باید»ها برای یک شغل در رشته خود.
70. فهرستی از روندهای صنعت ایجاد کنید تا مراقب باشید.
39. یک راهنمای نهایی بنویسید.
5. یک گرافیک مارک دار ایجاد کنید که فرآیند یا استراتژی شما را نشان دهد.
20. درباره محصولات مورد علاقه مشتریان خود تحقیق کنید و نتایج را به اشتراک بگذارید.
59. توضیح دهید که چگونه کانال های ویدیویی مانند YouTube یا TikTok می توانند یک دارایی برای کسب و کار شما باشند.
محتوای رهبری فکری برای نشان دادن تخصص شرکت شما در یک موضوع یا صنعت خاص استفاده می شود. این نوع پست های وبلاگ باید اعتبار ایجاد کرده و برند شما را به عنوان یک منبع قابل اعتماد با دیدگاهی منحصر به فرد قرار دهند.
48. در مورد روندهای برتر رسانه های اجتماعی بحث کنید.
31. یک رویداد مبتنی بر جامعه برگزار کنید و آن را در وبلاگ خلاصه کنید.
46. \u200b\u200bبه سوالات مهم مردم در مورد صنعت شما پاسخ دهید.
26. یک مشتری را مورد توجه قرار دهید و داستانی در مورد کسب و کار آنها به اشتراک بگذارید.
85. خلاصه ای از محبوب ترین پست های وبلاگ شما.
69. نحوه مبارزه تیم شما با فرسودگی شغلی را شرح دهید و نکات مفیدی برای اجتناب از آن ارائه دهید.
15. ترافیک وبلاگ خود را تقسیم کنید و توضیح دهید که چگونه آن را برای هر کانال ایجاد کرده اید.
58. مهم ترین معیارهای بازاریابی ایمیلی را با استفاده از نمونه هایی از کمپین های ایمیلی خود تجزیه کنید.
62. قطعه هایی از کتاب الکترونیکی شرکت خود را در یک جمع بندی به اشتراک بگذارید.
ایده های پست وبلاگ رهبری فکر
10. یک اینفوگرافیک در مورد بهترین شیوه ها یا روندهای صنعت ایجاد کنید.
87. عکس ها یا ویدیوهای سفرهای اخیر تیم خود را به اشتراک بگذارید.

17. فهرستی از بهترین ابزارها برای صنعت خود تهیه کنید.
100. یک تریلر فیلم اخیر و نحوه بازاریابی آن را بررسی کنید.

29. از اعضای انجمن درخواست پست مهمان کنید.
منبع تصویر
منبع تصویر
ایده های پست وبلاگ مبتنی بر داده
38. نکاتی برای مدیریت فرسودگی شغلی.
79. یک مقاله سفید یا راهنمای را در یک سری پست وبلاگ تغییر دهید.
71. موضوعات مختلف در مورد بازاریابی، کسب و کار یا صنعت خود را مانند انواع مختلف تبلیغات مقایسه و مقایسه کنید.
24. یک نظرسنجی در مورد اکوسیستم تجاری منطقه خود ایجاد کنید و یافته های کلیدی را به اشتراک بگذارید.
90. فهرست کتاب هایی که الهام بخش حرفه ای ها در صنعت شما هستند.
25. محتوای تولید شده توسط کاربر را برجسته کنید.
50. کانال های رسانه های اجتماعی با عملکرد برتر را برای برند خود رتبه بندی کنید.
95. کلمات اختصاری رایج در محل کار یا صنعت خود را توضیح دهید.
76. برای نشان دادن فرهنگ شرکت، یکی از اعضای تیم را مشخص کنید.
منبع تصویر
22. رهبران یا شرکت های محلی در حوزه کاری خود را مورد توجه قرار دهید.
پست های وبلاگ چندرسانه ای بر استفاده از یک قطعه رسانه - چه یک ویدیو، یک پادکست یا یک تصویر گرافیکی - برای گفتن یک داستان یا اشتراک گذاری اطلاعات تمرکز دارند.
64. بررسی کنید که چگونه یک شرکت ترافیک وبلاگ خود را به طور تصاعدی افزایش داد.

82. نکات کلیدی را از یک کنفرانس صنعتی اخیر که شما یا تیمتان در آن شرکت کرده اید به اشتراک بگذارید.
77. با یک مشتری مصاحبه کنید و نتایج آنها را به اشتراک بگذارید.
چه کسی می گوید وبلاگ شما باید همیشه دکمه های بسته باشد؟ با این ایده های سرگرم کننده پست وبلاگ، شخصیت برند خود را نشان دهید.
34. یک سری در مورد نحوه ایجاد کار در آن پست کنید [your industry].
35. خلاصه ای در مورد بنویسید "X چیزهایی که آرزو می کردم وقتی برای اولین بار شروع کردم می دانستم."
81. از تیم خود بخواهید روش های مورد علاقه خود را برای استفاده از محصول شما به اشتراک بگذارد.
66. در مورد روش هایی که شرکت شما بر تنوع و شمول تمرکز می کند بنویسید.
یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا قبل از سال 2017 منتشر شده است و برای جامعیت به روز شده است.
منبع تصویر
86. خلاصه ای از روش هایی که تیم شما بازاریابی محتوای موفقی انجام می دهد.
ایده های متفرقه/ سرگرم کننده پست وبلاگ
حتی باتجربه ترین بازاریاب ها نیز می توانند گهگاهی از تقویت طوفان فکری استفاده کنند. اگر به الهام نیاز دارید، در اینجا 101 ایده از بهترین پست وبلاگ برای استراتژی بازاریابی محتوای شما آورده شده است.
30. یک هدیه محصول یا خدمات را برای خوانندگان اجرا کنید.
28. داستان های کارمندان Spotlight برای الهام بخشیدن به مخاطبان.
67. بر اساس روندهای سال گذشته، پیش بینی شما برای آینده این صنعت چیست؟
19. یک مطالعه موردی عمیق در مورد مشتریان خود انجام دهید و نتایج را بررسی کنید.
61. اخبار اخیر در صنعت خود را جمع آوری کنید.
2. یک مسابقه تعاملی ایجاد کنید، مانند "شما کدام نوع بازاریاب هستید؟" یا "چقدر خوب می دانی [insert topic]؟"
فهرست مطالب
ایده های پست وبلاگ
ایده های پست وبلاگ چند رسانه ای
45. مزایای روند فعلی که شرکت شما بر آن مسلط است را به اشتراک بگذارید.
84. ارسال یک "مرور سال" در مورد درس های آموخته شده در طول سال و نحوه اعمال آنها در سال آینده.
14. در مورد مهمترین آمار صنعت خود تحقیق کنید و یک لیست جامع تهیه کنید.
98. فهرستی از سرگرمی های خارج از محل کار.
65. تجزیه کنید که یک فرهنگ ایده آل شرکت چگونه خواهد بود.
41. افسانه های رایج در مورد رشته خود را کنار بگذارید.
منبع تصویر
97. تاریخچه کوتاهی از شرکت خود ارائه دهید.
88. فهرستی از نقل قول ها را تنظیم کنید.
منبع تصویر
ایده های آموزشی (راهنماها و چگونگی) پست وبلاگ
منبع تصویر
وبلاگ شرکت شما تنها یک کانال برای استراتژی بازاریابی شماست. برای ایده های وبلاگ که بر یکپارچه سازی چند کاناله تمرکز دارند، نکته کلیدی این است که روش های بازاریابی را که استفاده می کنید در کانال های دیگر خود مانند ایمیل و رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.
54. بهترین موضوعات توییتر را که در مورد صنعت خود دیده اید به اشتراک بگذارید.
89. یک تور اداری بدهید.
درگیر شدن در روز صنعت خود آسان است، به این معنی که به راحتی می توانید با همان نوع پست های وبلاگ مواجه شوید. وبلاگ ها برای سئو و تولید سرنخ مهم هستند، بنابراین انتخاب موضوعات "درست" یک گام مهم در برنامه ریزی بازاریابی است.
93. لحظه تاریخی مورد علاقه خود را در صنعت خود تجزیه کنید.
83. روش هایی را که بازاریابی محتوا به شرکت شما کمک کرده تا به اهداف تجاری خود برسد را توضیح دهید.
72. خلاصه ای از آخرین اخبار صنعت را ارسال کنید.
51. به آخرین به روز رسانی یک شبکه اجتماعی شیرجه بزنید.
یک دسته بندی پست وبلاگ رایج برای شرکت های B2B و B2C که می خواهند سئوی خود را بهبود بخشند، نحوه ارسال پست است. این نوع پست های وبلاگ توضیح می دهند که چگونه کاری را انجام دهیم یا به سؤالی که خوانندگان در جستجوی آن هستند پاسخ دهیم.
3. آخرین رویداد شرکت خود را با عکس ها و/یا ویدیوها خلاصه کنید.
11. ما در مورد X از متخصصان پرسیدیم [insert topic]; در اینجا بهترین نکات آنها وجود دارد."
برای دریافت بینش بیشتر در مورد سؤالات یا موضوعاتی که مشتریان شما به صورت آنلاین جستجو می کنند، یک عبارت جستجوی مرتبط با وبلاگ خود را جستجو کنید و به بخش «افراد همچنین می پرسند» در نتایج جستجو نگاه کنید. سپس می توانید از این سوالات برای راهنمایی استراتژی وبلاگ خود استفاده کنید.
7. یک پادکست راه اندازی کنید و هر قسمت را در پست های وبلاگ رونویسی کنید.

منبع تصویر
40. صفحات ستونی یا صفحات موضوعی ایجاد کنید که به مقالات مختلف دیگری با موضوع مشابه پیوند دارند.
94. از تعطیلات محبوب استقبال کنید و یک پست موضوعی در مورد آنها بنویسید.
منبع تصویر
منبع تصویر
92. فهرستی از آرزوهای هفتگی/ماهانه تهیه کنید.
43. در مورد نحوه صحیح تحقیق و جمع آوری داده ها برای گزارش ها بنویسید.
44. بهترین ابزارها را برای انجام کارهای روزانه مرتبط با محصول یا صنعت خود توصیه کنید.
منبع تصویر
57. بهترین سرویس های تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی خود را به اشتراک بگذارید و توضیح دهید که چرا آنها عالی هستند.

16. بهترین برنامه هایی را که تیمتان برای انجام کار استفاده می کند به اشتراک بگذارید.
78. یک مطالعه موردی را به یک پست وبلاگ تبدیل کنید.
21. «در اینجا هر یک از X آمار هستند [Role] باید بدونی."
ایده های پست وبلاگ تعامل با جامعه
75. فهرست پخش آفیس را تنظیم کنید و فهرست آهنگ را به اشتراک بگذارید.

63. بیانیه ماموریت خود برای شما چه معنایی دارد.