101 ایده پست وبلاگ برای تازه کردن استراتژی بازاریابی محتوای شما

54. بهترین موضوعات توییتر را که در مورد صنعت خود دیده اید به اشتراک بگذارید.

30. یک هدیه محصول یا خدمات را برای خوانندگان اجرا کنید.

8. مصاحبه با یک مشتری را ضبط کنید و یک مکاتبه مربوطه را انجام دهید.

34. یک سری در مورد نحوه ایجاد کار در آن پست کنید [your industry].

44. بهترین ابزارها را برای انجام کارهای روزانه مرتبط با محصول یا صنعت خود توصیه کنید.

منبع تصویر

96. مجموعه ای را شروع کنید که در آن اعضای تیم از راه دور روال کار روزانه خود را به اشتراک بگذارند.

7. یک پادکست راه اندازی کنید و هر قسمت را در پست های وبلاگ رونویسی کنید.

وبلاگ شرکت شما تنها یک کانال برای استراتژی بازاریابی شماست. برای ایده های وبلاگ که بر یکپارچه سازی چند کاناله تمرکز دارند، نکته کلیدی این است که روش های بازاریابی را که استفاده می کنید در کانال های دیگر خود مانند ایمیل و رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

72. خلاصه ای از آخرین اخبار صنعت را ارسال کنید.

31. یک رویداد مبتنی بر جامعه برگزار کنید و آن را در وبلاگ خلاصه کنید.

65. تجزیه کنید که یک فرهنگ ایده آل شرکت چگونه خواهد بود.

منبع تصویر

چه کسی می‌گوید وبلاگ شما باید همیشه دکمه‌های بسته باشد؟ با این ایده های سرگرم کننده پست وبلاگ، شخصیت برند خود را نشان دهید.

ایده های وبلاگ، مدیر عامل شرکت روتین کار از خانه خود را به اشتراک می گذارد

58. مهم ترین معیارهای بازاریابی ایمیلی را با استفاده از نمونه هایی از کمپین های ایمیلی خود تجزیه کنید.

21. «در اینجا هر یک از X آمار هستند [Role] باید بدونی.”

ایده های پست وبلاگ تعامل با جامعه

70. فهرستی از روندهای صنعت ایجاد کنید تا مراقب باشید.

61. اخبار اخیر در صنعت خود را جمع آوری کنید.

→ اکنون دانلود کنید: 6 قالب رایگان پست وبلاگ

52. توضیح دهید که چگونه از حلقه های اینستاگرام برای افزایش تعامل خود استفاده می کنید.

41. افسانه های رایج در مورد رشته خود را کنار بگذارید.

منبع تصویر

90. فهرست کتاب هایی که الهام بخش حرفه ای ها در صنعت شما هستند.

36. چگونه مجموعه مهارت های مناسب را برای پیشرفت در حرفه خود به دست آورید.

24. یک نظرسنجی در مورد اکوسیستم تجاری منطقه خود ایجاد کنید و یافته های کلیدی را به اشتراک بگذارید.

اگر بخشی از یک جامعه محلی هستید، پس این ایده های وبلاگ برای شما مناسب است. موضوعات تعامل جامعه راهی برای جلب توجه بازیگران کلیدی است که در تلاش برای تقویت فرهنگ شرکت، وفاداری به برند یا روحیه کارکنان، کارهای بزرگ انجام می دهند.

28. داستان های کارمندان Spotlight برای الهام بخشیدن به مخاطبان.

منبع تصویر

ایده های آموزشی (راهنماها و چگونگی) پست وبلاگ

85. خلاصه ای از محبوب ترین پست های وبلاگ شما.

منبع تصویر

برای دریافت بینش بیشتر در مورد سؤالات یا موضوعاتی که مشتریان شما به صورت آنلاین جستجو می کنند، یک عبارت جستجوی مرتبط با وبلاگ خود را جستجو کنید و به بخش «افراد همچنین می پرسند» در نتایج جستجو نگاه کنید. سپس می توانید از این سوالات برای راهنمایی استراتژی وبلاگ خود استفاده کنید.

11. ما در مورد X از متخصصان پرسیدیم [insert topic]; در اینجا بهترین نکات آنها وجود دارد.”

71. موضوعات مختلف در مورد بازاریابی، کسب و کار یا صنعت خود را مانند انواع مختلف تبلیغات مقایسه و مقایسه کنید.

ایده های وبلاگ، گزارش تنوع و گنجاندن از Adobe

38. نکاتی برای مدیریت فرسودگی شغلی.

27. نمونه های واقعی از موارد استفاده از محصول خود را به اشتراک بگذارید.

45. مزایای روند فعلی که شرکت شما بر آن مسلط است را به اشتراک بگذارید.

94. از تعطیلات محبوب استقبال کنید و یک پست موضوعی در مورد آنها بنویسید.

69. نحوه مبارزه تیم شما با فرسودگی شغلی را شرح دهید و نکات مفیدی برای اجتناب از آن ارائه دهید.

81. از تیم خود بخواهید روش های مورد علاقه خود را برای استفاده از محصول شما به اشتراک بگذارد.

74. از یک رهبر صنعت دعوت کنید تا تخصص خود را به عنوان وبلاگ نویس مهمان به اشتراک بگذارد.

19. یک مطالعه موردی عمیق در مورد مشتریان خود انجام دهید و نتایج را بررسی کنید.

بهترین ایده های وبلاگ، پست بازاریابی HubSpot در مورد SEO دارای یک ویدیو.

80. در مورد گردش کار روزانه خود بنویسید.

57. بهترین سرویس های تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی خود را به اشتراک بگذارید و توضیح دهید که چرا آنها عالی هستند.

78. یک مطالعه موردی را به یک پست وبلاگ تبدیل کنید.

95. کلمات اختصاری رایج در محل کار یا صنعت خود را توضیح دهید.

51. به آخرین به روز رسانی یک شبکه اجتماعی شیرجه بزنید.

67. بر اساس روندهای سال گذشته، پیش بینی شما برای آینده این صنعت چیست؟

42. نمایش نحوه استفاده از یک کانال رسانه اجتماعی خاص.

86. خلاصه ای از روش هایی که تیم شما بازاریابی محتوای موفقی انجام می دهد.

ایده های متفرقه/ سرگرم کننده پست وبلاگ

14. در مورد مهمترین آمار صنعت خود تحقیق کنید و یک لیست جامع تهیه کنید.

92. فهرستی از آرزوهای هفتگی/ماهانه تهیه کنید.

99. نکات برجسته یک کنفرانس صنعتی اخیر که شما یا تیمتان در آن شرکت کرده اید را به اشتراک بگذارید.

88. فهرستی از نقل قول ها را تنظیم کنید.

83. روش هایی را که بازاریابی محتوا به شرکت شما کمک کرده تا به اهداف تجاری خود برسد را توضیح دهید.

درگیر شدن در روز صنعت خود آسان است، به این معنی که به راحتی می توانید با همان نوع پست های وبلاگ مواجه شوید. وبلاگ ها برای سئو و تولید سرنخ مهم هستند، بنابراین انتخاب موضوعات “درست” یک گام مهم در برنامه ریزی بازاریابی است.

منبع تصویر

محتوای رهبری فکری برای نشان دادن تخصص شرکت شما در یک موضوع یا صنعت خاص استفاده می شود. این نوع پست‌های وبلاگ باید اعتبار ایجاد کرده و برند شما را به عنوان یک منبع قابل اعتماد با دیدگاهی منحصر به فرد قرار دهند.

26. یک مشتری را مورد توجه قرار دهید و داستانی در مورد کسب و کار آنها به اشتراک بگذارید.

ایده های وبلاگ، پست HubSpot در برترین گرایش های رسانه های اجتماعی

75. فهرست پخش آفیس را تنظیم کنید و فهرست آهنگ را به اشتراک بگذارید.

101. با یک رویداد پیوند کارکنان بیایید و نحوه انجام آن را مرور کنید.

53. برندی را که آن را از بین می برد در میان چندین کانال اجتماعی مورد توجه قرار دهید.

40. صفحات ستونی یا صفحات موضوعی ایجاد کنید که به مقالات مختلف دیگری با موضوع مشابه پیوند دارند.

16. بهترین برنامه هایی را که تیمتان برای انجام کار استفاده می کند به اشتراک بگذارید.

نتایج جستجوی

22. رهبران یا شرکت های محلی در حوزه کاری خود را مورد توجه قرار دهید.

93. لحظه تاریخی مورد علاقه خود را در صنعت خود تجزیه کنید.

55. خلاصه ای از بهترین کمپین ایمیلی خود و دلیل کارآمدی آن را به اشتراک بگذارید.

هنگامی که یک وب سایت فعال دارید، ارائه مداوم ایده های وبلاگ می تواند یک چالش باشد. بنابراین، وقتی احساس می کنید در مورد همه چیز زیر آفتاب نوشته اید، چه می کنید؟

ایده های وبلاگ

46. ​​به سوالات مهم مردم در مورد صنعت شما پاسخ دهید.

100. یک تریلر فیلم اخیر و نحوه بازاریابی آن را بررسی کنید.

32. فهرستی از «باید»ها برای یک شغل در رشته خود.

35. خلاصه ای در مورد بنویسید “X چیزهایی که آرزو می کردم وقتی برای اولین بار شروع کردم می دانستم.”

17. فهرستی از بهترین ابزارها برای صنعت خود تهیه کنید.

76. برای نشان دادن فرهنگ شرکت، یکی از اعضای تیم را مشخص کنید.

37. سخت ترین بخش کار شما – و نحوه برخورد با آن.

یک دسته بندی پست وبلاگ رایج برای شرکت های B2B و B2C که می خواهند سئوی خود را بهبود بخشند، نحوه ارسال پست است. این نوع پست‌های وبلاگ توضیح می‌دهند که چگونه کاری را انجام دهیم یا به سؤالی که خوانندگان در جستجوی آن هستند پاسخ دهیم.

77. با یک مشتری مصاحبه کنید و نتایج آنها را به اشتراک بگذارید.

43. در مورد نحوه صحیح تحقیق و جمع آوری داده ها برای گزارش ها بنویسید.

59. توضیح دهید که چگونه کانال‌های ویدیویی مانند YouTube یا TikTok می‌توانند یک دارایی برای کسب و کار شما باشند.

منبع تصویر

ایده های پست وبلاگ مبتنی بر داده

18. پایگاه دانش شرکت خود و چرایی اهمیت آن را توضیح دهید.

64. بررسی کنید که چگونه یک شرکت ترافیک وبلاگ خود را به طور تصاعدی افزایش داد.

97. تاریخچه کوتاهی از شرکت خود ارائه دهید.

10. یک اینفوگرافیک در مورد بهترین شیوه ها یا روندهای صنعت ایجاد کنید.

89. یک تور اداری بدهید.

1. با استفاده از GIF هایی که خوانندگان شما می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند، یک پست وبلاگ لیستی بنویسید.

پست‌های وبلاگ مبتنی بر داده‌ها برای بیان یک نکته به داده‌ها و بینش‌های صنعت تکیه می‌کنند. در حالی که این اطلاعات را می توان از سایر مارک ها یا گزارش های صنعت تهیه کرد، استفاده از داده های اصلی برای نشان دادن نقش شرکت شما در فضا می تواند منجر به پست های وبلاگ منحصر به فرد شود.

20. درباره محصولات مورد علاقه مشتریان خود تحقیق کنید و نتایج را به اشتراک بگذارید.

82. نکات کلیدی را از یک کنفرانس صنعتی اخیر که شما یا تیمتان در آن شرکت کرده اید به اشتراک بگذارید.

ایده های وبلاگ، پست Hootsuite در تاکتیک های یوتیوب

25. محتوای تولید شده توسط کاربر را برجسته کنید.

پست‌های وبلاگ چندرسانه‌ای بر استفاده از یک قطعه رسانه – چه یک ویدیو، یک پادکست یا یک تصویر گرافیکی – برای گفتن یک داستان یا اشتراک‌گذاری اطلاعات تمرکز دارند.

29. از اعضای انجمن درخواست پست مهمان کنید.

23. با یک صاحب کسب و کار محلی مصاحبه کنید.

98. فهرستی از سرگرمی های خارج از محل کار.

منبع تصویر

ایده های پست وبلاگ بازاریابی محتوا

49. توضیح دهید که آخرین جلسه لایو اینستاگرام شما چگونه مخاطبان شما را جذب کرده است.

ایده های وبلاگ، اینفوگرافیک درآمد وبلاگ از فروش HubSpot

ایده های وبلاگ، مکان های رایج محبوب ترین پست های وبلاگ سال 2021



منبع

91. “چه چیزی در مورد عادات گردش کار ما در طول سال ها تغییر کرده است؟”

15. ترافیک وبلاگ خود را تقسیم کنید و توضیح دهید که چگونه آن را برای هر کانال ایجاد کرده اید.

79. یک مقاله سفید یا راهنمای را در یک سری پست وبلاگ تغییر دهید.

منبع تصویر

3. آخرین رویداد شرکت خود را با عکس ها و/یا ویدیوها خلاصه کنید.

منبع تصویر

ایده های وبلاگ، رویداد انجمن Pokemon Go

62. قطعه هایی از کتاب الکترونیکی شرکت خود را در یک جمع بندی به اشتراک بگذارید.

ایده های پست وبلاگ رهبری فکر

50. کانال های رسانه های اجتماعی با عملکرد برتر را برای برند خود رتبه بندی کنید.

6. ویدئویی بسازید که صنعت شما را برجسته کند و یک پست در مورد آن بنویسید.

ایده های وبلاگ، خلاصه اخبار دو هفته ای Loadsmart

39. یک راهنمای نهایی بنویسید.

منبع تصویر

منبع تصویر

56. درباره نحوه استفاده برند شما از LinkedIn برای ارتباط با جامعه خود بحث کنید.

47. نحوه نوشتن یک پست وبلاگ را با استفاده از وبلاگ خود به عنوان مثال توضیح دهید.

ایده های پست وبلاگ یکپارچه سازی چند کاناله

84. ارسال یک “مرور سال” در مورد درس های آموخته شده در طول سال و نحوه اعمال آنها در سال آینده.

منبع تصویر

ایده های وبلاگ، توصیه های کتاب HubSpot برای بازاریابان

87. عکس ها یا ویدیوهای سفرهای اخیر تیم خود را به اشتراک بگذارید.

66. در مورد روش هایی که شرکت شما بر تنوع و شمول تمرکز می کند بنویسید.

48. در مورد روندهای برتر رسانه های اجتماعی بحث کنید.

12. از متخصصان صنعت نظرسنجی کنید تا داده‌های مربوط به چالش‌ها/فرآیندها/ابزارها/بهترین شیوه‌ها را جمع‌آوری کنید و نتایج را در یک پست وبلاگ به اشتراک بگذارید.

در حالی که تقریباً همه چیز در وبلاگ شما به عنوان بازاریابی محتوا در نظر گرفته می شود، این نوع خاص از پست های وبلاگ با ارائه نگاهی اجمالی به محصول، فرآیندها و تیم شما به خوانندگان به بازاریابی شرکت شما کمک می کند.

ایده های منحصر به فرد وبلاگ، پست HubSpot در مورد نحوه استفاده از Tiktok

ایده های منحصر به فرد وبلاگ، مقاله TechTarget در مورد نحوه یافتن شغل در امنیت سایبری

منبع تصویر

2. یک مسابقه تعاملی ایجاد کنید، مانند “شما کدام نوع بازاریاب هستید؟” یا “چقدر خوب می دانی [insert topic]؟”

حتی باتجربه‌ترین بازاریاب‌ها نیز می‌توانند گهگاهی از تقویت طوفان فکری استفاده کنند. اگر به الهام نیاز دارید، در اینجا 101 ایده از بهترین پست وبلاگ برای استراتژی بازاریابی محتوای شما آورده شده است.

فهرست مطالب

ایده های پست وبلاگ

ایده های پست وبلاگ چند رسانه ای

منبع تصویر

33. با یکی از فعالان صنعت در مورد نکات آنها برای کسب و کار مصاحبه کنید.

73. یک سری پست وبلاگ اختصاص داده شده به سوالات متداول شرکت خود ایجاد کنید.

9. یک عکس خاطرات از نحوه تجلیل از فرهنگ شرکت شما آپلود کنید.

4. نسخه نمایشی محصول ویدیویی را به اشتراک بگذارید.

13. یک اینفوگرافیک در مورد تجزیه و تحلیل خود تهیه کنید و مزایا و معایب هر کدام را تجزیه و تحلیل کنید.

ایده های وبلاگ، لیست پخش آهنگ انگیزشی HubSpot

60. در مورد یک پست وبلاگ اخیر از سایت اشتراک گذاری اخبار مورد علاقه خود موضع بگیرید.

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا قبل از سال 2017 منتشر شده است و برای جامعیت به روز شده است.

ایده های پست وبلاگ، مسابقه بازاریابی استارتاپیمنبع تصویر

بهترین ایده های وبلاگ، پست وبلاگ HubSpot با ابزارهای تجزیه و تحلیل فروش

5. یک گرافیک مارک دار ایجاد کنید که فرآیند یا استراتژی شما را نشان دهد.

ایده های وبلاگ، گزارش وضعیت بازاریابی HubSpot

کلید موفقیت با این نوع پست وبلاگ این است که آن را به اشتراک بگذارید. هر عنصر چندرسانه‌ای را که انتخاب می‌کنید، مطمئن شوید که اورجینال و مارک‌دار است تا وقتی به اشتراک گذاشته شد، مردم دوباره آن را به شرکت شما متصل کنند.

68. فهرستی از گردش های شرکت برای تیم ها/کارمندان از راه دور تهیه کنید.

ایده های وبلاگ، مصاحبه با گاوین مک فارلند، توسعه دهنده Figma

منبع تصویر

63. بیانیه ماموریت خود برای شما چه معنایی دارد.