54. بهترین موضوعات توییتر را که در مورد صنعت خود دیده اید به اشتراک بگذارید.
30. یک هدیه محصول یا خدمات را برای خوانندگان اجرا کنید.
8. مصاحبه با یک مشتری را ضبط کنید و یک مکاتبه مربوطه را انجام دهید.
34. یک سری در مورد نحوه ایجاد کار در آن پست کنید [your industry].
44. بهترین ابزارها را برای انجام کارهای روزانه مرتبط با محصول یا صنعت خود توصیه کنید.
منبع تصویر
96. مجموعه ای را شروع کنید که در آن اعضای تیم از راه دور روال کار روزانه خود را به اشتراک بگذارند.
7. یک پادکست راه اندازی کنید و هر قسمت را در پست های وبلاگ رونویسی کنید.
وبلاگ شرکت شما تنها یک کانال برای استراتژی بازاریابی شماست. برای ایده های وبلاگ که بر یکپارچه سازی چند کاناله تمرکز دارند، نکته کلیدی این است که روش های بازاریابی را که استفاده می کنید در کانال های دیگر خود مانند ایمیل و رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.
72. خلاصه ای از آخرین اخبار صنعت را ارسال کنید.
31. یک رویداد مبتنی بر جامعه برگزار کنید و آن را در وبلاگ خلاصه کنید.
65. تجزیه کنید که یک فرهنگ ایده آل شرکت چگونه خواهد بود.
منبع تصویر
چه کسی میگوید وبلاگ شما باید همیشه دکمههای بسته باشد؟ با این ایده های سرگرم کننده پست وبلاگ، شخصیت برند خود را نشان دهید.
58. مهم ترین معیارهای بازاریابی ایمیلی را با استفاده از نمونه هایی از کمپین های ایمیلی خود تجزیه کنید.
21. «در اینجا هر یک از X آمار هستند [Role] باید بدونی.”
ایده های پست وبلاگ تعامل با جامعه
70. فهرستی از روندهای صنعت ایجاد کنید تا مراقب باشید.
61. اخبار اخیر در صنعت خود را جمع آوری کنید.
52. توضیح دهید که چگونه از حلقه های اینستاگرام برای افزایش تعامل خود استفاده می کنید.
41. افسانه های رایج در مورد رشته خود را کنار بگذارید.
منبع تصویر
90. فهرست کتاب هایی که الهام بخش حرفه ای ها در صنعت شما هستند.
36. چگونه مجموعه مهارت های مناسب را برای پیشرفت در حرفه خود به دست آورید.
24. یک نظرسنجی در مورد اکوسیستم تجاری منطقه خود ایجاد کنید و یافته های کلیدی را به اشتراک بگذارید.
اگر بخشی از یک جامعه محلی هستید، پس این ایده های وبلاگ برای شما مناسب است. موضوعات تعامل جامعه راهی برای جلب توجه بازیگران کلیدی است که در تلاش برای تقویت فرهنگ شرکت، وفاداری به برند یا روحیه کارکنان، کارهای بزرگ انجام می دهند.
28. داستان های کارمندان Spotlight برای الهام بخشیدن به مخاطبان.
منبع تصویر
ایده های آموزشی (راهنماها و چگونگی) پست وبلاگ
85. خلاصه ای از محبوب ترین پست های وبلاگ شما.
منبع تصویر
برای دریافت بینش بیشتر در مورد سؤالات یا موضوعاتی که مشتریان شما به صورت آنلاین جستجو می کنند، یک عبارت جستجوی مرتبط با وبلاگ خود را جستجو کنید و به بخش «افراد همچنین می پرسند» در نتایج جستجو نگاه کنید. سپس می توانید از این سوالات برای راهنمایی استراتژی وبلاگ خود استفاده کنید.
11. ما در مورد X از متخصصان پرسیدیم [insert topic]; در اینجا بهترین نکات آنها وجود دارد.”
71. موضوعات مختلف در مورد بازاریابی، کسب و کار یا صنعت خود را مانند انواع مختلف تبلیغات مقایسه و مقایسه کنید.
38. نکاتی برای مدیریت فرسودگی شغلی.
27. نمونه های واقعی از موارد استفاده از محصول خود را به اشتراک بگذارید.
45. مزایای روند فعلی که شرکت شما بر آن مسلط است را به اشتراک بگذارید.
94. از تعطیلات محبوب استقبال کنید و یک پست موضوعی در مورد آنها بنویسید.
69. نحوه مبارزه تیم شما با فرسودگی شغلی را شرح دهید و نکات مفیدی برای اجتناب از آن ارائه دهید.
81. از تیم خود بخواهید روش های مورد علاقه خود را برای استفاده از محصول شما به اشتراک بگذارد.
74. از یک رهبر صنعت دعوت کنید تا تخصص خود را به عنوان وبلاگ نویس مهمان به اشتراک بگذارد.
19. یک مطالعه موردی عمیق در مورد مشتریان خود انجام دهید و نتایج را بررسی کنید.
80. در مورد گردش کار روزانه خود بنویسید.
57. بهترین سرویس های تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی خود را به اشتراک بگذارید و توضیح دهید که چرا آنها عالی هستند.
78. یک مطالعه موردی را به یک پست وبلاگ تبدیل کنید.
95. کلمات اختصاری رایج در محل کار یا صنعت خود را توضیح دهید.
51. به آخرین به روز رسانی یک شبکه اجتماعی شیرجه بزنید.
67. بر اساس روندهای سال گذشته، پیش بینی شما برای آینده این صنعت چیست؟
42. نمایش نحوه استفاده از یک کانال رسانه اجتماعی خاص.
86. خلاصه ای از روش هایی که تیم شما بازاریابی محتوای موفقی انجام می دهد.
ایده های متفرقه/ سرگرم کننده پست وبلاگ
14. در مورد مهمترین آمار صنعت خود تحقیق کنید و یک لیست جامع تهیه کنید.
92. فهرستی از آرزوهای هفتگی/ماهانه تهیه کنید.
99. نکات برجسته یک کنفرانس صنعتی اخیر که شما یا تیمتان در آن شرکت کرده اید را به اشتراک بگذارید.
88. فهرستی از نقل قول ها را تنظیم کنید.
83. روش هایی را که بازاریابی محتوا به شرکت شما کمک کرده تا به اهداف تجاری خود برسد را توضیح دهید.
درگیر شدن در روز صنعت خود آسان است، به این معنی که به راحتی می توانید با همان نوع پست های وبلاگ مواجه شوید. وبلاگ ها برای سئو و تولید سرنخ مهم هستند، بنابراین انتخاب موضوعات “درست” یک گام مهم در برنامه ریزی بازاریابی است.
منبع تصویر
محتوای رهبری فکری برای نشان دادن تخصص شرکت شما در یک موضوع یا صنعت خاص استفاده می شود. این نوع پستهای وبلاگ باید اعتبار ایجاد کرده و برند شما را به عنوان یک منبع قابل اعتماد با دیدگاهی منحصر به فرد قرار دهند.
26. یک مشتری را مورد توجه قرار دهید و داستانی در مورد کسب و کار آنها به اشتراک بگذارید.
75. فهرست پخش آفیس را تنظیم کنید و فهرست آهنگ را به اشتراک بگذارید.
101. با یک رویداد پیوند کارکنان بیایید و نحوه انجام آن را مرور کنید.
53. برندی را که آن را از بین می برد در میان چندین کانال اجتماعی مورد توجه قرار دهید.
40. صفحات ستونی یا صفحات موضوعی ایجاد کنید که به مقالات مختلف دیگری با موضوع مشابه پیوند دارند.
16. بهترین برنامه هایی را که تیمتان برای انجام کار استفاده می کند به اشتراک بگذارید.