31. یک رویداد مبتنی بر جامعه برگزار کنید و آن را در وبلاگ خلاصه کنید.
54. بهترین موضوعات توییتر را که در مورد صنعت خود دیده اید به اشتراک بگذارید.
64. بررسی کنید که چگونه یک شرکت ترافیک وبلاگ خود را به طور تصاعدی افزایش داد.
45. مزایای روند فعلی که شرکت شما بر آن مسلط است را به اشتراک بگذارید.
96. مجموعه ای را شروع کنید که در آن اعضای تیم از راه دور روال کار روزانه خود را به اشتراک بگذارند.
66. در مورد روش هایی که شرکت شما بر تنوع و شمول تمرکز می کند بنویسید.
70. فهرستی از روندهای صنعت ایجاد کنید تا مراقب باشید.
پستهای وبلاگ مبتنی بر دادهها برای بیان یک نکته به دادهها و بینشهای صنعت تکیه میکنند. در حالی که این اطلاعات را می توان از سایر مارک ها یا گزارش های صنعت تهیه کرد، استفاده از داده های اصلی برای نشان دادن نقش شرکت شما در فضا می تواند منجر به پست های وبلاگ منحصر به فرد شود.
منبع تصویر
ایده های آموزشی (راهنماها و چگونگی) پست وبلاگ
یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا قبل از سال 2017 منتشر شده است و برای جامعیت به روز شده است.
94. از تعطیلات محبوب استقبال کنید و یک پست موضوعی در مورد آنها بنویسید.
34. یک سری در مورد نحوه ایجاد کار در آن پست کنید [your industry].
49. توضیح دهید که آخرین جلسه لایو اینستاگرام شما چگونه مخاطبان شما را جذب کرده است.
درگیر شدن در روز صنعت خود آسان است، به این معنی که به راحتی می توانید با همان نوع پست های وبلاگ مواجه شوید. وبلاگ ها برای سئو و تولید سرنخ مهم هستند، بنابراین انتخاب موضوعات “درست” یک گام مهم در برنامه ریزی بازاریابی است.
91. “چه چیزی در مورد عادات گردش کار ما در طول سال ها تغییر کرده است؟”
منبع تصویر
ایده های پست وبلاگ بازاریابی محتوا
منبع تصویر
منبع تصویر
23. با یک صاحب کسب و کار محلی مصاحبه کنید.
84. ارسال یک “مرور سال” در مورد درس های آموخته شده در طول سال و نحوه اعمال آنها در سال آینده.
منبع تصویر
2. یک مسابقه تعاملی ایجاد کنید، مانند “شما کدام نوع بازاریاب هستید؟” یا “چقدر خوب می دانی [insert topic]؟”
8. مصاحبه با یک مشتری را ضبط کنید و یک مکاتبه مربوطه را انجام دهید.
88. فهرستی از نقل قول ها را تنظیم کنید.
48. در مورد روندهای برتر رسانه های اجتماعی بحث کنید.
93. لحظه تاریخی مورد علاقه خود را در صنعت خود تجزیه کنید.
44. بهترین ابزارها را برای انجام کارهای روزانه مرتبط با محصول یا صنعت خود توصیه کنید.
9. یک عکس خاطرات از نحوه تجلیل از فرهنگ شرکت شما آپلود کنید.
برای دریافت بینش بیشتر در مورد سؤالات یا موضوعاتی که مشتریان شما به صورت آنلاین جستجو می کنند، یک عبارت جستجوی مرتبط با وبلاگ خود را جستجو کنید و به بخش «افراد همچنین می پرسند» در نتایج جستجو نگاه کنید. سپس می توانید از این سوالات برای راهنمایی استراتژی وبلاگ خود استفاده کنید.
منبع تصویر
ایده های پست وبلاگ مبتنی بر داده
62. قطعه هایی از کتاب الکترونیکی شرکت خود را در یک جمع بندی به اشتراک بگذارید.
ایده های پست وبلاگ رهبری فکر
61. اخبار اخیر در صنعت خود را جمع آوری کنید.
58. مهم ترین معیارهای بازاریابی ایمیلی را با استفاده از نمونه هایی از کمپین های ایمیلی خود تجزیه کنید.
7. یک پادکست راه اندازی کنید و هر قسمت را در پست های وبلاگ رونویسی کنید.
43. در مورد نحوه صحیح تحقیق و جمع آوری داده ها برای گزارش ها بنویسید.
منبع تصویر
منبع تصویر
4. نسخه نمایشی محصول ویدیویی را به اشتراک بگذارید.
فهرست مطالب
ایده های پست وبلاگ
ایده های پست وبلاگ چند رسانه ای
15. ترافیک وبلاگ خود را تقسیم کنید و توضیح دهید که چگونه آن را برای هر کانال ایجاد کرده اید.
83. روش هایی را که بازاریابی محتوا به شرکت شما کمک کرده تا به اهداف تجاری خود برسد را توضیح دهید.
اگر بخشی از یک جامعه محلی هستید، پس این ایده های وبلاگ برای شما مناسب است. موضوعات تعامل جامعه راهی برای جلب توجه بازیگران کلیدی است که در تلاش برای تقویت فرهنگ شرکت، وفاداری به برند یا روحیه کارکنان، کارهای بزرگ انجام می دهند.
کلید موفقیت با این نوع پست وبلاگ این است که آن را به اشتراک بگذارید. هر عنصر چندرسانهای را که انتخاب میکنید، مطمئن شوید که اورجینال و مارکدار است تا وقتی به اشتراک گذاشته شد، مردم دوباره آن را به شرکت شما متصل کنند.
وبلاگ شرکت شما تنها یک کانال برای استراتژی بازاریابی شماست. برای ایده های وبلاگ که بر یکپارچه سازی چند کاناله تمرکز دارند، نکته کلیدی این است که روش های بازاریابی را که استفاده می کنید در کانال های دیگر خود مانند ایمیل و رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.
41. افسانه های رایج در مورد رشته خود را کنار بگذارید.
99. نکات برجسته یک کنفرانس صنعتی اخیر که شما یا تیمتان در آن شرکت کرده اید را به اشتراک بگذارید.
منبع تصویر
56. درباره نحوه استفاده برند شما از LinkedIn برای ارتباط با جامعه خود بحث کنید.
منبع تصویر
71. موضوعات مختلف در مورد بازاریابی، کسب و کار یا صنعت خود را مانند انواع مختلف تبلیغات مقایسه و مقایسه کنید.
55. خلاصه ای از بهترین کمپین ایمیلی خود و دلیل کارآمدی آن را به اشتراک بگذارید.
در حالی که تقریباً همه چیز در وبلاگ شما به عنوان بازاریابی محتوا در نظر گرفته می شود، این نوع خاص از پست های وبلاگ با ارائه نگاهی اجمالی به محصول، فرآیندها و تیم شما به خوانندگان به بازاریابی شرکت شما کمک می کند.
82. نکات کلیدی را از یک کنفرانس صنعتی اخیر که شما یا تیمتان در آن شرکت کرده اید به اشتراک بگذارید.
12. از متخصصان صنعت نظرسنجی کنید تا دادههای مربوط به چالشها/فرآیندها/ابزارها/بهترین شیوهها را جمعآوری کنید و نتایج را در یک پست وبلاگ به اشتراک بگذارید.
76. برای نشان دادن فرهنگ شرکت، یکی از اعضای تیم را مشخص کنید.
28. داستان های کارمندان Spotlight برای الهام بخشیدن به مخاطبان.
81. از تیم خود بخواهید روش های مورد علاقه خود را برای استفاده از محصول شما به اشتراک بگذارد.
89. یک تور اداری بدهید.
25. محتوای تولید شده توسط کاربر را برجسته کنید.
80. در مورد گردش کار روزانه خود بنویسید.
29. از اعضای انجمن درخواست پست مهمان کنید.
38. نکاتی برای مدیریت فرسودگی شغلی.
73. یک سری پست وبلاگ اختصاص داده شده به سوالات متداول شرکت خود ایجاد کنید.
97. تاریخچه کوتاهی از شرکت خود ارائه دهید.
منبع تصویر
36. چگونه مجموعه مهارت های مناسب را برای پیشرفت در حرفه خود به دست آورید.
منبع تصویر
37. سخت ترین بخش کار شما – و نحوه برخورد با آن.
21. «در اینجا هر یک از X آمار هستند [Role] باید بدونی.”
ایده های پست وبلاگ تعامل با جامعه
33. با یکی از فعالان صنعت در مورد نکات آنها برای کسب و کار مصاحبه کنید.
1. با استفاده از GIF هایی که خوانندگان شما می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند، یک پست وبلاگ لیستی بنویسید.
22. رهبران یا شرکت های محلی در حوزه کاری خود را مورد توجه قرار دهید.
پستهای وبلاگ چندرسانهای بر استفاده از یک قطعه رسانه – چه یک ویدیو، یک پادکست یا یک تصویر گرافیکی – برای گفتن یک داستان یا اشتراکگذاری اطلاعات تمرکز دارند.
3. آخرین رویداد شرکت خود را با عکس ها و/یا ویدیوها خلاصه کنید.
منبع تصویر
35. خلاصه ای در مورد بنویسید “X چیزهایی که آرزو می کردم وقتی برای اولین بار شروع کردم می دانستم.”
27. نمونه های واقعی از موارد استفاده از محصول خود را به اشتراک بگذارید.
5. یک گرافیک مارک دار ایجاد کنید که فرآیند یا استراتژی شما را نشان دهد.
19. یک مطالعه موردی عمیق در مورد مشتریان خود انجام دهید و نتایج را بررسی کنید.
یک دسته بندی پست وبلاگ رایج برای شرکت های B2B و B2C که می خواهند سئوی خود را بهبود بخشند، نحوه ارسال پست است. این نوع پستهای وبلاگ توضیح میدهند که چگونه کاری را انجام دهیم یا به سؤالی که خوانندگان در جستجوی آن هستند پاسخ دهیم.
16. بهترین برنامه هایی را که تیمتان برای انجام کار استفاده می کند به اشتراک بگذارید.
26. یک مشتری را مورد توجه قرار دهید و داستانی در مورد کسب و کار آنها به اشتراک بگذارید.
68. فهرستی از گردش های شرکت برای تیم ها/کارمندان از راه دور تهیه کنید.
65. تجزیه کنید که یک فرهنگ ایده آل شرکت چگونه خواهد بود.
13. یک اینفوگرافیک در مورد تجزیه و تحلیل خود تهیه کنید و مزایا و معایب هر کدام را تجزیه و تحلیل کنید.
69. نحوه مبارزه تیم شما با فرسودگی شغلی را شرح دهید و نکات مفیدی برای اجتناب از آن ارائه دهید.
منبع تصویر
52. توضیح دهید که چگونه از حلقه های اینستاگرام برای افزایش تعامل خود استفاده می کنید.
72. خلاصه ای از آخرین اخبار صنعت را ارسال کنید.
محتوای رهبری فکری برای نشان دادن تخصص شرکت شما در یک موضوع یا صنعت خاص استفاده می شود. این نوع پستهای وبلاگ باید اعتبار ایجاد کرده و برند شما را به عنوان یک منبع قابل اعتماد با دیدگاهی منحصر به فرد قرار دهند.
منبع تصویر
57. بهترین سرویس های تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی خود را به اشتراک بگذارید و توضیح دهید که چرا آنها عالی هستند.
79. یک مقاله سفید یا راهنمای را در یک سری پست وبلاگ تغییر دهید.
53. برندی را که آن را از بین می برد در میان چندین کانال اجتماعی مورد توجه قرار دهید.
30. یک هدیه محصول یا خدمات را برای خوانندگان اجرا کنید.
75. فهرست پخش آفیس را تنظیم کنید و فهرست آهنگ را به اشتراک بگذارید.
60. در مورد یک پست وبلاگ اخیر از سایت اشتراک گذاری اخبار مورد علاقه خود موضع بگیرید.
حتی باتجربهترین بازاریابها نیز میتوانند گهگاهی از تقویت طوفان فکری استفاده کنند. اگر به الهام نیاز دارید، در اینجا 101 ایده از بهترین پست وبلاگ برای استراتژی بازاریابی محتوای شما آورده شده است.
39. یک راهنمای نهایی بنویسید.
32. فهرستی از «باید»ها برای یک شغل در رشته خود.
77. با یک مشتری مصاحبه کنید و نتایج آنها را به اشتراک بگذارید.
24. یک نظرسنجی در مورد اکوسیستم تجاری منطقه خود ایجاد کنید و یافته های کلیدی را به اشتراک بگذارید.
51. به آخرین به روز رسانی یک شبکه اجتماعی شیرجه بزنید.
98. فهرستی از سرگرمی های خارج از محل کار.
منبع تصویر
87. عکس ها یا ویدیوهای سفرهای اخیر تیم خود را به اشتراک بگذارید.
42. نمایش نحوه استفاده از یک کانال رسانه اجتماعی خاص.
59. توضیح دهید که چگونه کانالهای ویدیویی مانند YouTube یا TikTok میتوانند یک دارایی برای کسب و کار شما باشند.
92. فهرستی از آرزوهای هفتگی/ماهانه تهیه کنید.
74. از یک رهبر صنعت دعوت کنید تا تخصص خود را به عنوان وبلاگ نویس مهمان به اشتراک بگذارد.
40. صفحات ستونی یا صفحات موضوعی ایجاد کنید که به مقالات مختلف دیگری با موضوع مشابه پیوند دارند.
17. فهرستی از بهترین ابزارها برای صنعت خود تهیه کنید.
14. در مورد مهمترین آمار صنعت خود تحقیق کنید و یک لیست جامع تهیه کنید.
95. کلمات اختصاری رایج در محل کار یا صنعت خود را توضیح دهید.
85. خلاصه ای از محبوب ترین پست های وبلاگ شما.
10. یک اینفوگرافیک در مورد بهترین شیوه ها یا روندهای صنعت ایجاد کنید.
46. به سوالات مهم مردم در مورد صنعت شما پاسخ دهید.
18. پایگاه دانش شرکت خود و چرایی اهمیت آن را توضیح دهید.
78. یک مطالعه موردی را به یک پست وبلاگ تبدیل کنید.
هنگامی که یک وب سایت فعال دارید، ارائه مداوم ایده های وبلاگ می تواند یک چالش باشد. بنابراین، وقتی احساس می کنید در مورد همه چیز زیر آفتاب نوشته اید، چه می کنید؟
20. درباره محصولات مورد علاقه مشتریان خود تحقیق کنید و نتایج را به اشتراک بگذارید.
100. یک تریلر فیلم اخیر و نحوه بازاریابی آن را بررسی کنید.
47. نحوه نوشتن یک پست وبلاگ را با استفاده از وبلاگ خود به عنوان مثال توضیح دهید.
ایده های پست وبلاگ یکپارچه سازی چند کاناله
11. ما در مورد X از متخصصان پرسیدیم [insert topic]; در اینجا بهترین نکات آنها وجود دارد.”
67. بر اساس روندهای سال گذشته، پیش بینی شما برای آینده این صنعت چیست؟
منبع تصویر
86. خلاصه ای از روش هایی که تیم شما بازاریابی محتوای موفقی انجام می دهد.
ایده های متفرقه/ سرگرم کننده پست وبلاگ
چه کسی میگوید وبلاگ شما باید همیشه دکمههای بسته باشد؟ با این ایده های سرگرم کننده پست وبلاگ، شخصیت برند خود را نشان دهید.
6. ویدئویی بسازید که صنعت شما را برجسته کند و یک پست در مورد آن بنویسید.
63. بیانیه ماموریت خود برای شما چه معنایی دارد.
50. کانال های رسانه های اجتماعی با عملکرد برتر را برای برند خود رتبه بندی کنید.
101. با یک رویداد پیوند کارکنان بیایید و نحوه انجام آن را مرور کنید.
90. فهرست کتاب هایی که الهام بخش حرفه ای ها در صنعت شما هستند.