11 ویژگی جدید اینستاگرام که بازاریابان باید در سال 2022 از آنها استفاده کنند


برای همگام شدن با TikTok، اینستاگرام به طور مداوم ویژگی‌های جدیدی را برای برندها و سازندگان ارائه می‌کند. به نظر می رسد هر بار که وارد اینستاگرام می شوم، با چندین ابزار و ویژگی جدید برای ایجاد، سازماندهی و تبلیغ محتوای خود مواجه می شوم.

اگر شما هم مانند من هستید و برای پیگیری همه این تغییرات به کمک نیاز دارید، در اینجا به 11 ویژگی جدید که باید در استراتژی بازاریابی اینستاگرام 2022 خود ادغام کنید، اشاره می کنیم.اکنون دانلود کنید: کیت + قالب های اینستاگرام رایگان برای کسب و کار

11 ویژگی جدید اینستاگرام که بازاریابان باید در سال 2022 از آنها استفاده کنند

1. قالب قرقره ها

طبق گفته اینستاگرام، 91 درصد از کاربران فعال اینستاگرام به صورت هفتگی ویدیوها را در این برنامه تماشا می کنند – بنابراین Reels ابزاری است که بازاریابان باید از آن استفاده کنند، اگر قبلاً این کار را نکرده باشند. اگر ایجاد حلقه‌های اینستاگرام دلهره‌آور به نظر می‌رسد، ویژگی جدید Reels Template این برنامه می‌تواند چیزی باشد که برای سریع‌تر ساختن ویدیوهای بیشتر به آن نیاز دارید.

قالب‌های Reels قالب‌های از پیش ساخته‌شده‌ای هستند که هر کسی می‌تواند از آن برای سریع‌تر و کارآمدتر کردن Reels استفاده کند. برای دسترسی به یک الگو، حلقه اینستاگرامی را که می‌خواهید به عنوان الگو استفاده کنید، پیدا کنید. The Reel باید دارای موسیقی و حداقل سه کلیپ باشد. هنگامی که ویدیوی مورد نظر خود را پیدا کردید، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • مرحله 1: روی سه نقطه روی دکمه سمت راست حلقه ای که می خواهید استفاده کنید ضربه بزنید.
  • مرحله 2: روی Use As Template ضربه بزنید.
  • مرحله 3: روی Add Media در پایین ضربه بزنید و عکس‌ها و کلیپ‌های ویدیویی را که می‌خواهید در حلقه خود استفاده کنید انتخاب کنید. این تصاویر جایگزین تصاویر موجود در حلقه اصلی خواهند شد.
  • مرحله 4: روی Done یا Next کلیک کنید، پیش نمایش حلقه خود را مشاهده کنید و زمانی که از نتیجه راضی بودید به اشتراک بگذارید.

قالب اینستاگرام

2. دوربین دوگانه

ویژگی جدید دوربین دوگانه اینستاگرام به کاربران این امکان را می دهد که همزمان با دوربین جلو، محتوا را با دوربین پشتی خود ضبط کنند. تصویر دوربین پشتی بیشتر صفحه را اشغال می کند، در حالی که تصویر جلو در یک پنجره کوچک در کناره ظاهر می شود. ویژگی دوگانه فقط هنگام ضبط قرقره ها در دسترس است.

دختر از ویژگی دوربین دوگانه برای فیلمبرداری از بچه اردک استفاده می کندمنبع تصویر

3. ریمیکس عکس ها

از سال 2021، کاربران اینستاگرام قادر به ریمیکس کردن Reels برای ایجاد محتوای خود، همکاری با سازندگان یا واکنش به یک ویدیو هستند. اکنون قابلیت ریمیکس را می توان روی عکس های اینستاگرام نیز اعمال کرد. بهترین روشی که می‌توانم ویژگی ریمیکس را توصیف کنم این است که شبیه ویژگی «دوئت» TikTok است که به کاربران امکان می‌دهد عکس یا ویدیوی خود را به عکس شخص دیگری پیوست کنند.

در اینستاگرام، می‌توانید ویدیو یا تصویر خود را به حلقه یا عکس شخص دیگری پیوست کنید و آن را به‌عنوان یک حلقه آپلود کنید. همچنین می‌توانید استیکرها، نظرسنجی‌ها و متن را برای «ریمیکس» بیشتر محتوا اضافه کنید.

عکس ریمیکس شده از برگ های افتادهمنبع تصویر

4. برچسب های تعاملی

بسیاری از استیکرهای تعاملی که در استوری های اینستاگرام موجود بوده اند اکنون برای Reels در دسترس هستند. بازاریابان و تولیدکنندگان محتوا می‌توانند از برچسب‌های زیر در حلقه‌های خود برای جذب مخاطبان خود استفاده کنند:

  • نظرسنجی: نظرات دنبال کنندگان خود را دریافت کنید یا از آنها بخواهید در مورد محتوای بعدی شما رای دهند.
  • امتحان: دانش مخاطبان خود را آزمایش کنید یا از این ویژگی برای آموزش چیزهای جدید به آنها استفاده کنید.
  • اسلایدر ایموجی: به بینندگان اجازه دهید تا نشان دهند محتوای شما یا موضوعی خاص چه احساسی در آنها ایجاد می کند.

استیکرهای تعاملی اینستاگراممنبع تصویر

5. Grid Pinning

آیا محتوایی دارید که نمی خواهید در شبکه خود گم شود؟ با استفاده از قابلیت پین شبکه اینستاگرام می توانید آن را به بالای نمایه خود پین کنید. برای انجام این کار، حلقه یا عکسی را که می‌خواهید پین کنید، انتخاب کنید. در گوشه سمت راست بالای پست، روی سه نقطه و «Pin to your profile» ضربه بزنید. پس از آن، پست شما در بالای شبکه شما ظاهر می شود.

ویژگی پین کردن برای موارد زیر بسیار عالی است:

  • جلب توجه به یک تبلیغ مداوم
  • نمایش یک رویداد
  • پرطرفدارترین محتوای خود را برجسته کنید.

پین کردن

منبع تصویر

6. صندوق ورودی مشارکت

صندوق ورودی مشارکت

منبع تصویر

روزهای فرصت های از دست رفته به خاطر صندوق ورودی شلوغ گذشته است. اکنون، مارک‌ها و سازندگان می‌توانند به سرعت ارتباطات خود را در یک مکان پیدا کرده و مدیریت کنند – پیام‌های مشارکت.

پیام‌های شراکت دارای زیرپوشه مخصوص به خود در تب پیام‌های مستقیم هستند. این پیام‌ها از پوشه درخواست رد می‌شوند و در اولویت قرار می‌گیرند – یافتن و مدیریت مشارکت محتوای مارک‌دار را آسان‌تر از همیشه می‌کنند.

7. سازندگان را پیدا کنید

برگه سازندگان را پیدا کنید

منبع تصویر

اینستاگرام رسماً با مجموعه‌ای از ابزارهای جدید برای کمک به برندها و سازندگان در ارتباط است.

بیایید از سمت سازنده شروع کنیم – کاربران می‌توانند مارک‌ها را به فهرست برندهای ترجیحی اضافه کنند. هنگامی که یک برند به دنبال سازندگانی می‌گردد تا با آنها شریک شود، کسانی که نام تجاری را در لیست خود دارند در بالای نتایج جستجو ظاهر می‌شوند. این باعث می‌شود برندها راحت‌تر پیدا کنند سازندگانی که قبلاً علاقه نشان داده‌اند.

برندها همچنین می‌توانند سازندگان را بر اساس تعداد فالوور، سن، جنسیت و موقعیت مکانی فیلتر کنند – که اینستاگرام معتقد است به برندها کمک می‌کند تا فهرست‌های کوتاه را سازماندهی کنند تا به راحتی چندین کمپین را مدیریت کنند.

این ویژگی فقط برای حساب‌های سازنده و حساب‌های تجاری در دسترس است.

8. شرح خودکار برای حلقه ها و داستان ها

اسکرین شات از کپشن های خودکار حلقه ها و استوری های اینستاگرام

منبع تصویر

استیکر زیرنویس اینستاگرام در ابتدا فقط برای استوری ها در دسترس بود، اما این اپلیکیشن اخیراً آن را به Reels گسترش داده است. این ویژگی به طور خودکار آنچه را که شخصی در یک ویدیو می گوید به متن تبدیل می کند تا کاربران بتوانند بدون صدا تماشا کنند.

اکنون، مخاطبان می‌توانند با ویدیوهای شما درگیر شوند — با یا بدون صدا. این ویژگی همچنین گام بزرگی در دسترسی بیشتر به محتوای اینستاگرام برمی دارد.

9. ابزار تقویم

اسکرین شات از ابزار تقویم اینستاگرام

منبع تصویر

اگر پروفایل تجاری دارید، در اینجا چند خبر هیجان انگیز وجود دارد – اینستاگرام در نظر دارد دوره ردیابی داده ها را در Instagram Insights از 30 به 60 روز دو برابر کند.

بازاریابان رسانه های اجتماعی در نهایت می توانند برنامه های شخص ثالث را که دوره ردیابی طولانی تری را ارائه می دهند کنار بگذارند. در عوض، این اطلاعات به راحتی در Insights در دسترس خواهد بود. این یک مثال عالی از این است که اینستاگرام ماه ها به بازخورد کاربرانی که درخواست چنین ارتقایی را دارند گوش می دهد.

10. اشتراک ها

اشتراک های اینستاگرام

منبع تصویر

اینستاگرام اشتراک‌ها را همین امسال راه‌اندازی کرد – قابلیتی که به سازندگان اجازه می‌دهد برای محتوا و مزایای انحصاری، هزینه اشتراک ماهانه دریافت کنند.

با اشتراک‌ها، سازندگان قیمت اشتراک ماهانه را به انتخاب خود تعیین می‌کنند و یک دکمه اشتراک در نمایه آنها ظاهر می‌شود. آن‌ها می‌توانند طیف وسیعی از مزایا را به مشترکین ارائه دهند – مانند پخش جریانی مستقیم و داستان‌ها.

این ویژگی بخشی از یک تلاش مهم تر برای کمک به سازندگان برای گذران زندگی در پلتفرم آن است – انگیزه ای برای سازندگان برای ماندن در آن. این ویژگی همچنین سازندگان را قادر می سازد تا ارتباطات عمیق تری با دنبال کنندگان خود ایجاد کنند.

این ویژگی جدید پس از آن به دست آمد که توییتر مدل اشتراک مشابهی را اعلام کرد. توییتر آبی – بنابراین می توان گفت که پلتفرم های بیشتری احتمالاً ویژگی های مبتنی بر اشتراک را برای جذب سازندگان اضافه می کنند.

11. پاسخ های بصری در قرقره ها

قرقره های پاسخ های بصری

منبع تصویر

یکی دیگر از ویژگی‌های الهام گرفته شده از TikTok برای دسترسی به اینستاگرام، پاسخ‌های بصری است، به این معنی که کاربران می‌توانند روی Reels نظر بدهند – با یک Reel دیگر.

اگر ویدیوهای کوتاهی را در حلقه‌های اینستاگرام ایجاد می‌کنید، اکنون می‌توانید مانند عملکرد پاسخ TikTok نظر بدهید. این یک راه بسیار جذاب و تعاملی برای تعامل با دنبال کنندگان و سرنخ ها است – و بالعکس.

افکار نهایی

اینستاگرام به یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در جهان تبدیل شده است. با این حال، پلتفرم نه تنها در حال رشد است – بلکه در حال تکامل است. و تا زمانی که اپلیکیشن‌هایی مانند TikTok به تغییر بازی برای بازاریابی ویدئویی آنلاین ادامه دهند، اینستاگرام به تکامل خود ادامه خواهد داد. منطقی است که استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی شما نیز برای استفاده از این ویژگی های جدید تغییر کند.

دعوت به اقدام جدید





منبع