نکته حرفه ای: محتوای فاندو و همچنین محصولات خاص و خطوط لباس معمولاً در پلتفرم به خوبی عمل می کنند.
جایگزین های توییتر برای محتوای صوتی
نکته حرفه ای: بازاریابان می توانند از Clubhouse برای گفتگوهای زنده، پرسش و پاسخ، و بحث های پنل با دنبال کنندگان خود استفاده کنند.
جایگزین های توییتر برای محتوای کوتاه
انگیزه دیگر برای چرخش به سمت YouTube Shorts، برنامه درآمدزایی آینده آن است که در سال 2023 راه اندازی می شود. از اوایل سال 2023، سازندگان می توانند با رسیدن به آستانه 1000 مشترک و 10 میلیون بازدید Shorts در طول 90 روز، برای برنامه شریک YouTube درخواست دهند. طبق گفته YouTube، هم اعضای شریک YouTube فعلی و هم آتی واجد شرایط اشتراک درآمد در Shorts خواهند بود.
این پلتفرم همچنین اجازه تبلیغات را نمی دهد، محدودیت کاراکتر ندارد، و الگوریتم توصیه ای ندارد – بنابراین پست ها به ترتیب زمانی ظاهر می شوند و می توانند بسیار طولانی باشند.
نکته حرفه ای: اگر تصمیم دارید به Hive Social بروید، باید بدانید که این برنامه فقط توسط سه نفر اجرا می شود که هنوز در حال رفع اشکالات مختلف هستند زیرا افراد بیشتری به برنامه هجوم می آورند. یکی از اشکالات برنامه است تمایل به سقوط از زمان هجوم گسترده کاربران
3. Cohost
طبق وب سایت آن، cohost یک پلت فرم رسانه اجتماعی فقط تحت وب با بیش از 111000 کاربر است. این پلتفرم در فوریه 2022 راه اندازی شد و فعلاً فقط دعوت نامه است.
نکته حرفه ای: این پلتفرم هیچ ابزار تبلیغاتی بومی ندارد، اما یک راه عالی برای برندها است تا در زمان واقعی با مخاطبان خود درباره موضوعات مورد علاقه مشترک بحث کنند.
6. وبلاگ Tumblr
نکته حرفه ای: اگر به پیوتینگ علاقه دارید، سرمایه گذاری در آن را پیشنهاد می کنم اینفلوئنسر مارکتینگ برای ارتباط با مخاطبان هدف خود در Mastodon.
2. Hive Social
دلیل آن این است که بسیاری از کاربران TikTok جوانتر هستند و در گروه جمعیتی Gen Z قرار میگیرند، و Gen Z کمتر به محتوای برندها علاقهمند است و بیشتر به محتوای افراد علاقهمند است.
با این حال، اگر بازاریابان علاقه مند به استفاده از پلتفرم هستند، مهم است که توجه داشته باشید که پلتفرم برای افراد جوان تر و جایگزین تر جذاب است. از هر 5 کاربر در Tumblr، 2 نفر بین 18 تا 25 سال سن دارند و بیشتر رسانههای این پلتفرم برای هزارهها و ژنرال Z جذاب هستند.
Mastodon بر جامعه تأکید دارد، بنابراین بازاریابان ممکن است برای یافتن جایگاه خود برای تجارت خود در fediverse مشکل داشته باشند.
Mastodon که در مارس 2016 راه اندازی شد، حدود 2.5 میلیون کاربر ماهانه دارد. مانند توییتر، این پلتفرم به کاربران اجازه میدهد تا افراد و سازمانهای مورد علاقه خود را پست کنند و دنبال کنند و محتوا را لایک و بازنشر کنند. با این حال، یک تفاوت عمده بین توییتر و ماستودون وجود دارد. در حالی که توییتر یک پلتفرم واحد است، Mastodon یک “فدراسیون” متشکل از سرورهای به هم پیوسته و مستقل است.
نکته حرفه ای: کاربران می توانند از طریق Reels کسب درآمد کنند پاداش بازی قرقره های اینستاگرام برنامه این برنامه فقط دعوت است و به سازندگان اجازه می دهد بر اساس عملکرد حلقه، تعداد حلقه های تولید شده و ایجاد حلقه های موضوعی درآمد کسب کنند.
11. TikTok
این رسانه های اجتماعی جایگزین دارای ویژگی های مشابه توییتر هستند.
1. ماستودون
در حال حاضر، Hive Social ویژگی «تأیید» مانند توییتر ندارد، که میتواند برای برندها و تولیدکنندگان محتوا که نگران جعل هویت کاربران هستند، مشکل ایجاد کند.
برخلاف توییتر، Hive دارای یک فید زمانی بسیار سادهتر است – به جای اینکه مبتنی بر الگوریتم باشد. همچنین محدودیتی برای کاراکتر ندارد و به پستهای طولانیتری که شبیه پستهای Tumblr هستند اجازه میدهد.
نکته حرفه ای: Cohost همچنین متمایز است زیرا چندین نفر می توانند مالک یک صفحه واحد باشند – یک ویژگی عالی برای برندها و سازندگان محتوا که پروژه های مشترک انجام می دهند.
جایگزین های توییتر برای ایجاد جامعه
نکته حرفهای: ویدیوهای TikTok را میتوان در حلقههای اینستاگرام و شورتهای یوتیوب نیز تغییر کاربری داد تا زندگی دومی به آنها در مقابل مخاطبان وسیعتری بدهد.
Hive Social در سال 2019 راه اندازی شد و حدود 2 میلیون کاربر دارد. این برنامه فقط برای موبایل شبیه توییتر به نظر می رسد و به کاربران اجازه می دهد تا در پلتفرم و «قلب» حرکت کنند و محتوا را دوباره ارسال کنند. کاربران همچنین می توانند از هشتگ ها برای یافتن محتوا یا مخاطبان مورد نظر استفاده کنند. اما این همان جایی است که شباهت ها متوقف می شود.
3 بهترین جایگزین توییتر
نکته حرفهای: بازاریابان میتوانند محتوای طولانیتر مانند ویدیوها و پادکستهای طولانیتر را با متراکم کردن قطعات قانعکننده در YouTube Shorts مورد آزار قرار دهند.
10. قرقره های IG
اگر استراتژی فعلی توییتر شما در تمام تغییرات پلتفرم موفق بوده است، احتمالاً نیازی به جستجوی هیچ جایگزینی نخواهید داشت. با این حال، اگر به دنبال پلتفرم جدیدی هستید تا در صورت تغییر بیش از حد توییتر برای برند شما، به آن بپردازید، اکنون 11 پلتفرم جدید برای بررسی دارید.
طولانی ترین اپلیکیشن ارائه شده در این وبلاگ، Reddit در سال 2005 تاسیس شد و ماهانه 430 میلیون کاربر فعال دارد. Reddit یک سایت اشتراک گذاری اجتماعی است که به هزاران انجمن کوچکتر به نام “subreddits” تقسیم شده است. هر Subreddit به موضوع خاصی اختصاص داده شده است. اکثر subreddits مجموعه قوانین جامعه خود را دارند که انتظار می رود کاربران از آنها پیروی کنند.
این سرورهای متصل به هم “فدیورس” نامیده می شوند و هر سرور قوانین خاص خود را دارد. به عنوان یک کاربر، میتوانید با کاربرانی از سرویسهای دیگر خارج از سرور خود تعامل داشته باشید، اما قوانین سروری که به شما اختصاص داده شده است تعیین میکند که چه کاری میتوانید انجام دهید. اگر سرور خود را دوست ندارید، می توانید به سرور دیگری تغییر دهید، اما پس از آن باید قوانین سرور جدید خود را رعایت کنید. با این حال، می توانید روابط و اتصالاتی را که ایجاد کرده اید در سرور اصلی خود حفظ کنید و به سرور جدید منتقل شوید.