آمار دسترسی به تبلیغات YouTube
- درآمد تبلیغات یوتیوب در سه ماهه دوم سال 2022 به 7.34 میلیارد دلار رسید که 5 درصد افزایش در سال است. (Statista، 2022)
-
انتشار اولیه در 22 اوت 2022 ساعت 7:00:00 صبح، به روز شده در 22 اوت 2022
تبلیغات یوتیوب بالقوه 2.56 میلیارد کاربر یا تقریباً 1 نفر از هر 3 نفر روی زمین است. (هوت سوئیت، 2022)
- تبلیغات YouTube به بیش از سه چهارم بزرگسالان بالای 18 سال و بیش از 90 درصد بزرگسالان در مجموع 14 کشور می رسد. (هوت سوئیت، 2022)
- بزرگترین مخاطبان تبلیغات YouTube مردان بین 25 تا 34 سال هستند. (Hootsuite، 2022)
- هزینه تبلیغات YouTube می تواند متفاوت باشد و بین 0.10 تا 0.30 دلار هزینه دارد. (HubSpot، 2022)
آمار تبلیغات یوتیوب
- شرکت اپل و دیزنی در سال 2021 بیشترین هزینه تبلیغات را در YouTube داشتند. (Statista، 2021)
- 63 درصد از مردم می گویند که پس از مشاهده یک تبلیغ در یوتیوب از یک برند خرید کرده اند. (Think With Google، 2022)
- تبلیغات یوتیوب با CTA قوی نشان داده است که احتمال فروش کوتاه مدت را تا 30٪ افزایش می دهد. (Think With Google، 2022)
- صدا ضریب افزایش شماره 1 برای تبلیغات مؤثر YouTube است. (Think With Google، 2022)
- استراتژی تبلیغات YouTube توجه، نام تجاری، اتصال، جهت (ABCD) باعث افزایش 30 درصدی در فروش کوتاه مدت و افزایش 17 درصدی در ارزش طول عمر مشتری می شود. (Think With Google، 2022)
- آزمایش تبلیغات مختلف YouTube میتواند به موفقیت بیشتری منجر شود، زیرا تبلیغکنندگانی که آگهیهای YouTube مختلف را آزمایش کردند و از مؤثرترین نتیجه استفاده کردند، 60 درصد فراخوان آگهی بیشتری را مشاهده کردند. (Think With Google، 2021)
- استفاده از ابزار فید محصول بومی YouTube برای نمایش محصولات خود در کنار تبلیغات شما می تواند به طور متوسط بیش از 60٪ تبدیل بیشتر ایجاد کند. (گوگل، 2021)
برای شروع فیلمبرداری آماده اید؟
در این پست، آمار ضروری تبلیغات YouTube را که باید در سال 2022 بدانید، کشف کنید.
همانطور که در بالا نشان داده شد، تبلیغات در یوتیوب این پتانسیل را دارد که مخاطبان زیادی را جذب کند و بازده بالایی را به همراه داشته باشد. برای به دست آوردن این مزایا، یک استراتژی بازاریابی برای پلتفرم و به قول خودشان چراغ، دوربین، اکشن ایجاد کنید!
موضوعات:
بازاریابی یوتیوب
یوتیوب دومین موتور جستجوی بزرگ اینترنت است، به این معنی که تبلیغکنندگان پتانسیل قابلتوجهی برای دستیابی به مخاطبان و ایجاد نرخ تبدیل دارند.