15 آمار فراخوانی که باید برای افزایش نرخ تبدیل خود بدانید

پنجره های باز شو

به طور خلاصه، این یک تمرین خوب است که با تغییر تمرکز خود از همان CTAهای عمومی و تراکنشی قدیمی و دادن حس انسانی به آنها، سطح بازی بازاریابی خود را ارتقا دهید.

ساخت CTA کامل

از پاسخ دهندگان بازاریابی، 43٪ از استفاده از تنها یک CTA در هر ایمیل استفاده کردند. از سوی دیگر، 30 درصد گفتند که در هر ایمیل از دو CTA استفاده می کنند.

قبل از:

بعد از:

Huge در یکی از گزارش‌های خود اشاره کرد که صرف‌نظر از نشانه‌های طراحی، تقریباً 91 تا 100٪ از مردم فراتر از تاشو حرکت می‌کنند.

یافته مشابهی توسط Wordstream نشان می‌دهد که ایمیل‌ها با یک تماس برای اقدام می‌توانند کلیک‌ها را تا بیش از 371 درصد و فروش را تا حدود 1617 درصد افزایش دهند.

آمار cta;  گنجاندن گواهی اجتماعی در صفحه فرود CTA به Augmentive کمک کرد تا نرخ تبدیل خود را تا 68٪ افزایش دهد.منبع تصویر

این یک راه عالی برای تشویق مشتریان به انتشار اخبار در مورد کسب و کار شما است.

5. دکمه قرمز CTA به طور مداوم از دکمه سبز بهتر است. (CXL)

فراخوان جدید برای اقدام





منبع

تغییر از CTA مبتنی بر متن به CTA مبتنی بر دکمه و قابل مشاهده تر کردن آن به Vineyard کمک کرد تا CTR خود را تا 32.12% افزایش دهد.منبع تصویر

لغزنده و نوار

اکنون دانلود کنید: 28 قالب رایگان CTA

1. CTAهای ایمیل میانگین نرخ کلیک (CTR) 3-5٪ دارند. (جعبه داده)

تعبیه یک دکمه CTA در صفحه پس از خرید می تواند بسیار موثر باشد. اگر CTA در صفحه پس از خرید از آنها بخواهد، 16 برابر بیشتر احتمال دارد اخبار مربوط به خرید خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

در بازاریابی، قانون طلایی این است که دعوت به عمل خود را بالاتر از حد معمول قرار دهید. با این حال، همیشه نباید اینطور باشد، زیرا داشتن تنها یک CTA در بالای صفحه فرود ممکن است برای کاربر خیلی زود باشد تا اقدامی انجام دهد.

همچنین می تواند مکانی عالی برای ذکر مزایای عاطفی محصول/خدمت شما باشد.

افزودن یک لمس انسانی به کپی CTA به Mailmodo کمک کرد تا نرخ تبدیل خود را بیش از 2 برابر کند.منبع تصویر

این نشان می‌دهد که افزودن مدرک اجتماعی در زیر فراخوان‌ها می‌تواند راهی عالی برای ایجاد اعتماد باشد.

10. از جمله حذف شک و تردید تحت CTA به Nomad Cooks کمک کرد تا نرخ تبدیل خود را تا 124٪ افزایش دهد.

3٪ – 9٪

همانطور که توسط VWO گزارش شده است، پس از حذف فیلد ارسال ایمیل از دکمه CTA، Kommunicate شاهد افزایش 25.5 درصدی کلیک ها بر روی CTA “رایگان امتحان کنید” بود.

13. تغییر از CTA مبتنی بر متن به CTA مبتنی بر دکمه و قابل مشاهده تر کردن آن به Vineyard کمک کرد تا CTR خود را 32.12% افزایش دهد. (VWO)

1٪ – 8٪

خوش آمدید گیتس

تغییر از CTA مبتنی بر متن به CTA مبتنی بر دکمه و قابل مشاهده تر کردن آن به Vineyard کمک کرد تا CTR خود را تا 32.12% افزایش دهد.

در فوریه 2023، تیم Demio آزمایشی را در صفحه تشکر خود اجرا کرد که پس از شرکت در یک وبینار یا رویدادی که در Demio میزبانی می‌شود، در مقابل افراد قرار می‌گیرد.

PartnerStack پس از تغییر نسخه CTA صفحه اصلی خود از «رزرو نسخه آزمایشی» به «شروع به کار»، نرخ تبدیل خود را 111.55 درصد افزایش داد.منبع تصویر

قبل از:

CXL در یکی از مقالات خود به طور جامع این موضوع را پوشش داد، جایی که آنها به چندین مطالعه از جمله مطالعات انجام شده توسط Dmix و HubSpot (این ما هستیم) و VWO اشاره کردند.

اگر از خود می‌پرسید که رفع شک چیست، یک قطعه متن کوچک در زیر دکمه فراخوان برای اقدام است تا هر گونه نگرانی یا نقطه اصطکاک احتمالی را که ممکن است مخاطب شما را از انجام اقدام مورد نظر باز دارد، حذف کند.

از جمله حذف کننده های شک تحت CTA به Nomad Cooks کمک کرد تا نرخ تبدیل خود را تا 124٪ افزایش دهد.منبع تصویر

جعبه ویژگی

جو کیونز، مدیر بخش تقاضا در PartnerStack و بنیانگذار B2B SaaS Reviews گفت:

بعد از:

cta-stats-demioاین مورد دیگری است که باعث می شود دکمه CTA شما به راحتی قابل مشاهده و قابل مشاهده باشد.

15. افزودن یک لمس انسانی به کپی CTA به Mailmodo کمک کرد تا نرخ تبدیل خود را بیش از 2 برابر کند.

ما اینترنت را برای آخرین مقالات تحقیقاتی، گزارش‌ها و مطالعات موردی جست‌وجو کردیم. سپس، برای جمع آوری این فهرست جامع از آمار فراخوان برای اقدام، با کارشناسان مصاحبه کردیم.

با الهام گرفتن از پانزده آمار CTA ذکر شده در این پست و با آزمایش و بهینه سازی مداوم، می توانید به طور قابل توجهی CTA های موثری ایجاد کنید که به شما در بهبود نرخ کلیک و تبدیل کمک می کند.

cta-stats-vwoمنبع تصویر

همانطور که توسط VWO گزارش شده است، Open Mile پس از حذف درهم و برهمی و اضافه کردن فضای سفید در اطراف CTA صفحه فرود خود، شاهد جهش عظیم 232 درصدی در تبدیل ها بود.

CTA ها نان و کره بازاریابی ایمیلی هستند. در چند سال گذشته، تیم Databox متوجه شد که CTAهای ایمیل میانگین نرخ کلیک 3 تا 5 درصد را برای بیش از 40 درصد از مشارکت‌کنندگان خود دارند.

آمار cta;  داده‌های dropbox که نرخ کلیک از طریق ایمیل‌های CTA را نشان می‌دهدمنبع تصویر

مایکل آگارد، یک مشاور آزاد CRO، عاشق آزمایش فراخوان برای اقدام است. او در یکی از آزمایشات خود دکمه CTA را در پایین صفحه فرود بسیار طولانی قرار داد.

Call-to-Action های شخصی سازی شده 202% بهتر از CTA های اولیه عمل می کنند.دلیلش این است که وقتی نوبت به CTA های شخصی سازی شده می رسد، محتوایی را در مقابل مخاطبان خود قرار می دهید که با سفر خریداران آنها همسو باشد و با علایق آنها همخوانی داشته باشد.

4. مشتریان در صورت مشاهده دکمه CTA در صفحه پس از خرید، 16 برابر بیشتر احتمال دارد اخبار مربوط به خرید خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. (واحه دیجیتال)

انجام این کار به او کمک کرد تا نرخ تبدیل را به میزان خیره کننده 304 درصد افزایش دهد.

شما با استفاده نکردن از فراخوان برای اقدام موثر (CTA) در کمپین های بازاریابی خود، پول را روی میز باقی می گذارید.

پست با قابلیت تماس به اقدامات و نرخ های باز

اخیراً، Grow & Convert با قرار دادن فرم‌های ضبط ایمیل در مکان‌های مختلف در یک صفحه فرود، نرخ‌های تبدیل تقریبی را کاوش و تخمین زده است. نتایج حاصل از مطالعه را در زیر مشاهده کنید.

تعیین سطح

نرخ تبدیل تقریبی

CTA های نوار کناری

اما هنوز دکمه های CTA خود را قرمز رنگ نکنید.

پس از چند هفته آزمایش، مشخص شد که شامل اثبات اجتماعی در زیر CTAهای صفحه فرود آنها به افزایش نرخ تبدیل تا 68.02٪ کمک کرده است.

اگر دکمه قرمز CTA در صفحه فرود شما اجباری به نظر برسد، چه؟ اگر با طراحی خوب نباشد چه؟ به همین دلیل مهم است که سلسله مراتب بصری صفحه را در نظر بگیرید.

6. مایکل آگارد، مشاور بهینه سازی تبدیل، با قرار دادن دکمه CTA در پایین، نرخ تبدیل یک صفحه فرود طولانی را تا 304 درصد افزایش داد. (CXL)

نوار ناوبری

اگر اولین غریزه شما اضافه کردن هر چه بیشتر CTA به ایمیل هایتان است، باید در استراتژی خود تجدید نظر کنید. بر اساس یافته های Databox، همیشه بیشتر بهتر نیست.

با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که آنچه برای مایکل کارآمد است، لزوما برای شما کار نخواهد کرد. مانند همه چیز در دنیای بهینه سازی تبدیل، آزمایش انواع مختلف CTA ها به شدت توصیه می شود.

7. PartnerStack پس از تغییر نسخه CTA صفحه اصلی خود از «رزرو نسخه آزمایشی» به «شروع به کار» نرخ تبدیل خود را 111.55 درصد افزایش داد.

داده های CTA جعبه دادهمنبع تصویر

آمار cta;  گنجاندن گواهی اجتماعی در صفحه فرود CTA به Augmentive کمک کرد تا نرخ تبدیل خود را تا 68٪ افزایش دهد.منبع تصویر

یک CTA به خوبی طراحی شده و پیاده‌سازی شده می‌تواند بین بازدیدکننده‌ای که از وب‌سایت شما پرش می‌کند یا اقدام مورد نظر را انجام دهد، تمایز قائل شود. ریزترین جزئیات می توانند تأثیر شدیدی داشته باشند، چه رنگ، محل قرارگیری یا متن.

گنجاندن پاک کننده های شک در زیر دکمه های فراخوان می تواند یک تغییر دهنده بازی باشد.

Mailmodo شاهد افزایش 110.35 درصدی نرخ تبدیل از 0.29 درصد به 0.61 درصد بود. Tarun Agarwal، معاون رشد Mailmodo، گفت: “من معتقدم افزودن یک لمس انسانی به CTA های شما نسبت به استفاده از نسخه های تراکنشی بهتر عمل می کند.”

تیم Mailmodo به طور گسترده ای با CTA خود برای بهبود نرخ تبدیل خود آزمایش کرده است. اخیراً، تیم «رزرو نسخه ی نمایشی» عمومی را در صفحه اصلی برند به «صحبت با انسان» تغییر داد که نتایج چشمگیری ارائه کرد.

رایان اسکالون، مشاور مستقل PPC و متخصص CRO، ویجت بررسی ساده ای را تحت دکمه تماس برای اقدام صفحه فرود Augmentive پیاده سازی کرد.

پس از اجرای برنامه‌های رفع شک تحت فراخوان، Cooks Nomad شاهد افزایش تا 124 درصدی در نرخ‌های تبدیل بود، با نرخ تبدیل اولیه 9.5 درصدی تا 21.3 درصد طی چهار هفته.

11. CTAهایی که با شلوغی کمتر و فضای سفید بیشتر احاطه شده اند، می توانند نرخ تبدیل را تا 232% افزایش دهند. (VWO)

0.5٪ – 1.5٪

0.5٪ – 1.5٪

این آمار به شما کمک می‌کند تا درک کنید که چگونه می‌توانید CTAهای موثری را ایجاد و پیاده‌سازی کنید که تبدیل و عمل را به همراه دارد. بیایید هر یک از این آمار CTA را در زیر بررسی کنیم.

این تغییر جزئی به تیم Vineyard کمک کرد تا میزان کلیک روی صفحه رزرو اتاق خود را تا 32.12% خیره کننده افزایش دهد – که عدد قابل توجهی است.

14. بزرگتر و تیره تر کردن دکمه CTA به Demio کمک کرد تا نرخ تبدیل خود را تا 57.79% افزایش دهد.

با این حال، این بدان معنا نیست که فراتر رفتن از 5٪ CTR غیرممکن است. اگرچه چالش برانگیز است، اما بیش از 15٪ از مشارکت کنندگان Databox ذکر کردند که CTA های ایمیل به آنها کمک می کند تا نرخ کلیک بیش از 10٪ را به دست آورند.

2. 43 درصد از بازاریابان تنها از یک CTA در هر ایمیل استفاده می کنند، در حالی که 30 درصد از دو در هر ایمیل استفاده می کنند. (جعبه داده)

آنها CTA خود را بزرگتر و تیره تر برای نوع کردند. آنها آزمایش A/B را به مدت 13 روز انجام دادند و نتایج باورنکردنی بود.

برای کمک به ایجاد CTAهای غیرقابل مقاومت و انتقال درصد بیشتری از افراد به سمت پایین قیف بازاریابی، ما فهرستی از 15 آمار مربوط به فراخوان برای اقدام را گردآوری کرده ایم.

منبع تصویر

تعامل بسیار کم در بالای صفحه وجود دارد، بنابراین داشتن تنها یک CTA در بالای صفحه ممکن است موثرترین استراتژی برای ایجاد تبدیل نباشد.

آمار call to action, partnerstackPartnerStack، یک پلتفرم اکوسیستم شریک، با تغییر نسخه CTA صفحه اصلی خود از «رزرو نسخه آزمایشی» به «شروع به کار»، توانست نرخ تبدیل خود را از 6.66 درصد به 14.09 درصد (+111.55 درصد) افزایش دهد.

در ابتدا، فراخوانی برای اقدام آنها در قالب متنی بود و در پایین صفحه پنهان می شد و باعث می شد که مشتریان و بازدیدکنندگان بالقوه مورد توجه قرار نگیرند. بنابراین، آنها تصمیم گرفتند که CTA را با استفاده از:

  • تغییر به CTA مبتنی بر دکمه.
  • با حرکت دادن آن به بالا، مطمئن شوید که بیشتر قابل مشاهده است.

هیچ چیز بهتر از این نیست که مشتریان در مورد کسب و کار شما اطلاعاتی را منتشر کنند. و اگر می‌خواهید مشتریان را تشویق کنید تا اخبار مربوط به آخرین خرید خود را در رسانه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند، مطمئن شوید که می‌توانند این کار را با چند کلیک انجام دهند.

Communicate هم همین کار را کرد.

10٪ – 25٪

مایکل آگارد، مشاور CRO، با قرار دادن دکمه CTA در پایین، نرخ تبدیل یک صفحه فرود طولانی را تا 304 درصد افزایش داد.

بهترین حدس من در مورد اینکه چرا «شروع به کار» نتایج بهتری نسبت به «رزرو نسخه آزمایشی» ارائه کرد این است که «شروع به کار» احساس می‌کند ما در حال تلاش برای کمک به مشتریان خود برای حل مشکلشان هستیم، در حالی که «رزرو نسخه آزمایشی» احساس می‌کند ما هستیم. سعی می کنید آنها را وارد چرخه فروش کنید.»

1٪ – 5٪

Demio به کسب و کارها کمک می کند تا وبینارهای زنده، ضبط شده و خودکار ایجاد، مدیریت و راه اندازی کنند.

پس از تجزیه و تحلیل و مقایسه بیش از 330000 CTA در یک بازه زمانی شش ماهه، متوجه شدیم که CTA های شخصی سازی شده 202٪ بهتر از CTA های اصلی تبدیل می شوند.

PartnerStack با تغییر نسخه CTA خود، تمرکز خود را از رویکرد فروش محور به رویکرد مشتری محور تغییر داد.

8. Grow & Convert یک مطالعه جامع در مورد نرخ تبدیل فرم ثبت ایمیل در مکان های مختلف در یک صفحه فرود انجام داد (رشد و تبدیل).

حذف حواس پرتی و عناصر غیر ضروری از محیط اطراف CTA شما می تواند به ایجاد حس وضوح و تمرکز کمک کند.

12. خلاص شدن از فیلد ایمیل به Communicate کمک کرد تا کلیک روی دکمه CTA خود را 25.5٪ افزایش دهد. (VWO)

در نهایت، تجزیه و تحلیل Omnisend از 229 میلیون ایمیل ارسال شده در دوره جمعه سیاه به دوشنبه سایبری نشان داد که ایمیل هایی با سه یا بیشتر CTA نسبت به ایمیل هایی با کمتر از سه CTA، نرخ کلیک کمتری دارند.

3. Call-to-Action های شخصی سازی شده 202% بهتر از CTA های اولیه عمل می کنند. (HubSpot)

رنگ قرمز اغلب با احساسات منفی همراه است. با وجود این، CTAهای قرمز به طور مداوم از سبزها بهتر عمل می کنند.

متفاوت است

9. گنجاندن گواهی اجتماعی در صفحه فرود CTA به Augmentive کمک کرد تا نرخ تبدیل خود را تا 68 درصد افزایش دهد.

با توجه به اینکه مردم این روزها در مورد افرادی که ایمیل های خود را با آنها به اشتراک می گذارند سختگیر هستند، حذف فیلد ارسال ایمیل از دکمه CTA توصیه می شود.

The Vineyard، یک هتل مجلل مستقر در بریتانیا، می خواست تعداد بازدیدکنندگان از صفحه رزرو اتاق خود را افزایش دهد.

نسخه اصلی دارای نرخ تبدیل 1.59٪ بود، در حالی که نوع دارای نرخ تبدیل قابل توجه 2.53٪ بود. در نهایت این نوع 57.79 درصد نرخ تبدیل بالاتری نسبت به شاهد داشت.

PartnerStack پس از تغییر نسخه CTA صفحه اصلی خود از «رزرو نسخه آزمایشی» به «شروع به کار»، نرخ تبدیل خود را 111.55 درصد افزایش داد.منبع تصویر

پایان عمومی CTAهای پست