15 ابزار سئوی هوش مصنوعی و نحوه استفاده از هوش مصنوعی در سال 2023 [New Data]
انتشار: اردیبهشت 18، 1402
بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1404

15 ابزار سئوی هوش مصنوعی و نحوه استفاده از هوش مصنوعی در سال 2023 [New Data]

موج سوارSurfer SEO یک ابزار هوش مصنوعی است که به شدت بر استراتژی SEO برای افزایش ترافیک ارگانیک، دید و رتبه بندی در SERP تمرکز می کند.

سایر ویژگی ها مانند ذخیره خودکار و بهینه سازی کد نیز برای بهبود زمان بارگذاری صفحه عالی هستند.

15. متن عصبی

خوشبختانه ابزارهای سئوی هوش مصنوعی برای ساده سازی بهینه سازی سئو و افزایش رتبه وب سایت شما در دسترس هستند.

جوهر-1INK یک ابزار نوشتن هوش مصنوعی است که از رقبای شما درس می گیرد تا بتوانید محتوای برندی بنویسید که از رقبای شما بالاتر باشد. این ابزار همچنین به عنوان یک دستیار سئو با یافتن کلمات کلیدی مناسب برای بهبود و بهینه سازی بیشتر محتوای شما عمل می کند.

نوروناین ابزار بهینه سازی مبتنی بر هوش مصنوعی از پردازش یادگیری طبیعی (NLP)، داده های SERPs Google و بینش های رقابتی استفاده می کند تا به کاربران کمک کند مقالات و پست های رسانه های اجتماعی با رتبه بندی بالا و بهینه سازی SEO را ایجاد کنند.

دستیار محتوا می تواند ایده های وبلاگ، طرح کلی، پاراگراف ها و محتوای ایمیل را تولید کند.

7. NeuronWriter

ویژگی های محتوای آن از داده های صفحات رتبه بندی شده در Google برای کمک به تولید محتوای خوب تحقیق شده استفاده می کند.

نیترو پکهمانطور که قبلاً اشاره کردم، سرعت صفحه در رتبه بندی محتوای شما مهم است. مشابه با Page Speed \u200b\u200bInsights، Nitro Pack یک ابزار هوش مصنوعی است که زمان بارگذاری صفحه وب سایت شما را بهینه می کند.

ویژگی های کلیدی عبارتند از:

  • AI Writer که محتوای نوشته شده با هوش مصنوعی تولید می کند.
  • پیوند داخلی، که به کاربران توصیه هایی برای سایت های مرتبط می دهد - حدس و گمان را از ساخت لینک خارج می کند.
  • تجزیه و تحلیل رقیب، که محتوای با عملکرد بالا از رقیب شما را تجزیه و تحلیل می کند تا بینشی در مورد آنچه باعث رتبه بندی آنها می شود ارائه دهد.

8. بالاتر از رتبه

اگر می خواهید همچنان که سئو به تغییر چشم انداز بازاریابی ادامه می دهد، رقابتی بمانید، وقت آن است که در نظر بگیرید که هوش مصنوعی چگونه می تواند به برند شما کمک کند.

15 ابزار سئوی هوش مصنوعی که بازاریابان باید بدانند

سئوی هوش مصنوعی چیست؟

بسیاری از ابزارهای سئوی هوش مصنوعی می توانند عملکرد وب سایت شما را تجزیه و تحلیل کنند و راه حل هایی را برای حوزه هایی که نیاز به بهبود دارند ارائه دهند. اگر به دنبال ابزارهای سئوی هوش مصنوعی برای کمک به رتبه بندی سایت خود در SERP هستید، در اینجا چند ابزار وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

15 ابزار سئوی هوش مصنوعی که بازاریابان باید بدانند

با استفاده از داده های SERP، این ابزار می تواند به سرعت یک پیش نویس خودکار ایجاد کند و به کاربران این امکان را می دهد تا هر جا که احساس می کنند لازم است، ویرایش ها، بررسی واقعیت ها یا بازنویسی را انجام دهند.

همچنین می توانید از Pictory برای ویرایش ویدیوها بر اساس متن استفاده کنید، که مخصوصاً برای وبینارها، پادکست ها و ضبط های زوم مفید است.

Pictory یک تولید کننده ویدئو با هوش مصنوعی است که به شما امکان می دهد به راحتی فیلم های با کیفیت بالا ایجاد و ویرایش کنید. برای شروع، یک اسکریپت برای ویدیوی خود آپلود کنید که به عنوان پایه محتوای ویدیوی شما عمل می کند.

چگونه بازاریابان از هوش مصنوعی استفاده می کنند

یکی از راه های تقویت هوش مصنوعی، سئو است.

AllAI همچنین دارای یک ویرایشگر زنده است که متن، محتوا و کدهای صفحه شما را ویرایش و بهینه می کند.

AlliAIAlliAI به کاربران این امکان را می دهد که وب سایت خود را برای SERP ها در عرض چند دقیقه بهینه کنند. یکی از ویژگی های کلیدی آن، بهینه سازی صفحه انبوه آن است که قوانین بهینه سازی در سطح سایت را ایجاد می کند. این ویژگی همچنین تغییرات کد را به صفحات جداگانه اعمال می کند.

HubSpot ابزارهای هوش مصنوعی مختلفی دارد که به شما کمک می کند محتوای بهینه سازی شده ای ایجاد کنید که در SERP رتبه بالایی داشته باشد. به عنوان مثال، ابزارهای پیشنهادی سئو ما می توانند وب سایت شما را اسکن کنند و به طور خودکار فرصت های بهینه سازی را مشخص کنند.

RankIQ خلاصه هایی از محتوای SEO را ارائه می کند که موضوعاتی را که الگوریتم Google می خواهد شما را پوشش دهد، شناسایی می کند و به شما امکان می دهد در عرض چند دقیقه یک طرح کلی وبلاگ ایجاد کنید.

دعوت به اقدام جدید



منبع

همچنین بک لینک ها را رصد می کند و رتبه بندی رقبا را ردیابی می کند. حتی بهتر از آن، Diibs یک نمره سلامت روزانه برای حفظ سلامت وب سایت شما ارائه می دهد.

10. جستجوگرها

rankiqRankIQ که به طور خاص برای وبلاگ نویسان و مشاغل دارای وبلاگ ایجاد شده است، یک مجموعه ابزار سئو است که به کاربران کمک می کند تا پست های وبلاگی بهینه شده برای سئو ایجاد کنند.

اکنون که فهرستی از ابزارهای سئوی هوش مصنوعی برای انتخاب دارید، آماده هستید تا ابزار مناسبی را برای رفع هر گونه دردسر در استراتژی سئوی خود بیابید.

فلفل قرمزScalenut یک ابزار همه کاره بازاریابی سئو است که شامل برنامه ریز کلمات کلیدی، تحلیلگر SERP، مقاله نویس سئو و بهینه ساز محتوا است. با Scalenut، می توانید حجم جستجو و ارتباط کلمات کلیدی بالقوه را با استفاده از هوش مصنوعی تجزیه و تحلیل کنید.

بسته Nitro شامل ویژگی هایی مانند بهینه سازی تصویر است که تصاویر شما را برای بارگذاری سریع تر اندازه، فشرده و تطبیق می دهد.

از نوشتن محتوا گرفته تا جستجوی کلمات کلیدی تا ایجاد ویدئو، بازاریابان باید ۲۰ ابزار سئوی هوش مصنوعی را بررسی کنند.

1. جاسپر

در این مقاله، ابزارهای مختلف هوش مصنوعی در دسترس شما را بررسی خواهیم کرد، اما ابتدا، بیایید به نحوه استفاده بازاریابان از هوش مصنوعی و تعریف سئوی هوش مصنوعی بپردازیم.

از آنجا، جاسپر اطلاعات را برای ایجاد عبارات، پاراگراف ها یا پست های کامل تجزیه و تحلیل می کند. جاسپر دارای بیش از 50 قالب است که کاربران می توانند از بین آنها انتخاب کنند و همچنین ویژگی های مفید دیگری مانند:

  • ذخیره خودکار،
  • بررسی کننده سرقت ادبی
  • سفارشی سازی صدای برند
  • ورود چند کاربره

2. AlliAI