16 آمار تبلیغاتی TikTok که قبل از سرمایه گذاری باید بدانید


در حالی که TikTok یک پلتفرم جدیدتر است، اما در اثبات خود به عنوان یک پلتفرم ضروری برای مارک‌ها، کسب‌وکارها و سازندگانی که به دنبال افزایش مخاطب درگیر و تبلیغ خود هستند، گام‌هایی برداشته است.

چه به تازگی این پلتفرم را شروع کرده باشید و چه به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت تبلیغات در TikTok هستید، این پست به بررسی آمارهای مهم برای دانستن می‌پردازد.

کتاب الکترونیکی رایگان: راهنمای بازاریاب برای TikTok برای تجارت [Download Now]

دانستن آمار تبلیغات TikTok

  • TikTok روزانه یک میلیارد کاربر فعال جهانی دارد. (DataReportal)
  • از بازاریاب هایی که تبلیغات پولی را در رسانه های اجتماعی می خرند، 65 درصد آنها را در TikTok خریداری می کنند. (وبلاگ HubSpot)
  • بازاریابان می گویند که TikTok دومین پلت فرم موثر برای محتوای ویدیویی است. (وبلاگ HubSpot)
  • 36 درصد از مصرف‌کنندگان می‌خواهند از طریق ویدیوهای کوتاه مانند TikToks یا Reels درباره محصولات بیاموزند. (وبلاگ HubSpot)
  • Gen Z بیش از هر نسل دیگری در حال کشف و خرید محصولات در رسانه های اجتماعی است. (وبلاگ HubSpot)
  • آمازون و HBO بیشترین پول را برای تبلیغات TikTok در ایالات متحده بین ژانویه تا مه 2022 خرج کردند. (Statista)
  • یک نظرسنجی اخیر Kantar نشان داد که 67٪ از پاسخ دهندگان موافق بودند که تبلیغات در TikTok توجه آنها را به خود جلب می کند، که 10٪ برتری در سایر کانال های رسانه های اجتماعی است. (کانتر)
  • 52 درصد از کاربران TikTok در ایالات متحده گفتند که تبلیغاتی که در این پلتفرم می بینند سرگرم کننده و جذاب است. (Statista)
  • TikTokers دو برابر بیشتر از کاربران سایر کانال های اجتماعی احتمال دارد چیزی را که در TikTok کشف کرده اند توصیه کنند. (مواد)
  • 43 درصد از کاربران پس از اینکه حداقل یک بار آن را در TikTok دیدند، چیزی را امتحان می کنند یا به مکان جدیدی می روند. (فلامینگو)
  • 58 درصد از کاربران می گویند که اگر یک ویدیو دارای آهنگی باشد که دوست دارند، بیشتر در مورد یک نام تجاری صحبت می کنند یا یک تبلیغ را به اشتراک می گذارند. (TikTok)
  • محتوای تبلیغاتی ایجاد شده برای TikTok و با مشارکت سازندگان، 93٪ نرخ تعامل بالاتری دارد. (TikTok)
  • 71 درصد از TikTokers می گویند که تبلیغات TopView که مدت زمان طولانی تری دارند، با موفقیت توجه آنها را به خود جلب می کنند. (TikTok)
  • تبلیغات In-Feed در TikTok 23٪ حافظه جزئیات بالاتری نسبت به تبلیغات تلویزیونی دارند. (Neuro-Insight)
  • 55 درصد از کاربران می گویند TikTok به آنها کمک می کند چیزهای جدید کشف کنند. (TikTok)

وبلاگ - الگوی نقشه برداری محتوا

انتشار اولیه در 3 اکتبر 2022 ساعت 7:00:00 صبح، به روز شده در 03 اکتبر 2022

موضوعات:

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی



منبع